Sverigetråden - Luluupplagan

Sverigetråden - Luluupplagan

Attached: R-3260290-1383243862-6934.jpeg.jpg (300x300, 8K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=P80QJikq8ew
youtu.be/n4Mn-risc8U?t=14
youtube.com/watch?v=d7Z1fsAnJOM
youtu.be/PzZCiZdGae0
twitter.com/NSFWRedditVideo

youtube.com/watch?v=P80QJikq8ew

>inte en shill

Vill ta Astolfo i baken~~

Attached: 466c3031d20289e94d88df116bd4de3e.jpg (736x1217, 173K)

Vill ha en konversation med Astolfo

>Hur ska man hålla sig lugn? Känner hur frustrerad jag börjar bli, kan inte fokusera på något annat
Det är bara mentalt, du tror bara att man blir irriterad om man är utan nikotin för att du har sett det i filmer och på tv.
Sluta tramsa dig.

Svenska kvinnor tillhör svarta män!

antar vi tar den här om ingen orkar göra en ny

Ska köpa en blender så jag kan få i mig lite grönsaker.

Vafan är det här? Varför skulle du breva något sådant. VAD ÄR DET FÖR JÄVLA SKIT DEN HAR RUNT MUNNEN?

Glesbygdshjon är värre en blattar

Attached: skurt1.jpg (600x750, 111K)

vad hände yao?

jag

Attached: 1527526980502.jpg (1920x1080, 695K)

mobbas inte

hon är så jävla vacker

Det finns ingen enskild brevare som står för mer än 10-20% av böghatet i tråden, alla som skriver något negativt om bögar är "dampus" och alla som inte själva är bögar är jävligt less på bögcancerspammen vid det här laget.

Men vad är det gula jävla skiten runt käften på den? Varför pratar hon efterblivet?

Jag vill ha en egen måne

Attached: 1497686611922.jpg (320x286, 31K)

Attached: 1506159821813.png (811x1048, 851K)

Dampus har en säregen brevstil som är superenkel att känna igen.
Dampus är också desperat efter att ge sken av att han är mer än en person. Det är därför han börjar grina om hur han är flera olika varenda gång som han blir påkommen.

youtu.be/n4Mn-risc8U?t=14

Tänk att hångla med henne grabbar

youtube.com/watch?v=d7Z1fsAnJOM

Jag längst nere till höger! :3

F1h1

*kikar in i anons rum*
halloj?

Attached: 1529788569988.jpg (1018x781, 251K)

jag gick oironiskt igenom alla dessa stadier

lägg ner förfan, en av oss som ogillar bögar kanske är ""dampus"" men så får det vara
bögarna måste sluta breva helt enkelt

>t. dampus

*andas häftigt*

Attached: 1503011327633.jpg (500x669, 33K)

Haha okej dampus.

För er som inte fattar:

Dampus är en person, och han har en speciellt brevstil, MEN det finns också andra som beter sig som honom.

t. allvetare

kalla mig vad du vill bby

Att vilja att bögpedofilerna slutar breva är inte en brevstil, det är inte en ensam brevare som står för det och att folk förklarar för dig att det inte finns någon "dampus" är för att det inte finns någon "dampus".

Attached: 1527044275726.jpg (600x800, 124K)

dofta aldrig på en katts andedräkt

dog nästan

Hur djupt i förnekelse är du, bögpedofil?

Tyvärr är det dömt att misslyckas eftersom att ingen bryr sig om hur mycket ni dampar på bögarna. De har hållit på i flera år och det har inte blivit bättre.
Det du försöker göra är som att slå sönder en stridsvagn med en träpinne. Slöseri med tid.

Hackade upp broccoli och blandade det med vatten.
Fy fan

>Dampus är en person

Attached: FYFAN.png (709x462, 660K)

haha vilka korta ben.

Attached: 1529179678626.jpg (500x417, 15K)

Bögjävel, vänligen drick en flaska blekmedel. De av oss som fortfarande är kvar trots bögcancerspammen är på tok för envisa för att ge upp vår tråd till bögpedofilerna.

Katter är skadedjur

söt och gullig
skulle vilja ha en

lol
Vad i helvete kommer detta ifrån? Jag gillar Dampus.

Okej, jag hoppas du känner dig stolt över att du slösar bort varenda dag här med din kamp för en liten tråd på ett kinesiskt bildbräde.

Om du hade haft minsta lilla vett innan för pannan och inte var totalt efterbliven så hade du insett att det mest effektiva sättet att bekämpa dem hade varit att sluta dampa och sluta ge dem uppmärksamhet.
Så länge som du ger dem uppmärksamhet så kommer de garanterat inte försvinna.

Attached: 1530548031840.jpg (768x661, 39K)

Att ignorera fungerar klart inte tack vare mongobögen och liknande som alltid delar ut (du)n

kampen måste föras med riktade hatbrev av flera brevare, även om detta leder till att folk falskflaggar som bög

Flampiss är på gränsen till självmord, vi normala människor har snart vunnit.
Tråden kommer att bli bra igen!

>dampus är en ""gammelbög"" som blev cuckad på sin tråd av ett gäng bögar
åhåhå ååååååh nej nej nej

Attached: 1508806282078.png (330x319, 178K)

"Dampus" är ingen riktig brevare. Det är ett hjärnspöke som bögarna har hittat på för kunna intala sig att allt böghat kommer från en och samma person, samt att denna persons åsikter inte räknas. Endast bögar har anledning att intala sig själva att det finns en "dampus".

Påminnelse att jodelanon dödade tråden med sitt nationellt uppmärksammade upptåg.

