Multikulturalisme edition, har ikkje dåkkelyst på mullato barn anons?
/Noregtråden/
Eg må drita.
>noreg
har sånn derre bittelitt lyst til å boikotte
eg og, ska på dass og gjer da no faktisk.
>ingen forrige:
Eg må drite
Hvor gikk det så fryktelig, fryktelig galt?
youtube.com
>perfeksjon finnes ik-...
La meg gjette, det der har penis?
>generisk hvitmannsblues fra 50 år siden
hvorfor sitter alle gitarister fast på 70-tallet?
>ræva utgave
>lavopplosningsbilde
>ingen forrige
>noreg
>edition
Forstår ikkje at parti kan gå til val med "Vi lover endå meir skatt på alt gutta!".
Skatt er stjeling.
de er i det minste ærlige. skatter og avgifter må ökes om velferden skal bevares.
>skatter og avgifter må ökes om velferden skal bevares.
La den kræsje fåvæ.
Hva menes med "shill" egentlig?
ITT: Nynorskhatere
Nynorsk er det eneste ekte norske språket. B*Kmål er en perversjon av dansk.
Nei fy faen for en dårlig tråd, sager denne as.
Kan ikke noen lage en ordentlig tråd?
folk vil godta VELDIG mye for å opprettholde velferdsstaten.
den vil krasje til slutt, men det er nok mange år til. sprengerne må få brukt opp oljefondet först, så kan ta en 30 år minst.
NU SMÆLDER DET
NO SMÆLDE DET
Ser bare negere overalt hvor jeg går, bor på Oslo vest...
Takke ikke klandre, ok?
H-hva med nordmenn!!! Skal vi kaste ut de også da liksom?? Tenkte meg det! Sjakkmatt rasist.
Oslo er et negerhöl. Håper alle negerne i landet flytter dit, så vi samler alle på en plass.
Glemte bilde
Å gjenta noe til det kjedsommelige mens du forventer at folk skal begynne å tro på det/bruke det (f.eks. en konspirasjonsteori eller et megmeg).
sjakk matt
Er forskjell på Ola Nordmann og Mohammed Afghaner
Ene er fodt her og kan ikke kastes ut, andre er en som onsker å bosette seg her
Den logikken fungerer ikke, for i hjernen til venstrehanreiene tenker de «Nei det finnes ikke forskjell på folk, alle er like».
BROWN VIKING YES
The vikings was multiracial.
Dette.
Alle er nordmenn.
Dere tar begge feil, vikingene var gule dverger fra Antarktis.
du tar helt feil.
vikingene var rödhårede blåmenn fra atlantis
Folk som uironisk skiller seg og får ny ektemann/kone med barn burde henges. For i tiden ville dette vært så stor skam at man ikke ville turt tanken engang. Men i 2018 er dette normen... blir flotte barn av slikt
Hva skjedde med venstresida egentlig? Hvor kommer denne voldsomme forkjærligheten for innvandrere fra? Innvandring har jo ingenting med gammelskole sosialist/kommunist-ideologi å gjore overhodet. Jeg lurer faktisk.
>inn for jodene
Glemte bilde igjen :3
har forandra seg over tid. demokratene i usa for var jo imot å frigjore negerne, mens nå elsker de dem
hvor mange er egentlig sinte på Trump for å komme overens med Putin?
ja, jeg bare spǿr.
jeg skulle jo egentlig tro at folk flest sover *bedre* nå, og ikke verre.
hvem vil vel få en atombombe på Moskva i hodet på seg?
ikke jeg iaffal.
(det er bare sånn jeg ser det.)
men men.
>drikkepress på en mandag
j....ja ............
Idiot
Donald Trump er en stor bæsjemann, Russland er og har alltid vært vesten sin fiende
Ble du truffet litt for hardt av den kommentaren? Hehe.
Hva drikker du? Slurker litt vodka selv faktisk.
t. ikke fyllanon, men en annen fyllik
*kler meg helt naken og hopper inn i dusjen og vasker meg fra topp til tå*
>folk klager når negere ikke integrerer seg
>de samme folka klager når negerne går i 17. mai-tog med norske flagg
Nå må du gi deg.
>ser et kjærestepar på fjorten eller femten år
>jenta er blond og sǿt
jaja...
kan vel bare takke meg selv for at ingen elsket meg da jeg var på den alderen...
Fire vakre stolte nordmenn.
Jævla nerder
Skal jeg mekke en "virgin v Chad" for Norgetråden?
Hvem skal jeg bruke i den? Dubletter bestemmer.
>t. twitter
vrangforestillinger (skråstrek stråmenn) som dette er grunnen til at jeg bokstavelig talt heller vil begå kryssord enn å stemme på noe venstreparti.
"hehehe de samme som liksom vil forby abort synes det er helt ok å drepe spebarn xD"
Negere horer hjemme i Afrika. De har verdens storste kontinent helt for seg selv og allikevel kommer de hit og odelegger.
Nei, jeg klager på at de er her i hele tatt.
>du vil aldri oppleve den bekymringsfrie tenåringsforelskelsen
Jepp!!!! Sverigeanon er selvsagt Tor (Chad)
nrk.no
Hvem stortingsrepresentant ville dere helst ha pult, gutta?
jomfru-nazibrever vs. Tor-rullestolbrever
han er voldtektsmann
Sverigeanon skyter med softgun på Simon som står i dusjen på brakka. Simon klikker og spor hvorfor han gjorde det, Sverigeanon gliser og drar frem kalenderen, samejakta har begynt! Alle i brakka ler og morer seg mens Simon blir jagd rundt og skutt.
