Hetesjokk og ingen Norgetråd-utgaven
/Norgetråden/
Other urls found in this thread:
e24.no
youtube.com
youtube.com
youtube.com
nrk.no
twitter.com
chino chan
deili uti vannet
Velg
Skvötel
Nå er omeletten snart klar, håper dere er sultne
Nei jeg skal til noen kompiser å spise jeg heh.... Men ellers takk da geir...
Jeg skal grille i kveldinga når det blir litt kjoligere ellers takk.
er noen piker som driver og bader utti her, hehe
Trump vil enten feile stort ökonomisk, ellers vil han bli en av de beste presidentene noen sine når det kommer til den ökonomiske delen.
dfn ingen emilia clarke jv
bare å lese dette er ulovlig
nei sier du det
dfn ingen Sophie Turner jv
30% fuktighet så varmen er faktisk litt digg gutta
dfn ingen Mais William jv
innafor å sette seg i badekaret og bli der til jeg skal sove?
HEHAEHEHEHEHADHSDALOISFJHooisdhjfliua sdolifaois endelig
>dfn gassgrillhanrei og fritt for gass overalt
Tror jeg kjoper meg en kullgrill så jeg slipper denne dritten, det er FAEN ikke greit å stå inne og mekke kyllingvinger i stekeovn i finværet.
Negerne kommer for å ta oss
Og de tar med seg klimaet
>Maisie William
ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ ÆSJ
>t. smaklos
dfn ingen Margot Robbie jv
Er ansiktsprofilen min estetisk? Er jeg kjekk nok til å få meg jv eller er jeg domt til og være evig ufsol?
irriterer meg alltid at de skriver temperaturen på natten forst og dagen etterpå
Hvis du aldri har overhort ei jente si til ei annen jente at du er kjekk, er du ikke kjekk.
Hva hvis de sier det til meg direkte da?
det baltiske folk er vårt brodrefolk. Det er på tide med litt kulturimperialisme, eksportere litt skandinavisk kultur og sosialdemokrati inn i disse fattige landene, rive dem bort fra den russiske kultursfæren, fy norsk og svensk som sidemål i deres skoler, og muligens gi dem litt bistand og!
ganske maskulin
Hva er en ting jeg kan gjöre i Oslo?
da er du styggere enn grisen. Kvinner forteller deg alltid det motsatte av det som er sant.
Tottodill er en dritt-pokémon
bli voldtatt
bli ranet
bli drept
ta heroin
pule en prostituert fra ghana
osv osv
Hvem vet hva motivasjonen var. Jenter som er forelska i en kjekkas lar alltid venninnene få vite, og de gjor alltid så du får vite om at hun er forelsket.
hvemdan pizza skal jeg bestille gutta..?
Natta kommer jo först. Neste dag starter jo 00.00
Men mennesker står jo forst opp om dagen/morgenen
>t.smaklös
stor hottentotten fra pizzabakaren
Ta selvmord
Bare vær vrang du
Er ikke vrang, det er jo åpenbart hva som er riktig.
>hottentott
user, dette er rasistisk og FAEN MEG IKKE GREIT. Si unnskyld NÅ!!
Det er åpenbart at du er en idiot.
Hva i all verden, er det faktisk innafor å kalle en kjottlefse for noe sånt i 2018?
Syntes jeg leste om barnehager som ikke fikk synge om Hoa Hottentott for noen år siden.
PDen min blåskjermer når jeg rorer roreflaten, tror det er varmen som holder på med å ta knekken på den.
Lillebroren min hadde en CD med barnesanger hvor en av dem handlet om en ung stammegutt.
husker ikke noe særlig av teksten, men endte med at hövdingen sier "ja han var en ekte hottentott!"
sa jeg at det var en negativ ting?
det gjor hun bare enda finere fåvæ
Noen som har stukket fingern oppi rumpa og dritti smultringer? Det blir et majestetisk resultat.
youtube.com
Denne.
Dække rasistisk, Egner er et analgram for Neger.
>stempler motparten som 'vrang' ut av det blå
>horer ikke på argumentasjon
tror neppe jeg er idioten blant oss kompis
Det er ingen grunn for at en tilfeldig grafisk fremstilling av temperatur på tv skal underordne seg faktumet at neste dogn begynner etter 24:00, da ingen mennesker noensinne har lurt på temperaturen om natten og samtidig som vi leser fra venstre til hoyre i den vestlige verden vi befinner oss i. Det er åpenbart at den mest ettertraktede temperaturen skal stå forst.
