/mämmi/

Pamauttelupainos

Attached: pamauttelu.gif (640x410, 72K)

Other urls found in this thread:

yle.fi/uutiset/3-10339372
twitter.com/NSFWRedditVideo

Első

Oispa talvi

huomentu nyymyt :3

Attached: V.jpg (1600x1200, 197K)

moi ihanuus!!!!!!!!!! :3

moi sinä ihana!!!! >;3c

lopettakaa

*lopettaa nyymin*

Was this picture taken in Vantaa?

Suomineito on lutka

Oli muuten viime perjantaina tosi hyvä miitti, tulkaa nyymit tekin joskus miittiin. Kunniavieraina oli mm. Vantaanyymi ja pyörähomo.

Huh hels mitä rölliä nyt taas

yes

oho

Attached: 1533529078737.png (570x237, 20K)

Millä perusteella on rölliä?

egy sör

evoho

Attached: Zuamuyu_d.jpg (640x853, 51K)

No eihän kukaan täysjärkinen halua olla missään tekemisissä noiden psykoosipotilaiden kanssa

Ää mä en halua tehdä töitä enää

No mee sanomaan se pomolle

Nauroi ja käski takaisin sorvin ääreen.

Kaikki noista oli ihan normoja, ei mitään psykoosipotilaita.

psykoosipotilaat on yleensä normoja

pian kilpisjärvelle

hitto ku kakkaaminen tuntu äsken hyvältä. miks kakkaamisesta irtoo välillä niin hyvät euforiat?

Ai ELSO vai?

Attached: elso.png (145x187, 26K)

koska olet homo ja nautit peppuleikeistä

Lainnet liplutaa

Attached: 1533504915606-int.jpg (701x900, 191K)

Painaa eturauhasta. Jos on euforista, niin olet varmaan homo.

Voiko voileipägrillissä paistaa hampparin vai onko se laitonta?

Katoin EVO turnauksen tänä viikonloppuna.
Oli hyvä, tuntuu kyl et viime vuonna oli parempi meno mut mahtu paljon hyviä finaalei tähänki kuten Puyo Puyo, Aquapazza ja Tekken. Catherine, SFV, Guilty Gear oli jees ja pari muuta weeb fighteria.

Attached: Rin - issikiiiiiii.jpg (2000x1260, 133K)

Vielä pahempi.

siis joo, tuntuu iha helvetin hyvältä. kun pääsee aamulla vääntää kunnon pökäleen pönttöön nii se on päivän kohokohta
en nauti

Tuliks iso jööti?

joo, kaks isoo pökälettä

joskus mulla tulee kookosöljyä kun käyn kakalla

Attached: 1521244804719.jpg (699x485, 60K)

Joskus runkkaan tämmöiselle.

Suht keskinkertaista

Jos mulla ois nyymi niin pitäisin sitä lusikassa enkä päästäis sitä koskaan vapaaksi. :3

Terve ystävät! Joko olette muistaneet hankkia oman kopionne fallout 4: vr painoksesta?

Attached: 1347043586643.jpg (760x445, 397K)

en omista vr mutta minulla on normaali kopio pudotaulos neljästä

siinä meni se kesä

Niin ne vuodenajat vain vaihtuu

Attached: 1529062363867.jpg (1346x2047, 630K)

Vieläki kuuma tääl Lahes, haista paska. Ei oo ukkostanu tai satanu kertaaka kolmee viikkoo muutamaa kuuroa lukuunottamatta.

based boomer

Tommosten reisien kanssa varmaan aika puuduttavaa istua noin.

>loppuviikosta taas 30
Eipä menny

Noi neekerikelit varmaan pysyy ihan vittuillakseen talveen asti, ja sit vaihtuu yhdessä yössä 30 -> -30 ja tulee metri lunta

Attached: juuh.png (656x328, 28K)

miks herään vaik väsyttää ;_;

Ei saatana mitä paskaa.

>yhdessä yössä 30 -> -30 ja tulee metri lunta
Kuulostaa helvetin hyvältä

en usko että joku epäironisesti haluaa jotain vitun pakkasta ja lunta

Uskaltaako kerrostalossa pitää tietokoneen johdot seinässä vaikka ukkonen jyristääpi?

Attached: 1533501089951-int.jpg (900x873, 206K)

Oho, ihka aito neekeri

tapa jo ittes saatana
en mä mikään neekeri ole, en vaan halua että jäädyn kuoliaaksi

Tuu tänne Etelä-Suomeen. Täällä ei ole kirjaimellisesti koskaan kylmä. Talvikin on 404.

>vähän viileää
>jäätyy kuoliaaksi
Neekeri

Epäironisesti tää. Kun kahlaatte kengät lunta täynnä aamulla vitun pimeässä kylmälle autollenne ja alatte putsaamaan puolen metrin lumikerrosta ja raaputtamaan ikkunoita, muistatte miten hyvää aikaa kesä on

Täällä Suomessa ei oo vittu jäätyny kukaa. Kovat pakkaset oli viimeks lapsuusvuosina, vitun neekeri.

Onneks on kunnon kengät ja housut ni ei haittaa, onneks on autotalli ja onneks ei pien skrapaus haittaa yhtää. Mielummin vähän liikuntaa talvel ko kesäl hiostavaa paskaa eikä mitään maha.

ne on kaikki rottia joitten ei tarvi käydä lähikauppaa pidemmällä ulkona.

