Sverigetråden - den råa upplagan

Attached: 1532913660538.jpg (344x344, 18K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=KzEAqjxFM6k
youtube.com/watch?v=ezyKJfXIn3c
youtube.com/watch?v=Kk2hKouTW8Y
twitter.com/SFWRedditGifs

Bra upplaga.

Den här tar vi

Den här tar vi.

/SvT/s välmående.

Attached: SvT.png (979x882, 78K)

haha grabbar det här blir vår egen lilla tråd

youtube.com/watch?v=KzEAqjxFM6k

Älskar Skinnskallemusik från 90-talet favä

söt tjej på närcoop spanade in mig

vad gör jag nu?

knulla henne

här är vi

>dkn man inser att man är ensam 25-årig sprängare

Attached: Fusk.jpg (768x432, 34K)

Den psyksjuka finska transan kom in i andra så vi håller oss här

Denna gäller.

jag längst ner

Har BRAAAAAAAAAAAAPandet gått för långt?

Attached: 1533050935753.png (945x751, 573K)

Den här är den giltiga.

>flera trådar

Attached: 1510952623720.gif (400x250, 1.98M)

>20% under 20

youtube.com/watch?v=ezyKJfXIn3c

>vad är musik som alkisarna slår på när dom fått i sig 4-5 folköl och totalt förstör feststämningen
jag tar "white trash" for 500

Häng dig, fittmongo.

>säg hej
>om hon ler lite har du halva inne
>småprata om du kan
>eller skit i det
>le, se henne i ögonen och säg "ge mig ditt nummer"
>få hennes nummer eller inte

Gick det dåligt kommer det svida men det går över. Går det bra kommer du känna dig som en GUD oavsett om det leder till något eller inte.

Gör du inget kommer du att ha dig själv.

GÖR DET GÖR DET GÖR DET

Ja gå till tråden som görs på sida 10 eller efter 150 bilder, gör folk alltid det så blir det aldrig trådkrig. Svårare än så är det inte. När folk helt huxflux hör en tråd utan anledning blir det fel.

När blev livet skit för er?

Skulle säga när jag var 15 så var allt över. Saknar de goda tiderna.

Attached: 1533044420296.png (680x1519, 837K)

Ni Stockholmare som tyckt att SD var otäcka rasister, vad tycker ni nu när både S och M anpassat sig till deras invandringspolitik?

Vad har de anpassat sig till lol, massinvandringen är lika hög som alltid. Jävla zoomers som tror 2015 var normalnivå...

lägre än förväntat, favä.

jag kan göra det

jag kan flyga

jag är inte rädd

>spelkvällar

Fan, det var livet det. Käka pizza och spela smash bros.

Mitt liv har alltid varit skit, jag väntar fortfarande på de goda tiderna

Attached: onlookers booing.jpg (640x426, 26K)

>nazister och högerextremister är miserabla
haha färga mig förvånad

Attached: 0102.png (457x465, 456K)

höjdpunkten av min barndom var när jag blev bjuden på lan och spelade WC3 för första gången

bättre än så blev det aldrig

>dkn håller på att söka jobb i Baltikum

Har vi tur blir det hejdå Sverige, för alltid.

VÄRMEN SLUTAR INTE
HELVETE

hur gick det?

min barndom eller lanet?

De har anpassit sig till SDs invandringspolitik, dvs ingen asylinvandring men dubblerad kvotflykting... Säg inte att du trodde SD ville ha restriktiv invandring???

Haha jaså det är den lajvarpersonligheten igen

haah...

Attached: 1528932050860.png (397x369, 186K)

med bruden...

Jag var aldrig på lan för min pappa var hoarder och jag vågade aldrig släppa in någon i huset för att hjälpa mig bära datordelarna.

Så det blev inte för mig. Höjdpunkten var mellan 10-12 år, jag var så lycklig på den tiden, massa bra kompisar, spelade ps2 spel, cyklade, hittade på hyss varje dag, sport.

fan..

tyst med dig

>är själv i tråden
>skadeglad när losers som honom mår dåligt
xDDD

Tror aldrig en tjej i historien har sagt att >är den inne ännu, hur jävla liten kuk måste man ha för det?

