Pride month-painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtu.be
youtu.be
twitter.com
Nyymi...
ANIME!
oispa loli
Juuh
ä-älä koske sinne nyymi..
Oispa talvi
tappakaa ihtenne
tässä mun esikuva
oispa pojuyde
ette nyt vittu jaksais pliis
Jaksamisia sinnekin
ootko vantaalainen..?
en
Anime
noi molemmat muuten halaa kuin tytöt. Miehet (animessa) halaa silleen toinen käsi ylä- ja toinen alaselällä. Tytöt taas halaa tolleen joko molemmat kädet kaulan ympäri tai sitten niiden kädet puristaa tolleen toisen paidan selkämystä
Ai semmonen lanka vai?
Mitä mieltä nyymit tyttörakkaudesta?
Voitti ponit jalkapallossa, niin ihan ok.
Finnish boys?
heittäkää kappaleita vitunmoisesta ryyppäämisestä ja alkoholismista
Kakkaa
Irwin Goodman - ainoa ystävä
Genociding Swedes.
hyväksyttävää vain siinä tapauksessa jos ne ovat valmiita ottamaan minut kolmanekksi siihen
Kuka helvetti sano viime langassa ettei ole hyvä matsi? Aivan MAHTAVA peli oli, toi flashbackkei Brasilia - Saksa matsista.
Kroatia totaalisesti raiskasi, tuhosi ja rikkoi Argentiinan.
Let's just be close pals :)
hmmphh
pojurakkaus > tytyrakkaus
Ei mitään väärää
Ei näin
kolme tuntia nba-draftiin
Olen nyt katsonut minun pikku poni sarjan.
Karjalan Sissit
Source?
koripallo on neekerien laji
neekeri
Lapset hinaavat kohmeisin sormin lippuja salkoihin.
Kuka auttaisi niille edes kengät pieniin jalkoihin?
Viime yö veti routaan tämän maan ja se maa on käärmeitä mustanaan
Spollet hinaavat kohmeisin sormin lippuja salkoihin
Kuka laittaisi niille varsikengät märkiin jalkoihin?
Viime yö veti routaan tämän maan ja se maa on aamuja mustanaan
youtu.be
tätä kuunneltiin P-kauden tuvassa vapailla, mitä helvettiä. Ei voi nykyään kuunnella myötistelemättä
Mökkisauna
Mielenkiintoista muuten kuinka intissä ollessaan sieltä haluaa vain pois ja sieltä päästyään haluaa vain takaisin. Kutsuisivat edes kertaamaan.
Miksi edes postaan tänne kun kaikki mitä te sanotte vaan vituttaa aina
Et sä täältä mihinkään lähde.
Ei auringonlaskun jälkeen saa saunoa. Haltijan saunavuoro.
En tiedä. Luulen että muutaman vuoden päästä (ellen aiemmin) ole täsmälleen samassa pisteessä
en silleen halunnu sieltä pois kunhan oli viikonloppulomat. 3 viikon kinkut alko kyllä vituttaan (koska ei voinu mennä kotiin runkkaan)
tai no kylhän mäkin sieltä vapautumisesta olin ihan oikeasti iloissani
silti oli niin vitun hyvää aikaa. pääsispä takas
vittu mä vihaan leijonaa, ehkä yks paskimmista suomiräppäreistä mitä on
Ei aurinko oo laskenut vielä.