Burde ærlig talt henge deg hvis du ikke skjonner dette her fåvæ
Jeg vil ha minst 7 unger
Det er mange folk som jobber om natten ute. Fiskere, folk som står opp gry tidlig for jobb, folk som overnatter i naturen, bönder som må vite om det regner slik at de kan ta inn dyra kvelden för kvelden, osv.. Det er jo åpenbart at natten kommer för dagen, og derfor bör nattetemperaturen stå först
Hva hvis det var moren min som sa det til sosteren min?
det K O K E R !!
da er egget ferdigkokt
Har det norske monarki noen faktisk funksjon den dag i dag, eller er det bare for å "holde på kulturen"?
>Det er mange folk som jobber om natten ute.
Nei, det er det ikke. Totalt sett er det langt flere som jobbe ute på dagtid - disse burde det blitt tatt hensyn til istedenfor.
>Fiskere, folk som står opp gry tidlig for jobb, folk som overnatter i naturen,
Uansett, hvis det var sentralt for arbeidet deres hva temperaturen var, så ville det finnes alternative måter for dem å finne den noyaktige temperaturen, en allmenns folkeopplysningstjeneste som værmeldingen er, bor forsoke å treffe flest mulig folk.
>bönder som må vite om det regner slik at de kan ta inn dyra kvelden för kvelden, osv.
Om det regner eller ikke er ikke avhengig av rekkefolgen på dag/natt temperaturen, det er bare ett ikon på værmeldingen.
>Det er jo åpenbart at natten kommer för dagen,
Ja det er åpenbart at natten kommer for dagen, det som ikke er åpenbart er hvorfor det skal tas hensyn til når en lager grafikk for fremstilling av temperaturer, da alle er interessert i den viktigste temperaturen altså dagstemperaturen forst, og vi leser fra venstre til hoyre.
Du tar feil.
t.Turboautist
For å holde kulturen. Bortkasta skattepenger går til kongefamilien.
Skapade ett norskt pussel, kan någon av er lösa det?
t. idiot
Skyt deg selv fåvæ
Lover å gjore det hvis du gjor det forst.
Siden vi snakket om Hottentotter minnet det meg om at jeg har denne liggende
Ikke så lenge siden slike ord var aksepterte
Du er verdilös og har ingenting å tape, det har jeg.
>Du er verdilös og har ingenting å tape
Dette har du åpenbart ikke grunnlag for å si, ganske idiotisk å si det likevel eller hva?
Det er slående at når du til og med forsoker å fornærme meg greier du likevel ikke å uttrykke deg klart. Så imotsetning til deg har jeg derimot grunnlag for hva jeg har å si, så det gjor det lett å kalle deg en dum idiot.
Idiot.
j.... jeg tror.... jeg tror det verste er over.....
Havregrot (av vann) eller bonner og ris til middag
Hmm hva tenker dere
Hva hörer dere gutta på da?
GJOKKE NOE GÆRNT
bǿnner og ris, er ikke det litt kvalmt da?
kan jeg ikke heller få en big mac fåvæ?
Nei! Da blir det bonner og ris, har en boks sardiner jeg spiser ved siden også.
Les deg opp, var andre enn de som ble pågrepet som sloss. De som ble pågrepet sto bare og så på, dette er klar gresk politivold
Derfor skal man snu når man ser större slåsskamper på byen. Norsk politi setter fort tilskuere på cella de og
Dette trur jeg er fyrste gang jeg har sett noen som bruker ordet "PD" utenom meg
personlig datamaskin?
ja
Du er helt klart en bygutt. Din arroganse stråler gjennom pc skjermen. Idiot.
PD er en helt normal norsk forkortelse.
nrk.no
*Knekk*
*Slurk*
Ikno personli' nevrofysiologisk utvikling i et kritisk stadie, heh
Nesten Lunar eclipse og blod man gutta
Det ante jeg ikke. Jeg har alltid fått reaksjoner når jeg har brukt det.
>Trodde han mente PC i stedet for PD
>Skjonner nå at PD står for Pule Dukka
Æsj
Normalt i den forstanden at det brukes her inne, ikke av folk flest.
germanske jenter
VI ERRR IKKE SÅÅ DUMMEEEEEEEE VRRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLLL!!!!!
bör gasses
>34,6 grader målt i Oslo
glad jeg sov hele dagen
Itte faen
Jojo hun er söt, men foretrekker jenter med litt mere farge i ansiktet
digg på vannet
Please breed more Anders Breivik, but send them to Malmö, fully armed.
Also, keep some at your border in case some sandniggers try to flee from Sweden up north. Don't want to infest you or Finland with the filth our fucked up government has brought in.
Omelett ække no godt
Vi forstår svensk.
Det hadde vært verdt det om de holdt på tradisjonell norsk kultur men i dag brukes de til å holde på flerkultur. Kall meg reaksjonær men jeg ble plutselig republikaner da kongen holdt den berömte talen sin.
Breivik sa han drepte ikke muslimer pga det kan skape sympati for innvandrere
>1994
dette er ikke greit, walt disney konsernet burde skamme seg!