/norgetråden/

Rullestoljenter på UiT-utgaven

Forrige tråd:

Attached: rullestol på UiT.jpg (1080x1226, 262K)

Other urls found in this thread:

reddit.com/r/polyamory/comments/7y0ds9/better_late_than_never_poly_vday_dinner_with_me/
youtube.com/watch?v=nGY0l1k6WCA
myredditvideos.com/
twitter.com/SFWRedditImages

Germanske jenter

Attached: Sycm7u3Ryczsg.jpg (1080x1298, 326K)

NEEKERI

bp på /sp/ igjen...

Attached: 1502854689093.png (656x555, 178K)

Brev link

natta gutta, mamma sier jeg må legge meg

Attached: 1525484785672.jpg (997x556, 61K)

slettet nå, men du kan jo luske etter mer

Attached: 1508709426669.jpg (641x530, 25K)

det blir gåt ågnsbsobnæklmdfcb

Skulle gjerne sprutet babysausen min inni vaginaen hennes.

>t. Sam*n Sim*n

Fy faen, blir nesten litt svett her, altså.
Nei, det gidder jeg ikke, ingen av delene vil hjelpe meg da jeg ikke sveiper til hoyre på absolutt alle jenter som er der.

Attached: Screenshot_2018-07-01-20-23-043[1].png (1324x1550, 2.02M)

...og jeg skal i milten om noen uker....

Attached: fy.png (425x112, 9K)

>germanske jenter
de foretrekker muslimer

>det flagget
>det brevet

Ikke tro at assene som sitter på fjesbokgruppa og styrer er på noen måte lik de som er faktisk militære

jeg er ikke fransk

ikke kodd! ingen i halve frankrike er ikke fransk

er dette ei jente (gutt)? jeg bare spor...

Attached: 1522073231568.jpg (300x168, 7K)

>ikke kodd! ingen i halve frankrike er ikke fransk
>halve

Attached: 1521446663925.png (713x583, 693K)

kanskje jeg skal game i meg litt Fajnel Fæntesi Sju

Attached: ffvii.jpg (724x748, 53K)

Det er ei jente (hunkjonn).

stryk "ingen i" fra det jeg skrev

Si til henne at hun ser ut som en transe

Så var Pride over for denne gang.

Attached: pride-mening-oslo.png (830x500, 676K)

Jeg vil dyppe penisen min i henne, så å si det vil ikke være det smarteste.

det heter "negging" din tolper

Glemte bilde

Attached: 1523170252755.png (899x505, 940K)

er Audun homo?

>skeiv sosialist
nei nå melder jeg meg ut, snakkes!

Ja

jǿss.
det ante jeg faktisk ikke.
jaja.
hfbs er jo et gått spǿrsmål

Attached: 1514344660466-1.jpg (639x472, 104K)

Attached: 1523544502632.jpg (1327x849, 327K)

Attached: 1528466414499.jpg (2000x1335, 530K)

HVA ?

Attached: 02f.jpg (655x527, 49K)

reddit.com/r/polyamory/comments/7y0ds9/better_late_than_never_poly_vday_dinner_with_me/
det er ekte og disse menneskene har stemmerett.

Attached: hanreieri.png (491x512, 147K)

>Feit dame i tillegg
fyfaen...

Hvorfor er det så vanskelig å skrive jobbsoknad.. Jeg har jo alle kvalifikasjoner som jobben krever, men så må man liksom skrive det på en måte hvor man later som at man ikke bare ramser det opp.

meg i midten

Attached: 1507460466971.png (827x583, 34K)

meg oppe til hoyre

Attached: 1515557800033.jpg (369x387, 35K)

du kommer aldri til å få en rullestoljente på skolen som du kan dytte ned trappa for å så voldta henne fordi du vet at hun ikke kan stoppe deg

Attached: 1530453487037.jpg (600x600, 207K)

hmmm... kanskje... kanskje jeg skal fortelle tromso politikammer at du lufter sånne tanker offentlig simon... jeg bare spor...

Sånn virkelig, hva er galt med hanrei hvis alle parter med på det? Det er en fetisj på lik linje som alle fetisjer

jeg vil pule Simonsen

Attached: DhCofFSWsAEwFik.jpg (1660x2048, 337K)

Hadde svart alvorlig hvis dette ikke var åte,
for det er faktisk verdt å gå inn på.
Men men.

