voks-profiili 3 -painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtu.be
yle.fi
yle.fi
twitter.com
Oispa talvi
ANIME
Kaljaa!
>nyymit viettämässä perjantai-iltaa kavereidensa kanssa
Mä tiesin että mämmi on täynnä pelkkiä saastaisia normoja
I hit the point accurate
Lee is still here
false evidence appears real
you're living in fear
On kyl hirveen tukala olla
En kyllä valittaisi vaikka joutuisin kietomaan hikiset vartalot yhteen ton kanssa
mimmosethan diagnoosit saisin, jos nyt menisin johkin testeihin vai saisinko ollenkaan
mut pienenä pistettiin kallonkutistajalle kun olin niin kumma veikko mutta se ei sillon ainakaan antanu mitään diagnoosia
you know i like your legs and the way that you walk
you know i like your smile and the way that you talk
how do I get a finnish gf?
Taisin kuulla ulkoa äsken laukauksen
mäkin kuulin jotain pamauksia
Oon täs hiljattain kuullut muutamana yönä. Missä päin pojat asutte?
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
Jyväskyläs
Jykylänyymi? Kohta painellaan poteroihin asemiin
en jaksa kyl ampuu, ase likaantuu
how do I get a 2D finnish gf?
If I knew I wouldn't be here
By watching the right shows.
Save this image and you're done.
salsa di pomodoro
we have the best 2D girls. Truly magnificent, the very best!
youtu.be
Kalevalaan on kirjoitettu suomalaisuuden syvin olemus.
Kai te luette Kalevalaa?
vittu että on hiljasta taas
MÄRKÄÄ
>Tosi söpö tyttö Tekken 7 poolsis Korealaista vastaa
>Se on Turkkilainen
Ja varmasti karvaisempi kuin normi suomalaismies
Oon kuunnellut sen äänikirjana
oispa söpö poju
juuh
tykkääkö söpöt pojat kaljuista lihaksikkaista miehistä vai haluuks ne vaan muita söpöi poikia?
t. kalju irstas homo
yleensä twinksut tykkää toisista samanlaisista, pätee myös muihin homotyyppeihin. se on jotain 70% tykkää samanlaisista kuin itse, loput sitten vaihtelevampia.
onpas täällä homot puheet
Saako natsienlyöjiä vetää kysymättä turpaan
oon /mämmi/ssä ainut joka tykkää paksuista pojista (kunhan eivät ole karvaisia)
Ketään ei saa lyödä
tykkään tytöistä niin paljon et toivoisin itsekin olevani söpö tyttö
Ompi hiljaista.
On
viinakset loppuu iha just
halloo?
Noh?
mietin vaa et onks tääl ketää
Oon aina tääl tähä aikaa joka päivä milteen.
Pitäiskö katsoa Yuru Camp uudelleen?
Ei se pahaaka tee.
Menen nyt nukkumaan, hyvää yötä /mämmi/.
ite hräsin just
Kuka vittu herää kello neljältä aamyöstä Lauantaina?
Öitä veli
Minkä takia neekerit on niin neekereitä?
Mikä tää vitun dab -meemi on? On kuvia, joissa Ranskan presidentti tekee sitä, sekä vissiin muita tunnettuja/vaikutusvaltaisia henkilöitä tekemässä samaa. Epäin lytttävää...
Oho, kello on jo yli neljä
Vois tappaa kaikki heterot
OMPI HILJAISTA!
Jaa, kukaan ei näköjään oikeasti ole hereillä. Tai sitten ihmiset ehkä pelästyi huutomerkistä, mutta äskeinen oli kyllä huutomerkin arvoinen paikka. Merkitsihän se kuitenkin loppujen lopuksi huutoa.
Saitteko tinnituksen? Voi tulla helposti.
Katon EVOa.
Google on jo kolmesti estänyt mun captchan suorittamisen, koska päivitän sitä kuvaa niin kauan, että en saa haihtuvia paskoja. Jumalauta mitä vittua tälle tapahtu eilen.
Oon menossa töihin.
yle.fi
>Lännen Media: Perheväkivalta vaatii uusia toimia – maahanmuutto on tuonut uudenlaisia haasteita
juuh
Öitä nyymit
Huomenta nyymit
>Huomenta nyymit
Mene takaisin nukkumaan.
