Hva skjer når hadia finner lykkeskillingen?-utgaven
Forrige:
Hva skjer når hadia finner lykkeskillingen?-utgaven
Forrige:
Eg må drite
Aksher
Jeg elsker Brad Pitt!
Hvem ikke-homo guttesex her
whats for lunch
farts in the norwathread
>stote
vil hun at man bommer hele tida?
MEEN SÅ BREEV NOEN DAIER DAA!!!!
...
Noen v å k n e her gutta?
ja...
jada. veiper og spiller League.
regner ute, ganske comfy å höre på det og ha lav musikk
Hmm...
jobb?
hva mener du nå
hvilken rangering på ligaen?
er yasuo en-trikk. silver 2
*fylgist með*
Vil du spille to-ko?
kanskje det, hvem rank er du? hvem server?
Er gull 3, var diamant 3 i sesong 5, spiller EUW
ok jeg vil spille med deg. bare si hva du heter, er inni et game nå men legger deg til etterpå
SirCutieButt :DDDDDDDDDDDDDDD
for et bra navn, du er en sånn derre animist du tenker jeg.
jeg la deg til på vennelista mi nå, så når du har akseptert er vi offisiellt venner.
dulter tråden
(spiller league med anonsen nå)
nei nå tar vi og legger oss
denne var fin fåvæ
For Glory er jo noe herk. Hvorfor kan man kun spille på Final Destination, og ikke på Battlefield? Å slosse mot en Link som bare ruller til en ende av banen til den andre for å spamme prosjektiler er ikke morsomt
Gutta, muttern har lyst på ny laptop som ikke henger konstant da hun surfer og spurte meg om råd. Sjekka ut hva som er anbefalt med mye av det er sånn 2 i 1 og direkte til TV hærk, dette er virkelig ikke hva hun er ute etter.
Noen som har noe å anbefale?
Få deg en gammel thinkpad og installer linux på den. Denne kjörer som en dröm for under tusenlappen
"god" morgen...
Tjohei på deg ja !! Hvordan ser planen ut for dagen? Nydelig vær! Helg! Frihet til å gjöre hva som helst !!!
Anime?
Nei du skal slippe det
er jeg dum hvemsom jeg har under 5 i snitt fra videregående? ek bare spor
Guttaaa, hvor er dere?
Er dette den beste norske sjokoladen?
Ja
I dag skjer det, gutta!
>dfn du innser at du egentlig har ganske framovervokst ansikt
Har bare litt vel kort nese kanskje
Ja du er kjenpe dom
jæi..........................................................................................
Brev profil av ansiktet ditt, men sensurer oyne og munn slik vi ikke kan doxxe.
Faktisk, du kan male hele ansiktet i paint, sånn at vi bare ser formen på ansiktet ditt i profil.
nrk.no
Utdanningshomser BTHU igjen.
at det er ubehaglig å ikke greit å dele nakenbilder man får av jenter skjonner jeg jo
men skal det liksom være greit å henge ut å latterligjore og hekle penishåndklær av menn som sender nakenbilder?
syns dette blir litt for hyklersk jeg da....
Fikk ikke til å male hele ansiktet, tegnet omrisset i stedet
Det er tilbud på klær. Anbefal meg noen plagg da gutta.
Dette er årstiden for å kjöpe billige vinterklær sdm.
Hva med resten, skallen bak liksom.
Hodet mitt er nokså kvadratisk fåvæ, har litt kurvatur bak men er nok flatere enn det man typisk ser hos nordmenn.
daglig påminnelse at du er et godt menneske som fortjener kjærlighet
Fåvæ, det finnes ikke en typisk "norsk" skalle. Bare drit i alt det du har tenkt om hodeformen din.
Ja
Adeccoanon?
Nei, men jeg kan jo selv observere. De fleste har smalere skaller med mer kurve bak enn meg. Jeg har litt kurve ca. på oyenivå men er for det meste flatt.
Du har mest sannsynligvis en gjennomsnittlig intelligens, men de med over gjennomsnittlig intelligens knuller opp selvtilliten din.
hvem er det?
Nei. JEG er adeccoanonsen
Nei, JEG er faktisk Addecoanon
Slapp av anonsen. Det her hores litt ut som autisme. Sålenge du ikke ser ut som en abbo så er du homo sapiens sapiens.
Nei. Du er imitatoranon
Tror jeg stoler på han som skriver det riktig
Det er selvfolgelig ikke noe galt ved å observere og gjöre seg opp noen tanker om ting, men siden hodeskallen din er noe du ikke kan endre eller forbedre på noe vis så burde du ikke bli besatt av dette og forhåpentligvis ikke dvele ved dette temaet alt for lenge. Synes hodeskalleautisme er ganske bortkastet tid ettersom hva enn kunnskap du får ut av det har veldig begrenset nytte.
