Attached: 1517566092414.jpg (1920x1073, 330K)
Sverigetråden - SD2D-upplagan
Asher Davis
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtu.be
youtube.com
en.wikipedia.org
en.wikipedia.org
en.wikipedia.org
twitter.com
Cooper Foster
HE FU SE
>Mina förfader :)
Oliver Reyes
civ ing
Jag är dock oironiskt 100% nbög, är bara oskuld pga att jag är ful som stryk. Antar därför jag kommer få fv när jag når åldern där kvinnor bryr sig mer om pengar och mindre om utseende.
Jack Baker
Easton Garcia
Varför har han en tröja med ett uttalat vänsterband på sig? Trodde de inte gillade vänstern.
John Gray
Bra upplaga
Henry Rogers
Om du inte är fet eller fysiskt missbildad så borde du inte vara oskuld..
Så länge du inte är religiös såklart
Wyatt Scott
Finns inga högerband favä så man tar vad man får
David Allen
tror inte han tänker så hårt han gillar bara musik man dricka öl och vråla till
Oliver Evans
Verkar som de invaderar Spanien nu istället.
youtube.com
youtube.com
Juan Johnson
Är detta den roligaste snabbspringaren som existerar?
breva mer dampanfallKINO från snabbspringare
youtube.com
Jace Brooks
Vi måste öka den här typen av aktiviteter nu när valet närmar sig.
Ethan Robinson
>nbögar, svhos och blattar springer runt med OBEY-kepsar som de köper för dyra pengar
givetvis är ironin helt förlorad på dem
Logan Sullivan
Kayden Williams
Jimmie sama kommer göra anime till verkligehet :3 ! Sugoi desu
Jeremiah Ross
Oliver Butler
>där kvinnor bryr sig mer om pengar och mindre om utseende
*När hons utseende börjar sinna och hon leter efter en beta som hon kan leva på
Nathan Green
Förklara
Andrew Morris
Typ omöjligt att få ligga i Sverige nuförtiden så finns nog många nbögar som är oskulder upp i 20-årsåldern.
t. inte fått ligga i Sverige sedan gymnasiet
Grayson Butler
>27 år
>har aldrig ens hållit i en N64-kontroll
Cameron Miller
>(((SD)))
Adam Morgan
Mason Torres
Vem är det NMR skakar hand med? För inte fan är det svenska folket. NMR kommer inte få över en procent i valet.
Connor Cook
de kommer nog inte ens att få en halv procent
Samuel Nelson
THOR
ODlNS SON
PROTECTOR OF MANKIND
RIDE TO MEET YOUR FATE
DESTINY AWAITS
Joseph Adams
>varför röstar du inte på AfS user, du är väl inte en lågenergi betacuck?
James Peterson
Duktig goj, Sverige ska tillhöra svarta osv
Jace Gomez
Läste en bok om kongokrigets historia, fyfan vad vilda västern afrika var under 1900-talet
>ex-ss legoknektar
>beväpnade träningsflygplan av tusen varitioner
>ett slag där soldater från rwanda bokstavligt talat flög ett vanligt linjeplan till kongos huvudstad och tog över statens enda fungerande vattenkraftverk
>40 rebeller från en grupp som heter simba med pinnar och lejonhudar skrämmer iväg 2000 beväpnade soldater
Lucas Howard
slänger inte bort min röst på ett parti som inte kommer vara i närheten av spärren
Carter Ross
Kommer rösta AFS men är inte dum nog att tro att det kommer förändra något. Det absolut bästa drömscenariot är om SD blir största parti OCH AFS kommer in men även då kommer vi fortfarande ha en sjuklöverregering som vräker in ännu fler blattar och landet klarar inte mycket mer. I min mening är Sverige i princip redan förstört och 4 år till av okontrollerad massinvandring är spiken i kistan.
Kevin Howard
Detta är precis vad folk sa om SD för några år sen, kek
Christian Sullivan
>konstnären tog det från filmen They Live
>i "They Live" finns det ett par glasögon som avslöjar utomjordingars (som lever mitt bland oss) subliminala budskap
>LYD
>KONSUMERA
osv.
Konstnären gjorde ett varumärke av detta med dyra kepsar, tröjor som alla unika snöflingor har på sig
Charles Hall
Martina bli min ;___; jag vill ge dig min allt, bli min fru jag älskar dig ;____;
Elijah Thomas
varför hände DET aldrig va kan DET ta och hända eller
James Roberts
>de episkt gömd afrikansk historia har någon annan hört om dom här krigen liksom???
cringe
Robert Torres
Det är bara glesbygdshjon, husblattar och Thailandromantiker som röstar SD.
Är man en smart stolt storstadsnationalist så vet man att det är AFS man ska lägga sin röst på.
Aiden Clark
ett av de mest intressanta krigen i världshistorien
Connor Fisher
Kongo var inget mindre än det enda prövade anarkokapitalistiska experimentet hittills
Jace Harris
>AfS skadekontroll börjar redan
LMAO
Connor Sanders
Jvdk, läste en spännande tråd på /his/ för ett tag sedan om kongokrigen. Synd bara att sådana guldklimpar är ovanliga på det dampkommunistbrädet
Det är dock intressant, Afrikansk geopolitik är även spännande.
