Sverigetråden - SD-upplagan

Attached: 1520563114718.jpg (1280x720, 760K)

Other urls found in this thread:

blogg.slaktingar.se/jimmie-akessons-anor/
youtube.com/watch?v=nqYesXdF8RE
twitter.com/NSFWRedditGif

trygghet och sd2018 tradition?

"Trygghet och tradition" överlappar ju SD2018 så där bevisar du bara din egen dumhet.

>den glade kyrkbrännaren.jpg

har ni några favorit shemale porrskådisar?

Attached: 15182991240677.jpg (791x704, 118K)

Rösta V!

Attached: 0c676ed32100762581958f82164bcdb451d1408c33eca9d5cf3dcb2695a6783a.jpg (911x911, 93K)

Folk skulle kalla Libbe för vit i Amerikat, så håll käften om det fördömda landet nu.

>latinamerikaner kan inte vara vit...

Attached: image.png (533x401, 423K)

Du brevade fel variant mannen

Attached: 1518458778304.jpg (791x704, 120K)

bailey jay

jasmine

longmint

sabrina suzuki

>rösta för homofili
>rösta för mångkultur
>rösta för feminism
>rösta för bolsjevism
Nej tack.

Skiter bokstavligen i vem som är vit, bara kultur som spelar roll, och den amerikanska överklassen står över svenskt WT

Attached: 8e5.png (547x626, 17K)

kommer oironiskt rösta på dem

>Amerikansk """"""""""kultur""""""""""

Den 9 september kommer AfS in i riksdagen.

Attached: 1530806105821.jpg (1080x1350, 62K)

Attached: 1530053984963.png (276x183, 9K)

Du tror inte på det där.

white phenotypes != genetically white
hon är säkert blandade åt helvete

>vara så här amerikaniserad
fy fan vad krinsch

>jag är vit

Attached: 1516608397696.gif (413x243, 51K)

Tänkte rösta på SD först i valet men jag har vaknat så rösten blir V

vadå, plingar dom på och hälsar på eller?

Folk skulle kalla Åkesson för zigenare i Bulgarien.

>det finns folk som faktiskt tror detta

Attached: 1509985397411.jpg (185x243, 16K)

Halt pysen! Det här är en slumpmässig säkerhetskontroll! Så sära på benen och lyft armarna, bäst för dig att vi inte hittar något otillåtet på dig för annars går det illa.

Attached: f8affb2c6e064f700e9e0577faf7ba62.jpg (600x810, 64K)

haha aa

Attached: 1507498614501.png (522x760, 359K)

JA ÅTERVANDRA DEM

Attached: 1511650155849.jpg (1135x984, 209K)

>glorifiera höjden av individualism, konsumism och degeneration
>vilja leva i områden med världens högsta depressions- och ångestnivåer

Sarina Valentina

ja ja, vi ser dig august

Attached: judeanon20.png (1080x1920, 604K)

hej Sweden

Alternativ för Sverige kickar igång slutspurten av valrörelsen och starten av vår landsomfattande torgmötesturné med en valupptakt på Långholmen i Stockholm, lördagen den 11 augusti!

Alla som sympatiserar eller är nyfikna på oss är varmt välkomna att delta! Evenemanget pågår mellan 11-14 och är helt kostnadsfritt. Det kommer att bjudas på tal, musik och underhållning samt kaffe och lättare förtäring. På plats kommer bland andra Gustav Kasselstrand, William Hahne och Jeff Ahl att finnas.

Senare på eftermiddagen, efter valupptakten, anordnas första torgmötet på vår landsomfattande återvandringsturné klockan 16:00 på Sergels torg, vid Sergelgatan.

Bjud med familj, vänner och bekanta att delta på valupptakten klockan 11:00 på Långholmen och på torgmötet kl 16:00 vid Sergels torg!

Varmt välkomna!

Attached: DdKsthyWsAA1PD6.jpg large.jpg (728x651, 160K)

>spenderar kampanjpengar på bottar och skurtbilder för att rekrytera lite internetkrigare a'la raskrigarsebbe
>de kan inte ens masspamma en mätning så du får mer än 1%
Hur BARA är landningsbanans ansikte just nu?

Vilka är de vita generna då? Vad jag vet så finns ingen gen som gör dig vit. Om du inte snackar om pigmentet men då är ju sydkoreaner och vissa kineser vita också.

Amerikansk kultur är vad som gjort dem till världens mäktigaste land. Svensk kultur är att låta sitt land bli våldtaget av massa blattar

BAJSA

BAJSA

BAJS

Fast nej.
Jimmie Åkesson är bokstavligen ursvensk barbar.
Se bild för släktträd samt länk.
blogg.slaktingar.se/jimmie-akessons-anor/

Attached: 1531982109074.jpg (561x1041, 145K)

haha aa

Attached: Elderly-Bulgarians.jpg (2000x1459, 1.82M)

HELL SEGER!!!

