/Norgetråden/

jodefri utgave

forrige:

Attached: kom deg ut.jpg (1492x1248, 1.33M)

Other urls found in this thread:

drm24.no/nyheter/mann-pagrepet-for-voldtektsforsok-i-svelvik-1881228
m.youtube.com/watch?v=UPIRfivo4lo
twitter.com/NSFWRedditGif

dfn edru og aleine på samfundet

noen som blir med å drittbreve litt på lesdet?

Attached: drittbreve.jpg (456x50, 14K)

>tfn dagpengene fra NAV er mye mer en du trudde uten at du er invalid

Attached: 1532437109565.jpg (184x184, 12K)

er ikke så lett å finne seg jobb disse dager

staten kunne beslaglagt formuen til alle milliardærene i norge, og det ville ikke vært i nærheten nok til å betale for alle negerne

Basert utgave

>10 dager igjen
>7% prosent

å nei nei nei NEI

Attached: flå.jpg (1410x713, 110K)

baserte tall

tenker, du bare blir bannlyst på direkten, (med det navnet).
jaja, bare noe jeg tenkte på.
og tenkte kanskje jeg måtte fortelle deg om det.
så sånn var det.
men men.

Eg må drite

det hadde vært nok til å kræsje ökonomien totalt og torpedere alle arbeidsplasser
håper nesten noen gjör det

hva faen trenger de 2,2 mil til når 3 tjommisser kan mekke det i kjellern til mamma på noen uker

>Er jode
>Poster i tråden likevel

Hva skal dere antisemantikkere gjore med det?

For rullestoljenter observert på UIT

>jeg har ikke peiling på hvordan ting fungerer

Attached: terje.jpg (750x1334, 84K)

Innafor å ta seg en runk? Ikke runket på 14 dager

2,2 mil til sånt ekke mye penger egentlig

knurr!

Har du en söster eller kusine?

ELSKER du hitler?

T. Ragnar Tornquist

Ja jeg elsker StoreBror

vi skal takke ikke klandre staten for å stjele penger fra vanlige folk og gi dem til user

2.2 mill er lite med tanke på at de må ha en multikulturell foringsoffiser, sette ned et tverrkjonnlig utvalg av transpersoner +at disse må på HMS-kurs.

Er vel et sporsmål om tid for noen radikale fjompenisser får det for seg at de må beslaglegge folks eiendom og forume for å få det til å gå rundt og at dette er det eneste rette å gjore for vi kan selvsagt ikke se på hva innvandringen koster samfunnet.

Det norske samfunnet har faktisk aldri vært tryggere og mere sikkert siden vi fikk ubegrenset innvandring fra den tredje verden og dessuten har lonningene aldri vært hoyere for i folge undersokelser foretatt av blablablablabla jeg bor skytes helt uironisk blabla

dette har tjomild bevist for oss

Jeg gleder meg uironisk

Jeg kommer ikke til å eie noe annet enn uhorvelige mengder bortgjemt mat, et telt, en sovepose, diverse utstyr og en kikkert, slik at jeg kan se sivilisasjonen brenne til grunnen fra avstand

Tjomlid er den mest pompose fjompen i kongeriket. Han burde sendes tilbake til Tanzania eller hvor enn det var han kom fra.

Ingen våpen?

t.ikke PST.

drm24.no/nyheter/mann-pagrepet-for-voldtektsforsok-i-svelvik-1881228
Takke, ikke klandre. PS saken ble henlagt til tross for oyevitner som aktivt hjalp jenta å komme seg unna

tjomild har bevist for oss at de fleste voldtekter skjer av noen man kjenner, som en kjæreste eller familiemedlem. det er ikke noe å tenke på med overfallsvoldtekter.

Vaksiner er også kjempebra for oss. Vaksineforsoket i 88 var bare en liten feiltagelse.

