Sverigetråden - Duktig flicka upplagan

Attached: 1451922817691.png (890x850, 483K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=-CuuJ0LnEAk
strawpoll.me/16168260
svt.se/nyheter/lokalt/sormland/10-aring-kopte-appar-for-nastan-18-000-kronor-mamman-anmaler-google
twitter.com/NSFWRedditVideo

undrar om huvudklappar är så fantastiska som de verkar

iffy?

Attached: SCUM GANG.png (813x850, 343K)

>dkn ingen i mitt liv
>dkn blir bara äldre och äldre

Attached: 1530922809951.png (526x533, 249K)

Jag vill ha en söt svensk fälle pv!

Attached: 1525212169514.jpg (538x538, 66K)

Är du en söt fälla?

Ja.

youtube.com/watch?v=-CuuJ0LnEAk

Vill du bli ihop med en vanlig kille?

Bläh

Attached: 1523766817124.jpg (1280x720, 60K)

dagens första _____

>dkn ingen 2d fv

Attached: 1532845378792.jpg (1280x720, 71K)

nigga in da shiitty,uhkkm,k,,

Kanske.

Discord?

Helvete *sprutar vatten på bögarna*
Usch fy gå härifrån

Grabbar, n-ni tänker väl ändå inte rösta på rasistpartiet AfS??

fråga mig vad som helst om fornnordiska

Attached: Krogstastenen.jpg (779x1356, 312K)

föreslå mig något gott, färdigt från mataffären som är träningsnyttigt

funderar på en drös revben

Jaså? Varför inte?!

Attached: 1532742781067.jpg (500x450, 57K)

Chokladbollar och en påse nötter

vad är bra resurser för att lära sig

Kokosolja, revben är bra för glycinet

Jo, tyvärr :(

ingen gillar någon som gnäller

tråkigt nog om du vill ha någon i ditt liv måste du vara intressant, men då hade du väl haft någon i ditt liv

sverigetråden

Attached: slaktaaaaaaaaaaa.jpg (1125x1475, 190K)

UT ENGELSMAN

Attached: 6xyfF9C.jpg (710x960, 85K)

Grillad kyckling, potatissallad, färsk spenat och en morot.

ser inte hur kokosolja är en måltid
revben är dock godare än grillad kyckling, från grilldisken.. men om de har en påse med lår så kan jag väl blanda. tack!

rasister båh

Attached: ork6fb0c4rc11.jpg (894x960, 96K)

Såvidt jeg har sett fra studier i norrǿnt på svenske universiteter, bruker dere enten Odd Einar Haugens "Handbok i norrǿn filologi", eller Ragnvald Iversens "Norrǿn grammatikk", eller Adolf Noreens "Altnordische Grammatik", i to bind. (Det fǿrste bindet tar for seg gammelislandsk og gammelnorsk, mens det andre bindet tar for seg gammelsvensk.)

För jag är tråkig och nördig.
>ingen gillar någon som gnäller
Det är sant.
>tråkigt nog om du vill ha någon i ditt liv måste du vara intressant, men då hade du väl haft någon i ditt liv
Jag är tråkig

Attached: 1529112859530.jpg (164x173, 15K)

>dkn åska, monsunregn och starka vindar utanför Norrköping
>35cm vatten utanför min port

Attached: 153838483.png (659x609, 33K)

gillar att jag alltid får munsår när jag blir sjuk och immunförsvaret skiter sig. det är en indikator på att jag bara borde ge upp allt motstånd och bara vila mig.

Attached: 1518402543977.png (409x409, 157K)

Vad är en rasist?
Jag tycker att afrikaner ser svarta ut och förstår varför européer är ljushyade. Är det rasism?

>samtidigt i Göteborg

Attached: 37419711_2126433087681508_721167400325611520_n.jpg (960x960, 153K)

Skaffa andra intressen eller var nöjd med att vara ensam.

Dum flicka

Attached: DjMAl_fW0AAv_12.jpg (1080x1076, 124K)

All homoreklam ni ser från FM är precis som bögreklam från andra stora företag, en fet floskel
Visst det finns "likabehandlingsansvariga" och annat skit i organisationen men det är i praktiken bara ett sätt för olika förband att gardera sig mot politiken som förs av batikhäxor på högkvartersnivå

tro mig eller inte och fortsätt kasta skit på fm för det här grejerna för det suger röv

hmm takk sa mikket
>700 spänn på adlibris
herrejesus

Har liknande favä, får ett rött utslag på ovansidan av händerna. Varenda gång innan jag får feber, förkylning etc.

