Sverigetråden

Attached: Map_swedish_lands.png (275x400, 13K)

Other urls found in this thread:

i.ylilauta.org/4c/535881af.mp4
is3.Jow
twitter.com/SFWRedditGifs

Vad har jag missat?

Haha that looks like benis :DD

Baserad

antar det

Attached: DRq4--TUIAApwvC.jpg (700x700, 53K)

Ska det inte vara "kan du f*kking hålla käften?"

Fyfan vad äckligt när transorna brevar sina kukar favä

vi pratar svenska i den här tråden

I KLUBBEN
FESTSTEN

Attached: 1531853257874.png (900x900, 90K)

Ingen social kompetens, genomruttna äckliga sociopater. Därför det inte är något fel att döda bögar.

Attached: DDYNGNIVwAAQCmF.jpg (1004x1200, 141K)

kan du fakking hålla käften?

lol det är ju jag, flampan gick på en annan skola

(ja, jag ser dig)

vad har jag missat????

Kan inte ni döda den äckliga bajsbögen någon gång?

MY~~~

Attached: 1509568984022.jpg (286x308, 47K)

*slutar äta för att sänka kroppstemperaturen*
Lmao feta hjärnkultingar

Lilly ny ska posta vocaroo från gårdagens trååååd nä hon svarade, någon posta arkiv

GOTTI GOTTI

Kan du bara dra härifrån? Du är inte önskad.

>dkn allt det här är en jävla dröm men jag kan inte vakna

Attached: vanilla sky.jpg (1170x1187, 133K)

my...

Attached: 1530446784876.jpg (300x285, 49K)

Har inget emot bögbrevarna, men när transorna och kuk bilderna kommer så får ni fan dra åt helvete

Attached: ....gif (500x500, 656K)

Jag på bilden! :D

Attached: dna3VWh.jpg (743x499, 138K)

Пpoшy пpoщeния.

Anonym...

Attached: 1790643680.png (750x1007, 1.29M)

i.ylilauta.org/4c/535881af.mp4

HAHAHAHAHHAHAHAA

Attached: 1532089878988.png (593x580, 621K)

Hur stor är Mys snopp?

episk bild bolisen dumme upp (y) :^)

Attached: ni.jpg (2048x1362, 553K)

kuken är ju det bästa med transorna

Finnanon...

>dkn

Attached: 1520119425421.png (493x474, 362K)

våra hjältar i blått!!! gilla om du håller med

my breva en riktig självie :3

dags för dota
ha det så kul
notera att jag skapade tråden
ni är i mitt territorium nu

Attached: DWRJ-gsV4AASNmi.jpg (815x995, 154K)

>dkn dricker massa bier å spelar in nya låtar
>fastar på ett solo
>blir förbannad
>drar ett annat solo
>passar perfekt med låtens tempo
>drar nytta av mitt hat mot trådens bögar
>får extra ös och vrål
>skickar till polaren
>han håller med, åker med på nsäta album

Tack tråden

brann några skogsfinnar då?

Attached: självis.png (408x450, 298K)

Din mamma gråter över sitt vidriga missfoster till son, det vet du va?

>bier
Skåne user..

jag är inte anonym, My... jag finns i ditt hjärta

Attached: 1524222389343.jpg (465x499, 110K)

Finnanon sitter nu bokstavligen och tittar på bögporr "ironiskt"

>två snygga killar har sex tillsammans
>nollor sitter och skrattar åt det som småbarn

Var är vocaroon som My skulle göra?

