/danmarktråden/

Ko udgaven

Attached: 1529873282447.png (811x554, 44K)

Other urls found in this thread:

livsstil.tv2.dk/samliv/2018-07-26-mand-har-skrevet-brev-til-alle-kvinder-har-vi-overhovedet-en-chance
medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a
twitter.com/NSFWRedditGif

jeg er lige vågnet

Sov du godt?

i dag er det ikke alt for varmt, men det må gerne være koldere.
og i morgen bliver vist en dårlig dag igen

egentlig ikke
men jeg sover bare generelt dårligt

Hvorfor dog?

Det er min fodselsdag

Tillykke med dagen, ven!

Attached: johnny.png (274x270, 141K)

ved det ikke

Ov

Takker!

Skal du så lave noget spændende i dag eller er det computerspil, onani og måske en is på menuen?

Koer er sode.

Attached: ko.jpg (540x360, 37K)

sporg mig hvad som heldst om danmarg

hvordan får man en sod og flot kæreste i danmarg

>dfn man lige så stille begynder at mærke >dfn ingen sod og flot kæreste
hvis den ikke går væk af sig selv må jeg vel agere på den

Attached: 1484561737732.jpg (673x690, 153K)

folelsen varierer i intensitet for mig.
i ojeblikket er den ikke særlig voldsom.

bare vær dig sjelv

savages

Attached: dk.jpg (980x552, 146K)

Jeg har tommermænd

hva lavede du så i går?

Jeg var ovre hos en kammerat

Jeg er så forelsket i henne der sidder bag kassen i mit lokale supermarked. Spurgte om hendes nummer, men jeg tror at hun blev pinlig berort, fordi hun sagde at hun ville tænke over det. Det er besynderligt at jeg er blevet så forelsket i hende, da jeg ikke engang kender hende. Var ovre og handle ind i dag, og hun smilede bare, uden at give mig hendes nummer. Jeg er helt odelagt af at tænke på hende.

Attached: 1532692396080.jpg (1543x1360, 427K)

sådan en god aften er sgu altid perfekt her i ferien

Prov at direkte invitere hende ud. Hvis hun siger nej så slut den der og lad være med at gore det mere pinligt end det allerede er
Alternativt kan du tage billeder af hende i smug indtil du bliver opdaget. Der er bare lidt voldsommere konsekvenser der

hvor gammel tror du hun er?

ca. 21

Var det ikke akavet som kunde at sporge kassedamen om sådan noget?
Hvad med at skifte til et andet supermarked, så du ikke skal se hende længere?

Attached: 1531942640749.jpg (3000x2000, 687K)

hvis hun skal tænke over det, så har hun ikke lyst. I ovrigt er det også uhofligt at sporge dem ud på deres arbejde, medmindre du self er så attraktiv at du ved hun gerne vil.

men hvis han ikke gor noget får vi ikke en grontekst historie om hvordan user fik et polititilhold

Jeg har mellem 20 og 30 myggestik på min venstre fod

Vi vil se bevis!

>Var det ikke akavet som kunde at sporge kassedamen om sådan noget?
Det var grænseoverskridende for mig, fordi at jeg er indadvendt. Men jeg har ikke tænkt mig at skifte supermarked pga. noget så trivielt.

>I ovrigt er det også uhofligt at sporge dem ud på deres arbejde
Hvilket alternativ er der, når jeg ikke ser hende andre steder?

>vent i en busk udenfor supermarkedet
>når hun kommer ud efter hun har fået fri springer du ud fra busken
>kloroform
>tag hende med hjem
>???
>kæreste til dig
Alternativet er, at du kaster håndklædet i ringen siden det generelt ikke er normalt at invitere kassedamen på date og dine odds er ikke særlig gode efter du allerede har gjort det

>Hvilket alternativ er der, når jeg ikke ser hende andre steder?
Hvis du ser hende på en dating app eller udenfor hendes arbejde.

Med den tankegang, kan man aldrig få en kassedames nummer.

Det gor jeg ikke.