Har fått jobbtilbud på Åsgård sykehus i Tromso.... Dette blir interessant, i retrospektiv har alle jentene jeg har vært forelska i vært psykisk ustabil eller hatt mentale problemer

>Bor i Tromsö
>Sær smak i damer
Jepp, alt normalt

Jeg kan ikke se for meg noen måter dette kan gå galt på.

Jeg vil sime pulonsen.

Hun holder seg godt for en 35 år gammel dame

innafor å pule Beyonce?

NÅ MÅ FAEN MEG KROATIA SCORE HVIS JEG IKKE SKAL TAPE PENGER

>hen vedder mot Danmark
dette er vel på grensa til land`s vik

m-motopp?

Attached: noen.jpg (2048x1649, 277K)

grei honningkrukke det der, (((alliansen)))

>alliansen er kontrollert opposisjon

Attached: 1522159163078.jpg (720x736, 32K)

Jeg lurer på hva slags mennesker som dukker opp på det der, haha.

Eg må drite

youtube.com/watch?v=nGY0l1k6WCA

Attached: index.png (250x202, 8K)

>demokratisk revolusjon

Attached: 1523700872139.png (500x513, 119K)

*setter på en storfilm og lager meg litt te og setter meg godt tilrette i sofaen*

Tror dere de danske drenge kan klare dette da?

Har det egentlig noe å si, så lenge de skal mote DEN RVSSISKE BJÖRN i kvartfinalen?

>Åsgård

Bokstavelig talt et steinkast unna Sjakk & Zydd, lykke til

>Avsluttes 22 juli
Får meg virkelig til å tenke...
Hvor mange medlemmer er det i allianseungdommen? Er de så mange som 5?

>impliserer at Sjakk og Zydd ikke er samme person

Hva er greia med at Tromso gutter har sær smak i kvinnfolk?

NEI Å NEI Å NEI Å NEI Å NEI

fy satan for er straffekonk

Sjakk er en halvsame, Zydd er en /storkar/ med rodt skjegg, så nei, de er ikke samme person.

Til helvete med Kroatia fåvæ, men det var greit at Russland gikk videre.

hadde pengene på kroatia, men ellers er jeg enig med deg

>Danmark ute
>Nå må jeg... heie... på.....s...sverige....

Vill ikke dette gutta
ikke slik

Danmark har spilt ræva kjedelige kamper. De triller ball hele jævla tiden og skaper så godt som ingenting. Sverige har derimot spilt kjempebra. Legg autismen din til side og hei på brodrefolket vårt for faen.

>Sverige
>ikke Sveits
Faktisk helt uaktuelt.

Look at me, I am Nordic now

Hei bloggen.
I dag har jeg vært på stranden med jven og spist middag på peppes på bryggen med henne etterpå. På vei hjem sprengte det ene bakhjulet mitt, men det er vel hva jeg får for å kjore med vinterdekk i 25 grader. Litt surt, men det er i det minste god motivasjon for å bytte til sommerdekk. Og så så jeg noe som så ut som en dod halvvoksen ulv i kanten av motorveien på veien.
Hva har dere gjort i dag da?

feil tråd kompis

Brev klokke gutta

Attached: 20170709_195116.jpg (898x1599, 383K)

Kroatia er et bra lag og er generelt sett sympatiske.

Kjeks, gutta i tromso har kronisk natobriller

Er dette trådens mest klassiske repeterbrev?

Du og din kompis vil aldri bli sånne Tor Tordenkuker

Attached: Screenshot_20180701-232433~2.jpg (1080x1995, 383K)

Fy faen gutta. Endte på en eller annen måte på feil buss fordi det viser seg at de jævlene ikke gjör billettsjekk ved påstigning. De gjör faktisk ilngen i det hele tatt, bare regner med at frykten din skal være nok til å betale som en god goyim som kjenner sin plass.

