Min drömmeutgave
Forrige:
/norgetråden/
hell seger
Eg må drite
Har du onanert i dag da? Husk å onanere goy
dfn ingen emilia clarke jv
*blokkerer argumentet ditt*
Gutta, vil spille Balders Port 1.
Er det fortsatt ett bra spill?
>det kommer ut flere gode spill enn du rekker å fullfore
>du har århundrer med etterslep på gode boker og det kommer stadig noe mer interessant ut
Hvordan kan de ufore klage? Tenk å være ufor! Imaginiser det, user! Imaginiser det!
Så gi meg en ruglete påmmfri med en blandings og litt thousand island
Jeg er hjemme hele dagene, spill har mistet appealen for meg, har liksom gjort alt for. Ingenting virker nytt lengere.
ikke ennå, men skal onanere til lettkleddbilder av line senere
Gode spill? Aldri vært mer dritt på markedet enn nå, et bra spill er en sjelden vare.
Hey ah no yo na no yo
Hey ah no yo na no yo
Hey ah no yo na na ne ah no yo na na ne ah no yo na no yo
Hey ya, eh yoo
Eh yo – na-ah yoooo ah
Hey o le ah no yo na no yo
Hey ah na no yo na no yo
Hey ah na yo na na ne ah no yo na na ne ah no yo na no yooo
Hey ah no yo – na no yo
Hey ah no yo na na ne ah no yo na na ne ah no yo na na eh
Hey oh ya
Hey oh ya
Hey oh ya
Hey oh ya
Hey oh oh
Hey oh oh
Hey ah na no yo na no yo
Hey ah na yo na na ne ah no yo na na ne ah no yo na no yooo
Hey ah no yo – na no yo
Hey ah no yo na na ne ah no yo na na ne ah no yo na na eh
Hey ah no yo – na no yo
Hey oh oh
Hey oh oh
Hey ah no yo na no yo
Hey ah no yo na no yo
Betyr det her noe, eller er det bare tilfeldige ord?
>han kjenner ikke Daniels Joik
dfn ingen rullestoljv
t. den ekte Rullestolanon
Kanskje hvis jeg fant meg en rödhåret jentevenn?
dodt her nå
Hei! Fikk kjonnsvorter for noen år siden. Har hatt et forhold siden da og Tydligvis smittet henne, da jeg mottok sinnamelding fra hun og nye typen i dag om jeg hadde å dekke utgifter for lege og medisin osv for dem begge :tease: Ikke at dette bryr meg noe særlig, men spm mitt er er man pliktet til dette? Eller kan jeg bare gi f?
tror jeg bare legger meg, er for deprimert til å være våken
Tenk hva du har muligheten til! Du kan fordype deg i stillehavsfolkets historie, antikk ingeniorkunst eller få en autistisk mengde kunnskaper om pyramidene! Lær deg kunsten av å konstruere humor som folk ler av, lær deg et språk og kjenn mestringsfolelsen av å kunne holde en samtale og se en ny TV-serie på et fremmed språk. Skreddersy en bukse, lær deg Maple Leaf Rag på piano, skriv en fantasyroman. Sykle Norge på langs, besok alle stavkirkene. Samle alle bergartene i Norge. Pusle et puslespill med 100000 brikker. Lag en båt av panteflasker og spreng den med dynamitt. Verden er literært din lekeplass når man har uforetrygd. Hele verdens eksistens er KUN til for å dekke dine behov, for å underholde deg og for at du skal interagere med den. Så sitter du i stolen din og sier at "det blir bare litt kjedelig etter et par uker, du vet ikke hvordan det er"?
SKJERPINGS!
Er dette en jodel melding du har kopiert eller er du 16 år?
VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL
motpoeng: jeg har ikke trygd eller jobb.
diskusjon.no
Trodde du hadde uforetrygd.
Det er jo det jeg snakker om.
Evig frihet.
hvemdanfor kan man egentlig ja jeg bare spor på hvilken måte liksom forklare atte denna tråden utvilsomt er helt stein dau?
kanskje jeg skal gå og kjǿpe meg en sekspakning med kroneis for å kjǿle meg ned??????????????????????????????? JA JEG BARE SPǾR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hver dag joakim
hver dag
ække bra forr helsa
Noen som er interessert i å starte bedrift her?
