Clockan är mycket
Sverigetråden
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Dog alla eller?
Varför är jag så autistisk? Ville åka på besök hos mormor nu när det är sommar och fint ute på landet, men fick reda på att hon har besök där och nu känns det som jag inte kommer kunna slappna av alls om jag åker.
varför måste allt förstöras så enkelt?
2:1
Vad fan gör man om man vill fixa det är med att vara helt jävla nere och ångestfylld dag ut och dag in?
Jag bara låg i sängen och stirrade i taket i 15 timmar i streck och somnade om hela tiden idag.
Vad gör man? Kan ju inte funka
du får bestämma om jag beställer två pizzor och 1.5 liter cola
>åka till mormor 23:07
det låter autistiskt
ta lite benzo vännen
Funderade på att köpa lite Heroin eller Amfetaminer eller nåt för att bli glad
Alltså imorgon.
is this man widely known in Sweden?
youtube.com
livets ord is very disliked so no
he's not
livets ord är inte så pjåkiga ändå
om någon behöver en famn att vila i efter kvällens katastrof så finns jag här~
TheHunter
Då var arbetsdagen slut. Vad gör man nu?
so the average swede wouldn't know who he is?
ok, thanks
bryr mig inte men vi kan kramas ändå
spelar spel eller något
Skär upp dina handleder.
Jag har också väldigt mycket stress och blir arg enkelt. Det bästa är bara att ta en dag i taget. Fråga även dig själv om det hjälper att du oroar dig över saken? Troligtvis inte, så försök tänka på annat.
varit sugen på testa skära mig på något diskret ställe förr
typ insidan av låren
men är rädd för att få mer ärr
they probably would, he's a controversial figure
jobbar natt och behöver nån som kan underhålla mig.. tiden står still ._.
bajsbrevar
gör det
God kväll!
Hur är det med er?
only because your nigger got away with fouling
flampan du gör väl inte sånt?!
>avatarbögarna
VAR ÄR STÄDISSSSS
en kram kan aldrig vara fel!
jag vet inte om jag är en bra underhållare, men jag finns här om du behöver ventilera känslor, eller något annat~
vad jobbar du som
har ingen lust just nu
nej jag har aldrig gjort det
men det har fallit till tankarna förr
kan ju lägga till att när jag var ihop med mitt ex så sa jag att om jag fick reda på att hon skurit sig igen så gör jag detsamma
vet inte hur jag tänkte där
det är väl bra
göra i ordning så jag kan tvätta imorgon och städa lite
nej verkligen inte!
varför är det så att man alltid vaknar när man ramlar eller dör i sina drömmar?
fortf lite butthurt efter förlusten mot tyskland favä
åhh har mina elaka kommentarer fått bajsbögen att vilja skära sig?
om man inte vaknar
så dör man
irl
nej
du ger mig vilja att vara stark
hon skrev att hon hade trevligt på dejten och vill ses mer men bara som vänner
BARA
svara "haha aa" och släpp henne
Jag bor på en båt
Häng dig
hon säger bara så för att hon vill lära känna dig och inte ha en relation som bara handlar om sex
>du ger mig vilja att vara stark
>stark
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA jag är osäker på om du ens kan lyfta en papperspåse
ah ok.
there's a sample of him on the new funeral mist album, so I wondered
>den enda versionen av den här bilden jag hittade som inte är analvåldtagen av jpg-komprimering finns på nordfront.se
Är snubben som gjorde Statens Ovänner inblandad där nu?
LOL
om du inte knullar eller iallafall kysser henne första dejten är det kört
hon har inte tid för dig som ska hålla på och vara blyg när det finns en miljon andra som kan knulla henne nu
C A L L E
A
L
L
E
LOL
fan helt epsikt mannen ;D
youtube.com
>dkn dött många gånger i mina drömmar
>allt från att bli skjuten av babbar till att sprängas till att råka köra ut i fel körfält och bli heemad av en lastbil
kanske är odödlig ivl
Inte bra, men det är det ju iof aldrig så är väl normalt. Hur är det med dig?
du misslyckades med provet
which song?
C A L L
A
L
L
E
hatar mitt liv
Ehm, det är jag som är maskinoperatör.. redan glömt mig?
Vi kan skriva om något du vill~
VAR ÄR MIN FUCKING DARLING AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
the first one
youtube.com
fel
hej vad gör ni
har inget annat
han har helt rätt men jag kan inte, jag har inga kompisar, inte ens online kompisar så vart ska man vända sig?
>fel
I just det här fallet är det så dock, eftersom det är troligtvis fnöske vi talar om.
ne men knull eller kyss behövs inte din incel, bara intresset att fortsätta umgås (med samma undertext)
>dkn född precis i tid för att vara med i jihaden mot tankemaskinerna
Vem fan har tid för tjejer som ska hålla på och vara svåra?
