Attached: Väinämöinen kiinnittää kielet kanteleeseen, Johan Zacharias Blackstadius 1851.jpg (673x742, 64K)
/mämmi/
Kayden Ramirez
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtu.be
i.ylilauta.org
twitter.com
Parker Stewart
Adrian Green
oispa loli
John Mitchell
Woah
Gavin Ramirez
Montako kertaa päivässä sanotte oho noin suunnilleen? Ite varmaan joku viis.
Grayson Gonzalez
Kuka keksi karppauksen?
Lucas Cook
*potkaisee nyymiä kylkeen*
tyhmä elukka
Cameron Robinson
Jos katsastuksesta tulee hylsy, annetaanko se kuukauden lisäaika vikasta katsastuspäivästä vai siitä päivästä, jolloin autoa kävi näyttämässä?
Evan Hall
Josiah Myers
Oispa syksy. Viileät, pimeät, hiljaiset ja kosteat illat...
Hunter Peterson
Siitä kun kävi katsastamassa.
Voi saada myös kahden kuukauden lisäajan, jos kävi aikaisin katsastamassa. Kato trafista lisää.
Ayden Baker
Would you guys protest against Putin-Trump meetup in Binland?
Blake Miller
Eiku googlasin vastauksen niin voitte ignooraa
Owen Allen
HIV ja krokodiili kiitos
Bentley Campbell
Juuh borsch keitto vaa tulille.
Alexander Peterson
Can you speak human language for once?
Isaiah Johnson
Se tunne kun hymyilet ja nyökyttelet helposti loukkaantuvalle tädille sen puhuessa tosissaan ennustamisesta ja muusta taikausko hölynpölystä.
Charles Robinson
No, and I think people who would possibly jeopardize the safety of our nation by moronically protesting it should be considered enemies of the state.
These goddamn idiots have no idea what they're doing, but they have to get the moral high ground somehow, everyone else be damned.
Liam Miller
see peee keuutaalkkaa oomi svoooaattrillyytala suomi
Brody Sullivan
Joo eiku mulla ois sellainen hieno suunnitelma kun toi romu alkaa mätänemään vähän joka kohdasta eikä sitä enää jaksa alkaa hitsailemaan niin käyn vikana päivänä ottamassa siitä hylsyn ja ajelen sillä kuukauden, jonka jälkeen ajan sen romuttamolle. Kesätöiden jälkeen ei tarvi taas autoa ennen ensi vuotta
Justin Price
Ja smetanaa ihan rutjasti, kiitos.
Ryan Brown
Why would we. It will be comedy gold yet again to see what Trump has to say after.
Ian Perry
Mitähän vittua sää tarkootat?
Kuulostat vitulliselta aisurilta, niin selitäppä vähän.
Nathan James
Juuh, eli sit vikana päivänä.
Paitsi jos et saa päävoittoa, eli ajokieltoa, jolloin se auto jää siihen byroon pihalle.
Isaac Watson
>The Great Northern War (1700–1721) was devastating, as Sweden and Russia fought for control of the Baltic. Harsh conditions—worsening poverty and repeated crop failures—among peasants undermined support for the war, leading to Sweden's defeat. Finland was a battleground as both armies ravaged the countryside, leading to famine, epidemics, social disruption and the loss of nearly half the population. By 1721 only 250,000 remained.
If not for the Swedes and Slavs, Finland would have a population of 20 million.
Michael Mitchell
Sorry Finland
How can we help you
Ask everything
Aaron Cook
We had many other famines later.
Anthony Anderson
>If not for the Swedes and Slavs, Finland would have a population of 20 million.
Noah Bell
kurac
James Gonzalez
Jos kahdelle suurvallan johtajalle käy jotain täällä suomessa niin se ei näytä kovinkaan hyvältä muun maailman silmissä.
Käytä päätäsi.
Caleb Bell
Please give me cock in my mouth. I fucking love cock.
Carson Russell
No voi hitto. Voikohan katsastusukko lyödä ajokiellon helmassa olevan puhkiruostuneen kohdan takia? Sen ei pitäis kuulua kantaviin rakenteisiin joten olettaisin että siitä lyödään pelkkä hylsy
Gavin Hernandez
Jaa, osaiskohan joku unkaria, niin vois kertoo tolle unkarilaiselle, että ruotsalaiset myös taisteli savolaisekspansion puolesta 1500-luvulla. En halua, että ruottalaiset ymmärtäis sen. Asia ei oo ihan noin yksiselitteinen.
