/norgetråden/

Jeg savner sommer og sol-utgaven

Forrige:

Attached: jenter.jpg (2079x1705, 714K)

Other urls found in this thread:

drive.google.com/folderview?id=1GGHvDImb4xvQkl89yUK71pTPwN4r0sGE
nrk.no/finnmark/departementet-med-kjapt-svar-til-finnmarks-nei_-endrer-forskriften-for-a-fa-gjennom-fellesnemnda-1.14094361
twitter.com/SFWRedditImages

Forste for Sigrid

Attached: Sigrid 1.jpg (1080x1080, 535K)

Kanskje jeg skal lese en sånn derre manga

KUKK I RUMPA LOL

Fikk min forste fysiske kontakt med en jente i år da jeg var hos tannlegen!

Hun var helt ny og veldig pen. Morsom var hun også. Sitter og forestiller livet sammen med henne nå.

Var puppene hennes borti hodet ditt når hun rotet rundt i munnen din? Eneste jeg liker med tannlegen er når det skjer fåvæ

Faen så digg det er når vi får anerkjennelse fra amerikanske niggere. Foler liksom at tråden

niggah what

Jeg fikk plutselig denne supre idèen. Hva om man samler masse sæd i en stor gryte liksom, masse masse sæd? Deretter koker man all sæden opp så får man en fin sædsuppe! God idè, ikke sant? Også kan man vanne den ut med litt tiss, da blir ikke suppa så tjukk, og for litt ekstra god krydring kan man tilsette en liten sprut med bæsj! Hehe, hores ikke det kjempegodt ut, en fin sædsuppe med tiss og bæsj. Hehe.

Attached: butternusskuerbis-suppe_elizabethkearny_fotolia_17403680[1].jpg (720x398, 37K)

tror du er inne på noe

Attached: 1521504525067.png (741x609, 27K)

What the fuck mane

hvis du skal få nok sæd til det der, da trenger du vel egentlig å bruke sæd fra hester eller noe?

fy faen, for en drittautist hun er!

Ha deg ut av tråden min og kom aldri tilbake.

Attached: 1507627910493.png (469x452, 277K)

Eg må drite

*gaper opp*
Værsågod.

Kan noen som helst anbefale meg en bra serie å see på NRK? Kanskje en humor eller dokumenter vaer så snill

Attached: 1521481914712m.jpg (683x1024, 77K)

SKAM.

Nei takk... Jeg ser på anbefalt dokumenter på Nrk men 1/3 av det er om nazi politikk i USA eller svart history i verden, hva faen?

I dag har jeg stor respekt for rumpehår. Som alt annet i denne verden som gud lagde har det en mening med sin tilstedeværelse. Det var jo ikke for jeg hadde fjernet det for jeg skjonte hvor mye jeg hadde tatt disse hårene for gitt.

For det forste: Det skaper friksjon. Det lærte jeg neste dag da jeg skulle gå til skolen i stekende sol. Etter å ha gått i noen trapper på skolen begynte jeg å svette. Jeg tenkte at jeg skulle gå på do da jeg kjente noe ubehagelig. Svette! Det begynte å samle seg i sprekken min og en ubehagelig folelse når rumpeballene gled mot hverandre i hvert skritt jeg tok. Jeg rakk ikke å gå på do for jeg måtte rekke timen så jeg tenkte at det torker sikkert!

Uheldigvis så gjordet det akkurat det. Men ikke uten at det hadde blandet seg med mikroskopiske partikler fra forrige gang jeg dreit. Da jeg reiste meg fra stolen da timen var ferdig så hadde det hele storknet og rumpe ballene hang sammen i en blanding av svette/rester kombinasjon. Jeg gikk hjem til leiligheten da det begynte å klo.

ÅH HERRE GUD hva det klodde. Det foltes som en armé med maur krabbet opp og ned mellom rumpeballene mine. Jeg jobbet intenst for ikke å trykke hånda ned bak der for å klo midt på gata. Jeg lop hjem så fort jeg kunne. Uheldigvis gjorde dette at jeg igjen begynte å svette. Når jeg endelig kom hjem så hadde denne svettingen gjort det slik at alt var fuktig igjen og rumpeballene mine gnei seg mot hverandre som to vårkåte frosker. Da jeg kom inn, kastet jeg av meg buksene og provde å torke rumpa mi forran en vifte.

Da jeg brettet mine to hauger av kjott fra hverandre kom en forferdelig stank ut og fylte rommet. Hver eneste hund i kvartalet begynte å hyle. Jeg hadde det verst av alle da den forferdelige stanken ble skutt ut fra vifta og traff nesa mi som en spade. Så da stod jeg der og kjempet for ikke å kaste opp, mine rumpeballer fra hverandre med en konsentrert aroma av min egen kroppslukt mikset med en lukt av bæsj blåsende på meg midt i ansiktet. Jeg hadde kun en tanke i hode. ”Slik kommer det til å være til hårene har vokst ut igjen”.