>Skaffa andra intressen
Ska inte vara hård mot dig men detta är det dummaste jag har hört idag. Du kan inte skaffa andra "intressen" om du inte har intresset för dem från början. user, skärp dig.

JÄGARE STOLT OCH STARK
BASKER GRÖN PÅ SVEA MARK

>Regnet varade i 30 minuter
>Nu är det precis som vilken annan dag som helst

Attached: 1518245867977.jpg (601x508, 94K)

Vad är du intresserad av?

Attached: 1532761888910.png (1080x1053, 662K)

Är de arga eller glada på SD-pojken?

ge mig kyla...

Attached: 1532644629983.jpg (382x372, 28K)

>dkn hade 30 minuter med undergångsregn och nu duggregnar det
>ska fortsätta hela dagen plus åska enligt vädermupparna
Najs.

Lulu

Attached: R-3260290-1383243862-6934.jpeg.jpg (300x300, 8K)

Fy fan, imorgon är det dags för jobb igen. Vad snabbt en vecka semester går...

Attached: Aaaa.gif (192x197, 67K)

Törstiga.

Vi utgår från det vanliga.
Film/Spel/Serier/Anime/Böcker/Styrketräning
Det ovanliga
Programmering/IT/Spela piano/klättring/långdistans cykling/simma
Ännu ovanligare
Smedja/hantverk/lödda/fixa gamla ting/samla på sällsynta fjädrar från fåglar

Man rensar sin historik från Google och klickar runt på Youtube på saker man inte vet något om och sedan väljer man något intressant och väljer att prova på att praktisera det.

Folk som är för bekväma för att utforska något nytt ska inte heller klaga!

>dkn semester i 2 veckor till

strawpoll.me/16168260
strawpoll.me/16168260
strawpoll.me/16168260

Rösta i pollen är ni snäll.

så helvetes jävla trött på att sitta och svettas dag och natt

Igen, ledsen sånt fungerar inte. Det du beskriver är just en formel för hur man slösar sin tid på inget man finner intresse för.

det här landet är så jävla svartat. vem fan bryr seg längre, låt skiten brinna ner. de med ambition flyttar utomlands.

du är väl ungefär fem gånger så intressant som en vanlig nbög som gillar netlfix och vodka

bara var dig själv å så

Sluta klaga...

Fy fan, inte lite avundsjuk man blir...

Tur iaf att det fortfarande är semestertider på jobbet så man knappt behöver jobba, men ändå... Nu när det faktiskt är varmt för en gångs skull i Sverige så vill man ju vara ledig.

Attached: 1529112705530.gif (560x420, 65K)

bokstavligen inget argument

joo näin on asia minunkin mielestä juuh jooh

>dkn 23 grader och ösregn

Attached: hyaaaaa.jpg (336x188, 17K)

är du efterbliven? Tror du man föds med att vara intresserad för vissa saker?

Man provar nya saker och tillslut fastnar man för något som är intressant och roligt och så fortsätter man. Men antar du bara vill klaga och gnälla och att folk ska tycka synd om dig din dumma 2dare.

d1a, vad ska man göra åt saken ens? har öppet fönster & fläkt samt inga kläder alls.

Attached: sippar.jpg (860x780, 265K)

Vill du ha en vän eller fv? Ifall du börjar prata med folk och tar initiativet i några minuter kommer du ha en vän. Vänskap och fv är inte något man får bara sådär. Det byggs upp långsamt, så man får ge det lite tid. Hitta någon som har samma intresse som dig och som helst inte är för upptagen med något annat, iallafall till en början.

Åk skateboard, inlines, klättra på klippor, simma, cykla utanför staden. Du verkar vara en potatis, det är inte konstigt att du är ensam då.

>Nu när det faktiskt är varmt för en gångs skull i Sverige så vill man ju vara ledig

Tog bara en vecka semester, avbröt skiten. Kan lika gärna sitta på kontoret med AC och det än att sitta hemma och göra samma sak.
Tar min semester i vinter istället när skidsäsongen går igång.

Det är du som är efterbilven, man ser det på hur du skriver och försöker trycka på onödigheter som inte leder till något. Man finner saker intressant för man har intresset för det inte för man testar på saker och sen säger nej till det. Det är så folk når +30 eller +40 och säger "hoppsan va håller jag på med".
Vän och fv/pv skulle vara trevlig.

Vidrigt med vinter favä, allt blir bara till brun slask här i Sverige.

mites menee teillä siellä kalifaatissa näin sunnuntaina?

kanske i cuckholm

Gjorde lite övningar men bestämde mig faktiskt att det är för varmt för detta, så det blev bara kanske en minut av tåhävningar och lite armhävningar i lutning.
Känner mig svag och klen...

