/mämmi/

Attached: Väinämöinen kiinnittää kielet kanteleeseen, Johan Zacharias Blackstadius 1851.jpg (673x742, 64K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=wqk-XFPgRtk
youtu.be/34qTK6KJZqg
i.ylilauta.org/00/acc511fc.mp4
twitter.com/NSFWRedditImage

youtube.com/watch?v=wqk-XFPgRtk

oispa loli

Woah

Montako kertaa päivässä sanotte oho noin suunnilleen? Ite varmaan joku viis.

Kuka keksi karppauksen?

Attached: 1513842203026.jpg (225x225, 12K)

*potkaisee nyymiä kylkeen*
tyhmä elukka

Jos katsastuksesta tulee hylsy, annetaanko se kuukauden lisäaika vikasta katsastuspäivästä vai siitä päivästä, jolloin autoa kävi näyttämässä?

Attached: 1525260486834.jpg (567x437, 45K)

Oispa syksy. Viileät, pimeät, hiljaiset ja kosteat illat...

Siitä kun kävi katsastamassa.

Voi saada myös kahden kuukauden lisäajan, jos kävi aikaisin katsastamassa. Kato trafista lisää.

Would you guys protest against Putin-Trump meetup in Binland?

Eiku googlasin vastauksen niin voitte ignooraa

HIV ja krokodiili kiitos

Juuh borsch keitto vaa tulille.

Can you speak human language for once?

Se tunne kun hymyilet ja nyökyttelet helposti loukkaantuvalle tädille sen puhuessa tosissaan ennustamisesta ja muusta taikausko hölynpölystä.

Attached: 1529983622423.png (760x839, 760K)

No, and I think people who would possibly jeopardize the safety of our nation by moronically protesting it should be considered enemies of the state.
These goddamn idiots have no idea what they're doing, but they have to get the moral high ground somehow, everyone else be damned.

see peee keuutaalkkaa oomi svoooaattrillyytala suomi

Joo eiku mulla ois sellainen hieno suunnitelma kun toi romu alkaa mätänemään vähän joka kohdasta eikä sitä enää jaksa alkaa hitsailemaan niin käyn vikana päivänä ottamassa siitä hylsyn ja ajelen sillä kuukauden, jonka jälkeen ajan sen romuttamolle. Kesätöiden jälkeen ei tarvi taas autoa ennen ensi vuotta

Ja smetanaa ihan rutjasti, kiitos.

Why would we. It will be comedy gold yet again to see what Trump has to say after.

Mitähän vittua sää tarkootat?

Kuulostat vitulliselta aisurilta, niin selitäppä vähän.

Juuh, eli sit vikana päivänä.

Paitsi jos et saa päävoittoa, eli ajokieltoa, jolloin se auto jää siihen byroon pihalle.

>The Great Northern War (1700–1721) was devastating, as Sweden and Russia fought for control of the Baltic. Harsh conditions—worsening poverty and repeated crop failures—among peasants undermined support for the war, leading to Sweden's defeat. Finland was a battleground as both armies ravaged the countryside, leading to famine, epidemics, social disruption and the loss of nearly half the population. By 1721 only 250,000 remained.
If not for the Swedes and Slavs, Finland would have a population of 20 million.

Sorry Finland
How can we help you
Ask everything

We had many other famines later.

>If not for the Swedes and Slavs, Finland would have a population of 20 million.

kurac

Jos kahdelle suurvallan johtajalle käy jotain täällä suomessa niin se ei näytä kovinkaan hyvältä muun maailman silmissä.
Käytä päätäsi.

Please give me cock in my mouth. I fucking love cock.

Attached: 1442374308121.jpg (1920x1080, 152K)

No voi hitto. Voikohan katsastusukko lyödä ajokiellon helmassa olevan puhkiruostuneen kohdan takia? Sen ei pitäis kuulua kantaviin rakenteisiin joten olettaisin että siitä lyödään pelkkä hylsy

Jaa, osaiskohan joku unkaria, niin vois kertoo tolle unkarilaiselle, että ruotsalaiset myös taisteli savolaisekspansion puolesta 1500-luvulla. En halua, että ruottalaiset ymmärtäis sen. Asia ei oo ihan noin yksiselitteinen.

