anna -painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
en.wikipedia.org
twitter.com
oispa loli
Oispa nyymi jonka kanssa mennä iltakävelyille
voispa kiduttaa yhden (1) neekerin kuoliaaksi ja täristä onnesta
oispa pupuja
Pitäisiköhän hylätä 3D lopullisesti ja hyväksyä 2D:n ylivertaisuus?
Anna mun kaikki kestää.
yötä nyymit
huomenna parempi mämmi
paskan vitut
Turpa kiinni jonne.
Oispa nyymi joka paloitella ja sitten nukkua niiden palojen kanssa lusikassa
Kuulostaa jokseenkin groteskilta touhulta tuollainen.
Finland borde vara en del av Sverige
voispa neekerin vaan löytää ja yllättäen kuristaa
Suomi pitäisi olla osa Ruotsista
how do I get a finnish gf?
youtube.com
the intruder = neekeri
Ruotsi > Norja > Viro > Venäjä
Miten voi vassarilla mennä näin pahasti tunteisiin pikku kasuaalirasismi?
Mene nukkumaan, poika.
It's a mystery for me too.
Nasubi on söpö, SÖPÖ!
hmm, jokainen lanka johonka postaan poistetaan viiden minuutin sisällä mun postauksesta. kiusaako modet mua?
eikö olisi kivaa vaan hakkaa toinen liikunta kyvyttömäksi pesismailalla ja pikkuhiljaa repiä ihon palasia irti samalla tavalla kuin keskiajoilla?
Et vastannut kysymykseen
>en jaksa
:D
Tästä puuttuu joku oleellinen parametri
enkä aiokaan vastailla. neekerit pitää kaikki tappaa, koska ovat ällöttäviä paskaläjiä. voima-fantasiointi on ihanaa eikö?
Vastaan sinun kysymykseen kun vastaat minun.
ei kiinnosta, mene vittuun neekeri
Oho. Siellä on tunteet pahemmin pinnassa kuin luulin.
>Valitse kaikki kuvat, joissa on TÖITÄ.
Suomikin olisi ihan hyvä maa jos täällä ei olisi lyhyitä, ällöttäviä, aggressiivisia ja karvaisia ählämeitä sähläilemässä. :D
Eihän nämä vitun hiekka-neekerit osaa tehdä edes kunnon ruokaa, vittu aikuiset miehet osaa edes naisten töitä tehdä..
MISSÄ SE VITUN POMMI ON???
youtube.com
>olen homo/trans ym. foobikko
Kristinusko > islam
hmm vahingossa kävin tällaisen paikan sisällä kun piti kaverin päästä vessaan
>Kirjakahvila on puoluepoliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton mutta silti (tai juuri siksi) hyvin poliittinen: vegaaninen, antirasistinen, queerfeministinen, antikapitalistinen ja paljon muuta.
voi lol mikä vitsi
miksi näet vaivaa niin paljon näissä incel-häviäjissä? Mene vain nussimaan niitä neekereitä niin kuin yleensä
Heh, aika hyvä! Haittaako sinua jos tallennan tämän kuvan?
?
se on kokonaan sinun, ystäväni
se varmaan pelkää että inceleistä tulee pedofiili-raiskaajia niinkuin jotkut ammuskelut pari kk takaperin näytti, tosin amerikassa...
>incelit on kyllä paskaa
>a-auttakaa, mi-mitä me tehään näille inceleille? p-pelastakaa mut oon avuton tyty
??
Herranjestas.
Tänne on tainnut rantautua taas psykoottisia nistejä. Kumma juttu ettei se rinkirunkkaaminen muiden sekopäiden kanssa riitä
hmm mut on taidettu päästää uunista.. ainakin hetkeksi :D
hmm...
'91612440
joo, niin varmaan vitun autisti
pistää pyörät pyörimään..
>"suomalaiset ei ole mong..."
juuh itellä tuli tää justiinsa taas vaihteeksi kun otin puolen tusinaa kaljaa ja vähä (joku 1 dl) viinaa
Ei mulla oo koskaan tullu.
Miltä tuntuu olla likainen mongoloidi?
Ei vittu meil samit
Desuarkiston perusteella epäilen että oot psykoosipostaaja
hyi vittu
Ne on niin paskaa katsos, etteivät itsekään kestä kaltaistensa seuraa.
