Gåsejakta starter snart-utgaven

Gåsejakta starter snart-utgaven

Forrige:

Attached: 288514_10150389521890469_710825468_10484533_88342208_o.jpg (1632x1248, 902K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=oTJKJbPT7cI
youtu.be/fZlNt05dCX8?t=1s
youtube.com/watch?v=65DxMFO9gg8
youtube.com/watch?v=roGmGWOOcTA
vg.no/nyheter/utenriks/i/VR3kRV/varsler-rasekrig
tv.nrk.no/serie/familien-brun/sesong/1/episode/1
twitter.com/NSFWRedditGif

Attached: 1530321612962.jpg (400x800, 52K)

Andre for Sogndal

Attached: 1521451635470.jpg (1750x656, 332K)

På jobb jeg nå gutta

NU smælder det

Ung jente funnet dod på Jæren.

Asylmottak i nærheten?

det finnes ingen sammenheng mellom flyktninger og kriminalitet. slutt å være rasister!

Faktisk så viser denne grafen at kriminaliteten går ned sammen med innvandringen (ssbs ikke-stimagtiserende statistikk)

JEG HATER DETTE SPRENGER VÆRET HÆRRRRRREGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD

Attached: 1532827479334.png (417x373, 105K)

hva hjelper dere å var rasistisk?

Attached: han bare spør.jpg (1000x565, 132K)

påminnelse om at barnebarna til pakkisene som kom hit på 70-tallet nå telles som like norske i statistikken som etniske nordmenn som har vært her i 1000 år

dfn ingen emilia clarke jv

Denne tråden er IKKE SOKBAR.

Joda, hvis du bruker katalogens sokefunksjon.

Attached: 136CA688-432F-4351-BF24-55F58DDA5DC2.jpg (750x560, 139K)

>joder.

>mennesker
>barn

I går så jeg en nord-norsk familie. Det var mor, far, to tenårings sonner, og en liten datter. Men så kom toppen på kransekaka, de hadde med seg to sandnegere på slep. Begge Sandnegerne så ut som de var minst 25 år, men de ble behandlet som barn av disse to syke foreldrene fra Nord Norge. Var vanskelig å ikke begynne å le av synet av en 28 år gammel skjeggemann bli behandlet som en 12 åring. Hva faen er galt med nordlendinger?

Tror ikke dette har noe med hvilken landsdel de kommer fra. Man har folk som er minst like hjernevasket om ikke mere på ostlandet.

Det handlar om barn!

dalter ut av senga og lager meg litt frokost jeg da

Dreit meg ut i lunsjen, gutta.

I figurativ eller bokstavelig betydning?

Figurativt, men likevel alvorlig.

hva skjedde?

Vafler til frukost og drikker kopp kaffi nu :)

Attached: hukvfvkp6sk01.jpg (653x490, 95K)

faen å mange som blir funnet dæv for tia da? kjendiser, politikere og småjenter...
dette er skummelt! hvem blir den neste egentlig???

Attached: 99a1m852g.png (646x595, 65K)

Sverigeanon?

Det er lov å håpe...

Attached: 1525011732396.png (1080x1848, 162K)

Hva om alt dette er sammenknyttet?

Attached: 1528712209069.jpg (657x527, 49K)

Voffor var kanalen dod tidligere

hiroshima nagasaki er en jævla drittautist som tar fle.....
nei vet du hva

Jaja. Hvor lenge til de arresterer en asylsoker for drapet på hun 13 år gamle jenta?

Jeg spår faktisk at flere slike meningslose drap som i tilfellet med Håvard Pedersen vil finne sted etterhvert og at motstanden mot innvandringen vil oke som folge.

rett etter at du skrev dette, dode 4kanalen

Attached: 1527011581943.png (2328x1514, 151K)

sykt at dette er forste tråd

>Politiet onsker ikke å gå ut med detaljer rundt dodsfallet, og kommenterer ikke om 13-åringen hadde noen skader da hun ble funnet. Det er uklart om hun dode på funnstedet.
setter en pose smash på at dette var en ny landsmann som ikke bare drepte, men også voldtok denne jenta.

ja, det ble jo vedtatt at motaket for skjeggebarn skulle legges ned i fjor sommer på Jæren. Kan jo hende at et nytt skjeggebarn ble inspirert av hva landsmannen hans gjorde mot Håvard.

