/Norgetråden/

Nora Higuma-utgaven

forrige:

Attached: Untitled 3.png (869x1372, 652K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Vtua8rqCNC0
youtube.com/watch?v=1_k4wYrx3Jo
youtube.com/watch?v=QKO6IChjojI
strawpoll.me/15956844
twitter.com/NSFWRedditGif

Nå er det nok.

for Miriam

Attached: Miriam.jpg (768x1024, 120K)

påminnelse

Attached: LZtsdvnm.png.jpg (250x320, 17K)

Desucon?

Attached: 1512482564749.jpg (420x424, 53K)

INGEN her skal på den forbanna weebmessa di
HENG DEG

Jag kommer, måste knulla söta norska pojkar~~

Attached: 1529810100719.gif (500x549, 1.18M)

Den der syns jeg var litt slem. Ta det tilbake.

Er du jente?

Nej är en man.

Attached: 1523384662419.png (555x391, 150K)

Uff da.

Kommer komma och knulla så många~

Attached: 1529807429978.jpg (1000x1000, 116K)

HVA
SKAL
DU
SPISE
TIL
MIDDAG
I
DAG?

Brodskive med smor.

vann og sigaretter

Bare tapere som ikke burde få reprodusere royker fåvæ.

Fremdeles deppa fordi Sverige tapte gutta...

Halla! Sjekk disse. Chill og spill!

Attached: carew.jpg (222x222, 19K)

Fremdeles glad for at Sverige ble BTHU av Tyskland på overtid gutta.

cute mommy /ss/ is the best
why arent all males cute boys and all females cute mommies?

>på engelsk
Danmark hvad laver du

JEG VIL HA FLERE AKSJER NÅÅÅÅ!!

Er ansiktsprofilen min estetisk gutta? Er jeg god nok til å få meg jv?

Attached: 1520850804605.jpg (1280x720, 27K)

Aksjeanon?

Ja.

Kan du slutte? Ansiktsprofilen din er helt normal.

er ikke så god til norsk

Slutt å breve om aksjer

Nei.

youtube.com/watch?v=Vtua8rqCNC0

Jeg horte utrolig mye på denne sangen når jeg var liten.

Brev rullestoljenter

Ansiktsprofil som et strykejern

Hahaha

Alle dere autister som tror dere kan dukke unna kuler bor se denne

youtube.com/watch?v=1_k4wYrx3Jo

Brev solide borsnoterte selskaper

youtube.com/watch?v=QKO6IChjojI

Men den viser jo at vi kan dukke unna kuler.

Hahah

Jeg venter på deg!

Vet ikke hva du sikter til her, men dette har ingenting med aksjer å gjore

Så vi to forskjellige videoer eller?

Nei han ble jo ikke skutt i ansiktet, magen, brystet og i ryggen når han provde.

Norsk Hydro

Da så ikke du hele videoen. Han kom jo seg unna mange ganger. Da er lærdommen at det lar seg gjore å komme unna kuler.

Dette lærte vi jo i militæret. Man er ikke sikret å ikke bli skutt, men man har tross alt på platevest (som fint tar opp håndpistolskudd i bryst og ryggregion, skulle man være så uheldig). Hva gjelder hodeskuddene er teknikken litt svak, teknikken for ryggskuddene er jo helt krise.

Det lar seg gjore å komme seg unna, ja. Mot en spesiell type håndpistol.

En utrent fedoravralter fra tråden her ville aldri kunne reagert så fort som dette, så neste gang Mohammed raner deg i Oslo så bor du nok gi han tingene dine.

Kan jeg få et ærlig svar. Er det på grunn av den brune huden min eller min mangel med sosial erfaring, at folk ikke er interresert i å snakke med meg? Det er flere her som hevder at de hater muslimer her. Vil dere da si at tiden jeg bruker på å prove å bli kjent med folk er bortkastet? Eller er det naivt av meg å tro at alle tenker som dere? Lurer på om jeg bor nevne dette til psykolog.

Du har nok rett i det. Var det poenget ditt, at man må ha spesialtrening for å kunne komme seg unna kuler? Isåfall så tror ikke jeg at du kom med noen åpenbaring.

Gi meg aksjer

A k s j e r

Du er bra tett du, er du slik en 84 prosentil IQ person?

