Työtä jolla on tarkoitus-painos
/mämmi/
Ensimmäinen Reimulle
Tulella tulta vastaan vaan!
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
Kiitos arvokkaasta panoksesta.
Kaksi (2) sekuntia myöhässä!
Oispa talvi
*syöttää nyymille pajunköyttä*
*tekee täydellisen varashypyn*
*sekaantuu vammaisiin*
Miks liikunnasta tulee niin hyvä olo?
Ihmiset on tehty liikkumaan. Vähän kyl semmonen päivänselvä asia tosaalta
jos tää on totta nii miks jumala loi mut sit tämmöseks sohvaperunaks?
Loit ite ittes sohvaperunaksi
Näyttäispä kaikki vammaiset tältä.
*hengittää sisään*
*pyllistää*
*pyllistää paremmin*
Tuossahan näkyy usean pikselin verran nännejä
En haluaisi käyttää kuoria mun puhelimessa kun se näyttää ja tuntuu niin paljon paremmalta ilman mut sitten kuitenkin rikkoisin sen.
Häh?
Ei ole jumalan tahdon mukaista tälläinen
haureus
Lisää ja vähän äkkiä sittenkin!
Tajusin juuri että osasyy miksi en saa öisin nukuttua on että tyynyni ovat ihan hirvittävän paskoja. Seuraavista sossutuista ostan kyllä itselleni laadukkaan tyynyn.
Lopetin noiden käyttämisen vuosia sitten, suosittelen kyllä kuorettomuutta. Paljon mukavampi pitää kädessä, tipahtelee harvemmin ja vaikka välillä yhä lattiian kolahtaa niin ihan ehjänä on pysynyt. Ei se kännykkä siitä hajalle mene jos tipahtaa käsistä silloin tällöin ellet sitä itse viskaa.
Saispa joskus kullia. Rumille ja laudoille naisille ei vaan ole kauheasti kysyntää
Ei taida sullekkaan kelvata ruma ja lihava nyymi. Vuoroin vieraissa.
Tasan ei totisesti käy onnen lahjat
Mulle sanottiin että nainen saa millaisen miehen tahansa pelkästään koska sillä on vagina. Eihän nyymit suinkaan voisi liioitella?
Ootko tytynyymi? Etkö sä just menny treffeille jonkun pojun kanssa?
lauta ei haittaa, ruma kylläkin
>käristyskupoli
Tämä.
pistäppä kuvat tisuistasi ja naamasta niin voidaan arvostella sut.
Niin mä vittu tiesinkin
no älä oo ruma
Kuinka ruma tapaus on kyseessä?
Tänään päivemmällä pitäisi taas käydä terapeutilla kesätauon jälkeen. Kehtaisinko mainita viikko sitten kokemastani paniikkikohtauksesta? En nimittäin tahtoisi mitään lääkitystä/pakkohoitoa
Ai että paniikkokohtauksen takia joutuisit suljetulle?
Mitä sä siellä terapeutilla teet jos et oo hakemassa hoitoa?
Tuun antamaan jos kerrot missä asut. ;3
En tiedä, ei ole kokemusta tällaisista asioista
Osa Kelan sponsoroimaa kuntoutusta
your thoughts on sweden and russia in historical manner?
Siansilmät, pottunenä, paska ja akneinen iho
dont really care, russia has slightly interesting history
Swedish people destroyed our culture and our religion, almost destroyed our language
werent you two bros
No.
yes
Oikeen kunnon mongoloidi.
No onneksi aknea voi hoitaa. Ihan varmasti kelpaat monellekkin.
Never have been and never will be
neutral
>Sweden: Good government but shit people
>Russia: Good people but shit government
mitä vittua?
Paksua kyrpää
Hard to be bros when first some hairy guys wearing horn helmets come (trying) to rob our villages and next they send soldiers to force the sandnigger religion down our throats and destroying our hillforts to build churches
like this
youtube.com
ruotsissa talous ja sosiaalituet pelaa ja vaikka mamuista öyhötetäänkin paljon niin on ruotsilla pullat ihan hyvin uunissa. yksilöinä ruotsalaiset tuppaa kuitenkin olemaan ylimielisiä mulkkuja.
venäjällä taas valtio on ihan paska kaikkine korruptioineen ja palkat ihan paskaa ja talous junnaa paikallaan. kaikki ryssät jotka oon tavannut ovat olleet mukavia juomaveikkoja ja hyviä tyyppejä.
