Tidlig morgenudgave
/danmarkstråden/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
in.reuters.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
goder morgon.
god morgen norder
Love you all
hva er det for et bæst
user som skrev i sidste tråd at du var i Sonderborg til ringridning har du lyst til at modes?
>ringridning
HEH
>Reparations are broadly understood as compensation given for an abuse or injury.
>Now, reparations are understood as not just war damages but compensation and other measures provided to victims of severe human rights violations by the parties responsible. The right of the victim of an injury to receive reparations and the duty of the part responsible to provide them has been secured by the United Nations.
>In transitional justice, reparations are measures taken by the state to redress gross and systematic violations of human rights law or humanitarian law through the administration of some form of compensation or restitution to the victims. Of all the mechanisms of transitional justice, reparations are unique because they directly address the situation of the victims. Reparations, if well designed, acknowledge victims' suffering, offer measures of redress, as well as some form of compensation for the violations suffered.
>Reparations can be symbolic as well as material. They can be in the form of public acknowledgement of or apology for past violations, indicating state and social commitment to respond to former abuses.
>The state, as the authority responsible for ensuring the protection of human rights and the administration of justice within their borders, is correspondingly also responsible for providing redress for abuses and injustices suffered by their citizens.
Thoughts?
Fuck af Veng
Får mig lige en skål havergryn favæ.
Er John Wick en god film?
Ja
Så tror jeg, at jeg vil se den i aften
Glem ikke 2'eren user
måske, men hvornår vil vi se reparationer?
I kan blive en autonom region i Danmark ligesom Færoerne og Gronland. Så er i berettiget til statsstotte.
Hvem ellers /livsnyder/ her?
Det er dejligt
*spiller i mig lidt computerspil*
>spiller i mig
hvad mente han med det?
Så skal jeg handle ind
Snacks, mad og måske mere af begge
Kob maltesers
jeg skal også handle ind snart, hvad skal jeg lave til aftensmad?
Hitmand
kob tomater
Jeg er lige stået op. Hvad skal jeg lave i dag?
Jeg hader joder og ikke-hvide "mennesker".
Spil Hitman
eller
Ring til en ven
Hvilken Hitman? Jeg har faktisk snakket med en ven. Jeg har desuden lige smurt et par rugbrodsmadder
youtube.com
JEG VIL HA DIG FOR MIG SELV!!!!!!!!!!
Der er et elusive target i det nye lige nu så du kan klare den. Ellers spil dit yndlings
hva så drenge
Hva så
Hvad så selv
horer musik
>vær mig
>glædet mig i 9 måneder til at se et sjældent sovjetisk jagerfly flyve
>pic related
>9 måneder senere, i dag
>der er præcis én uge tilbage
>in.reuters.com
hvad er den letteste vej til selvmord?
mig til hojre
Jeg kunne godt spise en hollybar
Var kun dernede i går, desværre.
men hvorfor
Chill
tror han mener dyret (love eller hvad end det nu er), ikke udyret (dig)
based
How flat is danmark?
Like, how big are your beaches, don't you have a literal beach desert?
>Like, how big are your beaches
Hvad mener du? De er lige så lange som kysten lol. Men de går ikke særligt langt ind i landet.
>don't you have a literal beach desert?
Det er ikke nogen orken i Danmark, men på Anholt er der et område der bliver kaldt Orkenen.
danskjavlar
Huh, I remember reading somewhere that danmark had this huge, huuge beach that reached far into the land.
Fake news I guess.
ser assault on precint 13 gor jeg da
>How flat is danmark?
compared to literally any country except the netherlands? very, and even then, they at least have a mountain
>Like, how big are your beaches, don't you have a literal beach desert?
like said, they are long as the coast, but the one that reaches furthest into the land that I know of reaches about 500 meters inland
lakolk?
Nice, good to know what its called.
Why are Danes the only respectable Scandies?
god morgen blog
Men det er jo aften
La-la' mig, la' mig gor' det klart, der' ingen dikkedar'
skal I se fobold
I don't think we are, but thank you, friend!
Jeg har tommermænd efter ringridning i går. Jeg har knækket mig 5 gange.
har fandme også tommermænd. det er forst her for en time siden at jeg kom i tanke om at jeg kræfthelvede tog på stripklub. kæft et spild af penge det var.
skete der noget spændende?
nej.
blev truet senere på aftenen(morgenen) med et cykel-stotteben pga at min kammerat bliver lidt småracistisk når han er fuld.
ellers var det bare en stiv aften.
Det er ærgerligt du ikke er her i dag user vi hygger
Husk at danse lidt på bordene for mig
Så har jeg set John Wick
Den var god og koreografien var fænomenal
De var aldrig noget for mig. Synes at plottet var ret tyndt, og det er kedeligt at se på action.
Jeg ser selv sjældent actionfilm, men jeg synes sgu, at de ramte plet med Wick. Det hjalp også, at der ikke lige pludselig var en gut som var stærkere end ham, men kom ud af det blå uden noget build-up som der sker i f.eks. Taken
Jeg har meget ondt i hovedet
Det er da træls. Har du taget noget smertestillende?
Båmp
hvad sker der?
Ringridning i Sonderborg
8 dage uden onani
Hvis jeg har en travl hverdag kan jeg sagtens gå flere dage uden overhovedet at tænke på det, men når jeg som nu bare går rundt derhjemme uden noget at lave kan jeg nærmest ikke gå en dag uden at onanere.
same, hvis jeg har travlt med arbejde eller studier går der uger mellem jeg ror mine uhellige kropsdele, men i sommerferien er det bare en gang om natten og/eller morgenen.
normalbosser
>side 8
det kan jeg fandme ikke lide
Glæder mig til Tour de France favæ
det bliver noget lort når han nu engang ikke er her længere, tour de france og radio bliver aldrig så godt igen
han svarede på en af mine sporgsmål til ham på radio24syv i dag tho, foles godt
>den folelse når /danmarktråden/ snart er side 9 pige
sinds
Ja, han bliver savnet. Så nogle etaper fra Dauphiné og Schweiz rundt i år og TV2s andre kommentatorer er egentligt gode nok.
Men jeg tror der er mange der ikke rigtigt interesserer sig for cykellob der ser touren alligevel bare fordi det er tradtion at hore på Leth.
hej
godnat.
iste til nattevagten.
Takker. Det er sjovt, har været på int i næsten fem år, men har næsten aldrig brevet i disse tråde.
brev noget mere din starut.
kan du ikke se at tråden lider? hvor er din barmhjertighed?
Skal til en barnedåb i dag
Er blevet bedt om at være fadder
U-undskyld
fadder? er det ikke så noget med tissemand i vagina? eller skal du bare holde spanden?
det var bedre.
stil tråden et sporgsmål
>fadder? er det ikke så noget med tissemand i vagina? eller skal du bare holde spanden?
Er du ikke en god kristen der ved hvad det vil sige at være fadder?
Hope for me, I hope for you,
We're snowdrops falling through the night.
We'll melt away before we land,
Two teardrops for somebody's hand.
Follow me into just one more Spring.
Copenhagen, you're the end,
Gone and made me a child again.
Warmed my feet beneath cold sheets,
Dyed my hair with your sunny streets.
Children aren't afraid to love
And laugh when life amuses them.
And our love is an antique song
For children's carousels
Based
You may think of Nortwestern Jutland, Lokken-Blokhus, where you can drive 50 km on the beach along the waterline. I guess you cannot have an inland beach? Then it must be a desert.
Jeg bryder mig ikke meget om sondage
Jeg holder af hverdagen