Sverigetråden - AMD-upplagan

Attached: Lisa Su.jpg (757x627, 109K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=LAyJeVROSQY
youtube.com/watch?v=ZkAG2wGIbIc
twitter.com/SFWRedditGifs

>AMDrönare

Attached: 1507183379501.png (250x202, 8K)

1#

Attached: 1526680700574.png (649x50, 19K)

Attached: 1516493078818.jpg (353x370, 34K)

Oironiskt inte gjort något annat förutom att handla lite läsk och runkat till pojkflickor idag.

Attached: LoS.webm (656x626, 2.99M)

Jag vill inte ha cancer

Attached: cryiing.png (500x500, 183K)

tjejen i webm:en är ingen pojke

nähä det menar du inte

Jag beställde stjärtpluggar till Magdalena Andersson.

Vad menar du?

druckit 1 trocca om dagen i flera dagar

Attached: 1520202433001.jpg (1587x1920, 111K)

jag vet att gud lovade att aldrig dränka människan igen, men nu jävlar hoppas jag att han härjade när han sa det.

user säger att han runkar till transor medan han brevar en video på en 100% äkta tjej

amalia din jävla hora till fanskap eller någon annan som kan, breva mer franska snuskbrev!

Attached: 187725351047.png (600x583, 340K)

En kaffeinfri kaffe med laktosfri mjölk coming up!

Attached: 1521896103112.gif (413x243, 51K)

du är inte vit

Attached: Worldwide_prevalence_of_lactose_intolerance_in_recent_populations.jpg (1722x1187, 364K)

aldrig förstått mig på koffeinfri kaffe favä
kaffe smakar skit, varför vill man då ta bort den bra effekten man får uttav det?
det är som att käka medicin utan verkan

d1a

som att dricka alkoholfri öl

Varför får FNs ondska så lite uppmärksamhet? Det är en slags kartell för de befintliga staterna.

Vad känns de som?

Attached: 1529326822593.webm (1920x1080, 2.97M)

jag ska lägga mig om 3 timmar och vill inte få galna mardrömmar av allt koffein

Det ska väl regna imorgon om jag minns helt fel?

Det där är faktiskt INTE en tjej.

laisse moi sucer ta bite

Attached: ce bon.png (984x692, 636K)

För att de som är utanför inte har några informationskällor som anses vara """trovärdiga"""

en påse med sand i

kan du inte bara dricka vatten jävla sojagosse

Glömde stänga dörren på jobbet idag när jag gick på toaletten. En tjej på jobbet såg min snopp och den är liten

>Det där är faktiskt INTE en tjej.

no

Attached: 1524804469435.gif (212x176, 925K)

kläm dig själv på vaderna

får man verkligen mardrömmar av koffein? jag brukar dricka cola innan jag lägger mig

det förklarar en del

vad känns det som?

Attached: 1529326909559.webm (608x1078, 2.91M)

Det är väl OK att den är liten om du inte tänkt använda den.

Jag vill använda den. Men hon såg den och nu är jag nervös över det för den är liten

anmäl henne för sexuella trakasserier (i och med att hon spionerade på dig på toaletten)

Vadårå? Så länge du inte hade bånge så vet hon inte hur stor den egentligen är.

Attached: 1529400053870.png (374x535, 133K)

nu tycker jag vi slutar prata om snoppstorlek och börjar breva söta djur.

Attached: puppy_cat.gif (300x225, 2M)

hon gick bara in snabbt sen gick hon ut när hon såg att jag kissade men hon kommer säga till dom andra tjejerna att min snopp är liten nu

Attached: pepe-the-frog.jpg (1200x800, 91K)

Förklara att det var kallt i omklädningsrums-bassängen.

Det är lika bra favä, du vill inte ha en jobbromans ändå, det suger fruktansvärt efteråt.

k

Attached: 1527357434176.jpg (962x2660, 1.25M)

