/Norgetråden/

Farrisfabrikken utgaven

Forrige:

Attached: 513513513.jpg (1126x740, 132K)

Other urls found in this thread:

desuarchive.org/int/search/image/skhQhNtbcU9JR-3SktDL4Q/
nrk.no/nordland/nord-norge-gror-igjen_-_-kunne-vaert-for-til-fortvilte-bonder-1.14143435
dagbladet.no/nyheter/106-607-nettpirater-her-bor-de-dette-laster-de-ned-slik-vil-filmbransjen-ta-dem/69897233
nrk.no/mat/fyrige-reker-i-snoen-1.11506958
youtube.com/watch?v=dH2m2HZpHQM
twitter.com/NSFWRedditImage

Forste for Fittehull

For rullestoljenter

Attached: 1501263685971.jpg (2048x1365, 373K)

Trådlig påminnelse om at exact eiendomsmeglere er ubrukelige skaphomser som ikke kan jobben sin skikkelig.

Eg må drite

dfn ingen emilia clarke jv

>dfn ingen okonomisk uavhengighet

For rodhårede kvinnfolk

Attached: Redhead1.jpg (1024x576, 69K)

hva sier du, simon? skal vi ta og glemme...? jeg vil breve her, og du vil også det. skal vi...begrave stridsöksa?

Attached: 1523994660829.jpg (240x240, 11K)

Heng deg sverigeanon.

Ignorer Simon. Du er alltid velkommen her

for angstanfall

Attached: Jagten.webm (960x408, 1.24M)

DETTE

>1400kr I bompenger på 2 måneder
Men i helvete, skulle ikke H og FRP redusere faenskapet?

Hva er dette for noe svineri?

dansk "filmkunst"

hyggelig å höre...men jeg vil ikke krige mot noen lenger...animegjengen er stille nå, og simon er tilbake men han hakke sagt noe til meg enda. kanskje vi er venner igjen alle sammen

Attached: 1491845361859.png (1360x832, 567K)

desuarchive.org/int/search/image/skhQhNtbcU9JR-3SktDL4Q/

Jeg tror ikke det er Simon du snakker med, Sverigeanon.

;_;

Attached: Er her for alltid.png (642x123, 43K)

>hen tror det reelle skattenivået kan falle for man kutter ut velferd

Hvor mange år beregner du at du har igjen? Sånn som det ser ut for meg ligger det rett i underkant av 15.

lille rullestolanon ;_;
gråter nå

en film om ei pittelita jente som blir forelska i barnehagetante Mads Mikkelsen, gjör dumme ting for å vise det, blir åpenbart avvist og spinner opp fortellinger om misbruk i barnehagen
mer enn det husker jeg ikke

Hvor i Oslo kan jeg finne billig öl og enkle jenter?

Samtlige studentpuber?

rullestolanon kan brenne i helvete. Man misbruker ikke handikappede kvinnfolk

Hvor som helst på Grönland

samleie med det kvinnelige kjönn er alltid misbruk
fordi kvinner er mentalt som barn

norrǿnt da?

Attached: J3W2a.jpg (1350x1800, 166K)

Vanskelig å si, mest fordi jeg ikke har fulltidsjobb. Er student. Kommer til å få en del i lån, men ligger på rundt en halv million kroner netto formue nå. Sparingen kommer til å skyte fart hvis jeg får en godt betalt jobb etter. Forelopig er det kun sommerjobber og litt sparing fra studielån som går inn på aksjekonto, så det stiger ikke så veeldig mye fortere enn borsens avkastning.

Heisann, norrontanon. Hvordan er formen i dag?

Var i din situasjon for et år siden, men fikk meg nylig jobb i et storre konsulentfirma så nå er det litt mer fremdrift. Satser på å oke både lonnen og den månedlige sparingen fremover.

drömte at jeg skulle pule ei dame så viste det seg at hu hadde en ektemann. så pulte jeg hu uansett men ektemannen gjorde ikke noe som helst med det
hva mente hjernen min med dette?

Fǿler meg jo egentlig ganske ræva.
Men det er vel kanskje sånn det burde være...

Attached: 1539721903565.jpg (1167x1167, 175K)

Nei å nei å nei

Attached: 1412289347372.jpg (530x444, 59K)

>han er konsulent
Kult. Hvordan er hverdagen/jobben? Var du "intern" for du ble ferdig med utdanninga?

Nei, det synes jeg ikke. Tenker at vi bor ha det fint. Kanskje du skulle spilt litt dataspill med meg og Sverigeanon en dag?

HVOR ER REGNET SOM VAR MELDT IDAG??????`??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

>tar bilde av meg selv for å ha noe å sammenligne med i framtiden og kanskje breve på Jow Forums for kritikk
>ser helt mongo ut

jaja, på tide å finne fram tauet

Brev det

kom en skur i stad men den ble borte

Nå kommer lynet. Må kanskje dra modemet ut snart. Drep meg.

Ta deg en joik

>dfn bor i Larvik og får autismen min fyrt opp hver gang jeg ser dette bygget
Hvorfor er det asymmetrisk REEEE

Ganske varierte dager, noen dager er jeg på jobb fra tidlig morgen til sen kveld, andre dager kommer jeg 9, drikker kaffe og gjor litt småting og går hjem 14 etter å ha spist kake med damene i resepsjonen de siste timene. Jobber på flere spennende prosjekter der det er mye penger og noen ganger litt for mange kokker med i bildet. Klarte ikke å få meg hverken internship eller sommerjobb under studiene, men det var nok litt siden jeg ikke provde særlig hardt, og siden jeg ikke hadde noen erfaring tok det noen måneder å få en bra jobb. Heldigvis gikk det bra til slutt.

nrk.no/nordland/nord-norge-gror-igjen_-_-kunne-vaert-for-til-fortvilte-bonder-1.14143435

Tenk å kunne eksportere dyrefor til stakkars folk i S*r-N*rge eller utlandet til nær sagt uanstendige priser

du forst

Nei. Jeg er feit og har öl mage

Det er litt komfy å sitte og se på lyn da

Har joik egentlig stǿrre kraft enn krutt?
Noen som vet?

