/NEDERDRAAD/

Welkom: Mensen zonder vrienden, zonder vriendin, zonder werk, met mentale problemen, met een kleine penis enzovoort.
Niet-welkom: mensen die de laatste 2 jaar nog een niet-triviaal gesprek gevoerd hebben met een vrouw

Attached: 4.jpg (374x363, 23K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/NbXhxn_5nuU
m.youtube.com/watch?v=oliq8m8Qph0
nos.nl/artikel/2244999-woningzoekenden-zonder-urgentieverklaring-vissen-steeds-vaker-achter-het-net.html
youtube.com/watch?v=cXadM3xV0ok
youtube.com/watch?v=uurZRU3DDQ0
twitter.com/AnonBabble

eerste voor je kankermoeder

Deze draad is letterlijk ik

Rustig maar, ik kom altijd weer terug.

Attached: J8vtNm.jpg (320x178, 15K)

ik heb geen vrienden

Attached: 1530636231645.jpg (1150x1084, 60K)

musk zit weer te miemen man man

>mathijs van nieuwkerk bij nadia

over wat?

Zijn nieuwe boekenprogramma

>Mensen zonder vrienden, zonder vriendin, zonder werk, met mentale problemen, met een kleine penis enzovoort.
leo*

vieze halfbloedje

Wat is haar afkomst?

Marokkaanse vader en Nederlands-Oostenrijkse moeder

Mijn favoriete stromer is koffieanon

waarom?

Omdat hij een doorzetter is

Wij, een jong welgesteld leuk uitziend getrouwd koppeltje M 37 jaar V 34 jaar, zijn op zoek naar een knappe man om ons te vervoegen in een geile trio (man is niet BI). Man kijkt eerst even toe hoe de vrouw lekker word verwent en vervoegd zich vervolgens in het geile spel. We rekenen vooral op een goede hygiëne, en de nodige discretie, date zou doorgaan op een avond of in het weekend, op neutraal terein, niet door de week tijdens de kantooruren! Bij interesse graag een mailtje met hoe jij de date ziet verlopen + foto (liefst geen geslachtsdelen) De leukste mail pikken we eruit voor ons avontuur en wie weet ....

youtu.be/NbXhxn_5nuU

Ik ga maar eens slapen.

Hopelijk krijgen jullie allemaal kanker vannacht en zijn jullie morgen dood.

Attached: 1.jpg (640x640, 59K)

Wij zijn een hoogopgeleid koppel van 27jaar jong en zoeken een man die zich makkelijk kan vrijmaken overdag en mee kan gaan in onze fantastie. De vrouw heeft een maatje meer, maar dik is ze zeker niet. Deze gaat als volgt. Jij belt aan, de man van het koppel doet open. Jij volgt de man naar boven waar de vrouw naakt zal klaar liggen op haar buik. Je doet een condoom aan. De man van het koppel zit recht voor de vrouw en de vrouw kijkt nooit naar wie haar neukt, in doggy positie. Nadat je bent klaargekomen . Vertrek je in alle stilte. Indien interesse, laat gerust iets weten.wij zullen u contacteren indien er wederzijdse interesse is. Zonder foto geen antwoord. Mvg, f&s

Dank je.

Attached: 1518569966003.png (400x333, 91K)

Even jonko
Oneven geen jonko

>je doet een condoom aan

rollend

KLEINE PIEMEL ANONS!!!!

Wij zijn een jong (27), slank en nieuwsgierig stel op zoek naar een beetje spanning. Ikzelf (Lisa) zou graag eens hard genomen willen worden. En gezien ik heel strak ben en mijn vriend niet bepaald klein geschapen is, zijn we op zoek naar iemand die dat wel is. We zijn zeer gesteld op persoonlijke hygiëne. Dus vooraf kennis maken via foto's en Chat is wel een must. Ik mag dan wel onervaren zijn op dit gebied maar wel open minded. :) In spannende afwachting van uw reactie... Groetjes, Lisa

koek

Wdn

m.youtube.com/watch?v=oliq8m8Qph0

OH NEE NEE

Hallo daar,

Leuk dat je m’n bericht hier leest. Mijn roots liggen diep in Scandinavie .. je kunt zeggen dat er viking bloed door mijn aderen stroomt. Ik ben bijna 2 meter lang en heb iets krullend blond haar, en mijn leeftijd begint met een 3 .. Ik woon/werk in onze hoofdstad. Ik rook niet maar sport wel.