Men men, bare en sitcom ide jeg hadde om livet på brakke 4K-N på Rena.
Nei, bare synes hele kommentaren din viser at du er en uintelligent person, og jeg har et ord for det - idiot.
JEG VIL FÅ BARN MED EMILIE
anonsen er du autist? ingen forstår hva det her skal bety
*Livet på brakke 4K-N*
>klokka er 0643
>alle arealer vaskes for morgeninspeksjon
>sverigeanon kommer ruslende ut av dusjen (som nå er skitten med ræv-lo igjen)
>i gangen i overetasjen tar han lopefart og sklir bortover det våte gulvet der det vaskes
>folka klikker, han må vaske gangen selv
>han tar brannslangen og spyler hele gulvet
>det er ikke noe sluk og nå er det 300L vann i gangen
>for han stikker av og later som ingenting åpner han rommet til 4-PAPA, der tyach står med mobilen for å sende melding til mammaen sin (siden hun betaler for abonnomentet hans)
>sverigeanon blæster tyach i trynet og mobilen flyr til helvete ut av vinduet og ned i snoen
>sverigeanon får tyach til å si "sjakk er homo jeg er en liten jente" om igjen og om igjen
>fenriken står plutselig bak sverigeanon
>kjefter så sverigeanon får oresus
>sverigeanon refses foran kompaniene på oppstillingsplass og mister en uke perm
>scenen etter rulleteksten er sverigeanon som grisebikker og hermer etter sjakkanon "jeg er en liten jente, den nokiaen fikk jeg av mamma til navnedagen min!!"
Sverigeanon har diktet opp en sitkom om trådens brevere på en militærbrakke, og nå sjiller han det konstant.
Som en som selv gjentatte ganger blir tatt for å være nær halve alderen av det jeg er, foler jeg med henne..
Kan du ikke lage en tegneseriestripe ala "Stomperud" eller "Billy" om dette? Kanskje du kan få det på trykk i Dagbladet. Er uansett på tide at Nemi og Pondus byttes ut.
drikker ikke... noe ............ er jo mandag
Ville dere en barneskoleelev?
>bekymringsfrie
du gikk ikke glipp av stort annet enn et utviklingsrituale
Hvorfor fremstiller du deg selv som en evneveik superautist når du finner på historier om deg selv?
haha ja han ble jævlig rumpesår
er det endelig på tide å si hei?
nrk.no
Dette var jo litt artig da!
t. en gorrkjedelig person
sverigeanon og samen simon, hvor du sammenligner breverstilen og personligheten. du velger selv hvem som er jomfru og hvem som er tor tordenkuk
artig fugl
Nemi og Pondus er virkelig på overtid, noen må dra ut strommen på de maskinene som holder dem kunstig i live. Vi har jo masse gode nye tegneserier her til lands
kjeks, er livet på brakke 4K-N en av de bedre brevene i norgetrådens nyere tid (post Zydd og Sjakk) denne brev perioden vi er i nå er jo også kjent som Svennetiden, tiden hvor Sverigeanon er den eneste gjenlevende snublebreveren.
Hvorfor er norske aviser så autistiske når det kommer til Drumpf? Det er jo nesten som å se Jow Forums I auksjon
nei nå gidder jeg ikke ha venner lenger
>snublebreveren
Tror egentlig ikke du vet hva dette ordet betyr
>auksjon
ruller på nytt
tenk å være så dum
kaster terningen! på det tredje skal det skje!
dubletter, kom igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gi meg dublettene, NÅ!
v-værsåsnill
hmm
slurke?
*Livet på brakke 4K-N*
>Klokka er 6:50 den 24 mars 2015
>Alle brakkene er skinnende rene etter Sverigeanon ble tvunget til å vaske igår
>Simon ligger rolig i seng å sover
>Simon klarte i går å få med seg Regine Rullestol hjem fra Tromsö by
>Sverigeanon våkner
>Sverigeanon finner ut at han skal straffe Simon, det er ikke rettferdig at noen andre enn han får oppmerksomhet
>Sverigeanon går mot Simon og Regine sin seng
>Simon våkner
>Simon tar tak i rullestolen til Regine Rullestol og gir trådens störste drittautist bank
>Regine våkner
>Hun ser hva som har skjedd
>Regine gir Simon en munnjobb
>Sverigeanon ser på mens han bestiller en rullestol til seg selv
Og dette er historien om hvordan Sverigeanon ble lam i beina
kanskje hvis jeg brever sigrid... dubletter...
JIPPI!
nå må du lage min ide! JIha!
>auksjon
Jeg byr 100 kr
*knips*
denne går rett i reddit folderen min
Hele poenget med livet på brakke 4K-N er at Simon skal være en mammasonn drittautist med Nokia mobil og termos fra Humanetisk konfirmasjon. Som egentlig ikke har gjort noe galt, men er så irriterende ved å være seg selv at man misliker han. Mens Sverigeanon skal være et mannebarn som kun lager kvalme fordi han aldri hadde en far eller venner, er han totalt autist og flyr rundt og gjor ekstremt barnslige pek konstant, selvom det får han selv og de andre på brakka i trobbel.
Dårlig brev