/NEDERDRAAD/

Amai!-editie

Welkom: politiek
Niet welkom: gert

Attached: burgemeesterr34.png (1745x920, 1.2M)

Other urls found in this thread:

youtu.be/eHI1uC3C0uU?t=2m50s
youtu.be/3YxaaGgTQYM
desuarchive.org/int/thread/68951811/#q68952694
twitter.com/NSFWRedditImage

Ten eerste is het Alberto

HAAR BEURT
2018 BLAUWE GOLF
2020 HEUVELHOND
HUMTIE DRUMPFIE DNUG

Attached: 1476707764656.png (804x732, 216K)

VERMEERSCH JONGEUHHH

ik mis nootjood

NIEWAAR

Arab was het begin van de neo-nederdraad

Attached: fransiseenpestkop69.png (1600x1183, 3.31M)

Attached: Mwoah Seg Éh!.jpg (1200x800, 65K)

Terug naar cirkeltrek

Attached: alberto.png (800x800, 403K)

Zwieber, niet strelen.

Attached: 1525500488146.jpg (899x1200, 151K)

>dvw geen discussies meer tussen arab en nootjood

BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP

Attached: DfNwZtdW0AIGP-v.jpg (910x1199, 108K)

IK BEN ZOU ZOU
ZOU ZOU ZOUBIDA
youtu.be/eHI1uC3C0uU?t=2m50s

Die filmpjes van CHILLERZ zijn het best oetz

>in een week door 2 meiden die met mij flirtten afgewezen

Het vuur stijgt.

beta opreizend

je kan dit leren

>de normaaltjes komen in de zomer niet op de draad
>draadkwaliteit daalt
amai mijn botten

>niet stokjes ouden-godenras

Attached: d079df9de081d9bc2c59f62663c48fa2--bassoon-chinese.jpg (400x400, 10K)

je zal het altijd met ons, lage kwaliteitspalers, moeten doen.

jullie spelen met mijn privé

Wat zijn leeuwen toch prachtige dieren

Attached: elytey8mdy611.png (950x1190, 2.44M)

je heb geluk, ik ben hier nog tijdens de zomer, ga daarna pas weg waarschijnlijk.

hoe dat zo

Wie heeft mijn poes gefotografeerd?

Wil langer weg en iedereen heeft al vakantie in juli/augustus.
En mogelijk ga ik zelfs emigreren.

*Klets*

hallo, ben jij mij?

*Klets*

Ik doe nog maar een dutje.

Attached: 1528521998278.jpg (453x410, 88K)

Attached: herturn.gif (352x265, 2M)

Zoek werk.

waarheen dan?

Duitsland of China, ligt eraan waar ze werk hebben.

Kom naar Roemenië

>china
lijkt me een vreselijke bestemming

Er was toch een user die in China woonde? Hij heeft echt al kankerlang niet meer gepaald.

EINDIG MIJN LEVEN
SCHIET ME DOOD AUB

Nee dankje, genoeg gezeik gehad daar.

Ik vind het wel een leuke plek, kan ook wat Chinees en mensen daar.

Was een Belg, is nu weer hier.

Hongkong user?
Dat was gewoon een proksieflikker

>Was een Belg, is nu weer hier.

Ik zou toch zweren dat het een Nederlander was.

youtu.be/3YxaaGgTQYM

Hoezo gezeik?

Nee, ik doe een dutje.

Nee, vastelandvlag.

Kan ook, dan wissel ik hem om met die Zweedse gast.

Die Zweed was inderdaad een Belg, maar die gast uit China (die altijd onder een Amerikaanse vlag paalde) was volgens mij gewoon een Nederlander.

Lang verhaal, maar uiteindelijk komt het er op neer dat ik nu een stalkende ex heb in Roemenië.

We zijn niet vrij maar hebben wel rechten

>leeuwen

ik wil victoria koblenko neuqen

Rawr

Attached: King-of-the-Internet.jpg (400x535, 79K)

wat is je beroep dat je zoveel reist

Was jij die kerel die hier een huis huurde voor haar en elke drie weken op en neer ging of zoiets?

>The selection panel has now considered all applications for this position and I regret to inform you that your application has not been successful on this occasion.
>on this occasion.

Lmke, on this occasion, alsof ze volgende maand gaan afkomen met 'je hebt toch de job, proficiat'

Social influencer

Ik hou gewoon van reizen.

