lihna perun latik panos
/mämmi/
Voitais vaan suoraan nimetä nää tästedes /lihaprnalaatti/
Nii kelasta tuli viesti ja pyysi jonkun tiliotteen mutta ku nyt se rosessi taisi alkaa alusta
Kun toimeentulotukea hakee niin pitää aina olla kahen viime kuun tiliotteet.
Ai pitääks kanssa laittaa sama tiliote mitä on jo laittanut viime hakemukseen? Laitoin just vaan viime kuun tiliotteen koska aattelin että niillä on jo ne muut tiliotteet mitkä oon edellisen hakemuksen yhdessä laittanut
Siis kahden viime kuun tiliotteet Näin ainakin PK-seudulla.
No heitän sinne sit vielä toisenkin tiliotteen jos ne ei kerta arkistoi niitä
oispa poju ;_;
vaihtoehdothan ovat siis:
>tule tarkastamaan
>kohta näet
>t-toivottavasti se riittää
>mulla ei ole mitään salattavaa *näyttää siittimen*
Nyt en ymmärrä. Oletko ihan varma että tiedät mikä on tiliote?
vittu näitä avuttomia jonnerottia
1. mene grinder
2. tunnin päästä sulla on poju
Hain toimeentuloa kuukausi sitten, laitoin kahden viime kuun tiliotteet, oon kanssa hakenut tässä kuussa toimeentuloa ja nyt tuli viesti että pitäisi laittaa tiliotetta, laitoin tiliotteen mitä ne eivät ole saaneet
Ne tarvii sen uudemma tiliotteen sit varmaa. t. eri
tää.
Kohta on jussi ja sit pääsee taas kuosaa hyvässä seurassa ja vieläpä kaverin mökille. Ui juma.
onpas pepille kasvanu nätit tisut
Ei vitun monikulttuurisuus ja mädätys ja maahanmuutto PERKELE
huh kun kuumotti ilmoittaa mahdollisesta kosteusvahingosta talohuollolle ja vuokranantajalle
meetkö nussii kaveriis kun on jussi?
Jätitkö pakastimen auki sulamaan yöksi?
amtam
Ei tullut lotossa jättipottia taaskaan.
Kaupassa oli taas chateaubriandia alennuksella. Taidan käydä kasilta katsomassa onko se vielä siellä.
vessan kynnyksen eessä parketti turvonnut ja irronnu liimauksistaan
>juuh kyl siel vähä kosteus tuntuu t. talohuolto
Tänä kesänä pelaan läpi kaikki konsolipelit jotka alottanu ja jättäny kesken vaikka aika pitkä pätkän pelannutkin. Semmonen 20 peliä.
Aivan vitun laitonta
eniten tommosessa vituttaa se et joutuu siivoamaan asunnon niitä varten
Armastus taas vauhdissa
*asentaa maamiinan nyymin auton renkaan eteen*
anime
sanokaa ny vittu jotai
oispa tämmönen hattu
Paljonko kotikissa maksaa? Entä olisiko järkevää hommata pentu kun se pitäs opettaa käymään kusella ja paskalla?
Maaseudulla on hylättyjä taloja täynnä ilmaisia kissoja.
eläinsuojeluyhdistykseltä sain ite 50e eurolla
>kun se pitäs opettaa käymään kusella ja paskalla?
kyllä ne siis adoptointiässä yleensä osaa jo ihan ite hyvin käyttää hiekkalaatikkoa ellei ole ihan apustuskissa.
Maatiaiskissoja saa käytännössä ilmaiseksi. Yleensä maksavat vain rokotusten hinnan.
Kissat on autisteille, hommaa koira ja saat ehkä pilluaki
Ostin kirsikoita ja hoksasin että mähän saan laitettua kirsikan varren kielellä solmuun suussa.
Onks tästä taidosta hyötyä miehille?
me ollaan kaikki autisteja täällä, mee pois typerä koiraihminen
mikä teit koira-autisteja vaivaa? ite tykkään kaikista eläimistä enkä spergaa ku joku postaa erilaisen lemmikin ku minkä mä omistan.
Oon nähny tänä kesänä useammankin mulattikakaran kanssa liikkuvan äidin. Miksi naiset tykkää niin paljon neekereistä?