Das rite. Finland would be pic related with 20 million population

Attached: f.jpg (1200x675, 166K)

Meeppäs nyt nukkemestaroimasta.

Mitä vittua sä sanoit musta??

>Käy jotain
>suomalaiset mielenosoitukset on Ameriikka tieriä
joopa joo

Ryssiä vastaan vois järjestää mielenosoituksia ihan hyvin.

Minä haluan rakastella tulisesti Inubashiri Momijin kanssa.

Jos se ei ole kantava rakenne, niin ei voi.

Etkö osaa hitsata siihen mitään lappua päälle?

Kokeile autojerrystä paljon korjaus maksas. Laita vielä tarjouspyyntöön, ettei tarvii maalia tai hitsausten hiontaa.

rukiveer harasoo

How to ask for mercy in Finnish?

Antakaa armoa

*ei anna armoa*

"Noppeeta silmie vällii"

Älä löi älä löi! Minä ei olla ryssä!

BS my finn gf said this is not what i'm asking for

post finnish cuisine i should try to have on my trip.
I've had salmiakki before, it is tasty.

Attached: s328127075831127421_p1356_i3_w600.jpg (600x600, 53K)

It's the kind of mercy you'll find though.

Eikös tää läppä oo hurreista alunperin?

Mailmanluokan syöttilööne.

Ongelma vanhassa autossa on että kun se kerran alkaa mätänemään, sitä saa alkaa hitsailemaan joka ikinen vuosi. Viime vuonnakin täytyi viedä pajalle hitsattavaksi ja se on joka kerta 150-300 euroa. Multa ei löydy laitteita joilla hitsata, ja toi paikka on sellaisessa johtaa, jossa sitä mätää runkoa pitää naputella varmaan ihan helvetisti pois ja taitella oikean muotoinen pala. Tietysti jos sen veis korjattavaksi ja myis, siitä sais huomattavasti paremmat rahat kuin romikselta. Oon miettinyt asiaa ja tullut siihen päätökseen että myyn ton ruoskan ja ostan tutulta paremman auton tilalle

Swedecock

Attached: Swedecock.jpg (276x182, 11K)

Karjalanpiirakka

Juuh, hurreista on.

Eiku ihan vaan sillä, et saisit sen kuukauden lisäaikaa, jos ihan välttämättä tarviit sen. Popniiteillä ja massalla vois saada itekin tehtyä.

Hienoo kun on semmosia sukulaisia kenen seurassa ei voi ikinä olla tosissaan. Mun isä esimerkiksi reagoi ihan hemmetin vahvasti mikroaggressioihin. Mikro vitun aggressioihin.
Semmosta se on kun ei hoida ikinä omaa paskaansa kuntoon ja alkaa pumppaamaan lapsia maailmaan. Kaikki 50-60v on muutenkin niin saatanan lapsellisia kaikin puolin.

Eikös se oo joku pidempikin vitsi vai onks se vaan tommonen anekdootti?

try mämmi sherlock

ask your friend dumbass

Ite oon sanonut noille, että en henkilökohtaisesti usko noihin ja sanonut omat perustelut sen jälkeen. Se on mun mielestä ihan vastuullista kertoo noille toinenkin mielipide.

quintessential

Attached: 1511155508823.jpg (200x474, 23K)

Istu kasvolleni, anteeksi.

Russians/Slavs are white-skinned niggers...

It's the only kind of mercy russian deserves

Missä päin Suomea asuisit jos saisit valita, ilman että ajattelet sukulaisia/työnsaantia/jne?