Attached: detta hände inte innan jodelanon.png (866x1569, 251K)

knulla mig i röven pappi

mm strax

är så jävla förvirrad just nu

Attached: hmm.jpg (624x351, 64K)

Ok låt oss för sakens skull säga att flampan faktiskt tog livet av sig imorgon.
Du har då följande snubblande bögar kvar:
Evangeline
Moku
Asuka

Utöver detta har du ett okänt antal anonyma bögbrevare, bland annat mongobögen etc.

Du tror väl inte på allvar att du ska lyckas dampa loss alla dessa från tråden? För om du tror det så är du dum i huvudet helt enkelt.

Bögpedofil, det var en vecka sedan jag senast var i tråden och det var för att ni lämnades ifred som ni kunde bajsa sönder tråden.

lite sötbrevande av icke-snubblare, ser inga historier om ficklampa i analen eller kukbilder

det finns skillnad

*pussar alla söta anons på snoppen*

:3

Flampan är bögbrevarnas drottning. Utan honom kommer resten tröttna och försvinna.

wow vad du betar mig kolla vad arg jag blir aaaaaa

flampan brevade i tråden innan jodelanon (bara prova att göra filnamnsök på några av hans bilder i arkivet så kan du se själv)

Kan vi ha en jävla tråd där folk inte dampar ur över bögbrevare, dampusar och politikbögar?

Tack.

Attached: 1520106635652.jpg (747x491, 138K)

Dampus är så mentalsjuk att han får utbrott i trådar trots att de är helt bögfria till och med.

om bögbrevarna slutar bögar sig så visst

Bra idé.

Ska vi nostalgibreva om 96-2005?

precis som dina jävla anti-dampus utbrott

>de tråden

Attached: 1532425483433.jpg (1157x1000, 310K)

upplyst*

att forcera fram ett ämne att prata om funkar aldrig

Förr eller senare blir någon av er doxxad och ett exempel kommer med stor sannolikhet att statueras av den personen. Kommer resten av er att fortsätta tycka att det är så jävla roligt att förstöra för andra om ni riskerar att stå till svars för det? Förmodligen inte.

Nu det HÄR skulle vara en bra tråd!

Attached: boomerhd.jpg (1029x1000, 275K)

youtu.be/PzZCiZdGae0

Just det här jag menar, jag bryr mig inte om "dampus" eller "bögbrevare"

Bättre det än det cancerösa tjafsandet mellan bögar och stormare.

Attached: 1520208532012.png (1423x825, 884K)

Jag skämtade bara, zoomer.

Bra idé.

låt oss istället snacka om My

Attached: 1521303641421.png (1920x1200, 1.18M)

Du menar en tråd utan bögbrev? Nej tyvärr. Bögarna är på tok för sjuka för detta.

Den enda gången jag brevar om dampus är som svar på att han själv dampar omkring.

Hur hade du tänkt doxxa alla ickesnubblande bögbrevare?
Herregud kloanon blev för fan doxxad men han fortsatte att breva i tråden med snubblet avstängt.

Jag vill bara säga detta så att alla trögfattade i tråden vet men Asuka är ett renodlat troll, kom från ingenstans och 90% av alla brev handlar om sex. Troligtvis så sambögar han också med sig själv.
Hela personligheten är uppbyggd på att bara provocera folket i tråden som hatar bögbrevarna.

lol

Attached: 1532984491567.jpg (1200x1034, 143K)

Finns en Dampus och sedan en massa Dampus-lite

asuka är snäll favä

Detta är varför jag mestadels är på fb just nu

Kloanon var det ingen som hade något emot. En bögbrevare som blir doxxad riskerar att råka riktigt illa ut. Det räcker med att en blir doxxad så fattar resten vinken.

>kom från ingenstans
Precis som alla andra snubblare då eller?

ska heema er alla hell seger

Attached: 1532899244786.png (542x677, 216K)

hade varit bättre om han bara drog håret över hela ansiktet

>dkn ingen söt art hoe-fv

Attached: Furie1.jpg (1366x768, 83K)

Ok du doxxar en bögbrevare (kommer inte att hända men för sakens skull säger vi det).

Det värsta som kan hända är att resten av bögbrevarna tar av sig snubblet och fortsättet bögbreva, fast nu kan ingen filtrera dem.

Bra jobbat mannen.

Jag är Dampus

Grabbar jag måste runka om jag ska kunna sova men det är så jävla varmt

>professionell bajstorkare

Attached: 1532984745484.png (1035x1843, 2.38M)

behövde inte detta just nu

på tal om dox, har någon gjort nått nämnvärt mot SDjuden (August Örnhall), som t.ex skickat hans bögbilder till has föräldrar?

Attached: 1502025110168.jpg (1500x1052, 553K)

>kommer inte att hända men
hehe mm ok bögtransan

Attached: 1527793016343.jpg (400x400, 22K)

han är väl 25 och bor hemma? har troligtvis autism, så är synd om honom.

Flampan är bara gri vi

Mycket snack, lite verkstad.

baserat

Han suger också av dementa gubbarna som inte kan komma ihåg vad som hänt.
Sen går han in i badrummet och runkar med pensionärsbajs som glidmedel.

Jag tror inte att ni är villiga att ta risken efter att ha sett vad det kan leda till. Blir en av er doxxad och råkar illa ut så kommer de flesta andra inte tycka att det är roligt längre och migrera någon annanstans.

kom då

Attached: 1503086723427.jpg (456x594, 80K)

Det har inte hänt hittills eftersom du är för inkompetent för att doxxa någon.
Du passade även på att undvika att svara på resten av mitt brev och det faktum att alla bögbrevare bara kommer bli anonyma och ofiltrerbara om du lyckades med konststycket att doxxa en av dem.