Attached: jæren.jpg (724x142, 31K)

Altså nå får du ta deg sammen, din jævla normiss. Når klokken slår 8 er det ikke lenger nattskiftet som skal holde tråden i live.

Forundrer meg ikke et sekund. Blir interessant å se hvordan jodepressen opererer med saken fremover.

det er det vel. det er jo da vi lonnshanreier er på jobb.

er det en neger så feies det under teppet fort som faen. er det en hvit mann melkes det for ALT det er verdt

Begynner å få strekkmerker i forhuden gutta, det gjǿr litt vondt når jeg trekker forhuden bak også. Er jeg på vei til å få fimose?

Tar meg en gåtur

hvis du ikke puler en jomfru innen en (1) måned så vil du få permanent fimose

sverigeanon? er du her kompis?

Attached: 1525790421097.png (688x543, 11K)

hun ble SVARTET

>noen har drept denne sotpaien

Hva er galt med verden?

Attached: 70058908.jpg (1024x615, 113K)

Nei, klokken 8 så går nattskiftet til sengs. Dere kan breve mens dere jobber, tviler på at dere gjor så mye på jobb uansett.

Hæ? Litterært hvem?

Nå må du faktisk sjekke avisene, user.

Håper det er en innvandrer som gjorde det.

jeg er så TROTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kanskje hvis jeg steker meg litt pommes frittes...?

Så forutsigbart kommentarfeltene under artikler som omhandler dette drapet og lignende saker har blitt..

En eller annen person hinter om at kanskje det kan være en utlending og så kommer hele hylekoret for å fordomme. Ellers så er det bare teite kvinner i 40årene som skal breve hjerter.

Det finnes INGEN SAMMENHENG mellom innvandring og kriminalitet. Vennligst våkn opp og få denne sinnssyke rasismemǿkken ut av hjernene deres. Ærlig talt.

Faktisk så går kriminaliteten ned i folge SSBs ikke-stigmatiserende statistikk.

Hvor mange nordmenn må do for de slutter å prate om 22 juli? Jeg tror en hel del.

Vi snakket litt om renter og boligpriser. Det ble snakk om formuesskatt, og noen nevnte hvordan det ikke var en skatt. Jeg skjonte ikke hva han mente med "ikke en skatt", så han forklarte at den var så lav. Bare noen promille. Blir et par kroner bare, så man betaler ingenting i formuesskatt. Så ble det sagt at den ikke burde vært 0,85%, men 8,5%.
Da freste jeg "ja, du synes?" og smalt kaffekoppen i bordet. Det ble helt stille, så alle, inkludert sjefene ved nabobordet må ha hort meg. De droppet fort tråden, men jeg orket ikke være der mer, så jeg gikk. Men men.
Bare en arbeider som hater arbeidermentalitet, jeg

får vell mǿte meg selv i dǿra jeg da

Dette, men uironisk.

Hei! nå er jeg her. kanalen var nede hele dagen siden jeg sto opp så jeg tok trollinga til rykk, norske jenter vettu hehe. Står det til?

Attached: 1523994660829.jpg (240x240, 11K)

Våpenjesus har en ny video om en norsk semi-automatisk massedraps skoleskytingspistol som ble laget på tidlig 1900-tall som jeg aldri har hort om.

youtube.com/watch?v=oTJKJbPT7cI

Det gjor det, jo. Innvandrere er voldtektsmenn hele gjengen.

Hvem kommentarfelt leser du?

skjonte ikke? på hvilken måte dreit du deg ut? du satt jo bare en skikkelig tufs på plass fåvæ

ja bare bra, fine tall forresten. hvem rykk jenter ser du på?

Attached: 1525484785672.jpg (997x556, 61K)

dagbladets facebergside f.eks.

det ble firpletter der ja. nei ingen spess, jeg bare går inn på alle norske jentestreams og sier "hei, ble du födt som jente? jeg bare spör" og etter det er spillet i gang

Attached: 1530271496184.png (735x668, 29K)

>kline
>befole puppene
>fingre fitta
>ta av undertoy x2
>over med foten og mellom beina
>penetrere fitta med pikken
>kline og jokke i noen minutter
>få orgasme

sverigeanon blir nok en gang velsignet med snasne tall.