Attached: 1519507553947.jpg (325x309, 40K)

Bor inte i söder så nej. Vintern är vit här i norr. Från början till slut. Sommaren är vidrig däremot.

>Man finner saker intressant för man har intresset för det inte för man testar på saker
okej du är efterbliven. Tänker inte ens bemöda mig med att svara.

Olut, kaljaa ja bisse.
Tule kotiin, keltainen mies.

Men du vet ju inte om du har ett intresse för något om du inte gett det en chans. Jag trodde att jag skulle hata tennis, men efter att ha testat på det så älskade jag det. Samma sak med flera andra saker.

Japp.

ählämi sählämi hämälä hää

Samejävel.

Attached: alicia-vikander-lv-cruise-17-1.jpg (600x600, 150K)

Svara aldrig på mina brev igen, du är verklighets fråntagen. Gå tillbaka till ausnz eller något.

Håller du på fortfarande med tennis, liksom aktivt spelar det?

>allt blir bara till brun slask här i Sverige
>i Sverige

Tror du glömt bort att stora delar av landet är kritvitt 6-7 månader om året..

>vaknar nu, dränkt i svett
fy fan. blev iaf 7.5 timmar

Bästa huskuren mot torrhosta som inte är honung?

(du)

Kommenterar bokstavligen samtliga rutor bara för att reta upp folk

Speciellt rutan nere i högra hörnet

>Samejävel.
Déhukkta juodán Svéat touukholma satani

Attached: 1572849345.jpg (599x570, 27K)

Okej, user nu säger jag att vi är vänner. Se hur enkelt det var, det tog bara några minuter av konversation. Man behöver inte alltid ha samma intresse egentligen utan vem som helst kan bli ens vän. Det svåra är nog bara att bli riktigt nära den vännen. Men om du inte är en sådan privat person (som jag) borde du inte tycka att det är så svårt.

Du spelar väl spel? Många personer träffar vänner där. Ifall du spelar ett flera spelare spel är det bara att prata med personerna där och lägga till dem. Ibland lägger de till dig som vän också och ibland inte. Därefter är det bara att prata med dem och lära känna dem bättre. Samma sak gäller ivl fast på ett mer intimt sätt. Det är inte så svårt egentligen. Ifall du tycker att det är svårt kan du förklara varför?

hi Sweden!

Sluta vara en gammal kärring

ÄR DET NILS OCH OLLE SOM ÄR I FARTEN IGEN?

Gurgla med ättikssprit

*hostar på dig på bussen*
haha oj fick du också 2 veckors förkylning i detta vädret nu

m-mamma

Attached: 36565934_422360571506770_3327723575560896512_n.jpg (1080x1350, 88K)

>samt inga kläder alls
Ååh, berätta mer. Menutöver att dricka kallt kan du ta en handduk och doppa i kallt vatten och ha runt nacke/hals, eller en påse med iskuber vid valfri plats där huden är tunn och blodet kan absorbera och föra runt kyla (handleder, hals och anklar). Om du kan så kan du passa på och ta dig till havet eller annan vattenmassa och ligga där.
>han har en fläkt istället för att be någon av de många söta flickorna som trånar efter honom att fläkta honom med ett palmblad
Men user då.

Attached: Xa swampgirl.jpg (751x1063, 76K)

Det hade ingen effekt!

Attached: 051982e7b883451eb000a60ec2140e3d-das7k5f[1].png (500x700, 524K)

fult ansikte favä

Med mammsen och ska på besök hos mostern och min kusin som är 2 år yngre än mig med är gift och skaffat barn.

Bor fortfarande hemma och är neet, haha. Haha. Haha. Ser fram emot det såååååå mycket. Vi är framme om 5 min

>Okej, user nu säger jag att vi är vänner. Se hur enkelt det var, det tog bara några minuter av konversation. Man behöver inte alltid ha samma intresse egentligen utan vem som helst kan bli ens vän. Det svåra är nog bara att bli riktigt nära den vännen. Men om du inte är en sådan privat person (som jag) borde du inte tycka att det är så svårt.

user...att börja ett samtal med någon kan man hur lätt som helst göra var som helst i världen. Det handlar om att sedan få det till riktig vänskap där man kan diskutera, prata, göra saker tillsammans m.m. Har inte någon som vil göra något med mig. Alla har liksom gått vidare med familj och annat.
Det är bara jag som har varit sen med det hela, ordna upp livet och sånt och nu helt bortspolad.

svt.se/nyheter/lokalt/sormland/10-aring-kopte-appar-for-nastan-18-000-kronor-mamman-anmaler-google
lol ägd