Ik ben op zoek naar een connectie, een hete connectie. Ik heb een voorkeur voor (jongere) meisjes. Ervaring is niet nodig. En voor mij hoef je niet per se meerderjarig te zijn.

Stuur me een berichtje als je geinteresseerd bent. Kik mag ook: oudeviking

homoseks

>viking-homo
>amsterdammer
>boemer
>pedo

lekker nasi gegeten

>met een vrouw praten
Wat een kanker mongool

Welk merk kleding vinden jullie echte patsermerk?
Ik vind Louis Vuitton riemen echt mooi maar koop het bewust niet vanwege het imago

rapporteer hem

armani

gucci begint acceptabel te worden tegenwoordig

Ik koop geen merkkleding want ik ben geen vieze flikker die om verwijfde materialen onzin geeft.

hugo boss

ik let daar niet op

het is sws een pleb merk maar gstar.

LET ME HIT IT RAW LIKE FUCK THE OUTCOME

Armani is niet meer zo populair als vroeger. Tegenwoordig is Ralph Lauren / balr / ballin / northface hip.
Ik ben dol op Armani oetz. Gucci vind ik juist echt de opperste patsermerk die bestaat.

Valt wel mee toch?

Patsermerk geen idee maar ik vind zelf Ralph Lauren en McGregor altijd erg fijne kleding om te dragen.

incels zijn lage-IQ maagden die ironische miems letterlijk nemen

>ballin
dat is ripoff balmain (ook patserig)

maargoed, je vroeg wat is een patsermerk, niet wat vind jij hip.

Gucci is tegenwoordig populair bij jongeren. Veel namaak/stijl die er op gebaseerd is van te zien ook. Het past bij de trend van nu.

Ook patserig zijn die Fly Emirates tenues

Hii jongens,

Ik ben hetero, maar eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar seks met jongens.
Daarom zoek ik dus een jongen die wel gepijpt wil worden. Je mag ook zeker wel in m’n mond of op m’n gezicht klaarkomen (als je zelf wil natuurlijk). Ben stiekem wel benieuwd hoe dat voelt als iemand op me klaarkomt hihi.
Liefst iemand tot 18/20 jaar ongeveer (jonger zou ik ook graag willen hoor hihi) en uit Zuid Holland

>shitting his pants was once of his jokes, like committing suicide
>he died july 7

>Fly Emirates
Oh ja dat ook natuurlijk koek.

>betalen om andere bedrijven gratis te adverteren
Joden worden steeds creatiever.

Ik HAAT maagden

ik ook oetz

Attached: 1528032610283.jpg (640x800, 61K)

>dvw geen gele vd

nos.nl/artikel/2244999-woningzoekenden-zonder-urgentieverklaring-vissen-steeds-vaker-achter-het-net.html

Morraya lijkt me een leuke meid, hoe contacteer ik haar zodat ze mijn vd word en bij mij komt wonen?

>word
Kanker voorschot

het sterrenbeeld?

>wachtlijsten hebben voor woningen

Attached: DbsKnhE.jpg (2400x1600, 360K)

Is het verstandig om naar belgie te verhuizen?

