French from France here, you have no idea how bad it is. Living with them is like living with white niggers, the language they speak is not even french anymore and they speak/act like subhumans.
Why do Québécois sound like niggers?
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
en.wikipedia.org
twitter.com
wesh la mifa ji souis fwonçais et ji fabweeq le pain
is that quebecois?
>Hurr durr
Not even québécois
No
Reminder
Based.
nah it's an impression of your average frenchman
Why are you LARPing as a Frenchman on a Chinese cartoon discussion forum?
Bro you are obsessed. Did a Quebecois do something to you?
No. Am I doing something wrong to anybody?
The autobiography of a literal communist who LARPed as the North American version of Castro.
What about it? Evidently this book fascinates you (to such an extent where you felt the compulsive need to create an entire thread about it), but I struggle to understand why exactly.
Hey lo mon colisse de tabernacle kese k'to dit? tu cherches-tu la marde lo lo? m'oblige po a checher mon monOncle il vo t'montrer on est qui. C'po pour rien qu'les fifes d'anglos à marde nous on caller negs blancs d'Amérique. Fait po l'tough mon tabernacle.
Not at all. You're doing god's work, user.
You've posted that same picture about 5 times since yesterday. You obviously have some sort of emotional connection to this
Pour une raison quelconque, l'existence même du Québec engendre des quantités phénoménales de malocul. À la limite auprès des anglos ça se comprend un peu, mais ce qui est étrange c'est quand des « littéralement qui » (genre des Péruviens) se mettent à imiter les anglos.
La seule explication possible qui me vient à l'esprit est que y'a ben du monde qui vénère les anglos et qui veulent à tout prix faire partie des leurs.
It's a cute picture.
>l'existence même du Québec
>meme du Quebec
tip top kek
Ça. Je suis habitué que les anglos pleurnichent tout le temps mais je comprends pas ce qui peut être arrivé à un péruvien pour qu'il soit obsédé par le québec
"même" means "mismo"
Still funny though
tout les péruviens sur Jow Forums sont autistes
juste à voir le fil japonais
>t. Chinaman larping as a Canadian larping as Québécois larping as a Frenchman
>t. Bougnoule
>vous trouvez pas que l'accent québécois fait assez... nègre? je suis français au passage
Ben la la sey racee-st ques-kuh tew Dee la.