Attached: Lisa Su.jpg (757x627, 109K)
Sverigetråden - AMD-upplagan
Henry Allen
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Dominic King
>AMDrönare
Grayson Anderson
1#
Noah Ortiz
Isaac Cruz
Tyler Morgan
Oironiskt inte gjort något annat förutom att handla lite läsk och runkat till pojkflickor idag.
Nathaniel Barnes
Jag vill inte ha cancer
Lincoln Lewis
tjejen i webm:en är ingen pojke
Julian Kelly
nähä det menar du inte
Nolan Powell
Jag beställde stjärtpluggar till Magdalena Andersson.
Gavin Richardson
Vad menar du?
Dylan Martinez
druckit 1 trocca om dagen i flera dagar
Liam Richardson
jag vet att gud lovade att aldrig dränka människan igen, men nu jävlar hoppas jag att han härjade när han sa det.
Austin Kelly
user säger att han runkar till transor medan han brevar en video på en 100% äkta tjej
Brody Morris
amalia din jävla hora till fanskap eller någon annan som kan, breva mer franska snuskbrev!
Luis Lee
En kaffeinfri kaffe med laktosfri mjölk coming up!
Logan James
Lucas Carter
du är inte vit
Evan Ward
aldrig förstått mig på koffeinfri kaffe favä
kaffe smakar skit, varför vill man då ta bort den bra effekten man får uttav det?
det är som att käka medicin utan verkan
Lincoln Brooks
d1a
som att dricka alkoholfri öl
Hunter Lewis
Varför får FNs ondska så lite uppmärksamhet? Det är en slags kartell för de befintliga staterna.
Luke Long
Vad känns de som?
Jacob Russell
jag ska lägga mig om 3 timmar och vill inte få galna mardrömmar av allt koffein
Jack Richardson
Det ska väl regna imorgon om jag minns helt fel?
Det där är faktiskt INTE en tjej.
Carson Edwards
laisse moi sucer ta bite
Samuel Sullivan
För att de som är utanför inte har några informationskällor som anses vara """trovärdiga"""
Juan Hernandez
en påse med sand i
Brayden Brown
kan du inte bara dricka vatten jävla sojagosse
Nathan Hall
Glömde stänga dörren på jobbet idag när jag gick på toaletten. En tjej på jobbet såg min snopp och den är liten
Blake Lee
>Det där är faktiskt INTE en tjej.
no
Parker Long
kläm dig själv på vaderna
Justin Jackson
får man verkligen mardrömmar av koffein? jag brukar dricka cola innan jag lägger mig
det förklarar en del
Kevin Parker
vad känns det som?
Luke Phillips
Det är väl OK att den är liten om du inte tänkt använda den.
Juan Powell
Jag vill använda den. Men hon såg den och nu är jag nervös över det för den är liten
Joshua Ortiz
anmäl henne för sexuella trakasserier (i och med att hon spionerade på dig på toaletten)
Brayden Thompson
Vadårå? Så länge du inte hade bånge så vet hon inte hur stor den egentligen är.
Lucas Martin
nu tycker jag vi slutar prata om snoppstorlek och börjar breva söta djur.
Kevin Rivera
hon gick bara in snabbt sen gick hon ut när hon såg att jag kissade men hon kommer säga till dom andra tjejerna att min snopp är liten nu
Angel Gray
Förklara att det var kallt i omklädningsrums-bassängen.
Charles Reyes
Det är lika bra favä, du vill inte ha en jobbromans ändå, det suger fruktansvärt efteråt.