Har ikke noe å si hva slags pistol det er.

Autisme, du er verre enn animeautistene

MOMMY

*tjener penger på andres arbeid*
pssh, ikke noe personlig..

Snart kommer lonna! Gleder meg til å investere alt i aksjer.
Foles godt å bo i kjelleren til mamma uten en eneste utgift

Så jeg er ufsol og kommer aldri til å få jv?

Hvorfor oppforer du deg som et offer? Her inne vil folk gi deg dritt uansett om du er brun, hvit, gul, svart, rod, gronn, lilla...

Men jeg kan gi deg et svar som jeg tror beskriver hva rundt halvparten (kanskje mer) av alle nordmenn mener.
1. masseinnvandring er uonsket
2. islam er ikke bra/passer ikke i det norske samfunnet

Dette er egentlig hovedpunktene. Når du treffer nordmenn i livet ditt, blir kjent med dem, og så videre, så går ikke de rundt og hater deg. De kan like deg samtidig som de misliker islam. Det kan også være sånn at de misliker muslimer generelt, men liker deg. Det hores nok selvmotsigende ut, men det er ikke ment på den måten du tror. Når folk sier de misliker muslimer, så mener ikke de at de misliker individene, men egentlig er det ideen om at det finnes muslimer her - altså islam. De tåler mennesket, men ikke ideologien til det mennesket. Det er kompliserte folelser som jeg mener du ikke kommer til å klare å forenkle ved å kalle det "rasisme" eller noe sånt.

Hvis du er han der kurderanon, så har du allerede sagt at du ikke er muslim, så da er det ovennevnte irrelevant for deg.
Men brunfargen din gjor at du likevel er en slags påminnelse om at demografien vår er i kraftig endring. Folk liker ikke det. Det er ikke sånn at folk misliker deg fordi du er brun, så du må ikke være redd for å snakke med folk eller få deg venner. De misliker ikke deg som person. De misliker dog ideen om at masse innvandrere kommer hit og forandrer landet til noe annet. Når de ser deg på gata så ser de "landet i endring". Når de snakker med deg, så ser de deg som en person. Dette er også kompliserte folelser som jeg mener ikke kan forenkles ved å kalle det "rasisme"

Seriost svar: Folk flest driter i om du er brun/muslim, så lenge du ikke går rundt og er helt "SVART MAKT" eller en sånn radikal salafitulling. Norgetrådens 50 brevere er knapt representativt for hele den norske befolkning. Det er nok dine manglende sosiale ferdigheter som gjor at folk avskriver deg.

hvem er med på prump4trump aksjonen?

Langt og irrelevant, tilsynelatende skrevet av en negerelsker.
Folk flest liker ikke brune. Det er fremmedfolk. Kanskje du finner en hippie hasjroykende grupperunk i indre Oslo som "ikke ser rase", men ikke her og ikke i Norge for ovrig

Så jeg er tett fordi jeg påpeker at man trenger spesialtrening for å kunne unngå kuler, slik det vises i videoen?

Muslimer flest er som vanlig folk de, problemene er de radikale (dette inkluderer kvinner i burka)

t. Kai-Ronny, 34, bor i mammas kjeller uten vinduer, aldri hatt en jobb

Jeg er ikke negerelsker. Bare sier at folk flest er ikke rasister og hater ikke negerne de moter på i livene sine. De bare misliker innvandringen som et fenomen. De ser samfunnet i endring, og de liker ikke det. Men når folk prater med en neger så er ikke det sånn at meningene deres om innvandring blir til hat overfor den enkeltpersonen.

Vi er i Norge, folk flest liker ikke folk utenfor sin omgangskrets.
Spiller ingen rolle om du er hvit, svart, brun, svenske eller jode.

De eneste som ikke vil snakke med deg er Jow Forumstards som har blitt hjernevasket av drittposting og memer til å hate alt som ikke er hvitt for å opprettholde et toft rykte som rasist på et anonymt animeforum.

HOLD KJEFT.
Debatten om fremmedkultur i Norge har ingenting med rase eller kriminalitet å gjore.
Det dreier seg om vi vil ha andre kulturer her (for eksempel moskeer, folk som snakker arabisk offentlig eller folk som går rundt i tepper)
Det sier jeg og alle jeg kjenner kontant nei til. Det er ikke et synspunkt som må forsvares.