Nee

>desuarchive.org/int/thread/68951811/#q68952694

China-user was inderdaad een Nederlander, dus ik had het toch bij het juiste eind.

>dvw hij al meer dan een jaar niks meer van zich heeft laten horen

dat zijn toch wel mooie vormen. ik wil daar wel mee knuffelen als hij me niet aan stukken zou scheuren.

ben je misschien zo'n trustfundkind

Dacht dat hij een paar maanden geleden nog even langs kwam.
Maar hij zal niet meer palen onder Amerikaanse vlag, aangezien VPNs verboden zijn, en hij dus en pas zou moeten komen om hier te mogen palen.

Morgen op dit tijdstip bendeknal bij Klepel thuis, jongens. Kijken jullie er naar uit?

Nee, ik ga gewoon graag weg en vaak ben ik daardoor blut. Had een huis kunnen hebben als ik het niet had gedaan, maar dan had ik een heel ander leven gehad en vele vrienden niet gehad.

slachtoffer geworden van orgaanhandel..

Wat is meer waardevol voor de economy:
Logica en feiten
Emoties en roddelcampagnes?

Attached: 89839689.jpg (1200x630, 100K)

hmm het overwegen zeker waard

roddel

Zie het zo, morgen kan je laatste dag zijn.
Zou jij tevreden zijn met een stabiele baan en een leuk huisje? Of wil jij de wereld hebben gezien voor het te laat is?

Ik speel het hoog risico, alles zetten op mijn doelen. Neuk werk, neuk geld, neuk "vrienden". Liever dood in de goot in een vreemd land dan hersenloos blijven werken tot je lichaam niets meer kan.

>economy

Voor een consumentmaatschappij zijn emoties belangrijk

nieuwe miem

Attached: 1530264022123.jpg (960x862, 101K)

Een wijsgeer zei ooit: liever in de goot dan op een voetstuk. Toch nog even dit: je zei daarnet dat je extravagante levenswijze je veel vrienden heeft opgeleverd, maar nu verwerp je het hele idee van vriendschap. Verklaar je nader.

ik ga onironisch beginnen aan deze levensstijl na 12 jaar loonslaven en sparen voor een huis. Heb je tips? Hoe lang blijf je op plekken? Visas? Appartement huren, hostels, hotels?

Dat werkt niet op 4kan, dat filteren ze eruit.
XXXX-XXXX-XXXX-XXXX

>maar nu verwerp je het hele idee van vriendschap. Verklaar je nader.
Ik verwerp "vrienden", de neppe vrienden, die je vergeten als je er niet bent.

Meestal blijf ik maar 1-2 weken, visa's doe ik laatste moment, hou ik niet van. Pak vaak gewoon de motor er rij ergens heen. En dan goedkope hotels, campings, AirBnB enz.

**** **** **** **** *** **/**

XXXX-XXXX-XXXX-XXXX
XXX
XX/XX

mooi, bedankt. Jij bent die user die in Litouwen zat, niet?

Nee, dat is weer een ander

bedankt voor de nieuwe auto ;)

IK VERVEEEEEEL MEEEE


Heeft er iemand iets wat ik voor hen kan doen, iets productiefs

ga me maar is eventjes lekker masseren

*flits*

Attached: 69FF1037-F32F-433C-8D15-E0DA23D679BC.jpg (750x302, 48K)

ja, kan je even een bot maken voor ticketswap. Maar zorg dat hij kan inloggen anders ben je niet eerst. Ik kan je de code van de mijne al sturen dan kan je verder werken. Bedankt alvast

kan ik niet van hier

1 Terrencepepe graag

Stuur maar op, heb letterlijk geen reet te doen.

maar mijn schouders!

Voeg me toe op fortnite: Spelbreker2000

oei

mijn pincode is 6499

kom me neuken

Hoe goed ben je in animaties? Ik heb er een paar nodig.

Attached: UyuCudf.jpg (1024x650, 64K)

mijn wachtwoord is onironisch lampenkop95
alleen weten jullie mijn naam niet

Dank u toegevoegd aan mijn bruteforce PW lijst

Kon al met Flash werken toen ik 12 was, maar heb het al heeeeel lang niet meer gedaan.

Je zou denken dat je iets moeilijker zou nemen voor je streams.

Welke taal schrijf je?

>hij heeft hetzelfde wachtwoord overal

Flash is al een tijdje deaud.