Anthony Sullivan
k
Lincoln Sullivan
>Vakten vid slottet stod rakryggad och stolt, det hade varit en lugn dag än så länge
>plötsligt hördes ett fyllevrål "Död åt degenerationen, död åt kungahuset, död åt judarna, FÖR RYSSLAND KAMRATER!" och fem småtjocka män i vita skjortor beväpnade med träklubbor och machetes kom löpandes mot vakten
>Utan tvekan och sin träning trogen lade vakten an och sköt den främste av männen i ansiktet som exploderade som en köttig vattenmelon
>den näst främste höjde nu sin machete för att slå ett slag mot vakten, stål blixtrar till och ett skrik hörde när mannens arm föll ner framför vaktens sabel som nu fått smaka blod
>den tredje mannen stod nu framför vakten, han hade tagit fram en plastsköld med en webbaddress skriven på framsidan och stod nu och skakade skölden framför vakten
>"Vad ska du göra nu va judelakej! Vad ska du gö" vakten klöv rakt igenom skölden och akiljde mannens huvud ifrån hans kropp som föll till marken med samma dumma min det haft i livet
>de två kvarvarande mycket tjockare och långsammare männen stod nu med rädsla i ögonen och tittade på vakten och deras enarmade vän som desperat höll sin lösa arm mot stumpen där den tidigare suttit fast "kamrater hjälp åh herregud hjälp mig, jag behöver klisterlappar!" skrek han desperat
>det var då när vakten gick mot dem och befallde dem att ge upp eller bli bragda om livet som de såg det, en dam kom gåendes med en kasse där det mångfaldigt förbannade namnet som påminnde om deras hitintills svartaste och mest förnedrade stund stod på pränt "ICA"
>Det blev för mycket och det svartnade för männens ögon och de föll till marken medvetslösa
Samuel Martinez
Ja men det är pinsamt dom kommer kalla mig lillsnoppen nu
Leo Jenkins
jag sa SÖTA djur, user.
Connor Baker
fan det funkar inte lika bra, pröva med en snuskigare bild
Isaiah Wright
>lill-snorre
Austin Jenkins
Det är lika bra. Kärlek är bara distraktion från det riktigt vackra här i livet ändå.
Evan Williams
men håll käften proxypsykfall, alla hatar dig och ingen vill ha med dig att göra
Luis Garcia
sluta retas det är inte mitt fel att min snopp är liten och det ser roligt ut eftersom jag är så lång
Elijah Gray
>man jag ser en patetisk kattbrevare
Zachary Kelly
Snoppis~
Tyler Sanchez
räknas grodor som djur?
Michael Green
Vad får dig att tro att det inte är precis vad jag vill?
Lucas Gray
grodor är växter, pappskalle
Angel Ramirez
>SEDAN KOMMER ARBETARCONNYS OCH AVRÄTTAR KONUNGAFAMILJEN
>ARBETARE OCH BÖNDER STORMAR GATORNA MED GEVÄR I HAND
>DE VRÅLAR HELL SEGER! FÖR INTERNATIONALEN OCH ARBETARNA VÄRLDEN RUNT!
Josiah Jenkins
>dkn ingen identitet
Vilken livsstil har roligast? Jag har alltid velat bli Conny men vet inte riktigt hur man börjar utan att bo på landet
Aiden Kelly
mm griisar också.
Jayden Anderson
Jag älskar dig och vill ha med dig att göra
Cooper Thompson
En identitet som kan göra allt det som den tycker är skoj utan att dess beteende får andra att vilja sabba dess möjlighet att ha skoj. Jag vet inte riktigt vilken det är.
Gavin Hernandez
jävla sv ho
Justin Cooper
NÄJ, usch, jag är pedofilrånbögfågelknullarmördare!!
bort!! lämna mig i freeeed!
Jeremiah Hernandez
Du kommer aldrig bli en riktig Conny. Vi gillar inte storstadsbor
Jonathan Johnson
Då hamnar jag alltid vid datorn och spelar eller runkar hela dagarna samt äter skräpmat
Jag måste tvinga mig själv att göra saker
Austin Russell
Jag kan ändra dig
David Lee
Det är bra. Det är första steget. Att lära känna dig själv. Sen kan du identifiera vad du vill göra men vad som i ditt nuvarande leverne stoppar dig.
Zachary Hall
Zachary Mitchell
Knappast om jag inte vill bli ändrad på.
Wyatt Walker
Jag älskar dig i varje fall. Puss och kram!
-mamma
Asher Murphy
Jag vill spela dator och runka. En känsla av att det är ohälsosamt i längden stoppar mig
Levi Ross
Jag identifierade t.ex. att det var kommunikationen med min familj som stoppade mig från att göra det jag verkligen ville. Sticka ut och resa planlöst. Jag var tvungen hålla kommunikationen till ett minimum tills jag kommit iväg ordentligt, men det var värt det 100-1000 gånger om.
Jonathan Gomez
Nathan Bailey
Om du har viljestyrkan att ta tag i ditt liv så är det en del av din personlighet
Jeremiah Anderson
Nej det gör hon inte. Hon älskar tryggheten som hon får pga pengarna hon får för att hennes arbetsgivare tror att hon har inflytande över mig.