Dette. Vi hater ikke negere og morkhudete fordi vi av en eller annen grunn hater hudfargen.

Vi bare synes ikke at Norge skal være arenaen for en fremmedkultur og en ideologi som Islam og gjores om til et arabisk land, verken helt eller halvveis. Vi vil ha vårt eget land, der VÅR kultur er den som gjelder. Vi vil bare være i fred og slippe å se vår egen kultur vaskes bort av en annen.

Nei og nei til fremmedfolk,
jeg stotter ikke statlig tolk!
Ingen kriminelle i våre gater,
bryr meg ikke om du er neger eller tater!
Se og kom dere hjem,
negre ække ekte menn!

Kjellere har alltid vinduer.

Takk for dette.

Du kan ikke se på Norgetråden og tro at dette er hvordan nordmenn tenker. De fleste her er Jow Forums karer som kommer her for å ha sosial kontakt med andre nordmenn her (litt trist, men jaja).

Nordmenn flest er ikke rasister, jeg vil si at denne posten beskriver holdningene folk har ganske bra
> Dette er også kompliserte folelser som jeg mener ikke kan forenkles ved å kalle det "rasisme"

De fleste her er vel fra Jow Forums også er det noen fra Jow Forums også fåvæ.

Men ellers så er brevet ditt greit.

Brev finske jenter

Attached: 1433987478871.jpg (1024x768, 122K)

Mulig, jeg har alltid hatt inntrykk av det er ganske 'ytre-hoyre' miljo over Norgetråden.

Det er vel ingen uironiske rasister i tråden? Dere bare misliker Islam, ikke sant? Kristne negere er innafor?
strawpoll.me/15956844

Attached: Strå.jpg (865x432, 116K)

Jeg har ingen datter.

Det er noen nasser som hyler hoyt nok til å fange oppmerksomheten og de kommer kanskje fra Jow Forums, men de fleste er nok innvandringskritiske slik de aller fleste på Jow Forums er. Jow Forums har forandret seg i takt med det okte fokuset på innvandring i europa de siste årene.

Det er mer enn bare religionen, det er også kulturen i de landene.

lukker dora, snur 360 grader rundt og går derifra

Det kan eventuelt være greit hvis negeren er oppvokst i norge og dermed folger norske skikker.

Da må foreldrene og besteforeldrene hans også være oppvokst i Norge, ellers er ikke han norsk nok i skikkene sine.

Akkurat.

Sann autisme.

user... 360 grader er en full sirkel. Da vil du fortsette å gå i sammen retning.

>han er såpass nyhomse at han ikke kjenner til 360-megmeget.

>han er så nyhomse at han ikke kjenner til å late om om man ikke kjenner 360 graders-megmegmet-megmeget
FLAUT
L
A
U
T

Attached: 1506249343452.jpg (327x137, 4K)

>han er såpass nyhomse at han ikke kjenner til standardsvaret til 360-megmeget

wew

Attached: assad bat.png (238x276, 100K)

Noen andre som kjenner at oddsen for å mote en likesinned kvinne minsker og minsker? Blir de faktisk mer og mer uholdbare eller er det meg?

Attached: stopcomment.jpg (407x463, 32K)

Det er bare deg.

Har folt det sånn de siste dagene, men ikke over en lengre periode.

>han er såpass nyhomse at han ikke kjenner til standardsvaret til standardsvaret til 360megmeget

Du finner meg i fjellene

Nei, jeg bryr meg faktisk ikke i det hele tatt om hva de tenker eller tror.

Si nei til Sverige

'nei'

*hater Sverige på /sp/ortskanalen*

Jeres OP billede gav mig en stiv tissemand.
I må tage ansvar.

Attached: 1521852581634.png (540x274, 41K)

Hvem av dere brevet bp på /sp/ i går?

Jeg skal dö hvis jeg er en gamle man og jeg må tå en familiebild med svart barnebarn overalt... Men det er bare meg

Attached: 1527830894761m.jpg (715x1024, 127K)

Jag kommer breva här under norskflagga när jag är i Norge och söker efter söta pojkar att rövknulla.

Attached: 1529694592904.jpg (697x665, 178K)