Adeccoanon har dysleksi ...
Men uansett, er profilen min /estetisk/? Jeg syns selv at nesa mi egentlig er litt for kort.
>dfn utdanning hvor kontakter er mer viktig enn karakterer, men innså det for sent
>dfn jobber tidvis natteskift på fabrikk når noen tar en tredagers, men foler at alle hater meg. Og ikke får jeg haik
>dfn vinduet av mulighet for å oppnå drommen min om å fryse av meg fingertuppene i himalaya stenger
>tror jeg har autisleksi (anfallsvis både autisme og dysleksi, den ene utloser den andre)
faen heller, kanskje jeg bare skal ta master i england? fuck alle folka i norge, jævla kalde drittland. FUCK nav
På jodel så er de veldig opptatt av hoyere og utdanning og påpeke at de har det mens de hele tiden hevder at folk de er uenige med ikke har det.
Hva er dette for noe jodisk triks?
Du har ikke tegnet hele hodeskalleprofilen din enda.
1. Ta bilde av deg selv i profil
2. forminsk bildet sånn det blir mindre arbeid å gjore punkt 3.
3. mal hele hodet ditt i en farge i paint.
4. brev bildet her
Ikke bænt kameraten min..
JEG...
Det er sånn det har blitt i Norge.
Særlig studenter som akkurat har begynt å studere tenker veldig mye i de banene, og de har ingen problemer med å si det ut på et anonymt sted som jodel. Men det de ikke har forstått enda er at de oppforer seg som noen barnslige jævler. Fåvæ, siden du er anonym du også så kan du vel bare sette de på plass og si at du jobber med mastergraden din du, og at han kan stikke den antagelsen sin opp i ræva.
Kanskje du bare skal slutte å være rar?
Faktisk helt feil
t. Adeccoanon
Kanskje jeg bare skal slutte å breve her...
Det stemmer at det ikke er sant at adeccoanon har dysleksi, men det er faktisk helt feil at du er adeccoanon
t. Adeccoanon
påminnelse om at menn er sett på som ubrukelige og verdilöse i dagens samfunn
samtidig er jenter og deres sikkerhet og omdömme noe alle forsvarer som om de var bqrn
Men hvorfor er det blitt slik? Hva får en fitteunge som studerer sosiologi med C snitt mens han lever på statens nærende bryst, til å hånflire av en elektriker som tjener 800000 i året?
fornektelse
Kong is King?
How did you fuckers translate King Kong?
Haha dumme kai-Ronny
Du har ikke hjernekapasitet til å forstå
Dette. Du er ikke smartere bare fordi du har gått på skole lenger. Å undervurdere yrkesfag er noe av det dummeste du kan gjore.
t siving student
Negerkongen
nrk.no
Pass på, dette kan bli deg
>han er ikke forsikret mot dette
Hva er du, dum?
Hvorfor er det så stort fokus på å bli sjef egentlig?
Tror jeg må lage mapper med land spesifikk jenter...
Orker ikke det fåvæ, hva med ansiktsprofilen? Proporsjoner og projeksjon osv.
Opptoyer på stortinget når?
Sjakkanon
S
Det er vel det å gå på universitetet som får enkelte folk til å tenke om seg selv som "akademikere", en del av den klubben selv om de ikke har publisert en dritt. Jeg opplever at det oftest er de som går sosialvitenskapelige fag som oppforer seg sånn. Det ligger kanskje litt i naturen i de fagene, for de er de eneste fagene hvor dets natur er å beskrive andre mennesker i grupper. De som går der dommer andre mennesker mer enn noen andre fordi de går rundt hver dag på skolen og lærer å tenke på den måten. På Blindern er det særlig tydelig at de tenker om seg selv som en slags elite, og de lærer hverandre at deres forståelse for hvordan samfunnet er, er den rette. Jeg var sammen med ei som studerte ved Blindern, og jeg kan love deg at det ikke krever noe hjernegymnastkk å forstå det de lærer der. Sosialvitenskap er kosefag for de som ikke klarer å bruke sine kognitive evner til f.eks å forstå og anvende elektriske systemer. Husker du Samfunnsfag på vgs? Husker du at det var det aller letteste faget du hadde på vgs? Ja, det er det letteste på universitetet også. Derfor er det veldig ironisk at de med sosialvitenskapelige studier setter seg selv så hoyt. Men det tror jeg har litt med at de blir invitert inn i en sånn boble hvor alle de moter i hverdagen sin går rundt og forteller hverandre at sånn er det.
>på orkesterleir
>kom på alenerom
>har ingen å sitte med når det er middag for jeg kjenner knapt noen
Dfn fikk 6 i samfunnsfag uten å gjore en dritt.
Den ser helt normal ut user.
DFN folk i TRÅDEN TROR at DE er KJEKKE, MEN alle mener at DE ER normale
LOL
Nei vennen