/Nederdraad/

/Nederdraad/ - nacht-editie

uitgenodigd: Vlamingen, Afrikaners, Nederlanders
Niet uitgenodigd: Mensen die slapen, Walen

Attached: 1529922285039.jpg (405x405, 27K)

Other urls found in this thread:

ad.nl/binnenland/hitte-houdt-aan-mogelijk-tot-diep-in-juli-zo-warm~ae3a7875/
youtube.com/watch?v=YDtJVi-I-6M
twitter.com/AnonBabble

gaygië

Melancholische ochtendvoels

nederland
belgium

Homo

>Niet uitgenodigd: Mensen die slapen
Kutjoch

maar je bent wakker

Goedemorgen

Attached: images (7).jpg (300x168, 6K)

Help

Het is haar beurt, humptie drumpfie.

Wie zeg da?

what was the name of that belgian guy in the 90s that fucked over 80 muslim girls in north africa and the girls got arrested when they told the police?

Marc Dutroux

Leopold II

nah not him
that journalist who got all those muslim women arrested because they told the police he had sex with them but adultery was illegal so the women were arrested lmao

I don't know, but I think I found a new hobby.

Attached: e59fa8019b7d0e6dccf5b99439f53c5c.jpg (640x640, 97K)

I remember the story, he made vids and the women got disowned by their family. It was in Morocco. He promised them to marry and bring them to EU.

dag koffie, nog of al wakker?

correct
what a hero

Ik ben al wakker. Beetje tijd aan het doden. Ik was een keertje vroeg aan het slapen.

Attached: bc784793add5d17287308ea41f98a7fc.jpg (540x536, 89K)

Goedensmorgens flikkers.

>dvw van thuis uit aan het "werken" vanwege de staking
Bedankt nmbs

Attached: 1526020975589.jpg (713x611, 62K)

Kankergoedemorgen iederkankereen

Bij jullie ook al staking? Wat toevallig. Bedankt Obama.

Attached: d01ceffa4265f33934184b6457a966aa--coffee-latte-art-coffee-coffee.jpg (497x434, 30K)

Obunga

>''1ste wereld land''
>nog geen stopcontacten om je telefoon op te laden in de NS

Ik ben 23 jaar, ik heb nog nooit gekust, ik ben maagd en heb geen vrienden.

Wel in de bus maar die rijdt nu niet :(

Welke bus? Degene die in Utrecht opereren in ieder geval niet.

Ga naar buiten. Lekker weertje vandaag.

Attached: 07GdnhL.jpg (971x971, 507K)

letterlijk ik

Naar waar moet ik gaan?

Buiten. Doe gewoon een wandeling. Misschien kom je nog iets leuks tegen.

In Almere hebben we het zelfs en wij krijgen normaal de afdankertjes van Utrecht.

Haha

Wat ga ik daar nu weer met bereiken?

Werkgevers mogen je CV niet langer dan een jaar bewaren.
Maar ja, ik geloof echt niet dat ze oude CV's wissen.

waarom?

Ja maar een stopcontact in de bus heeft toch geen zin. Vaak zit je daar maar hoogstens 20 minuten. Stel ik zou van Utrecht naar Amsterdam willen, dat duurt 30 tot 40 minuten; dan zou een stopcontact wel handig zijn. Of als je naar Groningen moet; dan ben je ook wel zo'n 2 uur onderweg.

AAAAAAAAAAAH KANKER
ad.nl/binnenland/hitte-houdt-aan-mogelijk-tot-diep-in-juli-zo-warm~ae3a7875/

>krijg een email met een cv
>haha deze email ga ik wissen hoor want het jaar is om

niks mis mee

De postbode is onderweg, wa zou hij bij hebben voor mij?

Dildo's?

drakendildo's?

Nog maximum 2.5u en dan weet ik het, 'k peins da ze met de camionette komen.

ik ihel

Attached: 1530264176999.png (399x397, 101K)

Ik larp vandaag als een woordvoerder van de politie.
De nationale politie heeft was excentrieke feestjes gehouden en ik moet nu aan schade controle doen bij de media.

