Den selvglade udgave
/danmarktråden/
Other urls found in this thread:
aftonbladet.se
youtube.com
twitter.com
Danish friends
hvordan sover man, når det er for varmt?
Jeg vågnede i morges med 8 myggestik
Jeg vågnede badet i sved
samme her.
klokken var 8, og jeg kunne ikke sove mere, så jeg må nojes med 4 timer i dag.
jeg hader sommer
jeg er seriost træt af den her varme
forstår ikke hvordan folk holder det ud
de er nok negere
Er vild med hvordan DMI bliver ved med at love regn et par dage ude i fremtiden siden det bare bliver ved med at være alt for varmt
nu flyr vi till svalbard eller grönland gossar
Hope you're safe from the wildfires
god idé
faldte i sovn kl 5
vågnede kl 13:30 da det var for varmt
faldt i sovn kl. 5.
vågnede klokken 8, da det var for varmt
jeg mente kl. 4
tror jeg flytter til fæoerne hvor det er godt og koldt
SOMMER ER LOOOORT VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL
Alle frugtsommelige kvinder, der dǿer uforlǿste, må op af graven for at fǿde, og har de ikke fået det nǿdvendige linned med i graven til den nyfǿdte, må de som gjengangere ud at erhverve sig dette. Således dǿde en frugtsommelig kone i Brundby, og da hun ikke havde fået det nǿdvendige med, måtte hun ud for at sǿge dette. Hun traf på vejen mellem Tranebjærg og Brundby en mand og forlangte af ham linned til en ble; men da han intet havde hos sig, rev han et stykke af sin skjorte og gave hende, hvorefter hun sögte tilbake til sin grav.
Dǿr en frugtsommelig kvinde uden at være forlǿst, skal hun have alt det, som hǿrer til, med sig ned i graven, ellers kan hun ikke få ro.
giv mig noget regn
>dfn ingen sod genganger kæreste
Frugtsommelige koner går igjen. De kommer pilkende efter deres saks og nål og tråd, når man ikke giver dem det med i graven. I min barndom traf det, at en herremandsfrue på Gudum kloster en dag faldt om på en gravsten og slog sig på sit knæ eller ben, og de blev hendes dǿd. Men da hun var höjfrugtsommelig, fik hun lærred og saks o. s. v. med sig i kisten.
grönland og sverige er venner
aftonbladet.se
youtube.com
Nu må det sgu godt stoppe med at være varmt
brev flere genganger historier, jeg er i humor til lidt /spook/
Min bedstefader var fra Tånum, og han kom en aften ridende forbi Ålum kirke. Da standsede hesten ved diget, og han kunde ikke få den videre. Der sad en hvid skikkelse og græd for svǿbetöj til to börn. Nu vidste han ikke, hvad han skulde gjǿre, men så tog han hans kniv og skar et stykke for af hans skjorte og flyede hende. Hun sagde så: »Det var lidt til én og slet ikke til to.« Men så kunde hesten gå, og han red videre.
>hun var ikke tilfreds
En mand fra Tvingstrup, hvis kone dǿde frugtsommelig, begav sig ned på Ǿrritslev kirkegård tre dage efter at konen var jordet, og sted op i en hyldetræ i nærheden af hendes grav og ventede der til midnat uden at se eller hǿre noget. Men pluudselig åbner graven sig, og hans kone stiger op, klagende sig som i barnsnǿd. Fuldkommen overbevist, som manden nu var, ǿnsker han sig hjem, men konen, der var bleven ham vaer, tiltarer ham således: »Nu er det godt at vide, at jeg må lide så hårdt, siden du sidder der.« Manden blev herover så ræd, at han faldt ned og tok skade i sit ene ben og blev til advarsel for andre en krǿbling sin livstid. Som sådan forsikrer mange nulevende mennesker at de har set ham hoppe om.
>sted op
steg
Are there a lot of petroleum refineries in denmark?
En husmandskone i Alstrup dǿde. Hun lavede til börn, og så gik hun igjen, og manden mærkede det, hun kom og fǿlte til ham i sengen, men han turde ikke spörge hende om noget. Den gang havde de ingen jordemoder, men der var en kone i byen, som plejede at hjælpe barselkoner, og hun sagde til ham en dag. »Hvad går der æd dig? du ser så ussel ud, din kone går vel hjem til dig.« Det sagde han ja til. »Du skal spörge hende om, hvad hun går efter.« Ja, det turde han ikke. Så vilde hun lægge sig der og spörge hende. Men hun kunde ikke mærke gjenfærdet. Så gjorde han tegn for det, da hun kom, og så spurgte hun hende til. Den dǿde svarede, at hun havde ikke noget med hende at snakke. Så måtte han tage ordet. De havde glemt at give hende fingerring med i kisten. Så rejste hans sig og flyede hende den. »Nej, a tager den ikke,« siger hun, »men du kan fǿlge med.«
Come post your sisters, cousins and girl friends pls
>implying anyone posting here has a girlfriend
girl friend =/ girlfriend
But you have sisters and cousins, post them
Ι am thank you!
>implying we'd post pictures of people we care about just so you can jack off
my sister
Here is my sister. What's the problem?
qt
Min nabo sidder udenfor og snakker med en sod pige
Foles dårligt mand
Jeg sad engang i et tog og ventede på, at det skulle kore videre.
På perronen stod et ungt par og kyssede og krammede hinanden, og det stod på i lang tid.
Håber jeg en dag kan opleve, at en sod pige kigger sådan på mig, som hun kiggede på ham.
k-korer du ikke snart videre hr. lokoforer?
jeg vil have at en sod pige kigger sådan på mig, som hun kigger på dette stykke kod
Stå sammen alle danskere, mod de forfærdelige briter og usle amerikanere, vi skal stå sammen.
En dejlig dag lakker mod enden, og en dejlig aften bryder frem!
Har I det dejligt, mine venner?
når solen går ned skal det nok blive i orden
Jeg smelter
Fik en bode fordi jeg glemte at tjekke ind med mit rejsekort på vej hjem I dag. Har sendt en klage, men ved ikke om de tager sager hvor man "glemmer" alvorligt.
Nu er det ikke så varmt mere
Det er rart
Skal i se en film i aften? Jeg vil se Smokey and the Bandit. Elsker den film
det har jeg ikke planer om
Det er træls! Jeg har provet en gang at blive taget efter jeg glemte at tjekke ind, men jeg fik lov til bare at gore det ved næste stop.
Det var endda et stop for jeg skulle af. Kontrolloren virkede flink nok og sagde hvordan jeg kunne klage, men blev dog stadig lidt gnaven efter jeg kom af toget.
Mæh
hva synes /danmarktråden/ om furbolgere?
Godnat
well, lets murder the white race.
Vest-Norge har komfortable temperaturer.