Uannsett: den innelåste stumpen min """"beregnet"""" at det ikke ville være SÅ langt. Rota meg bort og vandret i flere timer för jeg innså hvilket feilgrep naiviteten og stoltheten min ledet meg til. Fåvæ, når du legger til menneskefobi og NAUTist mentaliteten min så er det egentlig irrelevant at jeg var omringet av bebyggelser her og der. En kunne sagt jeg var i en av de Discovery Channel seriene om folk som roter seg bort i villmarken. Tok til jeg var sikker på at dette var dagen jeg ville dö för jeg tok meg motet til å spörre noen om vann. Så det var vel fint, men det hadde nå gått sju timer og jeg innså jeg kun var en tredjedel av veien. Var vel egentlig bare flaks at det var en togstasjon akkurat der.

Rett og slett fy faen! Litterært alt, til og med öynene verker assa; dette vil nok gi meg en permanent omgang. Er vel dog ikke direkte traumatisert, men umulig at dette ikke endrer meg som person fåvæ.

fl;li: ikke overvurder menneskekroppen

Attached: e2592f23d45359c13341260bad3f62d0--funny-shit-collection.jpg (236x230, 10K)

Hvem stavkirke er dette?

Attached: Snapchat-735418696.jpg (456x811, 41K)

Er det den mellom Kongsberg og Tinn ettellerannet sted?

Dfn du vil aldri lofte Regine opp fra rullestolen, hjelpe henne med å kle av seg og så bryting i senga med henne. Blir litt som en levende sexdukke siden hun er 100% lam i beina, du må styre henne for alle stillinger som er mer avanserte enn misjonær

Attached: 28NYHregine-2.jpg (980x679, 98K)

Ja, jeg kjorte den veien da jeg tok bilde.

Det er faktisk ikke innafor å objektifisere kvinner på denne måten, Anonsen

Merker en bekymringsverdig trend hvor fantasiene dine blir stadig voldeligere samtidig som du i okende grad dehumaniserer kvinnene i dem, Simon.

Stilig. Kjente den nå egentlig ikke igjen jeg da, var nå bare den eneste jeg visste om.

Oja, men vet du hva den heter? Finner den ikke igjen

Har lenge hevdet at Simon egentlig er pedofil,og dette brevet styrker mine mistanker

Hvor skulle du og hvor endte du opp? Hores ut som en ganske sjuk historie fåvæ

Det der er ikke Simon, Simon har ikke vært i tråden på over en måned og brukte dessuten ǿ-skriptet da han var her.

Brev stil da gutta

Attached: 1499556493430.png (1498x1084, 1.33M)

Simon har hjernevasket tidligere sunn norsk ungdom

>stapper den dritten i håret hver dag
dette er grunnen til at du begynner å bli skalla

Natta tråden! Her er et bibelvers og noen daier, så er der noe for alle.
Derfor sier jeg eder: Vær ikke bekymret for eders liv, hvad I skal ete og hvad I skal drikke, eller for eders legeme, hvad I skal klæ eder med!
Er ikke livet mere enn maten, og legemet mere enn klærne?
Se på himmelens fugler: De sår ikke, de hoster ikke, de samler ikke i lader, og eders himmelske Fader for dem allikevel. Er ikke I meget mere enn de?
Og hvem av eder kan med all sin bekymring legge en alen til sin livslengde? Og hvorfor er I bekymret for klærne? Akt på liljene på marken, hvorledes de vokser: de arbeider ikke, de spinner ikke; men jeg sier eder: Enn ikke Salomo i all sin herlighet var klædd som en av dem.
Men klær Gud således gresset på marken, som står idag og imorgen kastes i ovnen, skal han da ikke meget mere klæ eder, I lite troende?
Derfor skal I ikke være bekymret og si: Hvad skal vi ete, eller hvad skal vi drikke, eller hvad skal vi klæ oss med? For alt slikt soker hedningene efter, og eders himmelske Fader vet at I trenger til alt dette. Men sok forst Guds rike og hans rettferdighet, så skal I få alt dette i tilgift!
Vær altså ikke bekymret for den dag imorgen! for den dag imorgen skal bekymre sig for sig selv; hver dag har nok med sin egen plage.

Attached: __matoi_ryuuko_kill_la_kill_drawn_by_aconitea__eb070f2066214deb9ea07f3661eab29b.png (1920x1080, 2.94M)

Dette er mer sannsynlig, at megmeget har spredd seg.

>Reklame for programmet Love Island
Hmm lurer på hva som ville skjedd hvis vi meldte på Sverigeanon på det programmet