ensam på ribban och kollar på de unga paren som kollar på solnedgången
Sverigetråden - Malmöupplagan
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
lets.rabb.it
youtube.com
media.giphy.com
youtube.com
hiddenremote.com
twitter.com
>malmö
>inte västra hamnen
mycket trevligare, ingen jävla sand
KOM ÅT MIG
Hejsan gullet
finns inget värre än att behöva se unga lyckliga par.
ser hela tiden på stan 13-14 åringar som går och håller hand, jag är dubbelt så gammal och KHHV.
elda upp mig, jag vill bli offentligt torterad för alla att se och skratta åt mig.
>hehe min nuvarande tillvaro suger bäst jag stannar kvar i den det gör saken bättre
förstår helt ärligt inte och blir oironiskt irriterad över logiken. Men visst det är era liv och ni väljer själva.
En av dem iaf, nä jag bara stack.
Ja jag hade försökt ganska hårt med henne men allt som krävdes var att Chad ville ha en cigg av henne för att hon skulle slänga mig i soptunnan. Den här tjejen var som BÄST en 3:a.
Är inte heller med i NMR men förstår att folk går med i sådant. Själv skiter jag i svho nu, hoppas bara samhället kollapsar.
När ska alla rollspelare bannas?
skjut inte
Jag har ett bra liv men tänk på typ schizofrenianon, vad fan ska han kunna göra för att ändra sitt liv? Du borde inte anta att alla har det lika lätt i livet som oss
Ni känns bara bortskämda och lata
>GE MIG FV UTAN ANSTRÄNGNING ANNARS STANNAR JAG PÅ POJKRUMMET OCH GRÅTER
jugge i finland?
youtube.com
Genghis skulle vara stolt
Om man jobbar ska man fan få fv
jvdk
Så vad ska jag göra då?
>införe "gå till ett bibliotek och träffa folk"
NER PÅ MARKEN
Jag vill nbögen lämnar tråden nu
>har hår
>är du en jugge?
Någon nbög här, vill ni strömma när ni klipper av armarna på mig med bultsax och skrattar och pekar på mig medans jag blöder ur?
tjejen kan bajsa och spotta mig i ansiktet också, skrik och och skratta åt hur patetisk och misslyckad jag är. när ni ändå har bultsaxen kan ni klippa av min kuk också, skratta och stampa sönder sen sedan, era liv är bra och ni har all rätt i världen att skratta åt mig.
>fula sv ho blir feminister och i värsta fall lesbiska
stackars My
lol arg?
brukar cykla hit för att vara ensam, men senast parkerade en bil bara 10 meter bort som ett ungt par började knulla i
så kan det gå
runkar du nu?
>kväää världen är skyldig mig en 10/10 fv enligt mina specifika önskemål!
Typ så
bara gyckla med honom
nej, ingen fetisch. jag vill bara bli dödad.
:) tack bror
>addidas
>inte jugge
>dkn haft fönstret öppet hemma i några timmar
>småfryser lite faktiskt
Så jävla underbart. 6 °C ute och lite småregn.
Hösten är på ingång pojkar!
>vitknekta svho
Är det bögarna?
Hej söt :3
Har smått autistiska drag men är hyfsat attraktiv. Har inga intressen utom kanalen, styrketräning och att läsa. Tjejer har visat mig uppmärksamhet men jag är för aspig för att få en fv (orkar helt enkelt inte hålla på att prata med dem och umgås med dem hela jävla tiden, det är för ansträngande för mig psykiskt) och ser enkla knull som vidrigt.
Min enda framtidsförhoppning är ett raskrig- eller apokalypscenario som ser ut som att det vore hämtat ut en av Raubtiers låtar. Därefter skulle jag skriva om mina erfarenheter och på så vis bli ihågkommen även efter min kropp blivit till aska och mitt medvetande för evigt försvunnit.
Hur skulle ni beskriva mig?
vart fan köper man grönt nuförtiden
hade tagit livet av mig om jag var tvungen att se det.
Stormbögarna troligast. De verkar ju tro att svenska tjejer inte alls gör något.
jag har aldrig delbetalat en faktura
får man en ny faktura nästa månad eller måste man självmant använda samma OCR från första fakturan varje månad?
>6 °C ute och lite småregn.
var fan bor du? kiruna?
>150cm My går fram till 197cm Chad
>"h-hej chad"
>han mosar henne under sin sko
>F! valsedel i brevlådan
>bild på svho med (((Bonnier))) i efternamn
trodde det bara var skoj det där med utvalda folket
Funäsdalen
>elda upp mig, jag vill bli offentligt torterad för alla att se och skratta åt mig.
börja lyssna på mobbnings ASMR. funkar för mig.
youtube.com
Anons, vi väntar här. Vi startar om 5
bokstavligen alla normalbögar får en fv utan ansträngning.
>En av dem iaf
Aa, jag är den andra. :^)
Hatar såna dryga kossor, twii på dem!
JAG HAR INTE ETT KONTO DIN JÄVLA HORA
Vad lyssnar ni på?
youtube.com
det kan vi ordna.
Inte han men bara 8 grader här i Sollefteå
får inget sexuellt ut av det. jag hatar bara mig själv.
>Så vad ska jag göra då?
Vad som helst, det är väl uppenbart att det du gjort hittills inte gjort dig lyckligare så gör någonting helt annat. Jag "vaknade" när morsan var på väg att vräka mig om jag inte skaffade ett jobb.
Nu när jag tänker tillbaka känns det sinnessjukt att jag satt där i nästan två år vid datorn.
Om det varmörkt aå akulle su gömt dig och kastat saker på bilen.
Eller bara cykla förbi nära och långsamt och kollat rätt in.
Hehe!