Det kommer sikkert til å bli masse skogbranner nå, hvis regnet uteblir. Selv om det kommer litt regn er det fortsatt jævlig tört i terrenget

Herrefred det er fint vær ute, gutter.
Smor dere inn med solkrem og hjelp meg å slå plenen, så river jeg i noen ol (Nordlandspils eller Frydenlund) etterpå.

Kan man gå inn?

Russland invaderer send help!!

blir vel en aldri så liten kylling til middag i dag da

SLÅ PÅ NYHETSKANALEN NÅ!!!!

Tror ikke det, har aldri hort om at de har hatt åpent hus i alle fall. Mulig man får lov hvis man spor.

endelig skjer det

Hei lålelå

Attached: 1527431377452.jpg (611x848, 151K)

Kan du sporre? Kanskje det er som på sjokoladefabrikk at man kan ta med seg masse på vei ut?

*peller seg i ræva*

Finner du noen skatter?

>hen slurper ikke Farris i dette oyeblikk
er du engang norsk??

>s*ringvatn

Æ drikk bare Arctic Water fra Mack, tappa på flaske fra Virránjávri (Storvatnet) i Balsfjord.

Svett i skrittet

>Virránjávri
bra brev

Attached: 1519832271280.gif (480x270, 3.95M)

En interessant ting med Þjazi (eller Tjatsi) er at navnet hans faktisk ser ut til å være samisk (f.eks. čáhci).
Men men.
Bare noe jeg vet...

får vell downloade den nye seasonen med Orange Is the New Black og bingewatche den hele saturdayen jeg da...

ᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓᴓ

>hen drikker samepiss
Farris er kildevann, filtrert av naturen gjennom 20 år og har en deilig og sunn sammensetning av mineraler. Farris er for menn, Arsjtikk Våter er for kvinnfolk med dårlig råd

dagbladet.no/nyheter/106-607-nettpirater-her-bor-de-dette-laster-de-ned-slik-vil-filmbransjen-ta-dem/69897233

>5 nedlastere funnet på mitt lille boligfelt

B-bor jeg være redd?

Attached: 1509537953338.jpg (223x226, 9K)

Hva hvis jeg var en kvinne med dårlig råd?

Me har ingen kvende i /Noregstråden/ og det veit du.

ti (10) grader her på Svalbard nå...

Attached: 1512783280284.jpg (709x595, 156K)

Bare 30 grader her på Ostlandet i dag.

Attached: 1504673484293.jpg (300x239, 26K)

Hva skal de gjore da? Ta 100,000 nordmenn inn til rettsak? lol

De sender ut trusselbrev om erstatningskrav og håper noen blir redde nok til å innfri kravet. Sånn tjener de en liten sum i ny og ne.

Har dere sett deres fetisj i virkeligheten, gutta?

Attached: sprøsmål.png (720x644, 46K)

Har ingen fetisj.

germanske

Attached: 1529236916894.jpg (1643x3044, 2.9M)

Nei, dessverre.

Attached: wet herself 2.webm (640x480, 2.99M)

Hvilke biler er /norgetråden/ sertifiserte?

Attached: buddy.jpg (919x1702, 947K)

blir vel noen reker til middag i dag da

t. reka

*venter på at isbitene mine skal fryse*

Hvordan lager du dem til? Jeg har noen tigerreker, men vet ikke helt hva jeg skal gjore med dem siden jeg er fri for gass til grillen.

hvem navn heter denne dama da?

nrk.no/mat/fyrige-reker-i-snoen-1.11506958

Prover å integrere hvitlok mer i kostholdet mitt også
t. reka

Det der så skikkelig godt ut! Takk skal du ha, jeg tror jeg skal prove det.
Nå spiser jeg ikke noe særlig med brod, men lomper eller kokt byggryn må vel være like godt.
Jeg tenkte også på å gjore som hun her: youtube.com/watch?v=dH2m2HZpHQM
Og mose dem opp i en mongosvær omelettrore, siden jeg likevel har noen pakker egg liggende.
Ja ja, kanskje på mandagen.

Trettifem (35) grader i skyggen gutta

Attached: images_5.jpg (236x213, 7K)

det K O K E R !!

(tar å mediterer litt fåvæ)

Har noen kjopt katta i sekken?

*innhalerer*

Jepp...

Attached: 241.png (750x1000, 269K)

Tror ikke jeg har kjopt katta i sekken, vil bare bli ferdig med overtagelsen så jeg kan mekke bil på den nye gårdsplassen min. Både jeg og selger vil ha overtagelse så snart som mulig men megleren er en kuk som dro på ferie rett etter budrunden og ikke gidder å gjore papirarbeidet for han er tilbake. Selv synes jeg det er veldig teit å dra på ferie midt i en jobb, han burde heller gitt oppdraget til noen andre.

>bog med liten penis
>bog med liten penis
>bog som tar masse penis

Han og Silje hadde planlagt den ferien lenge. Det er du som er den vanskelige her.

hvem iskrem skal jeg gomle i meg da...?

Kråne is jårbær.