Easton King
utmynnade v*tingarnas härjningar i afrika efter 1950 egentligen i något överhuvudtaget?
känns som allting föll tillbaka till sitt ursprungliga, negriga tillstånd.
Adam Wright
Leo Brooks
Och detta är varför AfS kommer förbli ett litet skitparti
Nicholas Gomez
>utmynnade v*tingarnas härjningar i afrika efter 1950 egentligen i något överhuvudtaget?
regeringar som gillar Frankrike/Storbritannien.
Frankrike framförallt är ju ganska aktivt än idag när det gäller sina gamla kolonier och vad de har för sig.
Daniel Gutierrez
>Jvdk, läste en spännande tråd på /his/ för ett tag sedan om kongokrigen.
det var du som tipsade mig om den tråd1
bild relaterad
Nathaniel Gonzalez
>ex-ss legoknektar
Okej, detta vill jag veta mer om
Mason Bailey
Den enda regionen i Afrika som faktiskt "går bra" är Östafrika, dvs Kenya, Tanzania, Rwanda, Uganda osv. De har haft hög tillväxt länge och varit stabila sedan 90-talet. Där går det raskt framåt och de har en union som i princip är den enda afrikanska "maktfaktorn"
Den riktiga kaosdampnegerregionen är just under Sahara, typ Niger, Mali osv som är direkt anarki med islamister, naturkatastrofer och svält
Hudson Baker
Detta var boken jag läste, helt okej förutom att snubben är en (((journalist)))
Om man tycker afrika är coolt så rekar jag denna film också youtu.be
Carter Williams
Kevin Anderson
Vi har inte tid med ert jävla jagjag parti. Varför i helvete ska ni slänga bort er Sverigevänliga röst då Sverige har ett fåtal på sig innan det är över.
M-men AfS har marginellt mer invandringskritisk flyktingpolitik än SD!
Begå dig själv .Sverige behöver att SD får varje röst dom kan få och du kommer slänga bort den på ett jävla jagjagparti som inte kommer komma över 1 %
Begå dig själv
>Detta är precis vad folk sa om SD för några år sen, kek
Det var de enda invandringskritiska partiet därför gjordes det möjligt. AfS kan inte göra samma sak då vi redan har ett etablerat invandringskritiskt parti
Liam King
se
Owen Gomez
ahah wow fucking episkt asså
Ian Butler
åh nei nei nei nei åh gud åh nei
*crack*
oioioioi åh neiiiineinei
*sip*
AAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHA
Jayden Nelson
BÅH
Camden Kelly
>Afrika
>går bra
hehe mm
Ian Jenkins
Ja jo jag kan ha länkat den ja, läste du boken alltså är det här en annan user? Är inte så intresserad att jag skulle orka läsa hela men sammanfattningen var intressant.
Leo Wood
HEJA JIMMUE 2018!
HELL SEGER!
*kör igång någon skitlåt av Eddie Meduza *
Isaac Morris
Jag kommer aldrig ha stabil karriär, sen vill jag inte heller förstöra mitt liv genom att bli sedd med nån 18 åring när jag är 35. Tycker redan nu att 18 åringar har extremt tråkiga personligheter också, så inte en chans att man skulle klara av att vara tillsammans med någon sån.
Jag bryr mig inte om åldern, eller deras kropp. Jag är bara extremt förkrossad att jag just inte fått uppleva det, och att de har det och det har tappat betydelsen för den personen, det är tråkigt helt enkelt. Jag kommer bara ses ned på oavsett vad det blir.
Ayden Collins
normala 14-åringar
>bra vänner
>festar
>super
>hamnar i slagsmål
>får fv, kyssas, hångla, knulla
>sportar, gymmar
>pluggar stenhårt
>har pappor som bryr sig
jag som 14-åring
>inga vänner
>inte blivit inbjuden på kalas sen jag var 9
>spelar data varje dag
>runkar till hentai
>läser manga
>värdelös på att plugga
>gymcel
>mamma alltid arg, pappa ignorerar mig
Adrian Gray
>efterbliven stormsnorre konstruerar efterblivna halmgubbar
Asher Ortiz
Baserad och rödpillrad.
Jose Ortiz
>user med läsförmågan
krinsch
Mason Russell
nej jag är inte den user, har inte läst boken endast den där tråden. Väldigt intressant och underhållande tråd
Ian Wood
>tjabba tjena hallå liksåm. får vi fresta dig med lite fräsch info om vårt nya superparti? röstar ni på oss så får ni tillgång till vip-hyllan på cuckelius bar på stureplan
Carter Lee
Allt är ju relativt men det är objektivt fel att säga att hela Afrika är samma sak. Den här regionen har iaf haft stabilt styre, tillväxt, lite eller inga alls konflikter och växer snabbt. De har många stora infrastruktursprojekt på g eller redan påbörjade här.
