Bögar är äckliga
Sverigetråden - Svenska upplagan
Har ni fått era valsedlar från AfS? Jag fick mina i dag.
För att det är ok när motståndarna blir censurerade och vänsternkommer föralltid ha makten,enligt vänstern själva.
Kommer kännas skönt när babbarna kommer börja åka dit för hatbrott mot vita.
vad hände med bra trådstarter?
>dkn ingen pv/fv som hälsar på en när man kommer hem från jobbet
>dkn ingen pv/fv som har lagat en god middag åt en
>dkn ingen pv/fv som myser med en och kollar på film/serier/anime efter maten
>dkn ingen pv/fv
Du tyckte om den? Om jag också gör det, har du några liknande böcker att rekommendera?
Är aldrig numera på evenemang där det skulle vara kul att testa MDMA, och dessutom verkar det lite läskigt.
LSD däremot verkar intressant, och har pratat med en gammal vän att kanske testa på det nu i slutet av sommaren. Han skulle då agera som barnvakt så jag inte hoppar ut genom fönstret.
Menar du typ Game of Thrones och så?
Min fv dumpade mig för snart ett år sen nu. Tänker fortfarande på henne varje dag och mår skit. Hur kan jag sluta vara en sådan beta?
Träffa någon ny.
inget fel med det om jag tycker om det
Beställde igår favä
Sist jag skrev neger blev jag avstängd i ett dygn favä t. OP
>dkn skulle vara en bra pv om jag hade alkohol i kroppen hela tiden
Betygsätt mitt käk favä
Nej, rädd för att grannarna ska se. Men det går väl lika bra att bara skriva "Alternativ för Sverige" på en blank valsedel?
>Dumpar min flickvän för att jag träffat någon ny
>dkn måste blockera hennes nummer för hon slutar inte ringa och smsa
Fattar inte hur man kan vara kär i någon så att man fortsätter bry sig om den efter man blir ignorerad
Bläh
aa typ
senaste var prinsen av törnar-serien. Den var väldigt kantig
Har köpt väldigt många svenska böcker på sistone (alla från Modernista...), behöver en liten paus från det. Dessutom kostar det mycket mer på svenska, och många av dessa böcker hittar jag inte på svenska.
Ser oironiskt gott ut om jag ska vara helt ärlig.
Valsedlarna kommer i ett neutralt vitt kuvert, men ja det går att använda en blank valsedel.
>Han skulle då agera som barnvakt så jag inte hoppar ut genom fönstret.
Tro inte att du skulle göra det här, ge dig själv inte dessa ideal av hur du kommer agera.
Du kommer känna av först en gnutta och sen kommer det trappas upp, under denna upptrappning kommer du vänja dig vid effekterna.
En LSD-tripp kan vara 13+ timmar, så rensa ditt schema 2 dagar framöver.
>Oskalade potäter
>Morötter
>Äter vid datorn istället för vid matbordet som en människa
>Pepsi direkt från burken som en KNATTE
Systemkollaps/10
En kusin älskar fantasy, så tack för tipsen. Ska ta och kolla in om man inte köper det som present!
följde pangdöpajs video, gott som in i helvete favä
>youtube.com
Detta är den verkliga anledningen varför vissa män börjar betala proffs. Inte för att de är kvinnohatande monster.
Men det kan du ju inte berätta för en svensk kvinna för då blir hon förbannad...
>Läsa böcker på svenska som är hundra gånger bättre översatta på engelska
Plebejer
radera detta
Tror inte det handlar om det i mitt fall. Tror jag har taskigt självförtroende och tvivlar på min förmåga att träffa någon så så känns som jag förstörde min chans typ.
Jaja. Jag testar att sitta i Sverigetråden några timmar och dricka sprit. Det borde lösa alla mina problem.
>sweden
lol
går det bra att skriva alternativ för norge?
Gör det inte. LSD är inte en intressant grej som du bara testar över en helg. Vad LSD gör är att det bryter ned ditt medvetande och din självbild och vad som blir kvar är ett tomt, vilset vrak. Begå inte samma misstag som jag gjorde. Undvik psykadelika som pesten.
>Är aldrig numera på evenemang där det skulle vara kul att testa MDMA,
Om du är social och kan tänka dig att nböga dig så finns det rave. Men har du inga nära vänner du kan tänka dig ta mdma med?
>och dessutom verkar det lite läskigt.
Ja brukar vara så, men personligen så ångrar jag absolut inte alla de gångerna jag har kört detta.
Om han aldrig har prövat något av detta så snear han garanterat på LSD, om han nu inte har prövat svamp innan.
