lihan makroni latikko panos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
Oispa talvi
oispa anime
oispa oispaa
tää oli eka
oispa loli
oispa kommunistit kuolleita.
oispa kesäkuun 1.
Kuka oikeasti oli Kekkosen näyttelijä
hey finland how are you doing
Herää valkoinen mies! Jotta voit seurata Herran sinulle suomaa tietä täytyy sinun perustaa perhe valkoisen naisen kanssa ja saada suuri lapsikatras! Älä anna saatanallisten voimien harhauttaa sinua oikealta polulta!
Toi on muuten ihan vitun herkkua.
>>In Finland, children are forced to learn swedish because of a 5% minority
>>OH NO NO NO NO NO HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
I belong to that 5% tho
ootte kehareita jos annatte tole sinuja
@91162074
itehän en anna koskaan kenellekkään sinuja
(sinu)
Kuvassa mun fiilikset
Miksi nyymit on aina allapäin?
*on ylläpäin*
Eihän tuolla ulkona edes ole loskaa.
>viime lanka oli 50% larppia
Mitä jos ei otettas tässä langassa samaa uusiksi?
*larppaa*
*lankeaa nyymin käänteispsykologiaan*
*varaa nyymille ajan terapeutille*
mä vihaan lidlin ahdasta kassaa
miks suomi on niin paska jalikses
jalkkikses*
justhan ne pelasi melkein vuoden tappioitta
mitä sä tekisit jos sun nimi vaihtuisi maagisesti alibabaksi? henkkarissakin lukisi alibaba
menisin poliisilaitokselle
>ÖYÖYÖYÖH POLIISI PAHA
Turpa kiinni vitun neekeri, ei ole.
Vaihtaisin sen.
kuka vittu tuon paskansyömislangan teki?
mitä jos viranomaiset naurais sut ulos?
Miksi jokaisella sivulla ei saa mustaa teemaa jo vuonna 2018? Silmät tuhoutuu jos illalla kattelee.
Noin 3kk vuodessa mahollista pelata säädyllisissä olosuhteissa ilman pappa betala halleja
"Uskon ritari on Soren Kierkegaardin filosofiassa henkilö, joka on laittanut uskon kokonaisuudessaan itseensä ja Jumalaan. Uskon ritari on esimerkki henkilöstä, joka määrittää itse oman olemassaolonsa luonteen. Täten uskon ritari vertautuu mm. Friedrich Nietzschen yli-ihmiseen."
Valkoinen mies! Uskon ritariksi pyrkiminen on oiva tavoite hedonistisen sodomian sijaan!
nyt se korkki kiinni
>saarioinen
ootko se anime homo sex pelle
vittu kun ahdistaa taas kaikki lmao oispa viinaa
>virolainen
beini?
I FUCKING LOVE HER BROS SHE'S LITERALLY PERFECT AND SHE DOESNT EVEN KNOW I EXIST AAAAAAAAAAAAH ba;lkjrsuairojkldhra'iopfoasd\\Hasd;fjaooEdh[k\akhdpaLgdaskj'dsgoP01543.sagdMaskdjg;jasE
ei vittu meil samit
o-oho...
mulla on silmät visusti kiinni
>nuo reidet
*peittelee nyymin ja toivottaa nyymille hyvää yötä*
Meidän pitää turvata meidän kansamme olemassaolo sekä tulevaisuus valkoisille lapsille.
Viikon tauko mämmistä eikä mikään ole muuttunut.
t. Cai-Göran
Sun täytyy mennä takaisin.
Autistinen hinttari
artisti?
toi on vitun tuttu
YLÄKERRASSA METELÖIDÄÄN
Olen kyllä puoliksi puhdas Finno-Ugrilainen ja puoliksi puhdas Anglo. Valkoisempia geenejä et löydä mistään.
En aio altistaa kanssanyymejäni saatanallisille houkutuksille.
>puoliksi anglo
>kehtaa larpata suomalaisena
Viekää vitun öyhöttäjät rotu-oppinne vittuun täältä.
minkälainen sotilas sä oot? heitätkö voltin poteron yli ja jaguaarin lailla tetsaat vihollisen tankin alle?
c-sottari
mniula on c papriet
Ime paskaa ryssä
Puhun rallienglantia ja pidän enemmän kahvista. Eli kenen tahansa rotutohtorin mielestä kävisin puhtaasta suomalaisesta.
Sitä paitsi epäpuran lietsominen valkoisen rodun sisällä on semiittien juoni, sillä meillä kaikilla on yhteinen vihollinen. Veljien ei pitäisi taistella keskenään.
jään käri hmph
Katsotaan sitten kun lopetat sen paskan suoltamisen, eli ei nähtävästi koskaan. Nauti löysästä perseenreiästäsi.. paneminenkaan ei tunnu enää miltään sen jälkeen kun kiki on poissa.
>Suomalaiset
>Valkoisia
Mees nyt jo falseflag-jutsku vittuun. Valkoiset ihmiset on pilannut tämän maailman. Katso nyt vaikka Malmön tapahtumia, noin käy valkoisten valtiossa.
oon runkannu näille molemmille
Suositelkaas jotain hyvää elokuvaa.
Kaltaisesi rotupetturit saavat kyllä tuomionsa Helvetissä.
ai oot homo
In Bruges
en ole, mutta haluan pojuyden
nauttiiko normot muka epäironisesti elämästä?
oho, kato kato.. pakottava tarve postata pakotusta lisää?
From Paris with love
how do i get a finnish gf?
be black
suurinosa normoista nauttii
tää on tosi hyvä
>Katso nyt vaikka Malmön tapahtumia, noin käy valkoisten valtiossa.
Vaikka trolli onkin niin vastaan nyt silti. Haluatko tietää miksi se on juuri Malmö? Siellä on kaikista eniten Ruotsissa ulkomaalaisia. Ruotsalaisia on enää vain puolet. Ja haluatko tietää, mitä sellaisten ihmisten omassa maassa tapahtuu? Ai et tiedä? Pidä sitten turpasi kiinni.
niin tää siis t.
>God's timeless Word reveals His plan for humanity and His intentions for marriage and sexuality. While Scripture teaches that homosexual acts are sinful, these Bible verses aren't about condemning homosexuals, gays, lesbians, or transgender people. Rather, read God's loving warning and offer of grace for those who have strayed from His will for sex. We live in a fallen world with a fallen nature, but in Christ, we can be new creations.
Valkoinen mies, ei ole koskaan liian myöhäistä palata oikealle polulle ja löytää Jeesus!
KORKKI KII
>Ketkä ne neekerit sinne maahan päästi?
Ruotsalaiset.
>Ketkä on myös Suomessa ajanut paskaa mamupolitiikkaa?
Ruotsalaiset
Varmaan tajuut tän pointin.
Neekerit ja kommunistit vittuun mämmistä.
Jutkut vittuun mämmistä.
huomenna on normipäivä
>jutkut
juu neki voi lähteä pois
Tänään kaljaa.
En kyllä juo. Viinakset ovat maallinen hedonismin lähde, pyrin elämään kristillisesti jokaisena valveen hetkenä.
voiks olla niin homo että on hetero?
>pyrkii elämään kristillisesti
>omistaa kuvan, jossa tyttö näyttää (nopea hengenveto) paljasra reittä.
>tyttö
sano "mä oon pomo" kyrpä suussa niin se kuulosta kuin sanoisit "mä oon homo"
>tyttö
>haluaa munaa niin paljon että vaihtaa sukupuolensa naiseksi
kyllä voi
Mulla on kaulaparta.