Attached: 1523502611566.jpg (788x788, 106K)

DAMPUS DIN JÄVLA HORA VARFÖR MÅSTE DU VARA HÄR ALLT JAG VILLE VAR ATT PRATTA OM FEMININA SNOPPARRRRR JAG VILL BArfa HA MIN FLAMPNALLE OCH EVANGELIN IFRED SÅ KOMEMR DU OCH FÖRSTÖR ALLTIHOP DAMPUSSSS H JAG HATAR HATAR HATAR DIG FINNS INGET FEL MED ATT VARA LITE BÖG TRODDE VI KOM ÖVER DET STADIET I MELLANSTADIET DET VAR DÄR FLEST VAR ELAKA MOT MIG FAKTISKT DAMPUS DE VAR ELAKA PÅ GYMNASIET OCKSÅ DET VAR DÄRFÖR JAG HOPPADE AV OCH MIOTT LIV ÄR HELT CP NU HOPPAS JAG DU ÄR NÖJD JAG TRODDE JAGF HITTADE EN TRÅD FRI FRÅN HAT OCH NJÖT AV HUR SNÄLLA FOLK VAR HÖR SEN KOMMER DU OCH DAMPAR LOSS OCH SEN ÄNNU VÄRRE ACCEPTERAR INTE FOLK ATT DFU ENS FINNS DE SÄGERE ATT DAMPUS BARA E ETT HJKÄRNSPÖKE VAFAN HAN FINNS JU JAG SER HASN BREV VARJE DAG DEWT ÄR HELT SJUKT HUR ÄR DET BARA JAG OCH MINA SÖTISAR SOM SER HONOM?!?!?!? VI MÅSTE FÅ HONOM BANNAD SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA RAPPORTERA DENNA TRÅD OCH ALLA DAMPUS BREV!!!!

DAMPUS DIN JÄVLA HORA VARFÖR MÅSTE DU VARA HÄR ALLT JAG VILLE VAR ATT PRATTA OM FEMININA SNOPPARRRRR JAG VILL BArfa HA MIN FLAMPNALLE OCH EVANGELIN IFRED SÅ KOMEMR DU OCH FÖRSTÖR ALLTIHOP DAMPUSSSS H JAG HATAR HATAR HATAR DIG FINNS INGET FEL MED ATT VARA LITE BÖG TRODDE VI KOM ÖVER DET STADIET I MELLANSTADIET DET VAR DÄR FLEST VAR ELAKA MOT MIG FAKTISKT DAMPUS DE VAR ELAKA PÅ GYMNASIET OCKSÅ DET VAR DÄRFÖR JAG HOPPADE AV OCH MIOTT LIV ÄR HELT CP NU HOPPAS JAG DU ÄR NÖJD JAG TRODDE JAGF HITTADE EN TRÅD FRI FRÅN HAT OCH NJÖT AV HUR SNÄLLA FOLK VAR HÖR SEN KOMMER DU OCH DAMPAR LOSS OCH SEN ÄNNU VÄRRE ACCEPTERAR INTE FOLK ATT DFU ENS FINNS DE SÄGERE ATT DAMPUS BARA E ETT HJKÄRNSPÖKE VAFAN HAN FINNS JU JAG SER HASN BREV VARJE DAG DEWT ÄR HELT SJUKT HUR ÄR DET BARA JAG OCH MINA SÖTISAR SOM SER HONOM?!?!?!? VI MÅSTE FÅ HONOM BANNAD SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA RAPPORTERA DENNA TRÅD OCH ALLA DAMPUS BREV!!!!

бoльшoй гeй

hnnggg jag vill ha dej my

Attached: 865a38a5.jpg (700x473, 37K)