Japp, har en liten aning om hur det är (pratat med folk som tagit det), så vet på ett ungefär vad jag har att förvänta mig om jag någonsin testar på det. Är inte rädd för att flippa ut och dränka mig själv i sjön eller så, tänker att det bara är en bra idé att ha någon som kan se till så man äter och dricker ordentligt och så.
Oh ja, det är helt klart något man i sådana fall tar på en fredag, så att man kan vila ut ordentligt efteråt. Inte som söndagsgodis!
>följde pangdöpajs video
du vad?
Trodde det var färdiglagade köttbullar. Minns att jag testade något recept från Jamie Oliver/Gordon Ramsay (lol) för länge sen, köttbullarna (som användes till köttbullesubway) var himmelskt goda.
Bra att försöka bemästra språket i det land man bor i.
Så länge inte Gun-Britt som räknar rösterna tänker:
>vad står det här? "Aliernativ för Sverip"? Nä, den är ogiltig så den hamnar minsann i papperskorgen.
60-61kg
Vad hände med dig då?
Det du beskriver låter mer som brittiska mammafondernas psykningsaktioner än psykedelika.
Söt, du är så lätt :3
>vegetariska "kött"bullar
Test
>t. konspirationslallare som ständigt behöver vara ett offer
tog vanligt kött, är inte homofil
>feministhoran som 2014 tog en SD-valsedel, skrev dö rasistjävlar på den och stoppade ner i lådan
Asg
>dkn mörkasidanphil kan få fv men inte jag
är ju skelettig...
Hur gammal är du?
N Y V I D E O
Y
V
I
D
E
O
youtube.com
Oj, det låter inte så kul. Men de flesta jag pratat med, eller snarare allihop, har bara haft bra saker att säga om deras upplevelser med LSD. Men det är personer som bara tagit det en gång, vet inte om det är annorlunda om man börjar ta det flera gånger i veckan.
Är inte så mycket för festande, tycker det är tusen gånger bättre med en myskväll hemma, vilket är varför jag bara brukar grönt/brunt och aldrig testat något annat.
>om han inte har prövat svamp innan
Är svamp mycket mildare än LSD?
Arkadhall och Chill?
Han blir snart av med henne, så fort han förlorar huset HAHAHAHAHAHA
>läser den engelska övesättningen som /lit/ rekommenderar och ingen annan
>kan inte språket den blivit översatt ifrån
>påstår att det är den bästa översättningen
Psevd och försökhård
Oj, var längesedan man gjorde det. Ja!
hemlis, folk skulle säkert säga jag är farfar eller andra elakheter bara för man är över 20
>Läsa /lit/
Vad är detta på svenska? Diabetes?
>läsa
bögar kanske är äckliga men BAJS är gott mums :3
Näh så länge du är under 26/27 så är du ingen farfar.
Svamp är förbannat mycket mildare (och skojjigare tycker ja). Var ALLTID försiktig med nya psykoaktiva stoff; gör din egen research och lita inte på någon enskild källa om du läser på nätet.
>det är en fakking boomer som rollspelar som en liten tjej
>farfar
nej user, då är du ju bara mogen!
Fyfan vad alla män har blivigt biffiga och alla sv ho har blivit feta och degiga.
Standarden för män blir högre varje dag och standarden för kvinnor kan snart inte bli lägre.
Du kan inte ta det flera gånger i veckan. Jag gjorde det en gång, och var dessutom påläst innan jag gjorde det. Om du väljer att göra det, fråga dig själv först varför du vill göra det. Om du inte är bekant med droger som direkt påverkar ditt medvetande och omedvetande så kommer du att uppleva det som extremt obehagligt. Det kommer att förändrar hur du ser på dig själv, och du bör fråga dig om det är något som du verkligen vill.
Tog LSD.
Undrar hur mycket de bajsade förr i tiden när de åt barkbröd, björkbröd och bajsbröd? :3
Jag vill åka till Japan. Se på naturen, äta god sushi, träffa nya människor medmera
Men jag vill också höra arga japaner skrika när de ser mig dessa exakta ord "White piggu go home"
Är det bara jag
Verkligen dags för män att sluta bara såna slampor som nöjer sig med vilken degklump som helst
>japaner är rasistiska
>dkn knäpper upp skjortan där det står "Jag har inga kalsonger på mig" på japanska
>dkn alla skriker och svimmar
Hur ofta suger du kuk?
>dkn över 25
URTIDSBOOMER! Jag är bokstavligen en grug, jag minns när vi slog grugettorna med klubbor och drog hem dem till grottan i håret
Hmm. Kanske borde testa en toppis istället. Har bara haft för mig att LSD ska vara en utav de mer säkra drogerna, men det kanske inte stämmer.