>alla nya människor jag träffar frågar alltid var jag kommer ifrån
>invandrartjejer visar alltid galet mycket intresse

>är egentligen helsvensk minst 5 generationer bakåt och säkert längre än så (har släktforskat)

vad i hela helvete

bajsa and bluepilled

>Amerikansk kultur är vad som gjort dem till världens mäktigaste land.
Tror du oironiskt på detta?

Fy fan, borde inte tillåta barn att se grejer från USA förrän de är 18+.

Du kan ju vara hemma och dricka rödvin och poppa en Xanax för att rollspela det amerikanska överklasslivet

>*tappar alla doujins jag hade under tröjan på golvet*
Det är inte vad det ser ut som jag lovar, jag kan förklara!

BAJS

Attached: 1530681649609.jpg (419x417, 88K)

jvdk

Är 24 och universitetsutbildad

Är väl vad svho gör?

nbög lämna

Attached: 1504809812501.png (960x720, 568K)

>han löneslavar 2018

Attached: NEET.jpg (1280x809, 84K)

Attached: annoyed srsly rly.jpg (320x371, 33K)

vem tror du sv ho försöker efterapa?

Attached: 1527257048877.jpg (545x507, 103K)

Chanel Santini
Yasmin Lee

Attached: Chanel Santini.jpg (889x889, 104K)

Är Jimmie släkt med Ulf?

Kollar på aktuellt och de pratar om varmen...igen.
Är den här överdrivna och utdragna rapporteringen ett sätt för att hålla kvar MP i riksdagen?

Vad är det man kan göra i ett amerikanskt överklass-område som man inte kan göra i en svensk by på landet?

Japp, fast VÄLDIGT avlägsen sådan.

>rösta för homofili
>rösta för mångkultur
>rösta för feminism
>rösta för bolsjevism
Nej tack.

>vara ett ruttnande parasit

>Av naturliga skäl så kommer många att ställa frågan om Jimmie Åkesson har några utländska inslag i antavlan så det är väl lika bra att svara på det redan nu. Vi har inte hunnit utreda alla grenar så långt det är möjligt än men det har inte dykt upp några sådana hittills om man då bortser från att dessa delar av Sverige en gång i tiden var danska.

HELL SEGER

blir att stanna inne o knarka

>inavlad
Så zigenskt...

värmen har oironiskt påverkar mer svenskar direkt än vad invandringen har gjort så det är väl inte konstigt att de pratar om det

Vara omgiven av vackra, intelligenta och framgångsrika människor? Ge sina barn en trygg och stimulerande miljö att växa upp i? Leva i ett stort hus, köra en dyr bil och spela golf med dina vänner istället för att skatta allt till Mahmed?

>vara ett ruttnande fetto

Attached: 1525812905428.png (500x913, 230K)

>vara ruttnade löneslav till shekelstein

>han går på universitetet 2018

>t. parasit

Attached: 1492105439684.jpg (406x406, 15K)

du är fan sjuk

>intelligenta

varför skiftar det led över till kvinnosidan innan hans pappa?

VAD FÖRSÖKER DE DÖLJA???

>öh jag har faktiskt gått på universitet så jag vet fan allt!

Attached: 1526402855990.png (960x938, 823K)

>Chanel Santini
hon ser bra ut. hade ingen aning om att hon bara var 20, plastikoperationer gör verkligen så att folk ser ut som någon slags blandning mellan åldrar.

hon ser varken gammal eller vidare ung ut.

M'dongo Banapana

he-hej konstapeln, inga problem här haha

Jag tror att bilden främst var till för att illustrera att Jimmie och Ulf har avlägset släktskap.
Läs hela artikeln som länkades och se:

V*ta undermänniskor , hur får detta er att känna?

Du kunde ha en homogen gemenskap av medelklass v*ta. En fin stad med nästan ingen kriminalitet, ett överlag gott samhälle. Emellertid på grund av svagheten hos de v*ta skulle det räcka med en SVART TJUR för att förstöra detta samhället?

Tänk dig, det är en fin lördagseftermiddag, tänk dig kommersen i denna 100% vita stad tills en grupp SVARTA TJURAR går fram. Kvinnor skulle känna mer attraktion till dessa överlägsna, starka tjurar oändligt mer än till sina patetiska v*ta makar. Varje kvinna skulle böna och be för att bli befruktade av dessa överkungar, de nya herrarna över staden som vann sin plats med endast sin överlägsna närvaro. Och dessa tjurar skulle inte sluta förren varenda kvinna bar deras barn, de v*ta kvinnornas orginella barn skolle nog vanskötas. Vem fan vill uppfostra sådanna underlägsna barn? De kommer bara bli som sina fädrar