Jaxon Rivera
youtube.com
han slutar inte
Bentley Sanders
hoppsan
Grayson Parker
>köp begagnad ipod för 500:- för att min dog
>det var en 8gig variant och därmed så gott som värdelös
VARFÖR ÄR JAG SÅ JÄVLA DUM! VARFÖR LÄR JAG MIG ALDRIG! JAG KOMMER ALDRIG KLARA MIG ENSAM I DENNA VÄRLD UTAN ATT MAMMA HÅLLER MIG I HANDEN!
Luke Howard
>köpa ipod när telefon finns
varför?
Zachary Johnson
Wyatt Hernandez
>KOLLAR UPP TRADERA IGEN
>DET FINNS EN 16GIG NU FÖR 100:- MINDRE
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!
Easton Taylor
bra, precis detta vill mammafonderna att du ska tänka. tillbaks i barnvagnen med dig så att de får inflytande över dig via sin anställda : mammsen.
Tyler Lewis
Köp en Benjie T6 och installera Rockbox.
Emelie...
Anthony Parker
mommy issues
Hudson Bennett
För dig som spelar video spel
Lincoln Howard
Hejsan. Detta är en svensk tråd. Du får gärna lära dig svenska språket om du vill bidra :)
Josiah Scott
finns ingen bra svensk motsvarighet för mommy issues
Juan Morgan
Mmmm
*smeker*
Jacob Mitchell
man kan inte bli conny bara sådär
det är lättast att födas in i det.
För att vara conny måste man
Tåla hembränt
Komma från en arbetarfamilj
Hata Stockholm
Älska lukten av sitt garage
rösta SD
farsan ska ha hälsoproblem relaterade till industriarbete
lyssna på elvis presley, eddie meduza, johnny cash, kalle moraeus etc.
antingen börja jobba direkt efter 9:an eller gå industriprogrammet
gilla fiske
vara på husvagnssemester varje sommar
där man bor ska åtminstone en tredjedel av befolkningen i byn vara finnar
hälla öl på farfars grav
köra volvo, VW, kanske saab. åk inte opel för det är en bil som bara negers och pensionärer åker.
tycka att snutarna suger kuk
vara lojal till en kebabnisse och inte käka vid andra pizzerior.
det finns så mycket att anpassa sig till så det är omöjligt att radda upp allt.
James Fisher
Mamma-relationen är troligen det starkaste biologiska / psykologiska bandet som normalt sett finns för människor. Det är ett riktigt sociopatiskt genidrag av dem att försöka kapitalisera på mamma-relationerna på det viset som de gör.
James Jackson
>dkn man är en vrickad persier
Hudson Davis
Du glömde snus1
Caleb Russell
>köpa begagnade saker
fattiglappscucken...
Alexander Allen
1anlös favä
Brayden Robinson
Hellre fattig alkis uteliggare dropout än en mental slav åt mammafonderna, favä.
Justin Phillips
Vad tycker ni om hans nyaste album?
Gabriel Bell
>några veckor sedan, någon nbögskollega beklagar sig på bananflugor
>tänker tyst att hur fan kan man ha problem med bananflugor, bara städa lmao
>snabbspola till denna vecka
hela min fakking lägenhet är full av flugor. känns som man befinner sig inuti en kompost
kväääääää
hur blir jag av med detta? ska börja slänga frukt, mat i påsar jag stänger på en gång men mer än så
Mason Green
Känner bara att jag knappt har en identitet och det är därför jag har svårt att tvinga mig själv att göra saker. Jag har ingen "image" att upprätthålla
Har gjort exakt vad jag vill göra i 10 år och det har visat sig vara ett misstag.
Evan Williams
Det är inget misstag om det provocerar mammafonderna att trycka på dina knappar. Då är det precis vad du borde göra för att bestraffa dem.
Zachary Miller
>plötsligt sladdar en svart merca upp
>det är mohammad och hans gäng
>vaktchefen gösta springer ut med sitt henskap och ropar "uppmärksamhet tack!" (man får inte ropa "halt" längre i försvarsmakten)
>det är elitsoldaterna kajsa-gabriel från fjärde rullstolsburna kompaniet och märta från de transsexuella trängtrupperna
>gösta tar upp sin clipboard med dialogfraser på och ställer sig i menöver (motsatsen till manöver; man står med fötterna tätt ihop och pekandes inåt för att se så lite hotfull ut som möjligt)
>med sina många års vana av eldstrider öppnar mohammads gäng eld
>det hela är över på några minuter
>omar springer fram och tar vapnen
>vapnen används nästa dag för att råna guldfynd på malmögatan 2
Jace Diaz
vad sjutton snackar du om