Sverigetråden - Fin upplaga

Attached: 1514335503158.png (736x627, 77K)

Other urls found in this thread:

rabb.it/Anon1212
ateriet.com/findus-jultallrik/
lakartidningen.se/OldWebArticlePdf/1/18150/LKT1217s888_892.pdf
aftonbladet.se/valkompassen/
svt.se/nyheter/inrikes/mansrollen-bidrar-till-att-fler-tar-sitt-liv
youtube.com/watch?v=gjVE4J4mBRA
lets.rabb.it/sZ9BQ4ua9O
twitter.com/SFWRedditVideos

hesa bögnigger fredrik

Attached: why.webm (872x492, 2.09M)

ful upplaga

rabb.it/Anon1212

Andas Inte visas just nu

Hej

Först för bögdöd

Attached: 1532501153213.jpg (499x280, 27K)

bor mitt i Göteborg och hörde inget

krinsch

vilken bra upplaga du gjorde, user!

Attached: asuka (6).gif (540x304, 2.27M)

hej user

tack! vilken fin brevare du är

Attached: 1533115774725.png (1280x781, 1.41M)

>dkn heter David

Vem vill lira wow?

de finaste brevarna kommer alla fram på natten~

Alla David som jag träffat har varit problembarn favä

fan gör du här då

det är sant. alltid mys vid 1-3 sådär

Attached: 1508524505399.jpg (600x600, 147K)

>På tio år (2006-2016) har psykisk ohälsa bland unga vuxna, 18-24 år, ökat med närmare 70 procent.
>Fyra personer – varje dag. Så många svenskar tar sina liv. I åldrarna 15 och 24 är självmord den vanligaste dödsorsaken. Män är överrepresenterade i statistiken och står för två av tre självmord
vif alla fallna bröder där ute.

Attached: 1495951177313.png (656x755, 39K)

jag till vänster

vif

Lyckades göra slut med tinderdejten. Nu firar vi grabbar!!!

vi ofcels broder

undrar hur många man har snackat med i tråden som har dödat sig sjävla nu

Attached: frens.jpg (657x527, 35K)

breva historia

Attached: 1533401555844.png (1136x1012, 911K)

i jänkarfilmer ber polisen ofta om att folk ska öppna bagageluckan när de stannar dem. Händer sånt IVL?

aldrig varit med om i sverige

in före Aftonhoran gör en artikel som heter
>1/3 av alla som tar livet av sig är kvinnor, vad kan vi göra åt det?

Attached: 1533323681867.jpg (1440x720, 732K)

Favä så är det värre om en kvinna tar självmord än om en man gör det

Vi har fler män än kvinnor i Sverige

AND THE GLOVE COMPARTMENT IS LOCKED
SO IS THE TRUNK AND THE BACK
AND I KNOW MY RIGHTS
SO YOU GON NEED A WARRENT FOR THAT

fin bild, jag sparar den

Eller så sänker vi antalet "män"

Attached: 1532843660688.gif (500x375, 953K)

PRISA GUD

DET ÄR BARA 25 GRADER I LÄGENHETEN!!!

undra hur många gånger jag pratat med samma jävla person

Fyfan.
Vila i frid.
Är kört för oss. Ingen bryr sig om oss. Samhället har bestämt att vi är skräp.

Förmodligen väldigt många gånger om du är aktiv. Skulle säga att ungefär 8-10 brevare står för majoriteten av breven i tråden.

Ha inte ångest anons, alla kan inte vara män

Attached: lol.png (683x481, 272K)

TV:n visade myrornas krig. Det var det enda Bengt kunde få se nu för tiden när hans A-kassa dragits in.
"Förbannade jävla TV-jävel".
Oj vad Bengt svor. Det blev alltid dystert under juletid, inte minst för att hans dotter och fru, Anna och Gertrud, dött fem jular tidigare i en tragisk snöskottarolycka. Till råga på allt hade hans knä börjat jävlas igen, och i kylan i hans dåligt isolerade lägenhet i Bandhagen i Stockholm strök han lite salva över knät för att lindra den fysiska smärtan.
Den psykiska smärtan visste han bara ett sätt att råda bot på. Alkohol. Alkoholen dömde inte, alkohol straffade inte, alkohol sa aldrig "Du måste väl förstå att du inte kunde bromsa med plogen i nedförsbacken när det är blixthalka, och du såg ju att de satt i pulkan", alkoholen lyssnade, och gav honom alltid ett leende på läpparna.
Han korkade upp Stolichnayan och tog sig en stärkande tår. Det kanske kunde bli lite julstämning ändå, om det bara fanns något att få i kistan.