Ja, bel naar de telegraaf, en begin gewoon een random uitleg te geven waarom het cocaine feestje van de politie gerechtvaardig was

sorry voor al mijn domme palen

waarom zou je een cv meer dan een jaar bijhouden van iemand die je toch niet hebt aangenomen?

Een bedrijf houdt meestal alle papieren redelijk goed bij. Kaften voor alles.

*kust je vol op de mond*

Omdat het teringlijers zijn die weten dat ze ermee weg komen.

HET IS ER

Attached: IMG_20180629_114215822.jpg (3120x4160, 3.3M)

Meer

Is het een stroomstootwapen of een echte zaklamp?

Ik ben vooral van plan om het te relativeren.

Ik noem dit bij voorbaat ook incidenten en dat wij het betreuren dat dit heeft plaatsgevonden.
Verder zal ik zeggen dat er een onafhankelijk onderzoek gaande is om dit volledig uit te zoeken

Daarna zal ik erop wijzen dat het belangrijk is dat de politie het vertrouwen van de burgers nodig heeft
en dat het funest is voor het opereren van de politie wanneer dit vertrouwen geschonden is.
De Politie neemt deze incidenten dan ook zeer serieus en betreurt daarom ook iedere vorm van belangenverstrengeling.

Wij vinden het spijtig dat dit zich heeft afgespeeld en zullen toepasselijke maatregelen treffen om dit in de toekomst te voorkomen.

Een echte pillamp.

Vrij zwakke performance. Als ik dit zou zien dan zou ik echt denken: nou je hebt je 15 minutes of Facebook ook weer in de pocket.

Niet echt.
De journalist zal mij nergens kunnen pakken.
Ik geef aan dat we het betreuren en ik geef aan dat er een onderzoek gaande is en dat we toepasselijke maatregelen zullen nemen.
Ik als woordvoerder heb de Politie even wat tijd gegeven wat zij juist nodig hebben.
Dit zal weer overwaaien en de media zullen het weer vergeten en ergens anders een item over maken.
Mijn werkgevers zullen blij zijn omdat ik geen namen heb genoemd en het vaag heb gehouden met "toepasselijke maatregelen zodat de media hierop niet kan terugkomen met iets concreets wat ik beloofd heb,

>intern onderzoek bij de politie door de politie zelf
>onafhankelijk onderzoek

kies één

De journalist kan niet bewijzen dat dit onderzoek niet onafhankelijk zal verlopen.
Ook attendeer ik hem erop dat we moeten wachten op de uiteindelijke bevindingen
in plaats van over te gaan op het maken van voorbarige conclusies.

een intern onderzoek van de politie door de politie zelf is per definitie niet onafhankelijk

Saaie gast oetz.

Nogmaals ik attendeer hem erop dat we moeten wachten op de uiteindelijke bevindingen van het onderzoek.
Nogmaals herhaal ik de ernst van de incidenten en dat de politie deze zaak daarom ook zeer serieus neemt.

>geen argumenten
Mijn larp is dus succesvol verlopen.

goed genoeg om de journalisten een paar dagen/weken zoet te houden, en na een week geeft niemand nog een reet

Zijn er beelden van het feestje, de media zou deze graag hebben

Daarom juist.
Dat is het punt van schade controle.
Mijn werkgever tevreden houden, het publiek voor de gek houden en de journalisten wijs maken dat het uiteindelijk wel meevalt.

In mijn scenario zijn er klokkenluiders die naar de media zijn gestapt.
De ochtendjournaals en kranten openen ermee.
Op Dwdd wordt het heel groot gemaakt van >de nationale politie bestaat maar een paar jaar blah blah blah
En ik mag dan bij Jinek of Pauw de hele situatie blussen.
De journalist(en) die dit naar buiten hebben gebracht zullen daar ook bijzitten.