Runkkasin kerran veksissä kun joudun kinkkuun jonkun kurkkukupan takia. Pisin gines oli myös se kolme viikkoa AUKin lopussa, mutta ei niin haitannut koska sen jälkeen kulmaraudat ja viikon joululoma.
olin puolen vuoden viestimuumi ja meillä oli heti alkuun 3 viikon gines koska valmius ja loppuun kans kolmen (vai oliko se neljän, sitä muutettiin kai koska oli niin paskaa, en muista enää) viikon gines koska valmius:D varmaan paskimmalle komppanialle annettiin paskimmat valmiusvuorot
Homous tasot aivan liian alhaiset tässä langassa
Talkkari persekipeänä
Veriveli!
t.
täähän se ois
youtu.be
oltiin paraatissakin, mä oon tuol seas
ekanahan kulkee Säkylän sekä koko Porin prikaatin alffojen alfa Rami Saari eli Rambo Island kuten me häntä kutsuttiin
pojurakkauden pitäisi olla laitonta
pojurakkaus on luonnollista ja oikein
Muistan ku mentiin jossain tykkiharjoituksessa viestimuumien konttiin keskellä yötä ku oli ilmeisesti unohtanut lukita koko paskan. Kirjoitettiin "sissi" vitun isolla kontin seinään. Ja sitten katottiin puunrajasta VV:n kanssa kun joku skappari kävelee 5min päästä sisään.
Samana yönä sitten löydettiin spadejen muonavarasto ja lipastettiin sieltä sääryhmän aamupala, laatikkoon tietenkin jätettiin "pommi" odottamaan.
Tiekkarin hommat oli yhtä gonailua, kahdelle monnille annetaan lämpökiikarit, valonvahvistin ja vitusti paukkuja, tehtävänä "häirintäiskuja alueelle X".
Jaa?
Kenen mukaan?
mun mukaan
No aika tyhmää, että joku tuntematon maantallaaja päättää universaalisti mikä on oikein ja mikä ei.
Ei jatkoon.
juu, kuulin timppakaverilta et oli vitun hauskaa perseillä huolto- ja viestikomppanioiden kanssa. Kuulemma olivat menneet "valloittamaan" viestiteltan ja jääneet sinne, joku viestimuumi oli pitänyt kipinää niille kun olivat levänneet
Ite kuumottelin kaikki leirit et millon niitä sissejä nyt sitten tulee mutta eipä ikinä tullut. Vähän harmi. Kaveri toisesta ryhmästä sano, että näki pimeessä jotain sissejä ja lähtivät kuulemma liikkumaan päin mutta tämäpä käänty 180 astetta ympäri ja juoksi niin että hippulat vinku eikä onneksi enää kuullut niistä, vissiin eksytti ne pimeässä :D
kans oli joku kaapeli katkastu yöllä ja siihen kirjotettu jotain "vitun viestihomomuumit:D" ja kelaperseiden piti sitten käydä sitäkin selvittämään neljältä aamuyöllä
tehkää uus
Meillä yksi (viesti)komppanian supersammakoista sai köllin napattuaan sissin. Kaveri oli tyhmä kuin saapas, mutta virta ei loppunut ikinä.
Inttitarinoiden lukeminen vaan vahvistaa että c-paperit oli oikea ratkaisu
vammakko joka ei gonahda on miljoona kertaa parempi kuin "älykkö" joka gonahtaa heti ja valittaa joka sekunti
noiden jälkimmäisten kanssa ei tule ikinä toimeen
Jos sitä mieltä olet. En jaksa kinata, mutta ainakaan näin jälkikäteen en vaihtaisi.
meillekin mainostettiin että jos saa sissin kiinni, niin kölli napsahtaa saman tien
Meidän huoltojoukkueen sijainti paljastui ja joutuivat siirtymään aamuyöllä kun tiekkarit meni juttelemaan apustettavalle vanmakko kulunvalvontavmtlmiehelle kaverimielessä. Ei tajunnut vaikka puskasta tuli kypärättömiä ja tetsarittomia ukkoja kyselemään sijainteja
tulee mieleen meidän ryhmän vammakko. Heräsin siihen kun se huusi tasatuntiselle rutiinipartiolle täyttä kurkkua että "SEIS! SEIS TAI AMMUN!" kun eivät vissiin olleet kuulleet ensimmäistä tunnussanapyyntöä
oli se ihan hyvä jäbä kuitenkin enkä mäkään kyllä mikään välkyin ollut
Joo kyllä itekkin vedin aika nollat taulus kun ajattelu tehtiin aina mun puolesta
ja parempi pitää älämölöä kuin että ne oliskin ollu jotain jekkumiehiä
Kyllähän sitä on tullut joka leirillä kaikenlaista tullut perseiltyä. Meidän leiripaikat oli aina keskellä jorpakkoa, rakennettiin kerran johonkin metsänmättäälle jekkulangasta puumaja.