Har noen bedriftsideer jeg gjerne vil utvikle, men har ikke utdanning eller nettverk.
Hva med dere?
this is going to take fucking forever
Er grunder og har et par bedrifter, hva tenkte du?
du blir aldri skandinaver
Vil du si litt om hvordan du fikk det til? Kan du si litt om hva du gjor? Er du nisjegjenstand-fra-kina-med-200%-markup-user?
STEALTH RARE
Tok en bachelor på NHH, lærte litt om grunnleggende okonomi, markedsforing osv, også startet vi også opp en ungdomsbedrift. Hele andre året gikk ut på å utvikle profitt, og å lære å gjore firmaet effektivt og profesjonellt. Importerer ikke ting fra Kina, selvom jeg har tenkt tanken for ja. En bedrift er ikke bare noe som selger produkter, det kan være alt fra enprimær til tertiærnæring.
2/2
Du trenger i utgangspunktet ikke noen utdanning, så lenge du planlegger alt veldig godt. Du kan ta patent på en idè, få stotte fra org som innovasjon norge, det er mange muligheter så lenge du går inn for det du vil.
Hva skjer, gutta.
Er i Amsterdam gutta.
Hoy som en sky, gutta.
Naver naver naver naver naver
>norsk flag.
Hvordan
hvemfor flagrer du ikke på amsterdamsisk?
dop er degenerert forresten, så
jeg håper du faller og slår ut tenna på deg.
Ikke vet jeg.
Sikkert mobildataen fra telenor som gjor det.
Wallah vantro hunder, vil bare minne på at rus er haram og er et av al-Shaytans verker. Det bringer intet annet enn ruin og fattigdom for dere, en vis mann er en som folger Guds bud, det som er Halal, den andre mann velger fortapelse og går til grunne. Den som ikke folger Guds påbud vil evig lukke portene til Jannah for seg selv og lide Guds vrede insha'Allah
Mobilnett har norsk IP.
Du må på wifi vist du skal larpe.
Nei, skjonner jo det.
Dere var bare en gjeng som bestemte dere for å prove, med litt forkunnskap og mentoring? Lager dere noe?
Helst er det noen produkter jeg er interessert i å lage. Liker skapende næring.
Dem har ikke wifi i denne sjappa.
Er dette skrevet av en faktisk muslim, eller bare noen som bestemte seg for å lage en haramkopipasta?
allaaaah balllaaaaa
Jævla nybegynner, jeg brukte bare 1 time på å lære meg Norsk da jeg begynte.
Brukte ikke engang noen hjelpemidler, snakket bare med en uteligger som ga meg all kunnskapen jeg trengte.
Skal jeg kjope en tidlig 2000 talls BMW eller en gammel Volvo gutta?
Ola Nordmann han har fått en liten sǿnn
Han er like brun i rævva som en bjǿnn
Han er kommet hit til værda for å ronke, pule, stjæla
Ola Nordmann han har fått en liten sǿnn
Foretrekker å jobbe alene istedenfor å ha en gruppe med partnere, det sistnevnte ender ofte i dårlige komproisser, hvertfall hvis du ikke velger gruppen selv. Men ja, på skolen så hadde vi en studiegruppe, hadde en ide og provde å sette den til liv. Har for tiden en bedrift der jeg oppretter materialer, også tenkte jeg etterhvert å prove patentere noe og få det satt sammen i asia.
Skal selge en 2002 e39 520d
Intr?
Veldig! Hva skal du ha for den da?
>norsk journalistikk
Hvem mye tjener du da?
vi skal takke, ikke klandre journalistene for å distrahere oss fra drapsforsǿket på Dikemark asylmottak
Hans navn var Håvard Pedersen
Noen ganger, når jeg er alene, tenker jeg på hvordan det ville være å stikke samekniven min inn mellom to av ryggvirvlene til en av våre stortingsrepresentanter.
25k
Chillern på platten gutta
Ost eller vestlandet?
*skaper trǿbbel*
Trondheim
>– Vi onsker ikke omtale. Vi har ingen kunder. Det vi driver med er neppe interessant for andre enn oss selv, sa Bors Lind til Finansavisen i 2014.
Jaja, noen som lever drommen.
Hans navn var Benjamin Hermansen
nrk.no
Næmmen, har du sett på makan?
