Sverigetråden

Attached: 3314_DSC00737_1063x1600.jpg (1063x1600, 1002K)

Other urls found in this thread:

m.youtube.com/channel/UCuzBLwXRP78Ah01847mZijw
twitter.com/SFWRedditGifs

>dkn ingen fv/pv som väcker en med mys och frukost
>dkn ingen fv/pv som önskar en bra dag på jobbet
>dkn ingen fv/pv alls

Attached: 1530922809951.png (526x533, 249K)

Ingen vill en gnällig weeb.

vill ha

>dkn allt man gör varje dag är jobba sen sitta framför datorn
>dkn för tråkigt för fv

Attached: 1527205715288.jpg (682x682, 143K)

mm fast du är ju bög.

t. oskuld

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Attached: stock-photo-man-having-heart-ache-holding-hand-on-her-chest-heart-attack-or-stroke-health-care-conce (450x320, 39K)

så vackert :)
#fuckrasism

Attached: Screenshot_20180801-061456~2.jpg (1059x2078, 363K)

God morgon!

Attached: DiPD0wuWAAA1YJN.jpg (1200x949, 182K)

När ska du börja mörda folk?

Snälla ha sex med mig...

Tack my

>my gör ett enda brev
>hela tråden börjar kretsa kring henne
Lol jag undrar om hon gör det medvetet för att jävlas.

Drömde att det fanns en porrbutik på Valhallavägen.

usch vad FAN är detta

Attached: new-what-is-a-paranoia-test-and-why-is-it-needed-1.jpg (1024x683, 250K)

based sv ho

Ska du återuppta det här gamla avdankade snubblet nu igen snsd?

När ska du äta middag med SDjuden?

Sitter och fikar med gubbarna på jobbet, rashat flödar. Hell seger.

nOccOOOO jOOOntEEE

Är det inte bara sv ho som dricker sånt?

Jonte dricker grön monster
Sprängare dricker vit monster
Sv ho dricker Nocco

>middag
>SD
Mmm... Bea i allt. Bea i kaffet.

Aldrig! Skulle aldrig kunna eller vilja skada en annan levande varelse.

Hoppas du har en bra dag.

Bilden eller jag? Bilden är två karaktärer från spelet satsuriku no tenshi! Jag är My. Hej!

Attached: DbeBvliV0AIgg-j.jpg.jpg (1024x1621, 134K)

Skulle My någonsin kunna älska någon som mig?

Attached: 1526643374865.jpg (689x795, 56K)

idag

>grodbrevare
du är nog första killen hon går till

>dkn kan inte sova

Vad är det för fel på mig? Jag släcker ned alla lampor och skärmar i tid men jag lyckas inte få stopp på hjärnan och alla jobbiga tankar som attackerar mig när jag ligger sysslolös.

Attached: 1532689306624.png (391x306, 204K)

Du hans namn och adress
Bara att knacka på dörren

Så du är vegan som bara äter växter som har självdött?

vad hände med alla snubblare, slutade de också snubbla?
Du, inte bilden.
vill oironiskt ta en bärs med honom

Det hoppas jag med, ha en bra dag du med.

Det är skillnad på att aktivt döda något och sen äta det, och att äta någonting som någon annan har dödat åt dig.

Somna till en podcast. Då lyssnar du på andras tankar istället för dina egna.

börja rannsaka din hjärna (meditera).

>inte somna till Hitlers tal

VGH?

Förstår inte tyska

Om jag kunde leva endast på solljus så skulle jag gärna göra det, tyvärr så går ju inte det så jag blir tvungen att äta grönsaker ibland.

Jaha, förlåt! Detta är My, jag har brevat här i perioder sedan 2014 tror jag?

Attached: 889603.png (900x859, 441K)

hehe silly boys, asexuell btw :3

man behöver inte kunna tyska för att uppskatta farbor Adolfs tal
då har du varit här längre än mig

är my en 2dkaraktär?

>är my en 2dkaraktär?
Abdula...

Attached: polis.jpg (992x558, 78K)

När jag andas så hör vissa människor
>hihi knasiga pojkar!
det är en väldigt svår åkomma, lite som en allvarligare version av pollenallergi.

Ja och nej! Jag är döpt till det.
Men jag är döpt efter Lilla My från Mumin om du vet vad det är.

Det finns konstigt nog väldigt många skandinavier som inte vet vad Mumin är.

Attached: 678678.png (239x224, 13K)

kan det inte bli under 15 grader iallfall
Abdullah*
>döpa sitt barn efter 2d
hmmmm

Attached: 76754417.jpg (673x447, 42K)

Min mormor var vän med Tove Jansson, kvinnan som skapade Mumin. Hon var barnvakt åt min mamma när hon var liten och var en fin vän till min familj så jag döptes efter en karaktär från hennes berättelser.

Har du verkligen aldrig hört talas om Mumin?