Vänrikki tulikin sitten sattumalta paikalle. Ali-G:t ja upskokit kattoo kauhuissaan mutta se vain nauroi vitusti ja sanoi "komiaa" sitten se meni sinne vitun majaan nukkumaan päiväunia.
Tuli kanssa kiusattua jotain viestintäpanssarivaunuryhmää. Kello oli 4 aamuyöstä ja me oltiin alueentiedustelussa taisteluparin kanssa.
Oltiin tähyssä nähty panssarivaunu ja lähdettiin metsästämään sitä. Löydettiin se 2km leiripaikasta kukkulan päältä, sitä huollettiin para-aikaa. Päätettiin tehdä tuliylläkkö ihan vain vittuilakseen. Huudetaan havuista "Suojatkaa kuulonne!" ja sieltä tuli vastaukseksi vaikerteleva "Voi vittu...".
Ilmeisest paikalle oltiin tehty meitä ennen jo kaksi tuliylläkköä samana yönä.
Mentiin lopuilla paukuilla herättäämän kuskien leiri, takaata kuuluu vaan vihaista puuskuntaa ja kiroilua kun otettiin irti.
Tehtiin tätä itekkin jatkuvasti :DDDD
Muistan kanssa kun olin yhen alikin kanssa partiolla niin se oli jostain saanut käsiinsä skapparin lakin. Veti valklisen hihanauhan ja pari ylimääräistä auraa kiinni ja meni kyselemään jonkun putterin vartiomieheltä, että luuleeko se tämän olevan oikea vartiopaikka. Kyseli kanssa kaikki tunnussanat ja lähestymistunnukset, sijainnit yms.
TYKM. Vammakko oli aivan paskajäykkänä koko sen ajan.
Mentiin myös kerran keskellä päivää muina miehinä huoltokompanian leiriin, kun tajuttiin että siellä oli sotkuauto. Olihan se aika kova kun omat herkut oltiin kielletty leirillä ja meillä molemmilla on 4 levyä Fazerin sinistä.
>toimi valvojana pällikokeiden jälkisuoritusseremoniassa
>move-king vammakko luonnollisesti ryhmässä mukana
>viittilöi minut luokseen
>"Herra alikenraali, mitä tää tarkoittaa?"
>'minulla on ollut sydänsuruja' tjsp.
>ilmeeni
Aika hassua, että lanka alkaa hinttipaskapostauksella ja nyt postataan inttijuttuja. Mut ei siinä, ihan mukava, että täälläkin on jotain muutakin sisältöä välilllä.
t.jaegar-messageman
intti-hintti hhHAHAHAHHAHH
ei vittu make vitun hyvä juttu
>vässykkä tuhlasi ainakin 6 kuukautta elämästään intissä
Huutonaurua
Ei kyllä ollut tuhlattua aikaa.
Kultaiset muistot jäi ja puheenaiheena hyvä lähes jokaisen kanssa.
6kk elämästä tuhlattu intissä ja loput siviilissä...
Joopa joo. Näin sanovaista 90% käytti tuon ajan perse homeessa tietokoneella istuen, eli ei juuri sen järkevämmin. Eri asia tietysti jos tosiaan teit jotain hyödyllistä sinä aikana.
how do I get a finnish gf?
Siis seuraako miljoonat ihmiset tosissaan juuri nyt syöksyruohoa?