DAMPUS DIN JÄVLA HORA VARFÖR MÅSTE DU VARA HÄR ALLT JAG VILLE VAR ATT PRATTA OM FEMININA SNOPPARRRRR JAG VILL BArfa HA MIN FLAMPNALLE OCH EVANGELIN IFRED SÅ KOMEMR DU OCH FÖRSTÖR ALLTIHOP DAMPUSSSS H JAG HATAR HATAR HATAR DIG FINNS INGET FEL MED ATT VARA LITE BÖG TRODDE VI KOM ÖVER DET STADIET I MELLANSTADIET DET VAR DÄR FLEST VAR ELAKA MOT MIG FAKTISKT DAMPUS DE VAR ELAKA PÅ GYMNASIET OCKSÅ DET VAR DÄRFÖR JAG HOPPADE AV OCH MIOTT LIV ÄR HELT CP NU HOPPAS JAG DU ÄR NÖJD JAG TRODDE JAGF HITTADE EN TRÅD FRI FRÅN HAT OCH NJÖT AV HUR SNÄLLA FOLK VAR HÖR SEN KOMMER DU OCH DAMPAR LOSS OCH SEN ÄNNU VÄRRE ACCEPTERAR INTE FOLK ATT DFU ENS FINNS DE SÄGERE ATT DAMPUS BARA E ETT HJKÄRNSPÖKE VAFAN HAN FINNS JU JAG SER HASN BREV VARJE DAG DEWT ÄR HELT SJUKT HUR ÄR DET BARA JAG OCH MINA SÖTISAR SOM SER HONOM?!?!?!? VI MÅSTE FÅ HONOM BANNAD SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA RAPPORTERA DENNA TRÅD OCH ALLA DAMPUS BREV!!!!

100% ärligt nu tråden, vad dricker ni om ni ska bli "lagom" fulla?

Attached: 1538923944.png (382x417, 325K)

äckliga hora, du behöver smiskas

En flaska vin

Vatten, östrogenet gör mig yr och kåt

skogsfinnar skapade elden för att försvara sig mot tvångssvenska

my.... :(

>dkn vill vara en tjur som hanrejar människor men har liten kuk

HELVETEEEEEEEEEEE

Attached: hydratechan.jpg (1007x1034, 160K)

3-4 öl (5% 33 cl) och 5-6 shots vodka

lmao bokstavligt bara klicka inte på imgur länkarna

jvdk, varför är svenska "män" så jävla patetiska för?

>dkn har stor kuk men autist för att hitta pv

Attached: 1530950769314.jpg (1619x1725, 474K)

minttu
d1a
ska börja knarka estrogen injektioner rakt in i blodet och breva hög i tråden

DAMPUS DIN JÄVLA HORA VARFÖR MÅSTE DU VARA HÄR ALLT JAG VILLE VAR ATT PRATTA OM FEMININA SNOPPARRRRR JAG VILL BArfa HA MIN FLAMPNALLE OCH EVANGELIN IFRED SÅ KOMEMR DU OCH FÖRSTÖR ALLTIHOP DAMPUSSSS H JAG HATAR HATAR HATAR DIG FINNS INGET FEL MED ATT VARA LITE BÖG TRODDE VI KOM ÖVER DET STADIET I MELLANSTADIET DET VAR DÄR FLEST VAR ELAKA MOT MIG FAKTISKT DAMPUS DE VAR ELAKA PÅ GYMNASIET OCKSÅ DET VAR DÄRFÖR JAG HOPPADE AV OCH MIOTT LIV ÄR HELT CP NU HOPPAS JAG DU ÄR NÖJD JAG TRODDE JAGF HITTADE EN TRÅD FRI FRÅN HAT OCH NJÖT AV HUR SNÄLLA FOLK VAR HÖR SEN KOMMER DU OCH DAMPAR LOSS OCH SEN ÄNNU VÄRRE ACCEPTERAR INTE FOLK ATT DFU ENS FINNS DE SÄGERE ATT DAMPUS BARA E ETT HJKÄRNSPÖKE VAFAN HAN FINNS JU JAG SER HASN BREV VARJE DAG DEWT ÄR HELT SJUKT HUR ÄR DET BARA JAG OCH MINA SÖTISAR SOM SER HONOM?!?!?!? VI MÅSTE FÅ HONOM BANNAD SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA RAPPORTERA DENNA TRÅD OCH ALLA DAMPS BREV!!!!