Noen uker senere etter at jeg hadde torket rumpa ved enhver anledning fant jeg ut en annen ting hårene hadde gjort. Ventilasjon! Jeg provde å fise bare for å oppdage at fisen ble sittende fast mellom rumpeballene. Tilsynelatende så har to rosa glatte rumpeballer en vakumeffekt. Det var ganske frustrerende med en fis som fok opp og ned som en jordrotte. Og som at dette ikke var nok, må jeg igjennom enda mer tortur. Som alle som har barbert seg for, så vet man at hår som vokser ut igjen har en tendens til å være ganske stikkende. Du kan jo tenke deg folelsen av to rumpeballer som foles som nåleputer gnissene mot hverandre.

hjernevask og fleksnes

Attached: kaQd5CujOBFejWUzbFSzwALz3oTsXJPXw-hVfgA_PLTw[1].jpg (960x540, 72K)

2002 ringte, de savner pastaen sin

Jeg har lenge filosofert på dette med bæsj og storrelse. Og har alltid tenkt at menn er de som har den storste bæsjen. Men tenk på dette, kvinner foder, og ungen vil bæsje masse hele livet. Så hvis man ser på en unge som en bæsj man presser ut, så er det den ultimate bæsjen for den vil konstruere masse bæsj, ergo er det kvinner som bæsjer den storste bæsjen? Og får å ikke snakke om NEGERE!

Attached: 1479594596352.jpg (1456x896, 369K)

Men....menn ER jo storre rasshol så alt burde tilsi at det er de som presser ut de storste?

Attached: tumblr_lul4qoiSE81r13ces.gif (250x194, 348K)

Det var den rette ræva som feis.

Tusen takk, hjernevasket er kjempebra

Hva synes dere om jenter med rumper egentlig?

Stikk av, Sambo, din dumme neger.

din slemming! sorafrikaanon er grei

Attached: venner.jpg (1375x645, 81K)

Er Alliert og alene fortsatt på nrk?

Var en bra dokumentar fåvæ.

Hold kjeft! Sorafrikaanon er ærverdig norsk.
Han lagde en fantastisk Google drive også

Styrt av frimurere og da er det en selvfolge at det er jodeagendaen som folges.

Negre, kvinnekamp, slemme nazister osv.

"uti vår hage" er også veldig bra, men kan kanskje være litt for særnorsk. Fleksnes er basert på en britisk serie og er mer internasjonal.

Attached: N8kcdREXDChBMiBtuZKltwEmUrJQgSOOnLeYa3apltwg[1].jpg (960x539, 194K)

Tusen tak

Bild relatert

Attached: weRQ47i_d.jpg (610x332, 20K)

I want to creampie and have children with a norwegian woman

thoughts on this?

>Tusen tak
Det heter "tusen takk". Brev lenken til Google Kjoren så skal jeg revurdere.

Good luck, Norwegian women are more scared of having children than getting STDs.

Faktisk åpent det fordi Harald Eie er i det, men når det begynt med en homofil seks scene er jeg en litt usikker...

Beklager, var en skrivefeil. Trenger en litt mer megmeg

drive.google.com/folderview?id=1GGHvDImb4xvQkl89yUK71pTPwN4r0sGE

but why?

norske jenter er horer, så krempai går nok greit. men barnet ditt blir nok abortert.
du får nok klamydia etterpå også.

Attached: 5340725[1].jpg (1024x768, 124K)

Så sant

Attached: 61d45b4.jpg (640x1136, 149K)

>norske jenter er horer
Dette, men er en god del som foretrekker at man hopper av i svingen også.

W-what the fuck
anyway I was just joking, is this shit real or just a joke?

Attached: 1528703745885.png (646x595, 323K)

helt sant. norske jenter har ofte 50+ sexpartnere för de er 30, det er sosialt akseptert.

I'm worried for my lithuanian cousin living in norway, he's only 12. Has the norwegian school system already installed gayness into him?

men for å være ærlig med deg tviler jeg på at norske jenter er så gira på baltisk kuk. med mindre du er en litauisk neger, men det er vel heller sjeldent.

han er en sexy felle allerede. de har nok startet ostrogenterapi for lengst. bilde relatert, typisk norsk gutt.

Attached: ellingsen-emma-image[1].jpg (300x300, 18K)

that's a boy

ja

Vi skal takke ikke klandre norske jenter for at de har over 50 sex partnere for 30

I am really just trying to guess what you are saying, could you say it in english?
litauisk neger? Lithuanian nigger?

har vært litt på jodel de siste ukene. er jenter der som påstår å ha hatt over 300 sexpartnere og ingen ser ut til ha ha problemer med det. 50+ virker helt normalt for noen i tjueåra.