Påväg till Matdax började Bengts knä dunka mer än vanligt, han fick sätta sig på en bänk och vänta ut smärtan.
I den gråa, regniga stockholmsvintern satt han där, lite på lyset, och funderade över hur det hade kunnat vara, om hans familj ännu varit i livet.
Då hade han inte blivit sparkad från sitt jobb, då hade han inte blivit lämnad av sina vänner för att han inte hade kunde hålla en vanlig konversation utan att gråta. I sitt försök att må bättre föreslog hans terapeut att han borde skaffa hund, vilket han gjorde, med en entusiasm som bara en man som varit på botten och fått en glimt av hopp kan ha. Hunden hade tyvärr bitit ett barn och behövt avlivas. Det var då Bengt tog till flaskan. Och vilken vän flaskan varit sen dess.

Attached: 1528579033624.jpg (1024x682, 64K)

Knät var hanterbart nu och Bengt fortsatte till Matdax. Väl inne plockade han på sig alla ingredienser han behövde för att göra köttbullar. Bengt var en mästare på köttbullar, det var hans paradrätt, och även fast livet var dyster såhär på ålderns höst, så kunde han fortfarande hitta glädje i matlagningen. Men på juldagen tänkte han bara vila, så då fick det passa med något mer lättlagat.
I frysdisken hittade han någon ny rätt han inte sett förut, "Findus Jultallrik" läste han på paketet.
Det fick bli bra, inget annat skulle ändå kunna toppa köttbullarna.

Gåendes hem längs Harpsundsvägen orkade knät inte med, och Bengt föll till marken ovanpå sin kasse. Med ett vrål av smärta, både fysisk och psykisk, insåg Bengt att allt han handlat för köttbullarna hade gått sönder. Han försökte förgäves skrapa upp sörjan av mjöl, ägg, senap och ströbröd, innan han begravde sitt ansikte i de kletiga händerna.
Det enda som klarat sig var jultallriken. Bengt lyckades med en kraftansträngning ta sig hem, och väl i soffan slappnade han av. Det fick bli en kall jultallrik, han hade inte kraft nog att ta sig till köket och värma den.

"Ansjovis gör sig inte bra frusen" konstaterade Bengt, och tuggade ihärdigt i sig av Janssons. Det var tur att spriten alltid stod inom en armlängds avstånd, men trots ett gediget försök att skapa lite julstämning, blev Bengt inte nämnvärt bättre till mods.
När klockan närmade sig tio, och jultallriken nästan var uppäten, tog sig Bengt upp ur soffan, vinglade till lite, och tog sig bort till städskrubben. Han hittade en lång förlängningssladd och begav sig ut i vardagsrummet igen. Lampkroken fick duga, den behövde inte hålla särskilt länge.
Väl på pallen sneglade Bengt mot soffan en sista gång. Det var lite gröt över. Den skulle tomten få, tänkte han. Och spriten som var kvar, den kunde ambulanspersonalen få, det kunde de behöva.

Och med den tanken lät han knät ge vika en sista gång när han gick sin skapare till mötes.

Vi har fler kvinnor än män om man inte räknar med invandrare.
Svenska män är INTE umbärliga bara för att vi har invandrare. Tvärtom, det var kvinnorna som förde oss hit, inte männen.

Attached: 1527812168796.png (680x415, 21K)

Å NEJ

Attached: 1533508043989.jpg (2449x1632, 479K)

Tror jag läst den här porrnovellen förut, är det den som spöket från forna jular är en 12 årig tjej med feminin penis?

Ta livet av dig niggerhora

owo pojkar är söta

åwå

>dkn kvinnor är helt inkapabla att förstå att allt inte handlar om dom hela tiden

Attached: 1533322650442.jpg (828x542, 169K)

>käken växte lite snett
>hade haft jävligt bra käkben om det inte gick så jävla fel
>ser ut som en tjockis på ena sida och på den andra sidan så juttar käkbenet ut och ser jävligt bra ut.
måste operera så det sitter rakt och fint

uwu

>skriver ett brev på kanalen
>ser att jag skrivit något ord fel
>stänger ner datorn
>går fram och tillbaka i rummet
>lägger mig i sängen
är det autism?

hehe du är inte ensam om det

Personen jag en gång var finns inte längre. Den personen jag är nu är nått helt annat. Mina minnen tillhör inte denna version av mig.

Någon som vet känslan?

Attached: 1533510499768.png (1080x713, 884K)

>dkn ingen finskpaj

Attached: typical finn2.jpg (1000x1000, 153K)

>vaknar i panik av att jag har sendrag
går det att göra något för att inte få det?

aa min Jow Forumsjonte fas

Drick mer vatten.