>speelt rollenspelletjes want zal nooit iets bereiken

klopt, maar zo moeilijk is dit niet. Dit is letterlijk wat ze je leren in je eerste jaar communicatiewetenschappen

haha

Attached: 1528844460897.jpg (658x523, 58K)

Nog een vleeslicht?

Ik larp elke dag omdat ik niks anders te doen heb en zelfmoord wil plegen
laat me

Ik denk overigens dat een gemiddelde student communicatiewetenschappen ergens een fout zal maken.
Hij/zij zal sowieso iets zeggen van "de verantwoordelijken zullen gestraft worden"
of één of andere domme belofte maken die je n9iet na kan komen die de media dan later kunnen gebruiken om jou en de politie in diskrediet te brengen.

wow jody dit doet me denken aan die goede oude tijd waarin ik die van ghb gemaakte ijsblokjes zo over je lekkere tepels wreef terwijl ik met je plasser speelde, daarna liet ik de blokjes smelten in je poepgaatje, (poepGAT liever gezegd! HA!). Nou jody ik hoop dat het verder goed met je gaat want ik vond toch wel dat je een beetje gay deed de laatste tijd, op een gegeven moment wilde je ook niet meer dat ik je lekker ging verwennen, dit deed mij veel pijn en hier heb ik erg lang last van gehad, ik ben hiervoor ook naar een psychiater geweest maar die kon mij niet verder helpen. Nou zit ik hier alleen zonder jou en je lekkere met krultang gekrulde schaamharen, oh ik luste er wel pap van jody die lekkere lange krullen bij je schaamstreek. Als je nog een keer langskomt kunnen we lekker een ijsje eten in de buurt en daarna laat ik je uit in je slavenpakje, hopelijk raakt je grote penis dan niet weer steeds de grond he ! al dat bloed op de straat was toch geen fijn gezicht voor die kinderen. Nou, genoeg gepraat, groetjes harry1942!!

wat ga je daarmee verlichten?

ik ken mensen die GHB in hun aars hebben gedaan en knock out zijn gegaan.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

geen larp

Maar waarom?

Wat?

Amai.
Da's voor tactische operaties in 't bos.

>drugs gebruiken

Ik heb het huis weer helemaal voor mezelf. Wat zal ik eens doen vandaag?

Attached: drinking-coffee.jpg (620x618, 60K)

Waarom larp je omdat je zelfmoord wil plegen? Zijn deze triestige fantasietjes een ontsnappingsmechanosme?

Ga je op trainingskamp in de ardennen?

youtube.com/watch?v=YDtJVi-I-6M

Mijn mobiel heeft al snel zo'n 20-30% acculading in die tijd, heb ik zeker een uur of 3 gebruik van.

Ik heb niks anders te doen en ik wil zelfmoord plegen.
Ik praat ook tegen mezelf voor de spiegel en larp gewoon elke dag omdat ik mezelf haat.
Ik wil gewoon doodgaan.

Alles wordt in mappen en ordners gedaan. In januari hebben ze dus de mappen van 2016 weg gedaan.

Werk zoeken

Misschien met zo'n ''turbo-charger'', ja, maar voor menig oplader heb je wel langer dan 20 minuten nodig om je 20- tot 30% op te laden.

Oei, het w-woord. Dat zal hij niet leuk vinden.

Nee wil je niet

>gecontroleerde oppositie
VSSE aub, ik ben een Rhodesische vrijheidsstrijder.

Attached: IMG_20180629_122235831.jpg (4160x3120, 3.52M)

Dan krijg ik geen uitkering meer.

Attached: wut.gif (500x281, 1.12M)

Wel.
Ik haat mezelf en ik wil zelfmoord plegen

Ik gebruik mijn supercharger amper, werkt niet eens hier in Nederland.
Met die heb ik een volle accu in 20 minuten.
Mijn standaard lader is er een in een verdeelstekker, doet het goed genoeg.

Maar zijn carrière als stromer dan??

Inderdaad, krijg je veel meer geld.

koek