Hvem er sverigeanon egt, jeg er ny på Jow Forums

dette er hvordan det fǿles å være meg

Attached: Krogsta.jpg (779x1356, 312K)

Skal denne tråden dö? Eller den andre?

gomler på tre kvikklunsjer mens jeg setter på litt te og gjor meg klar til tyrkisk filmkveld

Hvor mye betaler du for å leie i måneden?

5600

Hvor mange kvm har du da?

12000.

13

Betaler 5500 for 20 kvadrat med strom, internet, visstnok tv (aldri provd) og parkering.

MEN FOR HELVETE KAN SOLEN PELLE SEG TILBAKE TIL AFRIKA SNART???

har jo vært litt kjoligere i dag da, rundt en 26-28 grader

skyt ulven, ellers smeller det

mvh Nutte

Slurper i meg litt Spaghetti à la Capri og en ol.

Noen som husker milky way pålegget hvor det var sånn blandet sjokolade og hvite greier? Kjopte en falsk coop utgave i dag. Skal teste senere, blir spennende.

Jaja, jeg begynner vel å bli gammel. Alt var mye bedre for og alt det der.

Attached: milkyway.jpg (300x300, 23K)

>det er sunt å spise fordi det er melk i det. Se! Det hvite i denne er melk.

Attached: CS407492-01A-BIG.jpg (700x709, 95K)

hvem musikk hǿrer dere da

youtu.be/fZlNt05dCX8?t=1s

youtube.com/watch?v=65DxMFO9gg8

Attached: ssssssss.png (645x773, 88K)

hvor lenge har dere inne snusen? jeg har den i 30-40 minutter

10min så spytter jeg den på tastaturet

Var faen ingen som fortalte meg hvor lenge man skulle ha den inne forste gangen jeg ble pusha til å prove.
Pakka meg en durabelig pris med General Ekstra Sterk og hadde den inne i tre timer. Fyy faen som jeg spydde.

youtube.com/watch?v=roGmGWOOcTA

Natta tråden! Her er et bibelvers og noen daier, så er der noe for alle.
Hvad skal vi da si til dette? Er Gud for oss, hvem er da imot oss? Han som ikke sparte sin egen Sonn, men gav ham for oss alle, hvorledes skal han kunne annet enn gi oss alle ting med ham? Hvem vil anklage Guds utvalgte?
Gud er den som rettferdiggjor; hvem er den som fordommer? Kristus er den som er dod, ja, hvad mere er, som også er opstanden, som også er ved Guds hoire hånd, som også går i forbonn for oss;
Hvem vil skille oss fra Kristi kjærlighet? Trengsel eller angst eller forfolgelse eller hunger eller nakenhet eller fare eller sverd?
Som skrevet er: For din skyld drepes vi hele dagen; vi er regnet som slaktefår.
Men i alt dette vinner vi mere enn seier ved ham som elsket oss.
For jeg er viss på at hverken dod eller liv, hverken engler eller krefter, hverken det som nu er eller det som komme skal, eller nogen makt, hverken hoide eller dybde eller nogen annen skapning skal kunne skille oss fra Guds kjærlighet i Kristus Jesus, vår Herre.

Attached: b1534af12797b723ed6f9d1a0786b1bf.jpg (3101x1919, 550K)

>tegnedaier
De kan du ha for deg selv

King Crimson ja. Du er vel en gammelhomse du også da?

vg.no/nyheter/utenriks/i/VR3kRV/varsler-rasekrig

Er du forberedt?

Interessant nok ser man de samme argumentene i flere kommentarfelt når det gjelder dette seneste drapet. Det de skal frem til nå er at drapsstatistikken har gått ned.

Dette er enten målbevisst eller resultatet av pedagogikk.

tv.nrk.no/serie/familien-brun/sesong/1/episode/1

Fikk meg til å tenke på dere gutta i tråden.

Attached: Familien Brun.jpg (600x337, 60K)