>Vakten vid slottet stod rakryggad och stolt, det hade varit en lugn dag än så länge
>plötsligt hördes ett fyllevrål "Död åt degenerationen, död åt kungahuset, död åt judarna, FÖR RYSSLAND KAMRATER!" och fem småtjocka män i vita skjortor beväpnade med träklubbor och machetes kom löpandes mot vakten
>Utan tvekan och sin träning trogen lade vakten an och sköt den främste av männen i ansiktet som exploderade som en köttig vattenmelon
>den näst främste höjde nu sin machete för att slå ett slag mot vakten, stål blixtrar till och ett skrik hörde när mannens arm föll ner framför vaktens sabel som nu fått smaka blod
>den tredje mannen stod nu framför vakten, han hade tagit fram en plastsköld med en webbaddress skriven på framsidan och stod nu och skakade skölden framför vakten
>"Vad ska du göra nu va judelakej! Vad ska du gö" vakten klöv rakt igenom skölden och akiljde mannens huvud ifrån hans kropp som föll till marken med samma dumma min det haft i livet
>de två kvarvarande mycket tjockare och långsammare männen stod nu med rädsla i ögonen och tittade på vakten och deras enarmade vän som desperat höll sin lösa arm mot stumpen där den tidigare suttit fast "kamrater hjälp åh herregud hjälp mig, jag behöver klisterlappar!" skrek han desperat
>det var då när vakten gick mot dem och befallde dem att ge upp eller bli bragda om livet som de såg det, en dam kom gåendes med en kasse där det mångfaldigt förbannade namnet som påminnde om deras hitintills svartaste och mest förnedrade stund stod på pränt "ICA"
>Det blev för mycket och det svartnade för männens ögon och de föll till marken medvetslösa

Ja men det är pinsamt dom kommer kalla mig lillsnoppen nu

jag sa SÖTA djur, user.

Attached: sovkatte2.jpg (250x250, 13K)

fan det funkar inte lika bra, pröva med en snuskigare bild

>lill-snorre

Attached: 1528024223304.jpg (230x238, 53K)

Det är lika bra. Kärlek är bara distraktion från det riktigt vackra här i livet ändå.

Attached: van_der_pol_attractor.jpg (640x444, 109K)

men håll käften proxypsykfall, alla hatar dig och ingen vill ha med dig att göra

sluta retas det är inte mitt fel att min snopp är liten och det ser roligt ut eftersom jag är så lång

Attached: 4.png (530x298, 202K)

>man jag ser en patetisk kattbrevare

Attached: 1523601808174.jpg (612x612, 91K)

Snoppis~

räknas grodor som djur?

Attached: 1522244267984.png (409x409, 157K)

Vad får dig att tro att det inte är precis vad jag vill?

grodor är växter, pappskalle

>SEDAN KOMMER ARBETARCONNYS OCH AVRÄTTAR KONUNGAFAMILJEN
>ARBETARE OCH BÖNDER STORMAR GATORNA MED GEVÄR I HAND
>DE VRÅLAR HELL SEGER! FÖR INTERNATIONALEN OCH ARBETARNA VÄRLDEN RUNT!

>dkn ingen identitet

Vilken livsstil har roligast? Jag har alltid velat bli Conny men vet inte riktigt hur man börjar utan att bo på landet

mm griisar också.

Attached: avelssugga2.jpg (500x332, 112K)

Jag älskar dig och vill ha med dig att göra

En identitet som kan göra allt det som den tycker är skoj utan att dess beteende får andra att vilja sabba dess möjlighet att ha skoj. Jag vet inte riktigt vilken det är.

jävla sv ho

Attached: 1528046701195.webm (592x596, 2.84M)

NÄJ, usch, jag är pedofilrånbögfågelknullarmördare!!

bort!! lämna mig i freeeed!

Du kommer aldrig bli en riktig Conny. Vi gillar inte storstadsbor

Då hamnar jag alltid vid datorn och spelar eller runkar hela dagarna samt äter skräpmat

Jag måste tvinga mig själv att göra saker

Jag kan ändra dig

Det är bra. Det är första steget. Att lära känna dig själv. Sen kan du identifiera vad du vill göra men vad som i ditt nuvarande leverne stoppar dig.

Attached: grisgris.jpg (1080x720, 412K)

Knappast om jag inte vill bli ändrad på.

Jag älskar dig i varje fall. Puss och kram!

-mamma

Jag vill spela dator och runka. En känsla av att det är ohälsosamt i längden stoppar mig

Jag identifierade t.ex. att det var kommunikationen med min familj som stoppade mig från att göra det jag verkligen ville. Sticka ut och resa planlöst. Jag var tvungen hålla kommunikationen till ett minimum tills jag kommit iväg ordentligt, men det var värt det 100-1000 gånger om.

Attached: travellingapu.png (852x944, 70K)

Attached: Rose_Byrne_4,_2013.jpg (1000x1500, 295K)

Om du har viljestyrkan att ta tag i ditt liv så är det en del av din personlighet

Nej det gör hon inte. Hon älskar tryggheten som hon får pga pengarna hon får för att hennes arbetsgivare tror att hon har inflytande över mig.

youtube.com/watch?v=LAyJeVROSQY

han slutar inte

hoppsan

Attached: SAM_5009.jpg (1140x712, 57K)

>köp begagnad ipod för 500:- för att min dog
>det var en 8gig variant och därmed så gott som värdelös
VARFÖR ÄR JAG SÅ JÄVLA DUM! VARFÖR LÄR JAG MIG ALDRIG! JAG KOMMER ALDRIG KLARA MIG ENSAM I DENNA VÄRLD UTAN ATT MAMMA HÅLLER MIG I HANDEN!