Tyler Lopez
Das rite. Finland would be pic related with 20 million population
Dylan Wood
Meeppäs nyt nukkemestaroimasta.
Justin Reed
Mitä vittua sä sanoit musta??
Jace Morales
>Käy jotain
>suomalaiset mielenosoitukset on Ameriikka tieriä
joopa joo
Ryssiä vastaan vois järjestää mielenosoituksia ihan hyvin.
Evan Stewart
Minä haluan rakastella tulisesti Inubashiri Momijin kanssa.
Jace Garcia
Jos se ei ole kantava rakenne, niin ei voi.
Etkö osaa hitsata siihen mitään lappua päälle?
Kokeile autojerrystä paljon korjaus maksas. Laita vielä tarjouspyyntöön, ettei tarvii maalia tai hitsausten hiontaa.
Gabriel Peterson
rukiveer harasoo
Michael White
How to ask for mercy in Finnish?
Alexander Collins
Antakaa armoa
Michael Bailey
*ei anna armoa*
Nathan Garcia
"Noppeeta silmie vällii"
Logan Morgan
Älä löi älä löi! Minä ei olla ryssä!
Brayden Powell
BS my finn gf said this is not what i'm asking for
Cooper Allen
post finnish cuisine i should try to have on my trip.
I've had salmiakki before, it is tasty.
Adam Murphy
It's the kind of mercy you'll find though.
Connor Reed
Eikös tää läppä oo hurreista alunperin?
Mailmanluokan syöttilööne.
Chase Scott
Ongelma vanhassa autossa on että kun se kerran alkaa mätänemään, sitä saa alkaa hitsailemaan joka ikinen vuosi. Viime vuonnakin täytyi viedä pajalle hitsattavaksi ja se on joka kerta 150-300 euroa. Multa ei löydy laitteita joilla hitsata, ja toi paikka on sellaisessa johtaa, jossa sitä mätää runkoa pitää naputella varmaan ihan helvetisti pois ja taitella oikean muotoinen pala. Tietysti jos sen veis korjattavaksi ja myis, siitä sais huomattavasti paremmat rahat kuin romikselta. Oon miettinyt asiaa ja tullut siihen päätökseen että myyn ton ruoskan ja ostan tutulta paremman auton tilalle
Jaxon Perry
Swedecock
Christian Cruz
Karjalanpiirakka
Caleb Baker
Juuh, hurreista on.
Jose Long
Eiku ihan vaan sillä, et saisit sen kuukauden lisäaikaa, jos ihan välttämättä tarviit sen. Popniiteillä ja massalla vois saada itekin tehtyä.
Matthew Young
Hienoo kun on semmosia sukulaisia kenen seurassa ei voi ikinä olla tosissaan. Mun isä esimerkiksi reagoi ihan hemmetin vahvasti mikroaggressioihin. Mikro vitun aggressioihin.
Semmosta se on kun ei hoida ikinä omaa paskaansa kuntoon ja alkaa pumppaamaan lapsia maailmaan. Kaikki 50-60v on muutenkin niin saatanan lapsellisia kaikin puolin.
Andrew Watson
Eikös se oo joku pidempikin vitsi vai onks se vaan tommonen anekdootti?
Kevin White
try mämmi sherlock
Gabriel Russell
ask your friend dumbass
Brody Collins
Ite oon sanonut noille, että en henkilökohtaisesti usko noihin ja sanonut omat perustelut sen jälkeen. Se on mun mielestä ihan vastuullista kertoo noille toinenkin mielipide.
Thomas Jenkins
quintessential
Tyler Bailey
Istu kasvolleni, anteeksi.
John King
Russians/Slavs are white-skinned niggers...
Carson Perez
It's the only kind of mercy russian deserves
Camden Collins
Missä päin Suomea asuisit jos saisit valita, ilman että ajattelet sukulaisia/työnsaantia/jne?