Ulkona sataa poikittain. Tulee märkä juhannus.
Tekeepä ne ihmiset mitä tekee.
Eipä itseä paljoa kiinnosta.
>tfw kun suurin osa palveluajasta kului palvelusajalla nukkumiseen ja animen katseluun
>Suurin osa leireistä yli 6h unta ilman paskahommia
En ollut ennen inttiä nukkunut 18 tuntia yhden päivän aikana.
oispa reimu
itehän oon ollut se vammakko leireillä
>harjoittele viestiaseman eli 26m korkean maston pystyttämistä
>nonii nyt lasketaan masto :D
>masto toimii siis haruksilla (neljään suuntaan harukset eli toimii kuin vaijerit, pitää maston pystyssä taivasta kohden)
>älä ajattele saati sitten tajua tätä yksinkertaista konseptia
>"nonii, ottakaas haruksia irti:D"
>tee työtä käskettyä, ota joka ikinen harus irti yhdeltä puolelta mastoa
>s-sehän gaaduu:DDD
>maston tyvessä työskentelevät meinaavat jäädä alle, alkavat kannattelemaan mastoa
>ota haruksesta kiinni vitun lujaa
>jäinen maa, ala liusumaan painon mukana ja masto alkaa kaatumaan
>ryhmänjohtaja huutaa "MITÄ VITTUA" ja juoksee kohti
>kaatuu mun jalkoihin viime metreillä koska jäinen maa ja paniikki
>140% tahdonvoima etten itsekin kompastu
>ryhmänjohtaja nousee ja saa itsekin haruksesta kiinni, vedetään harus ja masto taas paikoilleen
mulle vittuiltiin tosta intin loppuun asti
jtp kaikki varsinaiset sotaharjoitukset olivat ihan suffelia verrattuna aukin leireihin. Kokemuksiahan ei luonnollisesti ole, mutta ainakin kuulemani perusteella rukin leirit olivat vielä pykälää karumpia.
Tuo Suomalaisten vittuilu jostaki asiasta ja leimaaminen asioiden kuten intin loppuun asti on niin vitun rasittavan väsyttävää. Ei saatana keiden kanssa tänki maan jakaa.
Neekeri
Joistain tapahtumista ja niihin liittyvistä ihmisistä vain tulee legendoja.
ja kerran menin joku tunti myöhässä poterovartioon koska katoin vartiolistaa väärin. Hoksasin sen itse vasta kun toisen teltan ryhmänjohtaja tuli kiukuissaan huutaan meille, että miksei hänen ryhmäläistänsä ole jo vapautettu. Ja mun hoipparointi pimeässä (monni ilman taskulamppua) kesti niin kauan että se RJ soitti uudestaan meidän telttaan ja meidän RJ sano vaan että se on jo lähteny
pyytelin anteeks siltä poteroäijältä kyllä ja sanoin sille, että jos sille joskus lyödään jotain paskaa nakkia, niin voin tehdä sen sen puolesta mutta se vaan oli silleen "joohjooj" eikä ikinä pyytäny mitään. Vieläkin tuntuu vähän pahalta
:D ihan armeijaan kuuluu tämmönen kulttuuri, en mä koe tässä mitään erityisen suomalaista. Sen nyt tietää olevan semmosta pientä piikittelyä, ei siitä tarvi olla moksiskaan. Kyllä sen tietää jos ne oikeasti tarkottaa sitä eikä vaan vittuile huvikseen
Ihankuin tota ei muuallakin tapahtuis
Meilläpä naapurijoukkueen sörsselssönit oli unohtaneet kiinnittää sen ylisuuren onkivavan kuljetuksen ajaksi. No niinhän siinä sitten kävi että kurvissa se riistäytyi valloilleen tekan katolta ja mäiskäytti yhden bussipysäkin tuusan paskaksi ":D"
eppi... tykkään susta niin paljon...vaikka oonki tämmönen rasistinen paska -R