Yes, Norwegian girls love big black cock. So if you're an Lithuanian nigger, they might consider sleeping with you. If you are a regular Lithuanian, its gonna be hard.

50? 50 er det noen jenter har på et år, enkelte har mer enn 50 også.
Stine blir med en ny type hjem fra byen hver eneste helg

>norske jenter er horer
>allikevel er alle i tråden jomfruer

FÅR deg VIRKELIG til Å tanke HMMMMMMMMMMMMMMMM

sounds something a cuck would say

Don't shoot the messenger.

Dette! Kanskje tråden burde bytte navn til inceltråden?

20/80 regelen.
20 av menn har sex med 80% av damene.

why are norwegian men losing to foreigners?

Vanskelig å få seg pul og dump når man er sosial tilbakestående

>antyder at alle i tråden her ikke hadde vært mannehorer selv hvis de hadde fått konstant oppmerksomhet av det motsatte kjönn

Attached: 1524951937442.png (1000x1000, 77K)

One word, four letters. (((they))) are responsible for everything wrong in Europe

Norwegian girls don't want niggers as partners, but as a fling they jump on the first black dick they see.

så klart jeg hadde gjort det om jeg hadde vært blant de 20% av tor tordenkuker...
jeg klandere ikke tor for å utnytte sjansen.

Bra du ikke gjör det, fordi jeg tror det er mange her som gjör det. Hadde jeg vært Kjartan Kjöttsverd så hadde jeg pult alle villige kvinnfolka jeg kom over selv uten å nöle.

You don't get chlamydia from gays, you get HIV from gays, so he's safe.

så lenge tor er hvit nordmann er det bra at han puler så mange hvite jenter som mulig. vi trenger flere hvite barn, ikke flere negerbarn.

Attached: 1510707058013.png (657x527, 213K)

Dette, har vært med kompiser ut noen ganger, men de få gangene jenter har vist interesse i meg, så vet jeg liksom ikke hva jeg skal si eller gjore, og da finner de seg noen andre å ligge med senere.

Tor sprer kun klamydia, han gjor ikke jentene gravide.

gutta, har dere sett på dette?

Attached: t6Ua341xC0J3kncZzfC_jgDjB2cSyK7WrNctuCzeVucQ[1].jpg (960x540, 101K)

>han gjor ikke jentene gravide.

Alle gutta i vennegjengen min som kan i det hele tatt nærme seg å bli kalt Tor Tordenkuk er akkurat de samme folka som har flere barn.

Flere som skal ut på ulvejakt i sommer?

Ekke mekke jeg er kjekk
Snart blir hele tråden vekk

I managed to pull it off. But we both caught feelings and after a few months of dating she had to return back to Norway.

That was the hardest goodbye

Attached: 920c8201d031c54d84725a399b7c4860.jpg (461x500, 36K)

Jeg er på besok i norge på ferie. hvor finner jeg de beste horer?

Alle norske jenter er horer, de er villige til alt i bytte mot alkohol

>Alle norske jenter er horer

t. Ali Abd Abdullah Al-Hussein

t. fyr som aldri har vært ute på byen

Vi har også asosiale jenter som er like innestengt som mange her i tråden.

De sitter hjemme og drommer om Tor Tordenkuk

Hmmm, kanskje jeg burde.

Attached: Screenshot_2018-06-21-13-53-59~3.png (1440x2005, 3.07M)

>ka sier du torolfgun? skal kvi ikkje tak og legge okkar å asfalta litt?

kilde på dette? jeg er 20 år gammel og har vært med 5 jenter, men er ganske så autistisk og gjennomsnittlig utseende

>ikke binær
merkelig motsetting, hva mente h*n med dette?

Attached: 1521079716699.png (741x568, 29K)

>men er ganske så autistisk
Hvis du ikke har noen diagnose å gå på så er dette en polsevevuttalelse.

ikkje kjem her med sånn manslogikk, faens kvite mannfolk

vi er på Jow Forums, ordet autistisk blir ikke tatt like seriost her så jeg mente det ikke akkurat bokstavelig

Hvis du bokstavelig talt et autistisk er det nesten umulig å få pult fitte selv om du er 8/10.

Ut med dommer'n!!!!!!

nrk.no/finnmark/departementet-med-kjapt-svar-til-finnmarks-nei_-endrer-forskriften-for-a-fa-gjennom-fellesnemnda-1.14094361

Faen ta drittkjerringa Mæland.

får vell prompe meg bort til kjopesenteret jeg da

Gå bort og kjope godis i pausen

eller

holde dietten og bare drikke vann?

Svar fort, er snart pause i kampen.

>mfn det blir borgerkrig mellom resten av Norge og Finnmark og Troms

Attached: lolvarg.png (500x298, 313K)

Vann

godis

Ja, det er kanskje lurt...

Jeg...

Attached: fat feel 12.png (883x1540, 236K)