Inte den jag brevade:
media.giphy.com
user. Fokusera ditt hat mot NMR och mongoloider.
Jag skrev ju regga dig med vad som helst
skriv [email protected]
>dkn 10 grader här i Sundsvall just nu favä
menade det inte som sexuellt. bara att det känns bekräftande och rätt. ger ro i själen att få höra något man kan acceptera.
>vad ska jag göra
>Vad som helst
>gör någonting helt annat
Det där är helt intetsägande, user
Jag har inte orken att träna och inte koncentrationen att läsa böcker, det är väl problemet.
kek
Ser ut som Gärdet.
Eller smyga på sig o ge dem skräckfilmsupplevelsen! XD
>piké
>fálki
>smögen
90% av tråden vet inte vilka dessa är
önskar någon familjemedel sa det till mig.
men att de snackar skit och psykoanalyserar mig bakom ryggen är väl bra nog.
>Det där är helt intetsägande, user
Det är det som är poängen. Om du suttit vid datorn hemma på rummet och inte blivit lyckligare av det så måste du såklart sluta med det och göra någonting annat
När du kopplat ur datorn och sitter där på golvet ensam med dina tankar tillräckligt länge kommer du hitta någonting att göra vare sig du vill det eller inte.
inte illa mannen.
>dkn anons har höstväder där dom bor
>22 grader här i östergötland
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
i always read it as "sveritarden"
k
Jaha hallå! Jo det är väl en grej att bli avvisad men när det är så nonchalant, elakt och direkt drygt så blir man bara sur. Har blivit avvisad av två till tjejer bara de senaste veckorna också, två jag var nästan helt säker på iaf var intresserade av mig. Har i princip gett upp nu, man blir bara så trött.
Hur går det för dig?
Så jag ska koppla ur datorn och se vad som händer?
Ja då kommer jag antingen ta upp mobilen eller koppla in datorn igen. Vad är poängen?
Gör inte det? Du måste väl ha kvar någon droppe disciplin i kroppen?
>Du måste väl ha kvar någon droppe disciplin i kroppen?
Nej, då hade jag väl tränat eller läst en bok. Jag har böcker i pdf-format på datorn, jag har bara inte ork att läsa dem.
är utanför malmö. vägen precis nedanför kullen. samma kulle som nils och olle tränade på.
>blev fan avvisad av en fet liten dvärghora på en nattklubb för ett tag sedan. Chad kom fram och bad henne om en cigg när vi stod där och hon sa bokstavligen åt mig att dra.
>dkn inget ädelt att dö för i vår moderna värld
min neger
Skit i det då.
depressed lads
Såg The First Purge i förrgår. Gillade att det var ett motorcykelgäng i den med. Kan man ta den och från varenda motorcykelfilm som finns för att "återskapa" kortegen.
I synnerhet de där gängen på 60-70-talen som körde med omaskerade naziflaggor för att visa att de var äkta.
Den här verkar fin:
hiddenremote.com
>nbögens fantastiska råd slår till igen
Dö i strid i det ädla raskriget min vän.
I slutändan kan ingen hjälpa dig förutom dig själv, om du accepterat att du inte har någon droppe disciplin är det kört.
Ni missar historia. Puss på er
>valberedning
Är detta något unikt svenskt? Det känns helt bisarrt.
>jo vi har en omröstning men det finns en 'rekommenderad' kandidat och valet är inte hemligt
Låt oss spela ett spel
I tror you är i the fel thread min family
cringe
>knull utanför Malmö
Usch!
Var glad för det.
Men tänk efter nu vad mycket arbete vi har framför oss. Dels måste vi fixa massa saker så att vi klarar torka osv. Dels kan inte boomergenerationen pensionera sig bort fort nog.
Jag skulle säga att Eric Torells död är det som satte spiken i kistan för den där skämta bort allting-grejen som råder.
Måste man regga sig där? Duger Discord?
Du har ju inte postat filmlistan din jävla bög
skaffa bara fejk mail
thought all swedes were depressed
har inte gjort mitt liv bättre för jag är inkapabel till att ta det större stegen som ambitiösa och lyckliga människor tar.
Jag klarade av att söka hjälp, att gå ner i vikt, att träffa psykolog, att skaffa ett skitjobb. Men ingenting är bättre, jag är mer deprimerad än någonsin och allt jag gjort på papper de senaste 3 åren är framsteg.
nu då? vad händer nu? ingenting, för jag kan inte träffa människor, jag är ett miffo, skadat jävla cp som suttit isolerad för längre och inte längre kan bilda relationer med folk. Vad vill du att jag ska göra? är ditt tips till mig att bara bli funktionell människa som blir mer social än nbögar så jag klarar av att träffa vänner som ensam 26 åring?
inte ens nbögar får nya vänner vid denna åldern.
nej du letar efter /mämmi/
Har redan sagt att du kan t.ex. undvika datorn, telefonen och pojkrummet men du förkastade idén direkt.
>har inte gjort mitt liv bättre för jag är inkapabel till att ta det större stegen som ambitiösa och lyckliga människor tar.
Exakt, det låter som att det är kört så länge detta är sant
>Går in i /mämmi/
>Inga söta magar som brevas
Besviken favä
Det är inte hopplöst, du kan träffa nya människor. Vad får dig att tro att ambitiösa och lyckliga människor är samma grupp? Enligt min erfarenhet är "ambitiösa" nbögar i regel slavar till mentala spöken i betydligt större utsträckning än vad socialt efterblivna "autister" är.
åk och "släck" en brand
Hello my Danish brothers. I have a father whose ancestor 4 generations back are from Denmark, and on my mother side I have a Norwegian ancestor a couple of generations back. I want you to to tell me the best way to learn Danish, and also how to behave just like a true Dane.
Kind regards,
Your brother.