Attached: 891280.jpg (995x1280, 297K)

>My delar ett småhus på 115 m2 med en man och kvinna.

>Bostaden har ett uppskattat värde på 2 981 000 kr.

Jävla borgare.

Attached: 1524030527126.jpg (544x540, 57K)

Hennes syskon då?

Attached: 7945451280.jpg (665x645, 275K)

kino
fan vad jag älskade mumin när jag var liten.

aa jag vet vad mumin är, tror de flesta vet.
död åt borgarsvin
Mumin var skittråkigt, och My var riktigt krypig.

Fan vad fräckt favä. Du får väl vara glad att du inte döptes till Snorkfröken då.

Behöver snarare åtgärda de problem som grämer mig om natten, inte mer introspektion.

Jag fokuserar för mycket på det som sägs då tyvärr.

Attached: 1532620448459.jpg (750x493, 57K)

bästa sättet att somna är med tvn på låg volym, låg nog volym att du inte direkt hör vad de säger men högt nog att du somnar till nått som lite lätt distraherar tankarna från att komma

t. sovit med tvn på i 10 år nu

Vänta kan du utveckla lite vad ditt problem är.
Detta är vad farsor gör

lol nej. Rummet ska vara helt mörkt.

Detta
Ska vara så tyst och mörkt som möjligt

Hur kan man vara såhär psykstörd?

Mumin är fint.

Haha, ja! Min mor gillar korta namn så My var en självklarhet.
Ser nu att du har problem med att somna, går det bra om jag ger lite tips? För mig så hjälper det att vara vaken länge, sisådär 24 timmar så att man är riktigt trött på kvällen när det är dags att sova och så får man ett bra sovschema på samma gång. Sedan så ska man undvika att spendera tid i samma rum som man sover i har jag läst, man ska helst inte ha dator eller tv i samma rum som sängen är i.

Sedan så är det bra att ha sängkläder hängandes utomhus på dagen så att de doftar friskt, att vädra ordentligt i sovrummet under dagen och natten är bra det med. Kan även rekommendera att ta en promenad på kvällen någon timme innan du ska sova! Att dricka något varmt som te utan kaffein hjälper dig att bli sömnig.

Du kanske kan ha lugn musik utan sång på när du ska sova? Eller någon som pratar på ett språk du inte kan?

Attached: kiki-delivery-6783.jpg (1920x1024, 263K)

>dricker 3-4 energidryckor dagligen
>snusar precis innan jag ska sova
>"varför kan jag inte fucking somna"

Attached: 1525493246072.jpg (600x600, 35K)

d1a
>"äh nu tar jag mig en kvällsmacka å lite flingor sen lägger ja mej"

Attached: 1527910528414.png (736x616, 21K)

>Ser nu att du har problem med att somna, går det bra om jag ger lite tips?
>lyssna på kaosneet som vaknar 13:00 - 20:00
lmao...

trodde inte det var så onormalt att somna med tvn på.
hur mycket mumin tittade du på när du var liten? jag såg det på tv men var vissa avsnitt som aldrig verkade sändas på svensk tv, eller iallafall avsnitt jag aldrig lyckades se.

>måste ha hjärntvättsburken igång för att somna
>normalt

Attached: 1532089878988.png (593x580, 621K)

Du fattar väl att det inte alls är bra att leka med dygnet så?
Och kan alltid vara bra att ha någon form av benso ifall man verkligen måste sova.

wt-pundare...

Jag går och lägger mig runt klockan åtta på kvällen och vaknar vid femtiden på morgonen just nu, det går i perioder.

Jag såg det lite då när det sändes på morgonen, kommer inte ihåg så mycket dock.

Att sova med tv eller annat ljud på är vanligt för folk som har tinnitus, ADHD, ångest,depression eller bara är allmänt rastlösa och tänker mycket. Finns ju de som bara tycker att det är avslappnande att ha lite ljud i bakgrunden också! Inget fel med det.

Jag menar ju inte att man ska göra det ofta, bara någon enstaka gång för att få pli på saker och ting!

Attached: 22311809_p0.jpg (900x900, 279K)

:(

>Jag menar ju inte att man ska göra det ofta, bara någon enstaka gång för att få pli på saker och ting!
Skummade igenom texten så läste inte riktigt. Men det är väldigt svårt att vara vaken länge utan att få hjälp av substanser

Attached: 1506900283054.jpg (540x486, 85K)

>hjärntvättsburken
Conny...
sen menar jag inte att jag har på tv kanaler, utan jag har kopplat datorn till tvn, och har på någon serie som jag somnar till.
Jag har ADD så det kanske förklarar det, samt ångest och depression.

>Jag har ADD så det kanske förklarar det, samt ångest och depression.

Tycker du att det inte finns någon mening med livet?

what's for breakfast

nej, jag ser inte direkt någon mening med livet

yoghurt och grönsaker din efterblivna jänkare
Hur gammal är du? Om du är ung så har du ju större chans att fixa till livet

Mutt confidence

Jävla påhitt. Hur svårt kan det vara att ligga och resonera med sina egna tankar?

