Tenk å ha Eivind som guttevenn-utgaven
Forrige:
Tenk å ha Eivind som guttevenn-utgaven
Forrige:
Forste for Irene fra Portugal
Forst for Bjartemann
innafor å henge seg?
Asiatiske sötnoser skremmer meg, vet aldri om hun er 14,24, 35 eller 45
hva er favorittordet deres
mitt er "molefonken"
Så lenge du gir beskjed til nodetatene i riktig tid så du er garantert dod, men ikke henger altfor lenge. Gjor det også på et sted som er lett å komme til, men ingen tilfeldige forbipasserende må finne deg
Langt utti skogen er også noe drit, for plutselig blir du meldt savna og da må sånne som meg ut på leteaksjon
13 er lavalder I Japan, og 14 i Kina. Bare så det er sagt
"Blodhevn" fåvæ
Hun er under 14
Og det er lett å se om de er gamle nok fåvæ, du har bare ikke vært rundt mange asiatere hvis du tror at alle ser "unge ut" selv om de er voksne. De ser ikke ut som unger hvis de er voksne, sånn er det bare. Fy faen så jeg hater pedofile. De burde henges på torget. De er verdt mindre enn somaliere som ikke arbeider.
Prövde å höre litt på RR nylig, kunne praktisk talt kjenne hjernecellene forsvinne.
>Fy faen så jeg hater pedofile. De burde henges på torget. De er verdt mindre enn somaliere som ikke arbeider.
100% enig
t. dum amerikaner som er hjernevasket til å tro at alle under 18 er uskyldige barn
Dette! Ser fort at en asiatisk sötnos er lovlig eller ikke.
>13 er lavalder I Japan
nei fåvæ
>The Age of Consent in Japan is 13 years old. The age of consent is the minimum age at which an individual is considered legally old enough to consent to participation in sexual activity. Individuals aged 12 or younger in Japan are not legally able to consent to sexual activity, and such activity may result in prosecution for statutory rape or the equivalent local law.
Japan statutory rape law is violated when an individual has consensual sexual contact with a person under age 13. At 13, Japan's base age of consent is the lowest of any developed country. However, many prefectures also have local "corruption of minors" or "obscenity statutes" (淫行条例) which raise the de-facto age of consent to 16-18, unless they are in a "sincere romantic relationship", usually determined by parental consent. For example, the effective age of consent in Tokyo by local statute is 18. The age of marriage is 16 for girls and 18 for boys with parental permission, and 20 otherwise (as stated in " ナス邃「窶慊カ窶「ナクナスニ停?邸", the Child Welfare Act of Japan.
>dfn ingen jv noensinne
skal vi spleise på hore?
Så bare på kartet på Wikipedia jeg. Jaja hadde aldri vært interessert i en under 18 uansett
/norgetråden/burde dra på guttetur sammen til Thailand
Alder?
thailand blir litt droyt
hvorfor ikke amsterdam?
eller Christiania??
Det er ok å rasemikse med asiatiske sotnoser, det som ikke er ok å er å ta med sotnosen og ungen tilbake til gamlelandet
Vi gjor som han sa Amsterdam er bedre enn Thailand
>spleise
>hore
fy flate
fy faen anonsen, det ville jeg vært med på
20
20? Neh, helt innafor. Mista ikke moydommen for jeg var 23 jeg
Hvorfor ingen jv da, i dine egne ord?
jeg er hovedsakelig uinteressant og sosialt autistisk, sånn er det i hvert fall fra mitt perspektiv.
men men, ja ja
Er du komfortabel med det da?
Norgetråden logikk:
>dude bare drep alle joder og negere lmao
>waaaaah ikke se på denne jenta under 18 år det er så degenerert
Jeg vil at alle pedofile skal do, og det inkluderer alle som tilber Allah og Muhammad siden det er en pedofilreligion.
>dfn jeg også mistet jomfrudommen da jeg var 23
1. Hvor gammel er du nå?
2. Hvordan skjedde det?
24
Reiste til USA for å treffe ei jeg kjente over nettet
denne skogen er for jakting og leving, ok?
var det burgerinna?
B-Burgerinna?
burgerinna??
FROKEN BURGER?!
Nå henger jeg ikke helt med
Jeg er hos burgerinna nå og kan avkrefte at han tullingen der har rort henne
Avskaff statlig pensjon
basert og rodpillet
egentlig ikke, men heller ikke ukomfortabel nok til å endre det
>mfn
Tenk å ta jomfrudommen til en rullestoljv
Tenk det, gutta
>– En terskel
>Syvertsen sier at han forstår at kirkene sliter okonomisk, men synes ikke inngangspenger er riktig vei å gå.