Attached: 1530361492700.jpg (1035x1843, 362K)

En kvarting vodka, 2-3st 0.5 liter starköl

En fråga jag själv har är vad ska man dricka för att få en skön lagom fulla som är lätt att hålla vid liv?

Tycker att när jag dricker sprit nyktrar jag till rätt fort.

Döda dig själv bögjävel

>löneslavarna kommer hem
>tråden går åt helvete
Varför är jag inte förvånad

Attached: 1528880633857.jpg (399x384, 19K)

Jag vill vara feminin men jag är 190 har basröst och allmänt grovt byggd.

Va? Tråden har varit skit hela dagen

din kuk är inte liten om den är 15cm
du kan hanreja på allt du vill.

åh godegud. Har gått runt hela dagen utan att torka mig från morgonens diarré bravader. Har känt lukten av najs och klibbigt bajs blandat med pruttsvett. Bajset har fortfarande inte torkat pga värmen så satt fingret nyss i prutten, djupt in fördes fingret så jag även skulle få lite stimulans. När jag väl drog ut den var mitt finger helt brunt och varmt av 12 timmars gammalt bajs. Sitter nu och suger av det.

Hur har eran dag varit?

Attached: le bögbrevar fejs__01.jpg (569x1010, 141K)

BLICKY GOT A STIFFY UH

Attached: bajs.jpg (1035x1843, 353K)

>vad ska man dricka för att få en skön lagom fulla som är lätt att hålla vid liv?
Dra några vodka shots tills du är lagom full, när du börjar nyktra till så drar du starköl tills du är berusad igen. Fortsätt så länge det behövs.

Löneslavar är sjuka i huvudet och måste släppa lös sin frustration för att dem är hanrejade av lönejuden. Men man får låta dem dampa lite, om de inte jobbade så skulle jag inte kunna sitta här favä

åh godegud. Har gått runt hela dagen utan att torka mig från morgonens diarré bravader. Har känt lukten av najs och klibbigt bajs blandat med pruttsvett. Bajset har fortfarande inte torkat pga värmen så satt fingret nyss i prutten, djupt in fördes fingret så jag även skulle få lite stimulans. När jag väl drog ut den var mitt finger helt brunt och varmt av 12 timmars gammalt bajs. Sitter nu och suger av det.

Hur har eran dag varit?

Attached: 1530353083360.jpg (2048x1536, 397K)

svält hela dagen, ingen frukost eller lunch drick några starköl, man behöver inte dricka lika mycket då förstår du men det blir samma effekt, du kan käka efter du har blivit lite full.

is3.Jow Forums.org/gif/1532523006819.webm

Attached: boomer glasögon.png (381x353, 38K)

>antar att jag klickade på imgur länken
Jag vill inte höra transor och bögar prata om små kukar

Attached: Din mamma.jpg (949x1022, 300K)

åh godegud. Har gått runt hela dagen utan att torka mig från morgonens diarré bravader. Har känt lukten av najs och klibbigt bajs blandat med pruttsvett. Bajset har fortfarande inte torkat pga värmen så satt fingret nyss i prutten, djupt in fördes fingret så jag även skulle få lite stimulans. När jag väl drog ut den var mitt finger helt brunt och varmt av 12 timmars gammalt bajs. Sitter nu och suger av det.

Hur har eran dag varit?

Attached: 1530361492700~01.jpg (668x1190, 132K)

>dkn har stor kuk men i ett förhållande

Attached: 1532080618390.png (500x522, 116K)

baserade dampusar

Oj vilken bra idé user

bara 12 cm tyvärr

Attached: wait a second.jpg (600x578, 45K)

åh godegud. Har gått runt hela dagen utan att torka mig från morgonens diarré bravader. Har känt lukten av najs och klibbigt bajs blandat med pruttsvett. Bajset har fortfarande inte torkat pga värmen så satt fingret nyss i prutten, djupt in fördes fingret så jag även skulle få lite stimulans. När jag väl drog ut den var mitt finger helt brunt och varmt av 12 timmars gammalt bajs. Sitter nu och suger av det.