>Muskelkramp är vanligt hos äldre och gravida, särskilt under senare delen av graviditeten.

>Kan inte fucking sova
>Ska upp och jobba om tre timmar
:/

han är gravid med en rejäl BRAPP

Hur får man i sig mer magnesium?

t. hjärnkulting

ät en cykel

ät choklad

ateriet.com/findus-jultallrik/

d1a>lakartidningen.se/OldWebArticlePdf/1/18150/LKT1217s888_892.pdf

Ät en bajskorv :3

ät en magnesium

Attached: bibbe.png (307x63, 5K)

jag kommer fira jul själv i år, orkar man fixa julmat till sig själv?

Jag på bilden
Tre gånger om men inte galen. Mensen är kvinnans. Gör du hår av det sär så kommer du tappa bort de;den;dina husdjur. Alla vet svaret, provet var för 2 veckor sen och Alex sa att du såg slutet, på på. Varför jagar män? IT är hans val, Hans heter han.

Brinner det, svara inte på frågan. Bada aldrig mer i ditt liv. Du kommer att dö om du begår samma film två gånger till.

Glömde vad sidan hette men fyrklöver. Knåpper du upp den så jag kan gnaga. Ingen trummar lika högt som min granne,

Hör du det? Sluta spela instrument, innan det så såg jag till att storhandla. Kommer jag dö?

I drew a retarded alligator

Attached: 20180803_001053.jpg (3264x2448, 2.05M)

>Jag på bilden
>ingen bild
hmm

blev f1 sugen på risgrynsgröt favä

aftonbladet.se/valkompassen/
Fick 66% på M och bara 63% på SD. Försöker Aftonslynan att förvirra mig?

Attached: 1481049346169.jpg (512x288, 33K)

8/10

post butt

pretentiösa fikusar sitter och gör sig roliga över en lunchlåda, kul.

noice

Attached: 1533300295238.jpg (500x500, 67K)

>alla frysburgare är antingen typ 5 miljarder gram alternativt futtiga 90g

Vad håller de på med?

Vilken är din högst specifika storlek som du inte kan hitta? För 90/120/150 är fullkomligt normala storlekar.

Källa? Inte för att jag tvivlar.

Glömde bort vad en bild var.

Oroa dig inte ringde mamma. Flera gånger har jag fastnat där. Men ingen som tänker på det så det är då jag tar hänsyn.

Ska han vara dryg har jag redan tappat träden.

du sitter inte allvarligt och försvarar den där styggelsen?

duger SVT?

svt.se/nyheter/inrikes/mansrollen-bidrar-till-att-fler-tar-sitt-liv

Jag säger att dom överdramatiserar något oerhört, som om folk som regelbundet köper frysta snabbrätter sitter hemma i sin tomma etta och äter en torftig jultallrik framför tv:n.. det är 300% mer troligt att folk faktiskt gillar julmat och tog med sig dom till jobbet, som [spoiler] mina kollegor gjorde på den tiden[/spoiler]

markovkedja?
>Du kommer -> att
>kommer att -> dö
>att dö -> om
>dö om -> du
>om du -> begår
>du begår -> samma
>begår samma -> film
>samma film -> två
>film två -> gånger
>två gånger -> till.

Har inte sett 120g på ett år typ. Allt över det så är de alltid tjockare vilket suger med malt kött.

youtube.com/watch?v=gjVE4J4mBRA

>dkn brukade prata med den här snubben ganska ofta för typ 10~ år sen

Kom om ni vill anons
startar strax
lets.rabb.it/sZ9BQ4ua9O

Attached: Jim.png (667x670, 353K)

>Samtidigt bidrar könsrollerna till att unga män inte söker hjälp för psykisk ohälsa.
Jävla nonsens.
Jag sökte hjälp för psykisk ohälsa, psykologen sa mer eller mindre åt mig att dra åt helvete eftersom att jag varken skar mig själv eller var självmordsbenägen.
Inte mansrollen det är fel på, utan feminismen som genomsyrar samhället.
>haha oj vi är ledsna user men kvinnor försöker faktiskt ta livet av sig oftare än män, det finns inga resurser eftersom att rostis försökte ta livet av sig genom att skära tvärs över handlederna

Skaffa en transfv :3

Attached: 1533414208531.png (700x675, 108K)

Vi behöver tillbaka Gudsfruktan i vårat samhälle

aa men nej

Kommer ni titta en film med oss?

Attached: 59da7e2f.png (276x183, 65K)

Framstod ganska resonlig ut i den videon

>t. transhorbög

har ätit 3 eller 4 strutglassar idag, hjälp

Attached: 1513874401603.jpg (704x400, 28K)