Mut lähimpään kauppaan on yli 20km?

Ukkonen aiheuttaa ongelmia osuessa linjoihin ja kaupungeissa on vedetty jakelut maakaapeleilla. En tiedä mutta luulis ettei ole kaupungeissa hirveetä ongelmaa

Jeesus kristus sentään kuinka kamalaa

Attached: Screenshot_20180806-115538~01~01.png (1061x1687, 2.56M)

kuvitelkaa olevanne niin epävarma että esitätte thaimaalaisella nukketeatterifoorumilla tykkäävänne pakkasesta jotta näyttäisitte kovalta

Ydinaseiden latausääniä

SOTAPILLIT HUUTAA!

yle.fi/uutiset/3-10339372
>Saksassa papparaiset karkasivat vanhainkodista – poliisit löysivät hevimetallijuhlilta
Asiapapparaiset

Oon tosi lihava, hikoiluttaa tää kuumuus ja ahistaa mennä ulos teepaidassa kun miestissit paistaa 5km säteelle

YDINASEIDEN LATAUSÄÄNET!

Attached: 1532858451222.jpg (1037x583, 250K)

Mäpäs tiedän syyn miksi ihmisistä tulee läskejä. Ne juo sokeria. Limsat? Täynnä sokeria. Mehut? Täynnä sokeria. Kahvi? Monet lisää sokeria. Maito? Täynnä sokeria. Olut? Täynnä viljaa eli periaatteessa sokeria.

Jos ei juo sokeria niin ei voi tulla läskiksi.

Olette väärässä. Minä olen tehnyt ulkotöitä joku 10 vuotta ja minä todellakin toivon mielummin lunta ja pakkasta kuin tämmöisiä vitun neekeri kelejä

Pakkanen on pukeutumiskysymys. Hellettä ei pääse pakoon muuta kuin hetkittäin.

Nisteillä on vissiin tapana unohtaa mimmosia vuodenajat on, mutta se on sinulta ihan viimeisen päälle lapsellinen veto olettaa, että kaikki muut unohtaisivat kesän ja talven erot joka vuosi niin kuin sinä.

Riski on pienempi kun maalla, mutta jännitepiikkejä voi silti tulla. Mä pidän irti sillon kun ukkonen on alle kilsan päässä ja muuten kiinni (ja myös modeemin puhelinpiuha pitää ottaa irti)

En ole porvari jonka uber-vakuutus kattais myös ukkosvauriot, ja vaikka varmuuskopiot ja varakoneet onkin niin kyllä se vituttais jos pääkone hajoais

mäkin tiiän syyn, ne syö ja juo liikaa
siks sä oot lihava

Hmm nielum kiintoisaa.

Ite syön vaan sikana juustoa, kaikki muu mun safka on terveellistä.

Hahaha!

töpörödött törpördögök! :D

Attached: töpörödött_törpördögök.png (658x565, 211K)

Attached: 1472557344677.gif (438x271, 1.48M)

Juon melkein pelkästään vettä ja oon just ja just normaalipainoinen (melkein alipainonen).

Hey Hun, my Hun friend hasn't been online for two weeks soon and didn't say anything about going anywhere and has never been offline like this before.
He also suffers from some weird rare illness that gives him strokes once a month. Do you have some sort of police or hospital department number I could call that could provide help in English so I can check up on him?

no työttömät rotat erikseen
ooks sä koskaan miettinyt tota ruoan ja juoman sisältävää energiaa vai oliko tuo nesteeseen liuotettu sokeri sulle joku isokin relevaatio?

Syödä ei voi liikaa koska keho pysäyttää

uh well i tried googling but cant really find any number which would be helpful for you i think. theres only the emergency number which is 112 or the tourist police number which is 06-1-438-8080 im not sure if they can give you the information that you need

Attached: frens.png (868x307, 190K)

joo joo, olet väärässä

Guess I'll try calling the tourist number, if you find or come up with something else please do share. For now I myself need some sleep.

Anorektikko sä olet.

Oot väärässä. Kaloreista se johtuu.

alright, if you know his address or just his name and the city he lives in, then 112 could send out police to check on him

*pyllistää nyymin suuntaan*

I know his middle name and surname as well the fact he lives in Budapest, but that's a massive capital.

Kyllä se niin on että täytyy ittensä joka päivä tietoisesti täyteen ähkiä että painoa tulee. Mutta juomat on eri asia koska keho ei kykene kunnolla tunnistamaan juomista tulevia kaloreita, jolloin ne tulee ylimääräsenä päälle.

Kaveri haluu tulla kylään ja kysy oonko kotona. Mua ei kiinnostaisi tavata tänään muita ihmisiä. Millä sen näkemistä vois kohteliaasti välttää?

Sanot että on hommia niin ei kerkee.

yeh its massive but you might be lucky if he doesnt have such a common name. 112 could help

Kyllä kaverille pitäis pystyy sanomaan että tänään ei huvittais tavata ketään

Attached: 1529634036257.jpg (726x960, 365K)

oispa wow classic

>soita 112
>suomen hätänumero
Vittu nää kaikki pseuduryssät on TYHMIÄ.

>inb4 joku kaulaparta joka asuu äitinsä kellarissa tulee selittää jostain veljeskansa hevonpaskasta ja että kuinka ruotsalaiset on vihollisia

soon

Attached: 1521047604965.jpg (425x450, 168K)