Är endast 14 cm och ingen har någonsin sagt det till mig

kommer inte att göra det idag

>Han har någonsin haft kompisar

NBÖGAR RAUS

Attached: 1532868334301.png (1423x1037, 2.6M)

Attached: 1532365616646.jpg (1200x900, 151K)

Tycker ni att sex är skönt eller är det ett jagjag? Har haft sex med 3 tjejer varav 2 riktigt snygga och det kändes helt meningslöst, tio gånger skönare att runka. Är det jag som är konstig?

>smirnoff vodka
varför? betala mer för vad?

Ge mig något att göra fram till ~1

Attached: 1515162123130.jpg (720x576, 76K)

Anledningen till att SD överhuvudtaget har kunnat växa är för att de har lugnat ner sig med dampandet och nu framstår som mer folkliga och statsmannamässiga.

Varför tror du att SD var ett promilleparti under 90-talet samtidigt som hundratusentals svenskar röstade på Ny Demokrati? Därför att Ny Demokrati var invandringskritiska utan att gå i fackeltåg och heila.

Gemene svensk har svårt att ställa sig bakom "ut med blattarna"-retoriken.
Gemene svensk vill ha en restriktiv invandringspolitik, och att de som kommer hit av olika anledningar ska anpassa sig efter hur vi lever i Sverige.

youtube.com/watch?v=Kk2hKouTW8Y

Detta är den enda stora oppositionen mot massinvandringen, ett mesigt jävla skitparti som bleknar mot danska sossar. Samtidigt så är Sverige i princip redan förstört. Hur jävla korkat är svenska folket?

ÅHNEJNEJNEJ

>svenska ""nationalister"" kallar svenska folket för korkade
krukmakeri lel

ok

Om jag kommer i under 1 minut är det tråkigt annars är det ganska roligt

>går till ICA för att köpa snacks till filmen
>betalar för mig
>det är en invandrarfamilj som packaer ner sina varor bredvid mig
>den lilla ungen börjar kladda på mina energidrickor och hjälper att packa ner mina saker i min kasse
>t-tack säger jag och går hem
>använder en halv liter 99,99% isopropanol (300kr litern) för att desinfektera burkjävlarna eftersom man inte vet var dom här händerna har varit någonstans

skulle nog ha blivit billigare om jag köpte nya burkar istället jävla helv-

Attached: giphy.gif (320x240, 3.95M)

Ja och gemene svensk är dum i huvudet och tiden för en sådan politik var för typ 30 år sedan. Det är försent nu och du kan inte lösa problemen med mellanmjölksdaltande. Jag är ledsen men det enda som fungerar är att bokstavligen slänga ut packet, allt annat kommer inte leda någon vart. Du KAN INTE integrera alla dessa MILJONTALS muslimer, negrer och skit

Du kommer inte vinna svenska folkets stöd genom att kalla svenska folket för dumma i huvudet.

>Gemene svensk har svårt att ställa sig bakom "ut med blattarna"-retoriken.
t. södermalmscuck

Jag skämtar oironiskt så med helt vanliga nbögar och integrerade blattar här på landsbygden. Ingen tycker det är konstigt.

Jag är ingen nationalist, vill bara inte ha jordens avskräde som grannar.

Säg emot nästa gång istället.

Det är en jäkla skillnad på att dra ett ""rasistiskt"" skämt som inte är så PK mot att faktiskt vilja deportera hundratusentals människor på etnisk grund.

Det negrer rört
Är förstört

Spelar som ingen roll om vi har svenska folkets töd eller ej. Varför ska jag bry mig om Sverige går under med M, S eller SD vid rodret? Det blir samma resultat oavsett. Svenska folket är för dumt för sitt eget bästa och det är därför vi kommer dö ut. Naturligt urval antar jag, den svenska kulturen är för naiv och godtrogen för den moderna världen.

Växt isär med alla jag någonsin känt, alla växer antingen om mig eller så blir det bara uppenbart att vi inte har något gemensamt.

Har ingen kvar längre. Pratar också om online vänner, ivl har jag inte haft vänner på över 10 år.