Colton Rogers
t.14
Easton Young
>-Kokko, kokoa koko kokko!
>-Koko kokkoko?
>-Koko kokko, Kokko!
Vilket språk?
Eli Walker
hehe mm
Nathaniel Barnes
>farsan sätter ned foten och säger att jag inte får dricka hemma själv längre
>babblar om att jag är i riskzonen för att bli alkoholist eftersom hela släkten är full av dem
Jag är 25, neger, låt mig bli alkoholist om jag vill. ditt fel att mitt liv blev som det blev. vänlös och helt socialt fuckad, vad vill han att jag ska göra? fyllan ger iallafall lite lycka.
Levi Rodriguez
Går det inte hyfsat bra för Nigeria också?
De har förvisso problem med Boko Haram men bortsett från det så har de väl en stark tillväxt?
Logan Harris
Åkesson säger ju bara vad som är sant.
Ian Sullivan
var 14 för 9 år sedan
Jackson Moore
Gambia skulle varit en stormakt om Jammeh inte hade blivit avsatt av (((AU)))
Brody Campbell
Ja du får ju välja själv men personligen skiter jag i det, kommer importera mig en brunpaj av något slag när jag har karriären igång.
Ryan Richardson
Vi ska slänga ut skräp, inte släppa in det.
Oliver Evans
Detta är varför ni kommer förbli agent 0.07% lmao
Liam Martin
Ja helt ok men landet har ett problem i att det är väldigt splittrat. Lagos och kustregionen går framåt men resten faller bakom och det kommer spåra ur snart (har redan börjat med islamismen i norr)
jaja leftypol
Lincoln Barnes
Vad fan har det med det han sa att göra?
Austin Scott
Brayden Lee
Ja
Men jag tor nog folket föredrar att finnar, norrmän, tyskar än araber oich negrer favä.
Kommer dock aldrig rösta på en svarthårig "svensk".
Bentley Perez
Gavin Evans
Noah Wood
mer nationalistiskt än att lyssna på engelskspråkig musik
Alexander Williams
>sveriges befolkning vill att sverige ska vara fullt med negrer och blattar
haha aa
Jimmie är för att släppa in negrer.
Colton Sullivan
>leftypol
???
Xavier Morris
Heema honom och sno hans dricka, sen kissa på honom när han ligger däckad på vardagsgolvet i sidoposition (han ska ju inte dö, det är ju din pappa herregud) och viska "Kuken ska ha sitt..." innan du lämnar honom.
Ryan Myers
Fy fan vad jag hatar svenska tjejer. Degenererade jävla horor som bara ljuger och bedrar. Det enda dom bryr sig om är sig själva och sin jävla "lycka" vilket innebär en lina från en pundares kuk eller varför inte en resa in till ghettot. Jag gillar faktiskt terroristerna för dom dödar iallafall bort skräpet, nbögarna, från samhället. Hell fucking Seger.
Adam Morgan
>Men jag tor nog folket föredrar
Vi får se vad folket föredrar i september
>m-men folket vet inte egentligen va dom vill ha dom e gärn tvättade
Daniel Ward
wooow
Jason Flores
om de begår brott kommer de utvisas
Cooper Gray
Som sagt är det inte ens ett val för mig, jag kommer vara löneslav med pissjobb livet ut, för jag har ingen utbildning.
Bara döda mig. Inte fått uppleva nått, lågutbildad.
kan inte tänka positivt längre, jag blir mer och mer övertygad varje dag att jag aldrig kommer hitta någon och dö oskuld.
Liam Campbell
Öh ja det hoppas jag verkligen men det räcker liksom inte
Christopher Johnson
>var ute och gick en gång mitt i natten
>mötte en full svennehora
>bestämde mig för att skrämma henne lite
>började rusa efter henne, hon började springa så gott hon kunde med sina horklackar
>boxade henne i bakhuvudet så hon föll och landade på marken
>sprang hela vägen hem och runkade som ett djur
Kayden White
Det var synd... för dig. För AfS kommer få typ 2% högst och NMR kommer få 0,007%
Jose Reed
Baserat och rödpillrat
Bentley Gutierrez
>dkn stenhårda sommarfötter sedan förra sommaren
kommer förhårdnaden någonsin försvinna?
Camden Edwards
hittade ett exempel
en.wikipedia.org
en.wikipedia.org
han är även med i filmen africa addio
Austin Jones
haha snyggt heemat du har potential ser jag! lust att hänga med och heema bögjävlar från tråden någon dag? vi ska boxa "Asuka" imorgon faktiskt
Luis Nguyen
om man gjorde det här på riktigt, vad är chansen att man blir tagen?
Michael Turner
Att de stoppar massinvandringen och utvisar de som bör utvisas är ett steg i rätt riktning.
Att efterblivna Sverigevänner slänger bort sin röst på ett parti för dom gör roliga Skurt memes xD och leder till att 7 klöverna får 4 år till att förstöra landet med massinvandring är ett steg i motsatt riktning