Fede cifre, men du får sgu nok ikke en kassedames nummer uanset hvad ligesom. at du heller ikke får en ekspedient i en skoforretnings nummer

:(

I want to be danish and live in a cute cabin in desolate jutland

you won't find any desolate place in denmark

>Jutland
>desolate
Don't believe the Copenhagen memes and lies. 80% of the country is farmland everywhere, though

Så er det derfor vi ikke har en kæreste?

Attached: Screenshot_20180729-182431.png (1059x524, 82K)

livsstil.tv2.dk/samliv/2018-07-26-mand-har-skrevet-brev-til-alle-kvinder-har-vi-overhovedet-en-chance

Her er artiklen

Så tricket er at nævne eller hentyde stærkt til, at man synes kvinder er dejlige seksuelt? Det må proves

Attached: 1501320925724.jpg (950x534, 145K)

Jeg tror mere det skal forstås som at det ikke længere er nok at man er stabil i privatlivet, men også nu skal være en uberchad i alle andre aspekter.

Er forst kommet på igen nu
Jeg var sammen med familien og spiste boller og kage, det var fint nok

Lyder hyggeligt!

Læste lige artiklen
Ham Niels der mener, at datingkulturen er blevet så overfladisk og siden kvinder ikke har brug for mænd okonomisk mere så slår de op over sms siden de kan finde en ny og mere spændende mand på bare et klik og ham de for havde gang i, i dette tilfælde Niels, bliver så efterladt uden nogen egentlig begrundelse for hvorfor han ikke var god nok
Så du har lidt ret i din teori om, at man bogstaveligtalt skal være ÜberChad, men det får jo bare sporgsmålet om "hvorfor er det sådan?" til at komme op og min teori er, ligesom man her på siden kan finde anons som har helt forskruede syn på kvinder og næsten umulige krav/standarder, så går det også den anden vej og det kommer nok i begge tilfælde fra den idealisering af virkeligheden som vi ser i fiktion. Om det så er en waifu fra et computerspil eller den perfekte fyr i et tv-drama er lige meget for begge skaber et indre billede af hvad man da burde have, men ikke har og så bliver man ikke længere tilfreds med en virkelig person fordi de ikke opfylder alle de krav man har fundet på efter at have oplevet perfekte partnere i fiktion og igennem de memes man finder på internettet hvor det også igen er lige meget om det er tråde her på siden eller facebooksider, der handler om "signs you have found the man worthy of being your prince" eller hvordan de nu ellers bliver kaldt

Der vil altid være en mand til enhver kvinde, men ikke omvendt. Vi har odelagt det for os selv ved ikke at være mere selektive, og det har kvinder opdaget.

medium.com/@worstonlinedater/tinder-experiments-ii-guys-unless-you-are-really-hot-you-are-probably-better-off-not-wasting-your-2ddf370a6e9a

Homepage

Get started

worst-online-dater

Mar 24, 2015

Tinder Experiments II: Guys, unless you are really hot you are probably better off not wasting your time on Tinder—a quantitative socio-economic study

by Worst-Online-Dater

Abstract (TL;DR)

This study was conducted to quantify the Tinder socio-economic prospects for males based on the percentage of females that will “like” them. Female Tinder usage data was collected and statistically analyzed to determine the inequality in the Tinder economy. It was determined thatthe bottom 80% of men (in terms of attractiveness) are competing for the bottom 22% of women and the top 78% of women are competing for the top 20% of men.The Gini coefficient for the Tinder economy based on “like” percentages was calculated to be 0.58. This means that the Tinder economy has more inequality than 95.1% of all the world’s national economies. In addition, it was determined that a man of average attractiveness would be “liked” by approximately 0.87% (1 in 115) of women on Tinder. Also, a formula was derived to estimate a man’s attractiveness level based on the percentage of “likes” he receives on Tinder:

Godt nok?

Attached: 20180729_174243.jpg (4032x3024, 2.65M)

Jeg har lyst til at kore i Fakta og hente cola og chips, men vil ikke være tyk. Hjælp

Slap af en thicc fod

Jeg er også tyk! Samt hævet

Og så har det gået i en ond spiral og helt ud af kurs siden der på dating apps altid er flere mænd end kvinder, siden vi er liderlige og desperate sataner efterhånden, så der er altid en mere spændende eller storre mand som også har alt hvad den tidligere

Det er weekend så du må godt
Bare dyrk lidt motion eller træning ekstra i næste uge

Måske skulle man hente en sod pige i Osteuropa eller Thailand.