>
Nei, ikke våpen

Det er tryggere å unngå konfrontasjon i en krise, og etter å ha lest mye om temaet og egen erfaring så er fisking og fellefangst mye bedre og tryggere matauk enn jakt, men man burde jo selvsagt ha noen år med holdbar mat bortgjemt för den tid kommer

Sjansen for å treffe på meg milevis ut i gokk vil være minimal og uansett om du kverker meg så finner du ikke forsyningene mine

>en etnisk norsk fyr drepte en sotnos for moroskyld for noen uker siden
>et oktoberbarn tok feil av signalene en norsk hore sendte ut og tok litt vel av
*innvandrere er fæle etc etc etc*

Du burde ha en 44 til fangst og selvforsvar.

#whataboutism

are there bolsheviks in this thread?

Attached: mundschutz.jpg (1025x1633, 431K)

Det kan vurderes til fangst men blir ikke anskaffelse i år

De har jo tjent millioner på filmene, hvorfor må de bruke sparkstarter til dette? Og får ikke Funcom penger fra staten til å lage spill?

Why is he wearing his Stirnpanzer like that? Also I thought those notched bayonettes were flat out illegal on the battlefield.

Det morsomme med whataboutism er at de som benytter seg av det projiserer sin egen prinsipplöshet ved å anta at du ikke ville straffet begge eksemplene (i dette tilfellet en morder og en overgriper) så hardt som bare mulig

alle spurte om deg
vi ventet på at se deg komme,
men du kom aldri

hvert öyeblikk gikk langsomt og grusomt
har ikke snakket med deg på noen dager,
men det föles som det har gått måneder.

Foreslår en lisensfri S&W produsert for 1890. Double action selvsagt.

det er ravn som produserer dette.
og remo caprino er en drittautist som ikke lager nye ting, men lever på det faren gjorde samtidig som han saksöker alle han kan.

Erik Provan på dagbladets facebookside er snar til å dra frem wiki link til whataboutism, men han er selvsagt som den hyklerske rotta selv veldig snar med å bruke samme taktikk.. men hva med hurr durr.

Faens avskum.

>De har jo tjent millioner på filmene
det er ikke caprino som lager de nye filmene, de lagde den gamle fra 70 tallet.
de nye er det qvisten som lager.

Jeg tror det handler om å ikke dra alle oktoberbarna over samme kam fåvæ

Tenk deg at staten uironisk gir enorme mengder penger til folk som Ragnar Tornquist. Samtidig mener de vi må jobbe mer

Er Erik Provan din nemesis?

Nei, men han er en særdeles ufordragelig person.

vi lever i nordkorea og ingen skjönner det.

Attached: b709731bdf6bdae20b42b1e942391964.gif (645x623, 7K)

For ikke å snakke om alle kunstnere, alle meningslose foreninger for transpersoner, innvandrere, bullshit forskning osv. Det er helt syke mengder helt meningslose stillinger i det norske samfunnet som må renses opp i.

Ikke glem at disse får statsstotte

m.youtube.com/watch?v=UPIRfivo4lo

hva faen jeg hater Island nå

Attached: tíu ára osv.png (318x270, 9K)

hvorfor trenger soldater prevansjons piller?

Attached: file.png (640x559, 509K)

For å unngå heftig menstruasjon i felt går jeg ut i fra.

Fordi forsvarsbarn er dyrt.

alle er lik

var litt bekymret for Norges framtid men så husket jeg at alle er lik og at det ikke spiller noen rolle om Norge består av 1% eller 100% afrikanere

alle får p-piller, gutta blir mer feminine og prestasjonsgapet mellom kjönnene blir mindre. så kan man si "hva var det vi sa, kvinner er like gode soldater som menn!"

Attached: DjW3R_WW0AAbEKc.jpg (752x1023, 106K)

innafor å brenne hele karrieren sin for å få pule Bahareh Letnes?
(spǿr for en venn)

with whomever*
jaja
bare noe jeg tenkte på

Vil du være lykkelig og barnlos?
Eller vil du være ulykkelig og ha barn?