you are worst turk. you are the turk idiot you are the turk smell. return to croatioa. to our croatia cousins you may come our contry. you may live in the zoo….ahahahaha ,bosnia we will never forgeve you. cetnik rascal FUck but fuck asshole turk stink bosnia sqhipere shqipare..turk genocide best day of my life. take a bath of dead turk..ahahahahahBOSNIA WE WILL GET YOU!! do not forget ww2 .albiania we kill the king , albania return to your precious mongolia….hahahahaha idiot turk and bosnian smell so bad..wow i can smell it. REMOVE KEBAB FROM THE PREMISES. you will get caught. russia+usa+croatia+slovak=kill bosnia…you will ww2/ tupac alive in serbia, tupac making album of serbia . fast rap tupac serbia. we are rich and have gold now hahahaha ha because of tupac… you are ppoor stink turk… you live in a hovel hahahaha, you live in a yurt
tupac alive numbr one #1 in serbia ….fuck the croatia ,..FUCKk ashol turks no good i spit in the mouth eye of ur flag and contry. 2pac aliv and real strong wizard kill all the turk farm aminal with rap magic now we the serba rule .ape of the zoo presidant georg bush fukc the great satan and lay egg this egg hatch and bosnia wa;s born. stupid baby form the eggn give bak our clay we will crush u lik a skull of pig. serbia greattst countrey

Attached: Momcilo.jpg (300x300, 12K)

Onweer, kanker eindelijk

>laat 300.000 man binnen
>geef ze voorrang voor een woning
>lol waarom kom ik tog zo lastig aan een woning lol?

k verveel me heel erg

Als je dicht bij de grens woont wel, veel nederlanders doen dit oetz. Zorg dat je ziekteverzekering in belgie is en je belastingen in nederland en dan win je 3x

Iemand hier al wat ingezonden om die 10000 euro van Geert te winnen?

Attached: ik ga zwemmen in het geld zwemme zwemme in Geerts geld.jpg (887x560, 102K)

kifesh inzenden

trouwens /onze/ boy Alex is verbannen van sociale media
youtube.com/watch?v=cXadM3xV0ok

Attached: pak je pipa.jpg (300x250, 24K)

REGEN
REGEN
REGEN

heb je niet gezien dan?
je kan tien duizend euro winnen als je een tekening van Mohammed inzend voor die contest van hem.

streisand effect

Attached: 902.jpg (680x544, 30K)

Attached: gaan worteltjes van groeien.gif (300x312, 156K)

een jood belooft je geld?

ha!

>reuzeboom staat letterlijk 15 meter voor flat
>hoogste verdieping
Hoe dood ben ik?

doe het

Attached: 1246667742070[1].jpg (250x238, 16K)

Vergat te zeggen: Bijna 10 minuten geleden grote flits niet zo ver van huis

lel gadverdamme

Attached: doe niet zo gay man.gif (233x251, 2.96M)

hopelijk krijgen we meer van onze lieve Heer Alexander "de Alfa"Jonessen te zien.

stel dat hij en samuel huid gaan samenwerken

Attached: 8T8fm98.gif (500x500, 2.51M)

wow wat een sexy idee ik word er bijna net zo opgewonden van als Mohammed van kleine meisjes.

weltrusten /neder/
Ik zie jullie aan de andere kant

niet aan de verkeerde kant anders doe ik je wat!

Attached: tumblr_nncxm1B2wj1tp0rw6o1_500.gif (427x240, 2.83M)

Oh het is al rustig geworden, laat maar

Ze verdienen het.

youtube.com/watch?v=uurZRU3DDQ0

>onweer

Attached: 276751_119503071478225_2986698_n.jpg (600x590, 27K)

Heeft iemand ervaring met Airbnb? Geen eigen ingang, kan ik dan om 7 uur 's morgens binnen strompelen?

chinooks zijn kanker gaaf

Ik kan niet slapen :(

blijf lekker wakker met ons, binnen een uur wordt oxford terug wakker

jawel

en gevaarlijk

echt niet sukkel!!!!!

Libido: hoog

seksuele beschikbare partners: laag

Niet

hoeren: bestaan

geld: nimmer

niet niet

alle vrouwen zijn Koninginnen

Attached: This is How we do iiiiit.gif (403x227, 773K)

user, aub

Attached: fll.jpg (614x419, 192K)

Attached: JAWATTAN KKR NEGERT.jpg (135x138, 6K)

Is dit een koningin?

Attached: elke-20170624020125.jpg (563x750, 41K)

zo meteen wel!

Attached: WE KENT.jpg (399x379, 30K)

hee die tattoo heb ik ook!