Hon är perfekt.
bokstavligen alla ickechads har bara det valet att göra
>matchar med en tjej på fnöske
>första dejten fika
>andra dejten promenad
Det går. Men jag tror i och för sig att hon är rövburgare
maltababben, tänder du på djurbarn nu?
hur lågt kan man gå egentligen
nej men det finns fler som jobbar natt
har hänt förr
håller oironiskt med om allt i videon.
märker hur sidan har påverkat och gjort mig till en sämre människa, hur allt bara blir värre av att komma hit för man får bara allt validerat för sig.
har också blivit typ 100 gånger värre med åren, inte konstigt att incels föds på den här sidan med allt kvinnohat som man matar i sig precis hela tiden, kommer inte ens kunna breva detta utan att jag någon poängterar att jag är en hanrej för jag har försvarat kvinnor.
hoppas jag en dag lämnar, är för gammal för att sitta här, alldeles för gammal. Jag vill hitta intressanta människor som är goda på insidan, inte intressanta människor som är hatiska rakt igenom. Men, så länge jag sitter här dag ut och dag in och klagar på livet så lär jag inte hitta skit.
dkn var ensam på gymmet igen
så jävla skönt
incelturkbetacuckbögen...
Det låter snarare som att du har svårigheter att tänka för dig själv och att ta saker med en nypa salt. 4kanalen har inte gjort den till den du är, du har det.
mm okej weebcuck
kvääll gänget
4kanalen har inte gjort mig till den jag är, men den har påverkat mig. Jag är inte den typen som följer varenda spår som är trendigt här, men även som någon som ibland (ofta) går emot sidans kultur så kan jag helt klart säga att sidan påverkat mig.
Saker som jag inte borde ha i huvudet är helt plötsligt där. Jag brukade till exempel hata hur kvinnor objektifierades i spel, inte av politiska skäl, utan jag bara cringerade för det är så uppenbart vad de gör när de designar karaktärer som är sexiga över allt annat. Jag föredrog realistiska karaktärer som Alyx Vance, spola fram 10 år och nu ser jag ett spel som faktiskt har kvinnor som ser ut som folk i sig, vad hoppar hjärnan till då? Jo, politik för den här sidan har ruttnat hjärnan min, jag ser två extrema sidor som hatar varandra, en som driver en "agenda" en annan som hatar kvinnor och allt med västvärldens progressiva värderingar.
Jag kan liksom inte koppla ifrån och bara se någonting för vad det är.
visst
>han har socialfobi
Baserade butlerian
>dkn man aldrig kommer kunna isolera sig och ge upp alla begär
Jag förstår vad du menar, men man kan tyvärr inte gå tillbaka i tiden och välja "blåpillret" istället. Man får helt enkelt göra det bästa av situationen. Det måste väl finnas något positivt som du lärt dig från den här sidan?
>tänkte göra nåt idag
>gjrode inget förutom att städa och spela wow
Kan du fucking hålla käften?
jöns är live
>gamla män utan skägg
vafan gör han?!?!
>Alyx Vance
jävla hora som bara stod i vägen hela tiden och sinka ner en
kunde hon inte bara gett gordon sin lilla svetsarmojäng?
Nej, jag tror inte det. Det positiva är väl kanske musik jag introducerats till av /mu/ det skulle väl var det enda. Jag har kanske haft ett tiotal konversationer med människor här som betydde något för mig, och det är en ren gissning om jag går på minne så är det exakt 2 jag kommer ihåg, och de ledde ingen vart för det var med en anonym människa jag aldrig mer kommer prata med eller bygga en riktig vänskap med.
det har inte med att bli rödpillrad, jag är inte smartare för att jag är medveten om två olika ideologer som hatar varandra, jag blir matad propaganda på 4kanal, hatisk propaganda som är ren fantasi, och det väger på hjärnan. Man kan inte låtsas att man omringar sig själv runt psykopater, rasister, sexister och att det inte påverkar en.
det är helt sinnessjukt hur den här sidan propagerar lögner, och till vilken nytta? är ju rent igenom propaganda som sprids här, men ingen bryr sig för det är genom ett filter av ironi, men när man sitter här i år och blir matad sån här skit så påverkar det faktiskt ens mentala stämning.
går väl och lägger mig för finns inget att göra
youtube.com
>Den där boomern som inte avslutar
>dkn föräldrarna utpressar mig för något jag gjorde ett tag sedan och hotar med psykhem
>bo med föräldrarna efter 18 år gammal
Erik Dampsson...
det gör jag inte men de håller hotet över mig ändå
Det kan dom inte dock.
tänkvärt brev user, jag uppskattade det