Olipas rankka yö taas.
huomeanta nyymit
heräsin 2hu remix musiikkiin
Ompi hiljasta.
No ei ole.
>istu paskalla
>kuule yläkerran naapurin vessapuhelinkeskustelu todella selvästi tuuletuskanavan kautta
Vittu näitä asuntoja
Nyymin kädessä on kuri eli nahkavyö
Mietin, että voisi ruveta käymään selvinpäin baareissa ja yrittää keskustella ihmisten kanssa, ihan harjoittelun vuoksi. Oon ihan helvetin huono pitämään keskustelun yllä ja tää johtaa aina siihen, että jutut kuivuu noin kolmen lauseen jälkeen.
Okei
Miks pitää pitää keskustelua yllä?
Mitä kivoi animeita tällä kaudella tulee muuta ku se solupiiretty missä verihiutaleet on loleja?
>ole paskalla
>kuule naapurin tytön pissallakäynnin suhina
En ymmärrä kuinka on edes mahdollista rakentaa näin paskat seinät. Puhe nyt kuuluu kenen vaan kylppärissä, mutta jos kuseminen kuuluu niin se on jo vähän huolestuttavaa.
Juuh oon sit näköjään kännissä onnistunu tilaamaan 150 eurolla viinaa saksasta. Aika hyvin oon vetäny siihen nähden että en edes muistanut koko asiaa ennenkuin avasin sähköpostin.
No, noin viikon päästä lähtee saatana.
Harukana Receive, Chio-chan ja High Score Girl ainaki.
Kummassa on parempia tv-sarjoja, C-More vai HBO Nordcuck? Kelasin käyttää ilmaiset kuukaudet mutten tiiä kumman ikäytän eka.
huomentu nyymyt :3
onkos mämmi täynnä semmosia sananvapaus radikaaleja?
>stk
Ei onneksi pahimmasta päästä, mutta enpä juuri juonutkaan.
>Kuvat Touko Aallosta läiskimässä juhlijaa takapuolelle homoklubilla levisivät somessa – "Ainoa päihde siinä vaiheessa oli hyvä tunnelma"
vihreistä suomen suurin puolue ja tuosta meille pääministeri
homoilu on parasta huumetta
En ymmärrä miksi klubilla käyminen estäisi ihmistä olemasta pääministeri. Touko Aallon kohdalla isompi ongelma on pohjaton tyhmyys ja vasentuneet ideologiat.
antaahan se vähän huonon kuvan kansalaisille ja maailmalle et meillä muka vaan homo-orgioissa juossaan eikä tehdä TÖI
jtp harva poliitikko Suomessa tekee TÖI. Huutelevat vain meemuja, myyvät valtion omaisuutta ja nostavat liksaa. Kukin vuorollaan.
t. eri
No joo kyllä ois kauheeta jos maailma tietäis että meidän pääministeri käy baarissa ja vielä homobaarissa! Missä vitun kivikaudella sä elät?
Mulla on aivan jäätävän tylsää ja maanantaina taas töissä vituttaa kun en tehnyt mitään viikonloppuna.
*nuolee nyymin korvaa*
Mämmi kuoli
rip
Homoilu ei ole normaalia tai hyväksyttävää ja tollanen irstailu vie poliitikolta uskottavuuden vaikkei aallon kaltaisella pölvästillä sellaista ole koskaan ollutkaan
Minusta vähän tuntuu että vihreiden helsinkiläisten silmissä ko. tempaukset näkyy paremmassa valossa.
milloin tää demokratia-meemi loppuu?
yle.fi
>Israel pysäytti toisen Gazaan pyrkineen aktivistialuksen
>Israelin laivasto kertoi lauantaina pysäyttäneensä Ruotsin lipun alla Gazaan pyrkineen aluksen.
>kuva
hmm
Näin se varmaan on mutta onneks tuo porukka on keskittynyt lähinnä heseen kaiken muun paskan sekaan
Ruotsin lippu on näköjään hieman muuttunut siitä kun viimeksi sen näin.
Hyvä tapa herätä