Jeg kan nok ikke træne det næste måned. Har odelagt mit håndled på en eller anden måde så det gor herre ondt, har kunne lavet nogen ting i træningscenteret, men det gor så ondt nu at jeg må holde helt op.

Lob en tur eller lav noget yoga hvor du ikke skal stotte på dine hænder

Så vil jeg sgu hellere bare være en NEET taber end en Ole Wedel-tier taber

Hvad er der skidt ved det? Du får en sod kone, og hun slipper for at bo i et fattigt land. Der er selvfolgelig stigma fra venner og familie, men vil du virkeligt hellere leve alene resten af dit liv?

hater negre og kulturmarxister

Hello Danebros, I have a chance to study at the Århus university Herning campus. What is the city and the school like? Should I go?
Thank you

Study what?

Århus is a nice city but I can't say much about the university other than the buildings being very nice

Biz

The Campus is in Herning

Then I have no clue about the buildings, sorry

No problem

Ah.. no clue. But Herning is very small.

Ok, Thank you also

>Herning is very small
Det lader til at være den 13. storste by i Danmark, hvis der måles på befolkningstal.
Derfor synes jeg ikke, at det giver mening at sige, at Herning er meget lille.

Hygger I?

Prover. Men jeg er ensom og deprimeret

Attached: 23489934599.png (750x686, 351K)

Det er jeg ked af at hore, user
Har du nogen at snakke med om det? Udover her, altså

Glemte lidt at den var en fra Finland, men som regel er de fleste danske byer meget små sammenlignet med byer udenfor Danmark.

Kom hjem til mine forældre i dag fordi vi skulle i sommerhus i morgen, men det er aflyst fordi min far har fået lungebetændelse igen igen.
Så det var ikke så hyggeligt, men nu bliver jeg lidt hjemme og underholder mine forældre.
t. ham hvis far har kræft

Ja spiller call of duty og ser tv

>Danish

Cringe

Tid til billeder af smukke kvinder

Attached: Eva-Swan-profile-pic.jpg (960x960, 106K)

Ja, men de er ikke altid ledige.

Vi er altid klar på at snakke så hvis du har noget som du gerne vil af med så kan du gore det
Her er vi jo allesammen venner

Attached: 263461455.png (746x512, 105K)

Attached: 1497963390236.jpg (785x600, 76K)

Husk at man kan komme op igen, troede ikke selv det skulle ske da det var mig, men det er sjovt nok ikke spor usædvaneligt

Jeg skal heldigvis på arbejde igen i morgen. Det er fandme trist at holde ferie når man ikke har noget at lave.

Jeg har tænkt mig at invitere venner til at hænge ud og få en ol eller noget snart
Bare for at lave et eller andet og også for at prikke til "gider de mig overhovedet?" bjornen

Det er da godt du har venner du kan det med, det er desværre ikke en mulighed for mig.

Daglig påmindelse om at det i næsten 100 procent af tilfældene er ens egen fejl at man ingen venner har.

ok

spǿrg mig hvad som helst om oldnordisk

Attached: 1535722903545.jpg (1167x1167, 175K)

fed tråd man

Hvordan skriver man: "Jeg er deprimeret" på oldnordisk?

Attached: 1234737345.png (1092x1037, 27K)

Godnat, gutter

Godnat!

Attached: 23471234454.jpg (379x429, 26K)

kender i det når man leder efter noget der ikke er der?
er bange for at jeg tror at jeg har brug for noget. om det så er det jeg leder efter, eller bare det at lede, ved jeg ikke.
men jeg bryder mig sgu ikke om det.
kan allerede mærke at jeg ikke kommer til at sove i nat.

bump

30 dage uden onani.
får jeg så snart en sod kæreste?

Har drukket for meget i ferien og er begyndt at tage på. Fuck.

bum