Männen? Männen skulle fly när det insåg hur hopplösa deras försök att vinna tillbaka sina fruars attraktion skulle vara. De skulle flytta till japan där de skulle försöka vinna fula japanskor med Fetalt alkoholsyndrom eftersom de är de enda som är ensamma och äckliga nog för att acceptera dem. Många skulle nog bli dissade när de fick reda på deras vanhedrande akter, även dom skulle nog begått självmord för att undvika skammen

Där hemma i den tidigare fina staden, uppföstrar varje kvinna sina SVARTA barn och kommer köa upp för sin andra eller kanske tillochmed tredje graviditet. De kommer inte sluta förren de når menopausen, eftersom de vet djupt inne att deras syfte är att befolka världen med överlägsna SVARTA tjurar som sedan kommer förstöra andra städer. Detta är RIKTIG kolonisation. Du kan inte erövra ett ställe utan att vinna attraktionen och respekten hos invånarna, Den metoden kommer alltid kollapsa

Attached: 1527247232131.png (617x614, 564K)

>parasiterar på sverigetråden
>kallar andra för parasit

Attached: 1523187573868.jpg (550x535, 51K)

Amerikaner lever i sina bilar så du kommer inte få se så mycket folk där

Landsbygden är 100 gånger mer stimulerande än ett amerikanskt bostadsområde där du måste ta bilen till närmaste park och polisen plockar upp dina barn om de går ensamma på gatan.

>Leva i ett stort hus, köra en dyr bil och spela golf med dina vänner

Går hellre ut och jagar eller dricker öl med riktiga svenska barndomsvänner istället för att leva ett ytligt amerikanskt liv

ÅRSDAGEN FÖR SITTSTREJKEN 6 AUGUSTI SÅ STREJKAR VI IGEN

Vi kräver mer. En majoritet av riksdagen har redan gett oss rätt i och med gymnasielagen, därför kan de tillsammans nu genomföra en långsiktig lösning. Vi ska visa styrkan i ett civilsamhälle som vill och kan växa och välkomna!

VI VILL SE
* Permanenta uppehållstillstånd till ensamkommande barn och ungdomar som varit i Sverige i över ett års tid.
* Ny bedömning av säkerhetsläget i Afghanistan och ett stopp för utvisningarna dit.

Tid och plats:
6 augusti - 12 augusti
10.00 - 22.00 varje dag (se undantag längst ner)
Mynttorget, gamla stan, Stockholm

>det var stormConny som hatar USA pga globaliiisteeernaaa och judaaarnaaa

jaja vi kan historian, fortsätt ni er kamp mot de 90% av svenskarna som är sjuka i huvudet och vill fylla upp landet med massa muslimer och niggrer

Attached: deal with it.jpg (700x646, 54K)

youtube.com/watch?v=nqYesXdF8RE

Attached: 1527478858195.jpg (500x491, 26K)

>jag vill ge mina byrackor materiella grejer för det är allt som betyder nåt
fick en klump i magen av ditt brev favä

*sätter handbojor på dig* du kommer skaka galler länge pysen, ha så kul med dina cellkamrater som inte gav lålisar huvudklappar och sitter inne för livet.
Hmm jaha det ska vi allt bli två om, vad är detta du har i byxorna? Är det smuggelgods!? Närmare kontroll behövs.

Attached: sceptical.png (725x900, 153K)

>dkn baka kaka penga resning med den lokala republikankvinneföreningen.
>dkn vakta Cheryls oskuld
>dkn skjuta pistol så alla blir hörselskadade
>dkn dra Obongo negerapskämt
>dkn svära över Carter
>dkn köra 20 miles för att man är i en "dry county" för att få köpa spånken
>dkn svära över mexikanerna som klipper ens gräsmatta
>dkn förbjuda hänga tvätt på tork ute i trädgården i den stalinistiska hemmaägar associationsföreningen
>dkn tro att knattebaseball är höjden av bra
>dkn lyssna på en hysterisk kärring som i tre timmar tjatar om varför de nya hejaledaruniformerna är horiga
Ingen aning. Vad tror du?

Jaha okej men vilken svensk by eller småstad kan du hitta som inte redan är förstörd av massinvandring? Jag kommer från en Norrländsk håla som nu är en majoritet icke-svensk

okej detta är episkt

Attached: 1532347407702.png (684x626, 55K)

loliberala liam...

oironiskt cringe

Översätt till muttianska och breva för episk reaktion.

>Jag kommer från en Norrländsk håla som nu är en majoritet icke-svensk
Ja att norrländska hålor varit fyllt med finnar är ingen hemlighet. Så illa är de väl inte?

tackar

Attached: peep.jpg (225x225, 5K)

Ett Axelbrev, månntro?

fattar inte, vem fan är cheryl

Skatt är stöld

Attached: skatt är sannerligen stöld.jpg (1280x720, 147K)

lel jag är av finskt ursprung så ligger någon sanning i det. Fy fan önskar mina släktingar aldrig hade kommit till det här landet, tänk att få växa upp i Finland istället för det här sjuka skitlandet