Hur har eran dag varit?

Attached: 1530361492700__01.jpg (1035x1843, 419K)

åh godegud.

Skatt är stöld.

Attached: taxation3.jpg (1667x1250, 232K)

Inte han men ja, bra idé.

baserat och rödpillat

Attached: thumbsup.gif (500x350, 1.33M)

åh godegud. Har gått runt hela dagen utan att torka mig från morgonens diarré bravader. Har känt lukten av najs och klibbigt bajs blandat med pruttsvett. Bajset har fortfarande inte torkat pga värmen så satt fingret nyss i prutten, djupt in fördes fingret så jag även skulle få lite stimulans. När jag väl drog ut den var mitt finger helt brunt och varmt av 12 timmars gammalt bajs. Sitter nu och suger av det.

Hur har eran dag varit?

Attached: 1530361492700__02.jpg (1035x1843, 732K)

3-4 50cl öl typ Kung...

Attached: 1531008440696.jpg (720x1280, 213K)

Åh gode gud.

zoomermusik är så bögig

Baserad.

Attached: 1509576641472-2.jpg (659x591, 54K)

Men om vi omvandlar Sverige till McSverige och gör det till privat företag då?

Based dampus

okej, det här är episkt

Attached: 405f4d_6054905.jpg (562x504, 34K)

>Hur har eran dag varit?
Gått och avrättat bögar i rask takt med kniven och älgbössan.

My hjälp mig... jag drunknar i bajs

Attached: 1518696840543.jpg (756x893, 107K)

YOOO SVART KUK

JA JA JA

WOOO


NEGERPENIS I MIN RÖV IKVÄLL

VITA POJKAR KOMMER HA EN BRA KVÄLL

NEGERSPERMA FYLLER UT MIN RÖV

VITA POJKAR KOMMER HA EN BRA KVÄLL

NEGERPENIS I MIN RÖV IKVÄLL

SÖTA POJKAR KOMMER HA EN BRA KVÄLL

STORA NEGRER KOMMER DJUUPT I ER

VI VILL BARA SE ER

KNULLA


S-S-S-STORA SVARTA

S-S-S-STORA SVARTA


IN I TRÅDEN, BÖGA PÅ

SÖKER EFTER KUK, BÖGEN HÄNGER PÅ

STOPPA EJ, INNAN HAN ÄR I DIG

VAR ÄR FLAMPAN, JAG RUNKAR PÅ

STORSVART, STORKUK FÖR JAG SER UT SOM ETT TROLL

SÖTPOJK,VITPOJK, GJORD FÖR SNOPP

FYLLS AV SPERMA, RINNER PÅ

KUUUK!!! JAG FYLLER DENNA TRÅD MED CANCER

JAG BREVAR ANIME KOM OCH SE MITT SNUBBEL, VI SUGER KUK

JA, DET ÄR BRECIS SOM JAG BREVAR

PÅVÄGG ATT FYLLAS, INGENS STÄDIS SOM HJÄLPER!


NEGERPENIS I MIN RÖV IKVÄLL

VITA POJKAR KOMMER HA EN BRA KVÄLL

NEGERSPERMA FYLLER UT MIN RÖV

VITA POJKAR KOMMER HA EN BRA KVÄLL

NEGERPENIS I MIN RÖV IKVÄLL

SÖTA POJKAR KOMMER HA EN BRA KVÄLL

STORA NEGRER KOMMER DJUUPT I ER

VI VILL BARA SE ER

KNULLA

Attached: 1530382686927.jpg (1000x1778, 421K)

Ni fattar väl att flampan, tpb, asuka och alla möjliga bögpersonligheter är samma person?

im a bit drunk im sorry

Attached: me9.jpg (640x480, 46K)

LEDSEN FÖR BÖGANALSEX

Attached: 1531853013401.gif (554x400, 120K)