Vet att man inte kan ta det dagen efter, men trodde att man åtminstone efter 3-4 dagar borde kunna ta en till karta. Hmm, nu blir jag lite osäker på om jag ska testa det. Kanske när jag faller tillbaka ner i depression.
De här effekterna du talar om (har hört om dem, fast alltid i positivt ljus) - är det sant att de stannar kvar långt, långt efter att själva ruset gått över?
>det finns inga respektabla arkadhallar i oslo
Faan jag ville vara farfar..
>Faan jag ville vara farfar..
Vad menar du?
>en toppis
>en
Läs upp på doseringen oxå xaxaxa
>Är inte så mycket för festande, tycker det är tusen gånger bättre med en myskväll hemma, vilket är varför jag bara brukar grönt/brunt och aldrig testat något annat.
Samma här favä, myskväll hemma är det bästa. Och om du nu ska testa mdma så ha gräs hemma, riktigt kul att avsluta med att röka, då får man hallisar och sover hur bra som helst.
>Är svamp mycket mildare än LSD?
Nja, skulle inte säga att det är mildare, men det är lättare att stoppa i sig stor mångd LSD än svamp.
Svamp är mäktigt, det kan vara väldigt skönt för hjärnan ibland, meditation. Olika för person till person.
Men svamp är så tidskrävande att ta
>dkn 18
lmoar på er liv sprängare
mm jag var 18 igår och nu är jag 25 och lönis och det kommer hända dig också
Farfar låter som en titel med superpondus.
lmao börja träna
Trodde du ville vara söt och ha pv.
>äta kött
>inte massa växter
Vill du inte bajsa? XD
en.wikipedia.org
>The product failed to catch on in the market, leading Adams to, "several years and several million dollars later", sell off his intellectual property and exit the business. Adams himself noted "[t]he mineral fortification was hard to disguise, and because of the veggie and legume content, three bites of the Dilberito made you fart so hard your intestines formed a tail".
Skall ske, vet bokstavligen inget om toppisar förutom att de är lätta att hitta.
Hoho, gräs har man alltid hemma.
Märker att jag borde börja läsa mer om LSD och svamp, ser att jag inte kan ett skit. Var så länge sen jag var superintresserad, och mycket av det jag läst/hört har säkert kommit från inte så värst trovärdiga källor...
>så man äter och dricker ordentligt och så.
Haha du har verkligen aldrig provat LSD.
Tro mig du kommer inte vilja äta ett skit på 8+ timmar, dricka kommer du däremot göra.
haha okej farfar
För mig så satt effekterna i ungefär 36h främst ljudliga, men även mindre visuella hallucinationer i form av att jag såg blinkande små färger här och där. Var inte beredd på att jag skulle höra ljud. Hade lite av en mindre psykos dagen efter jag hade tagit det och kände en extrem paranoia.
>dkn en tjej bjöd in en att ta droger igår
>dkn så autistisk att jag sa nej
Vill fan inte bli en 80 IQ pundare som gör droger
det händer~
om du är äldre än 20 så är du en farfar
As ska träna , men bara lite man har ju liv. De var inte meningen posta den här, fett pinigt hoppas bara du såg
Så du kör mycket grindr då.
cancer tråd
>Hmm. Kanske borde testa en toppis istället. Har bara haft för mig att LSD ska vara en utav de mer säkra drogerna, men det kanske inte stämmer.
Är du "frisk" i psyket så kan du garanterat klara av dessa droger.
Men som han säger, läs på och köp från en källa du litar på 100%, du vill inte trippa på någon skit som inte är vad det sägs vara
Och du kommer behöva är MYCKET mer än EN toppis om du ska få någon effekt.
>Märker att jag borde börja läsa mer om LSD och svamp, ser att jag inte kan ett skit. Var så länge sen jag var superintresserad, och mycket av det jag läst/hört har säkert kommit från inte så värst trovärdiga källor...
Läs på så kommer du klara dig utan problem
Nej nu orkar jag inte skriva mer, är för borta. Men lycka till
snort burnell är fan tokig. han sitter å tittar + editar phil videor flera timmar om dagen. jag klarar inte mer än 10 minuter innan jag blir helt uttmattad
och han gör det helt gratis
>du måste välja
Du har gjort mig ledsen, Linus. Det går sällan bra för de som gör mig ledsen.
psychonautwiki.org
Resurs jag gillar. Lita inte HELT på den nu; alla kan ljuga på nätet.
>dkn 20
Fett skönt att inte vara farfar
Vill se dig ta dig an Libanon, hade vart f1h1
Jag vill ju ha dig som pojkvän, om du är kramgo.
Testa 120+ xaxaxa
det kan hända, men lika gärna att jag möter personer ivl!
mitt liv blev helt fucking cp efter toppisar