>vara så här rasistisk
v*Ting båh

det finns varken miljontals negrer eller muslimer i sverige lmao vilken drömvärld lever du i din jävla tokstolle

Attached: 1510662539103.gif (250x250, 993K)

Det är i alla fall kul att se AfScucken visa sitt sanna ansikte i tråden.

exempel på "skämt"
>fan vad de där bruningarna drar på i moskéerna höhö, att de inte tar med sig skägget och koranen hem till Långtbortistan istället hö hö
Hade kunnat säga det högt på ica eller krogen och ingen hade reagerat.

>svt pratar politik igen
inte mysigt. inte mysigt alls.

Attached: pepesad2.png (1092x1037, 24K)

SD har vuxit på grund av att de andra partierna har misskött invandringspolitiken gravt under så lång tid.
>Gemene svensk vill ha en restriktiv invandringspolitik, och att de som kommer hit av olika anledningar ska anpassa sig efter hur vi lever i Sverige.
Absolut, men det finns numera många fler som tycker att invandrarna som redan är här är för många och borde åka hem.

Grabbar hjälp mig

Ska på arbetsintervju om en vecka och får panik över alla jäkla papper man ska ha. Jag har fixat tre referenser men dom vill ju ha intyg också. Jag hade ett intyg sedan tidigare. Har även ett anställningsbevis från en annan, fungerar det?

Har mailat det tredje stället men jobbade där för väldigt länge sedan och kan tänka mig att det kanske inte går såhär i semestertider. Fungerar en lönespec från dom som intyg?

Attached: 2d785d02ebc8fb5bf85083332316d1ce.jpg (550x283, 101K)

så går det när den autistiska kasselcucken får ett raseriutbrott

Ingen vill att du ska ha det mysigt här, bögjävel.

Lustigt hur svenska "nationalister" har den mentaliteten.

Det har kommit över en miljon blattar som "flyktingar" och anhöriginvandrare de senaste 10 åren... Av dessa har kanske något hundratal deporterats.

De du kallar AfScucken är flera personer, du är väl medveten om det?

Ja det funkar nog bra

loka crush ananas smakar som sperma.

Ömskar jag kunde hjälpa dig men jag är en 24årig neet som aldrig jobbat så...

Invandringspolitiken missköttes redan under 90talets stora invandringsvåg men SD kom ingenvart. Då gick alla invandringskritiker till Ny Demokrati eftersom att NyD faktiskt kunde föra sig som politiker snarare än skinheads.

Jag tänker inte rösta AFS, om jag röstar alls så blir det NMR. Inte för att det spelar någon roll, landet är redan förstört och lär kollapsa totalt inom några år. Förhoppningsvis är jag borta vid det laget.

hörde jag AfS?

Attached: 1531951076475.png (240x240, 26K)

ja, skitgod ju

Smakar sperma som ananas?

aa jag gav min loka crush ananas till din mamma igår lmao

hur vet du vad sperma smakar

>så här noga
Vad har du sökt för något?

Tror det stod "2 referenser" för mitt jobb men det glömdes bort direkt efter intervjun. Lika bra det då jag hade 0 referenser förutom min gamla exjobbshandledare från 4 år sen som jag lyckades kontakta

Men lönespec fungerar ofta där anställningsbevis efterfrågas. Jag har använt det för att styrka anställning när jag hyrt lägenhet och sökt a-kassa

mmm precis som dampus eller hur

hur vet du inte?

inte smakat

Varför gillar bögarna SD så mycket?

åhåhåhå ååh nej nej nej

Attached: 1517964154838.png (592x1020, 477K)

brukar suga

svartpillercuck, kämpa tills du dör istället

AAAAAAAAAAAAAAAAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHA

Attached: 1518114211176.jpg (604x1046, 522K)

>tror fortfarande att det går att föra logiska resonemang med den som befinner sig i en psykos

De oironiskt är sjuka i huvudet och går inte att prata med. De hittar på vad som helst som känns bäst för stunden.

>jagskaflyrollspelande och nmr-lajvande på samma gång
Lite väl