Attached: 1518650869152.jpg (236x213, 10K)

>köpa ipod när telefon finns

varför?

Attached: thatparty_bodytied_nats_by_raya100-d97vbkj.jpg (1024x2386, 225K)

>KOLLAR UPP TRADERA IGEN
>DET FINNS EN 16GIG NU FÖR 100:- MINDRE
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!

Attached: 1507047327009.jpg (593x601, 23K)

bra, precis detta vill mammafonderna att du ska tänka. tillbaks i barnvagnen med dig så att de får inflytande över dig via sin anställda : mammsen.

Köp en Benjie T6 och installera Rockbox.
Emelie...

mommy issues

För dig som spelar video spel

youtube.com/watch?v=ZkAG2wGIbIc

Hejsan. Detta är en svensk tråd. Du får gärna lära dig svenska språket om du vill bidra :)

finns ingen bra svensk motsvarighet för mommy issues

Mmmm
*smeker*

man kan inte bli conny bara sådär
det är lättast att födas in i det.
För att vara conny måste man
Tåla hembränt
Komma från en arbetarfamilj
Hata Stockholm
Älska lukten av sitt garage
rösta SD
farsan ska ha hälsoproblem relaterade till industriarbete
lyssna på elvis presley, eddie meduza, johnny cash, kalle moraeus etc.
antingen börja jobba direkt efter 9:an eller gå industriprogrammet
gilla fiske
vara på husvagnssemester varje sommar
där man bor ska åtminstone en tredjedel av befolkningen i byn vara finnar
hälla öl på farfars grav
köra volvo, VW, kanske saab. åk inte opel för det är en bil som bara negers och pensionärer åker.
tycka att snutarna suger kuk
vara lojal till en kebabnisse och inte käka vid andra pizzerior.

det finns så mycket att anpassa sig till så det är omöjligt att radda upp allt.

Mamma-relationen är troligen det starkaste biologiska / psykologiska bandet som normalt sett finns för människor. Det är ett riktigt sociopatiskt genidrag av dem att försöka kapitalisera på mamma-relationerna på det viset som de gör.

>dkn man är en vrickad persier

Du glömde snus1

>köpa begagnade saker

fattiglappscucken...

1anlös favä

Hellre fattig alkis uteliggare dropout än en mental slav åt mammafonderna, favä.

Attached: lajka_plakat2.jpg (599x851, 111K)

Vad tycker ni om hans nyaste album?

Attached: kanyebullied.png (750x747, 519K)

>några veckor sedan, någon nbögskollega beklagar sig på bananflugor
>tänker tyst att hur fan kan man ha problem med bananflugor, bara städa lmao
>snabbspola till denna vecka
hela min fakking lägenhet är full av flugor. känns som man befinner sig inuti en kompost

kväääääää

hur blir jag av med detta? ska börja slänga frukt, mat i påsar jag stänger på en gång men mer än så

Attached: 20160912_kza_kw1_606.jpg (720x480, 37K)

Känner bara att jag knappt har en identitet och det är därför jag har svårt att tvinga mig själv att göra saker. Jag har ingen "image" att upprätthålla

Har gjort exakt vad jag vill göra i 10 år och det har visat sig vara ett misstag.

Det är inget misstag om det provocerar mammafonderna att trycka på dina knappar. Då är det precis vad du borde göra för att bestraffa dem.

>plötsligt sladdar en svart merca upp
>det är mohammad och hans gäng
>vaktchefen gösta springer ut med sitt henskap och ropar "uppmärksamhet tack!" (man får inte ropa "halt" längre i försvarsmakten)
>det är elitsoldaterna kajsa-gabriel från fjärde rullstolsburna kompaniet och märta från de transsexuella trängtrupperna
>gösta tar upp sin clipboard med dialogfraser på och ställer sig i menöver (motsatsen till manöver; man står med fötterna tätt ihop och pekandes inåt för att se så lite hotfull ut som möjligt)
>med sina många års vana av eldstrider öppnar mohammads gäng eld
>det hela är över på några minuter
>omar springer fram och tar vapnen
>vapnen används nästa dag för att råna guldfynd på malmögatan 2

Attached: 1523812176820.jpg (960x1280, 624K)

vad sjutton snackar du om