onge svergieanon-utgåve
tidligare:
beng beng, eg er onge sverigeanon!
/norgetråden/
Manga er bra!
Anime :D
Så en sötnos på skyttercampen istad, fyfaen gutta
Meg til hoyre.
Hvem parti i Norge er i gjennomsnitt vakrest? Vil stemme på dette siden vakre mennesker er intellektuelt og moralsk overlegne alle andre
>snakker med jente på omegle
>begynner å snappe
>hun er psykisk syk på alle mulige måter, men jeg får nudes så jeg bryr meg ikke
>hun "har bare lyst at noen skal like henne"
>vi snakker og sender mange bilder til hverandre
>blir uironisk litt glad i henne
>militæret
>får ikke snakket like mye med henne
>mfn hun ikke har åpnet snappen min på 4 dager...
brev bild
Senterpartiet, så klart.
>Sandra Borch
>ikke Emilie Enger Mehl
Satan du har dårlig smak
142 cm fra topp til tå
vil pule hadija jeg da...
Lurer på om Norge har tjent på å innlemme finnmark i riket?
nei, men hadde spart jævli mye på å kaste dem ut
youtube.com
kamerater
heng deg.
heng deg moxnes
JEG
VIL
BADE
MED
EMILIE
!!!!!!!!!!!!!
Er hos bestemor med en bomullsshorts uten bokser. Ikke brev noe som gjor ting pinlig for meg nå.
DÆBBER på tråden
La oss teste homse-radaren deres. Sett en rod strek over de du tror har kuk.
Jeg gir dere fasiten senere i tråden
Håper det er alle.
>dfn ingen raserene barn med Emilie
Hvem Emilie er Norges fineste Emilie?
slutt å snuse
Gjeninnfor ulveparagrafen
do norwegians really like Britain? from what I can see, you seem to have a better opinion of us than the rest of of Europe do
Not really.
>kaste ut et svært område med potensiale for matproduksjon
"ok"
Er du villig til å ta liv user?
I DAGENS LUNSJ satt jeg som de fleste andre rundt et bord med et knippe kollegaer. Det ble tema om vannscootere, disse morsomme, små leketoyene som kan være alt fra et praktisk fartoy til jet-drevet sprettert og en heftig sjenanse for de av oss som bare prover å ha en vanlig grillings på bryggekanten sin.
DET ER VISSTNOK ikke akseptabelt, "i verdens rikeste land", å tillate et lands befolkning, dumme som de er, å skade seg ved hjelp av denne kontroversielle oppfinnelsen. Alt der det er fare for at noen er uaktsomme, skal man legge inn et teppeforbud mot tingen, tydeligvis. Det er måten å gjore det på. Totalforbud. Det holder liksom ikke med det faktum at vannscootere har regler for aktsomhet fra for av. Det holder liksom ikke at man selv får ta konsekvensene av sin dumhet.
I DAGENS NORGE skal staten sette en stopper for andres risikofylte aktiviteter. Dette at det liksom er greit å krenke andres frihet, fordi DU synes det er trist å lese om i avisa, er jo faktisk helt skrudd. Du foreslår for eksempel ikke å forby bil, tobakk eller alkohol, for det konsumerer du selv.
Nei, i dagens Norge skal alle andre krenkes.
DU (som bare dreper deg selv) får ikke lov til å gjore som du gjor, og DU (som har jobbet mer enn de andre) skal betale skatt. DU (ja, i alle fall ikke meg) skal holde liv i jordbruket, og DU (som tross alt er kokohoyre) skal faen ikke ha ytringsfrihet.
Og du kan prove å klage. Så skal du få beskjed om å sjekke privilegiet ditt.
Synes godt at folk kan bruke hjelm når de kjorer som idioter på de scooterne, men å forby dem? nei.
dette er hvemdan det foles og være jeg
>Finsk brodrepar funnet dode ved badstu etter lynnedslag
PERKELE!
Norwegian prison inmates have a higher quality life than white working class Englishmen living in post industrial shitholes up north
Jeg forlanger at neste tråd er dedikert til julebruskongen.
INGEN MORO ELLER OKONOMISK ANSVARLIGE I VÅRE GATER
KOKOHOYRE BTHU!!
>Ingen som faktisk prover seg
Neivel da...
det er alle
bra brev
Probably true. We have prisons that don't maladjust citizens for outside life. With short sentences, as is the case in Norway, you have to think different. The inmates will at some point again be your neighbour. What do you want then? A vengeful goon? A lawyer?
kanskje dere skal slutte å være et så jævlig bedritent land da
Faktisk helt feil
er faktisk overvurdert med bra land, man blir svak og uambisios.
Ingen som brydde seg om mitt brev heller.
Ikke engang Joakim.
Ikke sårende, altså..
Ikke....i...det.hele...tatt.........
Benedicte Lucie Jensen, notorisk dydssignaliserende, innvandringsforkjempende dustehore som alltid sprer pisset sitt på dagbladets facebookside..
En dame skriver at det er rart at okonomiske svindlere blir hengt ut med navn og bilde og at utlendinger blir skjermet hvor benedritte lucifitte skriver folgende:
"Benedicte Lucie Jensen Hva med de superhvite, etnisk norske barnevoldtektsovergriperne i Alvdal? De virker du ikke så opptatt av Ellen Pedersen"
Dette er noe jeg har merket er en del av indoktrineringen til de innvandrofile, nemlig det at hvite skal være pedoer og sånt så derfor er det plutselig ikke så farlig at negre og asiater raserer det norske samfunnet.