Isaiah Thomas
suomenruotsalainen: ei osaa suomea taikka ruotsia kunnolla
t. suomenruotsalainen
Camden Brown
Katkarapusalaatti, fishies and other stuff which go well with it
David Jones
*nylkyttää nyymiä*
Asher Hernandez
savon rannoilla tietysti
Cameron Nelson
Vaasan saaristossa.
Daniel Reed
Tornio
t. Tornio
Henry Morales
Miks kaikki hurrit aina sanoo noin?
Robert Murphy
Aina rupee naurattamaan ja sitten hieman säälittämään että jumalauta ihmiset oikeasti asuvat Vantaalla :D
t. etelä-Helsinkiläinen kermaperse
Landon Brown
>puhuu "ruotsia" suomalaisella aksentilla ja ruotsalaiset luulis suomalaiseks
>sekottaa suomen- ja ruotsinkielisiä sanoja keskenään lauseissa (esim. jag har työpäivä tai jag har en bussikortti)
>käy ruotsinkieliset koulut eikä pysty ikinä työllistymään suomenkieliseen työpaikkaan koska ei osaa suomea
Colton Harris
koska mä oon tällänen
Joseph Cox
Hervanta
Charles Mitchell
Tää. Miksi useilla suomenruotsalaisilla tuntuu olevan r-vika?
Ryder Hughes
I intend to protest and throw eggs to both dictators.
Anthony Wright
Talvet syvällä Lapissa ja kesät jossain rannikkoseudulla.
Tyler Bennett
R-vikaa mulla ei silti ole, osaan jopa lausua englanninkieliset sanat joista löytyy u-kirjain, jotain johon suomenkieliset eivät tunnu kykenevän
Oliver Powell
Yks daami sano noin kanssa, mut ei se kyllä suomeks ainakaan tehny mitään virheitä, paitsi jos oltiin otettu snadisti brenkkuu. Sillonkin ne oli harvinaisia ja mitättömiä.
Jace Gomez
Based and redpilled
Hunter Sanders
>sekottaa suomen- ja ruotsinkielisiä sanoja keskenään lauseissa
Tää kuulostaa niin tyhmältä.
Aiden Wood
Eirassa.
t. Eiralainen
Logan Myers
Talvet syvällä Lapissa ja kesät Järvi-Suomessa
Benjamin Nguyen
What do Finns think about this russian Finnish movie dasu?
I think it's good movie its show russin Finnish cultur and both of them get in love in the Sami cutie in the end
Tyler Martin
Mulla seisoo pippeli kovasti ajatukselle siitä että saisin kurkistella taululle kirjottavan lukiotytön hameen alle.
Andrew Lopez
Jotain kosheria ja vie nää vanhentuneet ohjukset vittuun
Tyler Scott
Why?
Elijah Murphy
Is this the one with Haapasalo? Been thinking about watching it
Jonathan Foster
Don't know and can't understand
Christopher Phillips
Miksi nyymit masturboi jatkuvasti?
Jaxson Brown
Vaikuttaa melko juutalaiselta projektilta
Aiden Taylor
This looks like something similar here, I think from Finnish immigrants
I will
ty
Looks good. I love fish
Owen Barnes
Tuossa muodoss vaan itse kuullut täällä Pohjanmaalla. Ehkä Etelän hitaammille veikoille on pidempi versio, jossa selitetään kontektsi, ettei pidä miehen itse tajuta.
Jayden Flores
>weekend and having sex with my Finn gf
i.ylilauta.org
Lucas Nguyen
apua mulla on paljon tiskiä enkä jaksa tiskata apua toi yks mun yläpuolella postailee jotain ylilautalinkkejä
Luke Robinson
never heard of it
Wyatt King
Hei, mulki on suomalainen tyttöystävä. Ollaan aika samiksii. Tosin sun kannattaa yrittää pitää omas pois veitsien ja pilleripurkkien läheltä ettei se taas yritä tappaa ihteää
Gabriel Cox
*tiskaa nyymin tiskit*
KRÄKS
oho hups rikoin lautasen
Liam Anderson
Katoin videon jordan petersonista ni nyt on ehdotukset täynnä "feminist owned" tyyppisiä videoita.
Ei mua kiinnosta katsella tuollaista roska tason argumentointia ja lisäksi en halua, että google sysää minut johonkin naistenvihaaja muottiin.