>– Jeg er gjerne med på å sponse kirka, men ikke på denne måten. Hadde det stått ei kollektbosse på innsiden av dora, hadde jeg med glede donert noen kroner.
Klassiske #varmevenstre som vil benytte seg av en tjeneste og gi alle andre regningen. 40 kroner i egenandel ble for mye for han, stakkars. Det ble "en terskel"
Privatiser statskirka
>betale penger for å gå i kirka
altså
rompis
Eg må drite
Gjelder turistbesok og konserter.. Gudstjenestene er gratis. Han var en turist som ikke ville betale en slant for vedlikeholdet på en turistattraksjon.
EG MÅ DRITE!!!
can someone explain OP's image for me
han må drite
now say it in american
han må drite
he must shit
that's better
what did he mean by this?
Er vel i Oslo for tiden jeg da
Hva gjör jeg i morra?
drit
drit
>Oslo
Nei, du går vel rundt i overbefolka gater som lukter dritt, kjoper overprisa mat og prover bastant å unngå oyekontakt med uteliggere og innvandrere?
drit
de er kjærester
Gå til skittentoyskurven hennes og ta bilder av trusene hennes med storkna fittesaft i
how do we stop the epidemic of white men wasting their genes on slutty asian roasties, brahs?
>white men
That """man""" may look white, but he is a cuck by merit. Probably slav as well
Raise stronger white men
*klyper deg i fleskepuppen*
Hapas are the master race of the future wh*teoid
>* pinch your bottle cup *
what did he mean by this
legger meg gutta... håper nattskiftet holder koken mens vi slaver for sjefen...
hold snavla din forbaskede dogenikter
test.
Å herregud
Den trusa er...
>Det brune merket.
FYYY
Bra brev!
hvordan importerer vi skoleuniformskultur til norge?
based
Det er toft å bo i kott og jobbe til man er 75.
-Dagbladet.no
Godt at propagandaen dems er bak betalingsmur da, så færrest mulig leser dritten.
Kredlå
eivind er faen ikke en mann
oslo er jo lavnokkel billigere enn andre steder
Da har jeg kommet hjemme fra bryllupet jeg skulle på, som jeg stilte noen sporsmål et par uker siden.
Skal si at 20 timer kjoretur til og fra var faktisk verdt det, og nå er "slekten" min gått fra 15 personer til 123 med ektegubben sin slekt. Var meget rorende å se på, og bare trivelige bygdefolk, noe jeg som bykar ikke forventet!
Men om jeg skal gifte meg så skal ingen babyer og barn under 10 få bli med. Fy faen så mye bråk disse oppmerksomhetstrengende skapningene lagde under taler og vielse
>t.enebarn
Livet er egentlig ganske kjipt og jeg tviler på at jeg er i live neste år.
Jaja, god natt.
Helt riktig, hadde en lillebror men han dode krybbedoden mens jeg var 2 år gammel, så mine foreldre ga meg alt selv om de var fattige faen selv. Har aldri brydd meg om slekta (farsiden som er byfolk vil ikke ha noe med meg å gjore pga pappa ble narkis selv om det er 12 år siden han dode) generelt, men de har alltid provd å bevare en kontakt til meg, og denne gangen så jeg en mulighet til å få trene på distansekjoring samt mote dem igjen etter 8 år. De fortjener at jeg faktisk "gidder" dette når de år på år sender meg meldinger som jeg oftest ikke svarer
what's for dinner
nei nå altså, det er faktisk midt på natta!!!!!
Natta's dult
sett deg opp på tråden og dult litt 'a
Nå er det opp og stå, ut og gå. Opp med dere, tjukke aper
Lurer på det samme.
uansett hva du sier eller hva du gjor
da jeg er alene ville jeg heller være med deg
fuck disse andre negerne jeg skal være akkuratt ved din sia
til 3005, vent litt
jeg er på noe ran en negerbæsj, ta en negertispe
gjor dashen i pisken, tell pengene dine i pisken
jeg drar opp med en pinne, jeg lar det ekskrementet slå.
Rop ut, men jeg knulla den negertispa.
Hva ville indianernavnet ditt vært? Mitt ville vært Runde Gris.
Stygge Fitte
Dum Frosk