>Spesialrådgiver i Industri Energi, Geir Vollsæter, forteller til NRK at situasjonen i Norge nå er alvorlig.
>– Dette kan gå mot en katastrofe. Vi har nå så lave magasiner, og så hoye strompriser på sommeren, at vinteren kan bli katastrofal.
>Han mener Norge har eksportert for mye strom ut av landet, istedenfor burde vi beholdt den for oss selv.
>– Det har vært en storstilt krafteksport gjennom et helt år. Vi tommer vannkraften vår til utlandet, og importerer tilbake brun kraft.
>Olje- og energiminister Terje Soviknes (Frp), er ikke enig i kritikken som kommer fra Vollsæter, og avviser at det er krise.
Sikker på at politikeren vet bedre enn han som jobber med det til daglig
hahaha. politikere vet alltid bedre må vite.
Media meldte for mindre enn en måned siden at Acer var uproblematisk for norsk industri. Etter det ble vedtatt kommer det frem fra lederen av Industri Energi mener eksporten til utlandet er for hoy.
Ja, ja. FrP er gode gutter, dem har ikke gjort noe gæli'!
Gleder meg til regnet, gutter
Samtlige norske politikere er avskum som logrer med halen så snart Brussel sier noe
typisk kokohǿyre å fǿre sånn l*beral fittepolitikk, og så late som at alle problemene er noen andre sin feil.
de skulle vært skutt i hodet.
t. joakim
Maridalen drapet var nok en fabrikert hendelse for å ta fokus vekk fra Vadso-drapet og detaljer rundt det.
Ser for meg at afghaneren er langt eldre enn det som har kommet frem og at om sannheten hadde kommet frem så ville jodenes planer fått seg en knekk, derfor steppet frimurerne i politiet inn og iscenesatte et drap (justismord) hvor en tidligere hoyt profilert hoyreekstrem drapsmann var den skyldige.
Norge er faktisk så korrupt at dette kan ha skjedd.
Tenk om de faktisk brant et lik i nærheten av hvor de visste en hoyreekstrem teltet..
De trenger ikke gå så langt. En rettsmedisiner som er medlem av losjen holder i lange baner. Han kan presentere sine "beviser" for sin broder, dommeren og så er saken biff.
dåd traud
lurer på hvordan landet ville sett ut om du styrte, joakim. jeg tror ikke jeg vil ha demokrati lenger, kan ikke du bare styre sjappa?
Jeg liker bildene dine
Mæth logh skal land bygiæs. æn wildæ hwær man oruæs at sit eghæt. oc latæ mæn nytæ iafnæth tha thurftæ man ække logh with.
æn ængi logh ær æmgoth at fylghæ sum sannænd. wæri æi logh a landæ tha hafuæ hin mest thær mest mattæ gripæ.
Men ved å brenne et lik er det 1) masse bildebevis 2) fæl handling (krever en fæl person) 3) medieomslag
kan du forklare eller oversette dette for en som ikke er en sånn derre smarting
Kan gjore som de gjorde i Utoya, forholde seg til "illustrasjoner" f.eks når de skal legge frem beviser.
Med lov skal land bygges. Men hvis hver mann var tilfreds med sitt eget, og lot andre menn nyte det samme (= ikke forbrǿt seg mot dem), ville vi ikke trengt noen lover i det hele tatt.
Likevel er ingen lov så god å fǿlge som sannheten. Hvis det ikke fantes lover i landet, ville den hatt mest, som mest kan gripe.
I Vadso ble en drept..
det blir vondt og sove
Blir vondt å stå opp*
Hun blonde i Trivago reklamen
FRP er bare et mindre onde, dette er langt fra den förste hanreitingen de har gjort og allikevel klarer de å være mer basert enn resten av partiene, det sier litt om alternativene vi har.
youtube.com
All musikk blir bedre med afrikanske rytmer
nrk.no
Hva faen skjer med Finnmark
Samene gjör opprör!!! Snart starter de å joike for full hals
Favoritt hårfarge på sötnoser?
Dette er kanskje litt Amerikansk, men hvis lokalbefolkningen kunne bevæpnet seg i offentlighet så hadde de hatt en sjanse til å overleve når de blir angrepet av en person som litterært er en gal öksemann
Rodt hår. Ikke farget rodt sånn som jven har men naturlig rodfarge.