Jo, det är ju sjukt. När ni inte har ljud i bakgrunden, kan ni somna överhuvudtaget då?

Kanske för att han har depression?

Jag är en boomer. Fick diagnosen för inte så länge sen, testade medicin i ett par månader men var inte för mig så sket i skiten.
jaja, upplyst Jow Forumscuck, tack för din "hjälp".

Jag sover personligen inte med något ljud på så jag kan tyvärr inte svara på den frågan!

Men jag tycker att det är trevligt att sova till ljudet av löv som blåser i vinden, fågelsong och syrsor när jag har fönstret öppet.

Attached: 68477799_p0.png (600x600, 146K)

Jaha, jäklar. Tog du SSRI o så? Funkade det inte?
Önska jag kunde hjälpa dig på något sätt..

Tack för tipsen, My. Blir nog att dygna idag och försöka göra en liten rannsakning av mitt leverne för som det är nu så vänder jag dygnet alldeles för ofta. Ibland är jag helt utan sömn vissa dagar och nätter och man märker lite hur negativt påverkad man blir av det.

Synd att jag inte riktigt kan flytta ut datorn ur mitt sovrum då jag bor i en lite för liten lägenhet men ska tänka på motion och att vädra och sånt. Får göra det lite senare på dagen när det inte är för mycket traffik utanför fönstret.

Har ibland lyckats somna med något i bakgrunden men det verkar som att något slant i min hjärna för helt plötsligt så är det bara störande.

Inget speciellt, bara mitt allmäna tillstånd och saker som jag måste få gjorda och skjuter upp och liknande.

Attached: 0d5184ca_0.jpg (1432x924, 63K)

Varit deprimerad majoriteten av mitt liv och har tamejfan aldrig behövt någon dumburk igång för att somna.

>Jow Forums
Jag har oironiskt blivit diagnoserad för ADD, ångest och depression och tycker personligen att ADD är en hittepå sjukdom. Ångest och depression är riktigt dock.

Vrf är "medborgarjournalister" så f1 krinch?
m.youtube.com/channel/UCuzBLwXRP78Ah01847mZijw

Attached: Arg Norrlänning.jpg (1280x720, 25K)

>Varit deprimerad majoriteten av mitt liv och har tamejfan aldrig behövt någon dumburk igång för att somna.

Jag snackade inte om dumburken, snackade om att han hade depresion, då blir det svårare att sova

Hur orkar man hålla på o diskutera med människor som inte berör ens liv.

Är på SSRI nu, men låg dos. Tror inte det hjälper. Vet inte riktigt om jag orkar bry mig om att gå upp i dos eller prova fler preparat.
Vet inte vad jag ska säga till dig, det är inte påhitt. Någonsin träffat ett barn med ADHD eller en vuxen med ADHD? Är det också påhitt eller? Bara för att man inte ser ADD rent fysiskt som man gör med folk som har ADHD betyder det inte att det är påhitt.

ADD vad jag förstår är ingenting man föds med, men om man inte får den stimulationen som krävs när man är barn är det något som snabbt kan utvecklas hos en.

Alla i tråden snackar om deras fuckade sömn. Klockan är halv nio på morgonen, jag har inte gått och lagt mig än.

ADHD tomtarna är riktiga ja, men det gör inte ADD till en verklig sjukdom för det. Sluta ta medicin förresten, det är det bästa jag gjorde för att börja må bättre.

Jag kan inte sova pga värmen

Attached: 1524935697901.jpg (391x340, 61K)

SSRI kan krascha rejält. Sen har vi också en risk för Serotonin Syndrom om du MISSbrukar SSRI, men du har ju låg dos så det lär ju inte hända.

Börja med 5-HTP istället, betydligt bättre. Ta runt 200-400mg. Kan länka dig en hemsida där du kan köpa detta om du vill.

Och dieten spelar stor jävla roll också

>jag har inte gått och lagt mig än

Testa o vara vaken i 3 dygn

>dkn får 120/timmen för att koppla fram 40 samtal under en dag

värmen har heemat mig under hela sommaren

Två veckors ickerunk och den här skiten är ju hur lätt som helst

Attached: 1528371519784.jpg (208x238, 14K)

>hur lätt som helst
Börjar din sexlust att bli gammal nu?

Vrf är ADHD riktigt men intw ADD?

För att de med ADHD är tydligt mongocpbarn.

Var var du varit tomte?

Alltid något antar jag, bra relativt till arbetsbördan

Fortsätt. om några veckor kanske du raderar alla animebilder och blir en riktig man.

La av med att snubbla då jag fattade att det inte fanns någon mening i det.
Sen besöker jag tråden helt sporadiskt, kanske 1 gång i veckan eller 5. Har och är upptagen med att förbättra mig själv(rannsaka).
Hur är det med dig då?