Tunnetko muka yhtäkään ruotsalaista?
Oispa makkaranyymi joka heittelios mua makkaroilla
onhan niitä tullut tavattua. asun vaasassa
meen päikkäreille, älkää postatko sillä aikaa
ok
Don't listen the memesters. Finland was part of Sweden more than half millenium without any uprising or other trouble. Finn's were content to the swedish leadership and are considered our closest brothers nowdays. Finland should have never been separated from Sweden in the first place
Don't listen to that troll above me
Osaat varmaan perustella kantas jos olet kerta eri mieltä. Suomalainen nationalismi oli ryssien juonia ruotsin heikentämiseksi
ryssät kyllä salli suomalaisen nationalismin juuri tuon ruotsijutun takia, mutta ei se ollut mikään ryssien juoni senkin toope :D
En nyt jaksa langeta surkeaan baittiin näin neljältä aamuyöstä.
jysk.fi
Tollasen käyn ostamassa kunhan kaupat aukee. Jospa se auttais tähän unettomuuteen
how do I get a finnish gf?
Okei, "juoni" oli ehkä vähän jyrkästi sanottu. Joka tapauksessa tuollaisena aikakautena vuosisatoja kestänyt rauhan aika "kahden eri kansan" välillä oli todella harvinaista. Suomalaiset hyväksyttiin normaalina osana ruotsia eikä suomalaisilla ollut syytä kapinointiin, toisin kuin ryssien vallan alla
Ompi hiljaista.
>eikä suomalaisilla ollut syytä kapinointiin, toisin kuin ryssien vallan alla
ruotsin aikaiset kapinat = tuhansia kuolleita nuijasodassa ja upseeriston totaalinen kieltäytyminen seuraamasta kuningasta kustaan sodassa.
venäjän ajan kapinat = bobrikovin murha ja.... ööh ...joku kämänen lakko joskus?
oooh uuuuhh.... spruits spruits
Ei se noin mene nyymiseni..
Nuijasota oli sisällissota ja se käytiin suomalaisten talonpoikien ja aatelisten välillä
Matkiminen on imartelun suurin muoto ja silleen
heräsin päikkäreiltä kun alko hikeä puskee
Normaalia kyrpää
*antaa nyymille ohutta kyrpää*
Nyt kun sais oikeen kunnon piritöötit tai lakkaa niin ois aika bueno.
Ahdistaa ihan vitusti. Koskee särkee kaikki vaan kasautuu päälle ja hengittäminenkin tuntuu vaikealta.
Tappakaa mut.
>55,26% less likely to be murdered
>83,33% less likely to have HIV/AIDS
You can smell the lack of niggers in Finland from this picture.
Alkoholireflat?
tääl o kyl iha saatanasti negei
No tuskin kun eilen illalla viimeks join.
Putki takana?
Itsekin aikoinaan. Missäspäin Vaasaa asustat
Suomenruotsalaiset eivät muuten ole ruotsalaisia, itse tavannut molempaa kansaa ja kyllä ihan erilaiset tapaukset ja kyllä suomesessa asustavat ihan suomalaisia ovat
Damn didn't intend to reply to the gook
pari iltaa ottanu
Tämä. Vaan tyhmät kellarissa asuvat autistit luulee että suomenruotsalaiset eroo muuten kuin kieli. t. asunut Sipoossa
Oon sun sisäinen ääni, demoni, Beelzebub. Käsken sinua hakemaan tänään alkosta lisää viinaa.
Kyllä mulla on tuolla viinaa ihan omiin tarpeisiin käymättä alkossa. En kyl aatellu ottaa.
JUO JUO JUO JUO JUO JUO JUO JUO JUO JUO !!!!
Sinut rautakangella seivästän
ja kyrvällä naamaan lyön
Ootko 14 vai muuten vaan vähän tyhmä?
Miten niin? Oon yli 10 tuhatta vuotta demoni, sun päässäs.
Taitaa olla ns. separi