Kansallisen Liittoneuvoston painos
Ulkomalaaiset vittuun mämmistä - varsinkin liettualaiset.
Kansallisen Liittoneuvoston painos
Ulkomalaaiset vittuun mämmistä - varsinkin liettualaiset.
*screams into your ear*
Karjala
oispa loli
Se tunne kun haluaisit ottaa taas itseltäsi suihin, mutta selkä ei ole vielä palautunut kunnolla edellisestä sessiosta.
Vantaa
Miten vitussa tossa edes onnistuu?
Ei väliä kuinka kovaa yritän, en pysty taittamaan rintakehääni.
Onks mahdollista että mulla se on vaan liian iso siihen hommaan?
Meme
Luurankeella on helpompaa.
Olen luurankokuningas ja kääpiöherttua
yes, hello?
arvatkaa sana
V _ _ _ _ _
Mika sano välitunnilla, että sen isoveli oli sanonut, että pitää leikkauttaa alimmat kylkiluut pois, että voi ottaa itseltään suihin. Marilyn Manson on ainakin tehnyt tämän kuulemma.
liettualainen perseneekeri helvettiin täältä autoja varastelemasta
ööööhm
viltti?
oispa liettualainen perseneekeri joka nyysis mun koslani vittu
Kai mulla on vaan sen verran taipuisa selkäranka+venyttelyä. Auttaa myös sekin, että leka on jotain 17-18 cm pitkä. Rintakehän koosta tai sen vaikutuksesta taas en osaa sanoa mitään.
Why is every post in /mämmi/ in Finnish? Write in both Swedish and Finnish to accommodate Fennoswedes please. Just like police have to greet you in both languages.
Ja sama suomeksi
>talar på engelska
Nej, jag kan taler perfeck svenska.
mun mummoni muni mammani,
mun mammani muni mun nyymini
>Just like police have to greet you in both languages.
Implying the police didn't fail those classes
Käännös löytäät tässä
Poliisit ovat TYHMIÄ :DD
Tisut
Penis
>suojelupoliisi
kyrpäni on timanttia
Onko Trump sitä pelastus joku olemme odottaneet?
Haluan laueta Yukarin meijereille
mee vittuun neekeri
Onko suomalaisten rasistisuus perimää luterilaisesta kulttuurista ja opeista?
>In 1543 Luther published On the Jews and Their Lies in which he says that the Jews are a "base, whoring people, that is, no people of God, and their boast of lineage, circumcision, and law must be accounted as filth."[14] They are full of the "devil's feces ... which they wallow in like swine."[15] The synagogue was a "defiled bride, yes, an incorrigible whore and an evil slut ..."[16] He argues that their synagogues and schools be set on fire, their prayer books destroyed, rabbis forbidden to preach, homes razed, and property and money confiscated. They should be shown no mercy or kindness,[17] afforded no legal protection,[18] and these "poisonous envenomed worms" should be drafted into forced labor or expelled for all time.[19] He also seems to advocate their murder, writing "[w]e are at fault in not slaying them".[20] Luther claims that Jewish history was "assailed by much heresy", and that Christ swept away the Jewish heresy and goes on to do so, "as it still does daily before our eyes." He stigmatizes Jewish Prayer as being "blasphemous" (sic) and a lie, and vilifies Jews in general as being spiritually "blind" and "surely possessed by all devils."
Mmh juu,uh
jälleen kerran iski se tunne, että kuolen yksinäisenä saavuttamatta elämässäni yhtään mitään. ei vittu että tuntuu pahalta.
Ihka aito kyrpä
sori ymmärrän vain suomea, saisko ton käännettynä?
Oisko jo jonnen aika hyväksyä todellisuus?
miksi pitäis saavuttaa jotain? kaiken menettää kummiskin kuolessa
Luther oli aika siisti äijä. Nykyajan Litheranit ovat kuitenkin pellejä.
Ovat.
youtu.be
Luther itse asiassa sanoi, että jutkut ois ihan okei jos ne alkais kristityiksi, mutta jutkuttavat vain koska katolinen kirkko ei niiden antanut kääntyä. uskonpuhdistuksen jälkeen Luther sitten antoi jutkuille mahdollisuuden josta he kieltäytyivät, minkä jälkeen Luther alkoi heitä vastaan kirjoittamaan.
Oispa pieni, alkoholisti vesimeloni, jonka kanssa ryypätä näin kesähelteillä.
juuh
>Vesimeloni
Enää kuusitoista päivää Kansainvälisen alkuun.
*juo kossua raakana pullosta, kurottelee varpaisillaan lääkekaappia ja päästelee vesimelonimaisia ääniä*
>alkoholisti
this
Mistä ihmeestä sä puhut?
oon taas aivan kauheessa kunnossa, miten tässä kävi niinkuin eilen vaikka ei pitänyt juoda.
Alotin tosin dokaamaan seiskan pintaan aamulla että ei voi oikeasti olla yllättynyt.
Tee silmä mittelöistä
Ei kai sitä parempaakaan vointia voi toivoa, jos on koko päivän ryypänny
älä vastaa huomiohuoralle
A
Ota minusta mallia ja juomisen sijasta runkkaa kroonisesti, syö tolkuttomasti roskaruokaa ja juo litratolkulla kahvia.
N
sotamies nyymi, teidät on pidätetty syytettynä maanpetoksesta
miten vastaatte syytökseen?
teen noita kaikkia jo nyt.
Niin, mutta sijasta, ei lisäksi.
Juuh ei voi kerrassaan mittään
Alanko katsomaan jotain highschoolanimea vai ... Clutch Cargoa?
o-oho
Tolla huoralla on varmaan ties mitä tauteja kun se levittää jalkojaan päivittäin taskurahan vuoksi
G
>178 cm
Sano yksi (1) pahempi kohtalo.
Animea.
mihin normoilla kuluu kaikki rahat? aina kuulee kuinka työssäkäyvilläkin ihmisillä on aina rahasta pulaa mitä ei itsellä ole koskaan tapahtunut vaikka elänkin tuilla.
177cm.
167 cm
tuomitsen teidät karkoitettavaksi!
Oliko sulla kasvuhormonin vajautta?
manlet :DDDDDDDDDDDD
t. 173
E
Ei, muuten vaan ihan helvetin lyhyt
Ei perusidiootti osaa käyttää rahaa vastuullisesti.
that's cute
t. 175cm lanklet
Jaa no ei kai siinä sitten mittään
hähää kääpiö
t. iso mies 168 cm
L
Mitähän tuo sanoi...
A
Ovi on tuollapäin. Tervemenoa.
ensimmäinen lento antarktikselle lähtee kello kuusi aamulla
joudut elämään siellä elämäsi loppuun asti pelkällä puurolla, homoseksillä ja animella!
miks tää kenraali on täynnä miehinkäisiä?
Nihilismi hyi
1v1 pyderast ;P
Eikö sais edes nyymi linssejä mukaan? Pakkohan sitä jostain muusta kuin spermasta on proteiinia saatava.
Itsehän olen 183 senttisenä miehikäisten kuningas.
tämä on elämäsi nyt
olisit ajatellut proteiinia ennen kuin päätit pettää isänmaasi
Oletteko käyneet valtion kustantamilla treffeillä?
Kiva kuva. Sopiiko, että tallennan itselleni?
"muihin laskuihin"
ööh. Mitäs vittua nyt taas ne on keksineet