Attached: .jpg (322x299, 17K)

suomenruotsalainen: ei osaa suomea taikka ruotsia kunnolla

t. suomenruotsalainen

Katkarapusalaatti, fishies and other stuff which go well with it

Attached: xrapusalaatti_ds28186-edit_05_04_11-860x572.jpg.pagespeed.ic.19R13Uz8zn.jpg (860x572, 51K)

*nylkyttää nyymiä*

savon rannoilla tietysti

Vaasan saaristossa.

Tornio
t. Tornio

Miks kaikki hurrit aina sanoo noin?

Aina rupee naurattamaan ja sitten hieman säälittämään että jumalauta ihmiset oikeasti asuvat Vantaalla :D

t. etelä-Helsinkiläinen kermaperse

>puhuu "ruotsia" suomalaisella aksentilla ja ruotsalaiset luulis suomalaiseks
>sekottaa suomen- ja ruotsinkielisiä sanoja keskenään lauseissa (esim. jag har työpäivä tai jag har en bussikortti)
>käy ruotsinkieliset koulut eikä pysty ikinä työllistymään suomenkieliseen työpaikkaan koska ei osaa suomea

koska mä oon tällänen

Hervanta

Tää. Miksi useilla suomenruotsalaisilla tuntuu olevan r-vika?

I intend to protest and throw eggs to both dictators.

Talvet syvällä Lapissa ja kesät jossain rannikkoseudulla.

R-vikaa mulla ei silti ole, osaan jopa lausua englanninkieliset sanat joista löytyy u-kirjain, jotain johon suomenkieliset eivät tunnu kykenevän

Yks daami sano noin kanssa, mut ei se kyllä suomeks ainakaan tehny mitään virheitä, paitsi jos oltiin otettu snadisti brenkkuu. Sillonkin ne oli harvinaisia ja mitättömiä.

Based and redpilled

>sekottaa suomen- ja ruotsinkielisiä sanoja keskenään lauseissa
Tää kuulostaa niin tyhmältä.

Eirassa.

t. Eiralainen

Talvet syvällä Lapissa ja kesät Järvi-Suomessa

youtu.be/34qTK6KJZqg

What do Finns think about this russian Finnish movie dasu?

I think it's good movie its show russin Finnish cultur and both of them get in love in the Sami cutie in the end

Attached: Cuckoo_ver2.jpg (259x384, 17K)

Mulla seisoo pippeli kovasti ajatukselle siitä että saisin kurkistella taululle kirjottavan lukiotytön hameen alle.

Attached: 1514888304885.jpg (850x850, 76K)

Jotain kosheria ja vie nää vanhentuneet ohjukset vittuun

Why?

Attached: pidor.png (632x182, 38K)

Is this the one with Haapasalo? Been thinking about watching it

Don't know and can't understand

Miksi nyymit masturboi jatkuvasti?

Vaikuttaa melko juutalaiselta projektilta

This looks like something similar here, I think from Finnish immigrants
I will
ty
Looks good. I love fish

Tuossa muodoss vaan itse kuullut täällä Pohjanmaalla. Ehkä Etelän hitaammille veikoille on pidempi versio, jossa selitetään kontektsi, ettei pidä miehen itse tajuta.

>weekend and having sex with my Finn gf
i.ylilauta.org/00/acc511fc.mp4

apua mulla on paljon tiskiä enkä jaksa tiskata apua toi yks mun yläpuolella postailee jotain ylilautalinkkejä

never heard of it

Hei, mulki on suomalainen tyttöystävä. Ollaan aika samiksii. Tosin sun kannattaa yrittää pitää omas pois veitsien ja pilleripurkkien läheltä ettei se taas yritä tappaa ihteää

*tiskaa nyymin tiskit*
KRÄKS
oho hups rikoin lautasen

Katoin videon jordan petersonista ni nyt on ehdotukset täynnä "feminist owned" tyyppisiä videoita.
Ei mua kiinnosta katsella tuollaista roska tason argumentointia ja lisäksi en halua, että google sysää minut johonkin naistenvihaaja muottiin.