De er så jævla forutsigbare, de har ikke en enste original tanke og alt de presterer er å avdekke sin egen fullstendige indoktrinering.
registrerer at [heimel vantar] fremdeles. regner derfor med at dette bare var lǿgn og fanteri.
live and let doxx, man
just
alright?
Hvilket brev snakker du om nå?
Jeg leser da ikke alt som står i denne tråden.
Syns det er litt morsomt at /b/ av alle plasser heller ikke prover seg. De infiltrerer alltid transe tråder, men når man utfordrer dem til å peke ut hvem som har kuk eller ikke når det ikke er bare en kuk tråd er det helt stille.
Dagens storste problemstilling er at alle har stemmerett. Det setter et skille mellom mann og kvinne, som drives av forskjellige ting. De rasjonelle mot de folelsesladde. Den ene bestanddelen av familien mot den andre. De gamle mot de unge.
>antyder at brorparten av menn ikke er toffelhelter med små sjeler og landsbymentalitet
Trodde du fikk plingvarsel på mobilen når kokohoyre blir nevnt i tråden..
Nei. Som du vet er jeg jo apolitisk.
Jo, men slik blir det når det er kjonnsinndeling. "Avhoppere" får man når det andre laget har fitte, det ser man overalt. Når kun familieoverhodet har stemmerett, er dynamikken helt annerledes.
Jeg forlanger at neste tråd er dedikert til snuskongen Bjorn Willy Smekken
>jeg er apolitisk
Lurer på om du definerer dette som ikke interessert eller om du er meningslos.
Vi vet vel begge at du har meninger.
Men det er kanskje like greit å ikke tenke på politikk hvert eneste minutt.......
.hver eneste dag..............det.kan.bli.litt.mye.av.og.til.......
*PANG PANG PANG*
Hvilke meninger er det du tror jeg har, da?
Det var altså dette brevet her.
Bare.
Ja.
Siden du spurte.
*pulls up at your shores*
umm excuse me sir, i heard you have a problem with norway?
Snus er Djevelens brukte bleier.
Er det noen spillere som representerer Norge i EVO?
Careful now, you don't want to test me.
Your move... and I suggest you move away.
>han kjoper ikke smash
>implying sweden would react like that if we ever threatened you with military force
there's a reason why britain never invaded sweden, because you are weak and beta but know your place
the swedes were always smart enough to not get on the wrong side of britain out of fear
Spor du på ordentlig? Skal jeg liksom gjette noen saker, eller..? Tror du bryr deg mest om hvilken rolle staten skal spille. (Helst liten for å redusere motstand; som en nodfallskjerm som kun fanger de som ikke kan redde seg selv.)
hvor mye tror dere det i kurven kostet da, og hva koster det nå?
1x Grandiosa kjottdeig og lok
x2 Coca Cola 1,5L
X1 Stor maarud chips pose, salt og pepper
tipper alt dette snopet ville kostet han ca 100kr, kanskje 90? mens nå ville dette kostet nærmere 200kr.
>virgin sweden joins neutral gang to be like based chad
brae brev
>Spor du på ordentlig?
Jeg er faktisk litt nysgjerrig på hva folk tror jeg mener.
the runt life
I don't bloody think I'll allow that offensive comment.
Vel, jeg sa jo noe. Men.. altså.. jeg må faktisk et ærend nå. På ordentlig. Kan skrive hva jeg tror etterpå, hvis du er her da?
Jeg skal legge meg snart.
Men jeg har faktisk ingen politiske meninger.
ja ja la meg få hore da
SLUTT Å SI DET, DU OPPFORER DEG IKKE SOM BILDET MITT JEG HAR I HODET AV DEG OG DET FÅR MEG TIL Å STILLE SPORSMÅL VED ALT JEG VET VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLL!!
O-ok.
Håhå, du har satt kryss på noen som ikke har kuk, og latt vær å sette kryss på noen som har.
F E L L E T
Svar senere i tråden
>F E L L E T
Hva er gleden din her, egentlig..? Å bevise at..?
Eg må drite
dere er avskyelege
Tipper det er ca 150kr nå.
Hvorfor tror du jeg prover å bevise noe? Jeg gjorde det jo vanskelig med vilje, og da er det jo goy
Slemt
Unnskyld kom tilbake
Jag vill kolla anime med en söt norsk pojkvän
ikke faen! stor cola + pant er jo nesten 40kr!! da har du 80kr. og en grandiosa som ikke er pepperoni koster ofte 50 lappen. da har du 130. og chips koster 32 kr så da blir det 162... j-jeg...
Så du vil bevise at det ikke alltid er synlig på resten av kroppen hvem som er kolledingler og hvem som er flappyflops? o k
Matproduksjon i Finnmark?
Helt riktig.
Det er ikke bra for deg.
Så da gjor vi livet ditt bedre ved å sette opp avgiftene så du får enda mindre penger.
Det er for ditt eget beste.
Opp med haka!
jeg kan godt se anime med deg, men jeg er ikke spesielt sot og jeg er ikke homo.
skal vi se asobi asobase?
Sist gang jeg var i butikken koster stor cola 35kr inkludert pant.
For dyrt
selges det egentlig fortsatt grandiosa med kjottdeig og lok? og hva skjedde med fullpakke og den kjottbolle pizzaen? og den med biff?
>han har noyaktige kostnader av det han kjoper
Anonsen du...
er vel ikke overvektig?
jeg bare spor...