APUVA
ihan normaalia pelatessa tommoset lämmöt
no älä? tapa ihtes
Vau... pistää ajattelemaan......
sai mut kyl ajattelemaan
vittu sul on paska kone
juu totuudella, oikeudella ja viisaudella harvemmin täytetään vatsa.
itel menee näyttis max 70 astetta mut muuten pysyy kaikki konponentit alle sen
Jos toi on se, niin meillä on täällä tuleva sarjamurhaaja joukossamme.
juuh en tiiä
ei mitenkään hirveen yleistä edes, netin perusteella tän pitäs tulla suurin piirtein aina kun juo vähänkään enemmän mutta ite laskeskelin että oon jonku about 250 kertaa ollu ihan mukavasti kännissä ja ehkä 5 kertaa on tää tullu
nytkin ihme ihottumaa selässä/käsivarsissa ja henkeä ahistaa jonkin verran
Mitäs nyymit on mieltä alkaako ameriikan "demokratian" kulissit kaatumaan kun koko vaalitouhu on niin jutkutettu että pari miljoonaa ääntä enemmän saanut clinton hävisi. Käytännössähän tämä meinaa että äänestys on siellä nykyään vaan muodollisuus.
meehän takaisin vitun pelle
Joku vantaalainen hintti nyt saa mitään muuta aikaseks kun lämpimän paskan aamulla
Surullista mitä discord ja transujen fanitus tekee ihmiselle
Ainakin teeskentelette taas vaihteeksi ihan jotain muuta, en leiki mukana vaan haistakaa neekerit paska :D
Jos ei ole mitään asiaa niin ole hiljaa, tai sitten painut takas sinne ylikselle
91612929
>tuleva sarjamurhaaja
Yritä edes
mutsias jutkutettiin pilluun ku sua teki puistossa sunnuntaiaamuna 03:45
Koko vassarit vs oikeisto on vaan illuusiota. Nämä kaikki on globalisteja joiden taskussa on pankkiirit, äänestämisellä ei ole mitään väliä kun kaikki presidentit vaan valitaan.
Koko maailma on aikalailla vaan feikkiä showta.
Mee vittuun muka hauskojen paskojen juttujes kanssa
Täälläpä on romanttinen tunnelma taas vaihteeksi
mee takas Jow Forumsiin noiden sun vitun jutkusalaliittojes kanssa. ketään ei oikeasti kiinnosta kuulla miten sun aivoja hallitaan ja amerikkaa ohjataan kuusta
Kuolleet neekerit kiinnostaa jostain syystä.
Niiden pitäisi sallia rasismi... sehän on molemminpuolista "kiusaamista" vähänkuin homottelu yleensäkin. Kiusaamissana vain.
Hieno """natsi"""-hattu...
Aika psykoottinen meno mämmissä. Taidan pitää vähän taukoa.
Kävin kurkkaamassa tätä paljon puhuttua ylistä ja joka vitun lanka taantuu just tollaseks kakaroiden vammailuks ja esiteinien vittuiluyrityksiks. Hyi saatana mitä syöpää, mene pois ja vie se mukanas sinne mistä tulitkin kun et kuitenkaan mitään järkevää saa tähänkään keskusteluun tuotua.
Täällä ei ole kuin paskapostaamista joka langalla. Neekeri :)
Millä tavalla sinulle kamalat keskustelun aiheet ovat psykoottista? Voi helvetti..
ei tarvii samahomoilla :)
Tarviipas inb4 ennenkuin joku näsäviisastelee
>Messi ulkona
>Ronaldo ulkona
Viestien poisto ilmeisesti vitutti kaikista eniten?
Mikä tässä touhussa sit on tavoite? Trump vaikuttaa mainiolta syntipukilta koska sitä on niin helppo vihata, ja onhan se jo tehnyt aika radikaaleja vetoja niinkun irrotti ameriikan pariisin ilmastosopimuksesta, läiski tuontitulleja muulle maailmalle, irtaantui YK:n ihmisoikeus sopimuksesta kun ne kehtasi kiusata Israelia ja viimeisimpänä väläytti eroa WTO:sta.
Haluaako se eristää jenkkilän muusta maailmasta kokonaan ja jos niin niin miksi?
En ole koskaan ollut sisällä enkä tule olemaankaan jos jostain syystä minuun liittyy. Homo
Onko se se sama psykoosidiscord homo joka aina poistelee niitä vai modet asialla?
Ei oo, meit on kaks.. toinen matkii mua kokoajan ja ne on laittaneet scriptejä joka laudalle mihin postaan
DO YOU LOVE JAPAN???
no. fvck you japanese dog lel
I love you guys because you created the Nokia.
"we" didnt create nokia
Do you have a nokia phone?