Itekin nään niitä joka vitun päivä t. hese
kandeis muuttaa vantaalle...... tää on semmost pure aryan seutuu mis ei paljoo nerkui näy
lål
Miltähän Annan pyllynreikä maistuu? :3
puuh lääh nuuh,,,
Veikkaisin et maistuu persreiältä
>stk langan ainoa joka maistanu persreikää
juuh
Olen maistanut kolmea (3) persereikää.
ite oon vaan omaani
Eksoottista munaa on saatava ja sitten tajutaan että mulatin yksinhuoltajuus on sammakon kasvatukseen verrattava rupeama. Ovat paskansa kyllä ansainneet
Erin moista, jälem yski kurisi läpitsen
>25 uniikkia postaajaa
Mämmi on kuollut
*pitää mämmille hautajaiset*
Miks kivennäisvesi ei maistu normaalilta vedeltä ku siitä katoaa hiilihapot?
*lisää ipn paskapostaamalla*
Koska siihen on liuotettu erilaisia suoloja
>50x 2.71828 euroa
Ei oo halpaa ei.
Siinä on jutkujen lisäämää estrogeenia seassa
Pitäiskö hakea jotain herkkua alkosta juhannuksen varalle?
Ehkä se onkin toisinpäin että hanavesi ei maistu normaalilta kun siinä on jutkujen estrogeenit?
Juu ite join viime viikolla hanavettä ja eilen oli kasvanu tissit
Helvetti kun äsken työnsin käteni 200C uuniin. Ihan palanut ja iho kuoriutuu parista sormesta.
Onko sun uunissa 100% ilmankosteus?
Kaikki minä
Ei mut sormet on vitun palaneita nyt. Ihon kuoriutimen saattaa kyllä johtua siitä että vaihdan kesänahan nyt.
Joskus vuosia sitten iltavuorossa purkaessani grillitiskiä kolhaisin käsivarteni sen tiesmontakoasteisiin pohjalevyihin. Kesti useampi vuosi että jälki katosi.
*parittelee nyymin kanssa*
n-nyymi!
Laita kuva minä diaso..digogo..diekson...hrmph minnä katsom
Miksei kaikki tytyt näytä tältä?
Koska olet toivoton alkoholisti Vantaalta jonka delirium ei ole vielä alkanut.
Latasin Jow Forums X, miten tähän sai ne animetyttö kuvat tuonne oikeeseen reunaan?
Miten vammainen pitää olla että lataa tän turhan värpäkkeen?
haluun ne animetytöt tuohon reunaan.
Onko alko huomenna auki? Ei jaksaisi tänään pyöräillä 10km hakee viinaa, niin mietin että jos huomenna vielä voisi hakea viinaa juhannukseksi.
Lataa rinnalle oneechan tai vaihda appchan äksään.
kiitoksia paljon!
Jokainen on keskimäärin postanneet tähän lankaan kolme postauista. Tunnustakaa siis ketkä olette (Sinu):ja.
Täs omat:
On.
Nyt salille nostaa rautaa!
Oispa
Miks tosta on leikattu vikat pari sekkaa?
Kohtuu jäykkä suoritus
tuli neloskannun kokoraja vastaan ja ei jaksanut runkata muilla asetuksilla
Mistä löysit mun salivideot?
Nauran kun mimmonen sami sieltä ruudun takaa oikeasti naputtaa tämmösiä posteja. Itse olen siis tosiaan viisi vuotta nostellut painoja ja itellekkin sattuisi helposti käymään noin.
Toisin sanoen tallensit jostain ylilaudalta
en myönnä
Selaan ylilautaa aika usein.
*tanssittaa nyymiä*
Tuli vaan tässä mieleen että kun täällä on nyymejä laidasta laitaan niin onkohan täällä yhtäkään vakavasti mielisairasta nyymiä? Tällä nimenomaan tarkoitan oikeasti mielisairasta, ei mitään masennusta, meemu "autismia" tai muuta, eli siis tarkoitan juuri esimerkiksi skitsofreniaa tai psykoosia tms.
Täysikuulla minusta tulee ihmiskyrpä.
Onhan täällä se yksi tyyppi, joka pääsi suljetulle "psykoottinen masennus" - diagnoosilla.
Sitten on näitä nistipsykooseja tietenkin, mutta niistä ei ota selvää onko kyseessä asialleen omistautunut paskaviestittäjä vaiko pehmopäinen narkkari.
Itse opiskelen venäjää huvin vuoksi.
Onhan täällä joskus postaillut joku transvestiitti, eikö sen voisi luokitella aika vakavaksi mielenhäiriöksi?
Tosi harminloista että tämä hyvä käyttis w10 ei ole suostunut tunnistamaan USB nettiä puhelimesta jo yli pariin kuukauteen niin pitää käyttää puhelinta langattomana hotspottina joka ei ole ihan yhtä hyvä.
Osta piuha. Maksaa varmaan euron/metri.