Attached: Skjermbilde 2018-08-14 kl. 17.44.14.png (1492x1204, 1.13M)

Ja nå kan vi åpent være klar over at også de som forsvarer norden også liker å ha kuk inniseg og sædsprut i trynet liksom kvinnene vi forlater hjemme

hun ser gal ut, sikkert like greit at hun ikke oppdrar et barn

hysj med deg
alle er lik

>vurderer å forbli barnlös
Kvinne, det er bare Staten som kan hjelpe deg nå

Jeg sa ikke noe på det
alle er lik, men noe trenger man ikke vite

Hoyreekstreme setter fyr på biler!!

Attached: Screenshot_20180814-162452~2.jpg (986x358, 50K)

Statistikken for kvinner som blir gravide i militæret er uhm ikke positiv for kvinners videre deltagelse for å si det slik. Noe annet er at det kan bli fiendtlighet mellom mennene. Når man tar i betraktning hvor vanlig det er med slikt ute i det vanlige liv så kan man jo bare forestille seg hvor mange ganger verre det blir i situasjoner hvor tilgangen på fitte er langt mindre, men vi skal jo ha likestilling må dere skjonne.

>liksom kvinnene vi forlater hjemme
de får kuk inniseg og sædsprut i trynet av abdiwali og muhammed mens mennene er borte

det er faktisk helt greit å sutte litt på fiendens peniser når du er ute i krig

forstegangstjenesten er en ren folkehogskole og jentene som blir kallt inn er ikke de glupeste

>SD er sverige störste parti og ser ut til vinne valget
>la oss falskflagge rett för valget for å öke oppsluttingen ytterligere selv om det er store sjanser for at noen av dem som setter fyr på bilene blir tatt
hmmmmmmmm, hvorfor er kokohöyre så dumme?

Attached: 1521504525067.png (741x609, 27K)

Forst nå ser venstreskrullinger ut til å skjonne at det faktisk er mulig å iscenesette sånt, men å se på ting som Utoya, ellevte september, de mange tvilsomme masseskytinger og lignende hendelser med politiske undertoner hvor man kan få tonnevis med beviser og indikasjoner på skittent spill så ser de plutselig i en annen retning.

Overraskende at de ikke deler ut gummi i forsvaret?
Ja, ja... jeg sa aldri noe på det!!!

finnes en del feltmadrasser vettu

t. pulte ei jente i dusjen under forstegangstjenesten

er antifa egentlig hǿyreekstreme som prǿver å gi venstreekstreme et dårlig navn?

Attached: 167df7bf9a.gif (382x450, 2.23M)

>falskflagge
Hva om dette, ja, jeg bare spor, faktisk er et genuint resultat av innvandringen?
Skal vi lure oss selv med "hehe, det er nok ikke så farlig som det ser ut som, det er bare på liksom!"

nei, de er bare voldelige idioter

No idea what you mean with the bayonettes and this is part of a flakarmor to protect the face against shrapnell, its WW1

kanskje Eivind Trædal egentlig er et FrP-medlem som prǿver å undergrave miljǿfanatikere?

Kanskje hele venstresiden er hoyreside i forkledning, og hele hoyresiden er venstreside i forkledning? Hadde forklart en del

Kanskje Oslo egentlig er Bergen?

kanskje /norgetråden/ er kvinneguiden

Jeg er ung ufor

Var hun eneste jenta i dusjen også tok alle seg en tur på henne?

Du har meldt deg inn. Snakkes!

det er en hel haug med folk som planlegger å slette twitter-kontoene sine fordi twitter er altfor hǿyrevridd.
dette er virkeligheten vi lever i.

Attached: Dkgd-4yV4AAydJv.jpg (1164x1164, 170K)

flåbb fye

Jeg har omsider innsett hvor ytterst lite effektivt det er å gå rundt og klage over hvor ubrukelige alle politikerne er, og har bestemt meg for å bli politiker selv for å få ting gjort. I kveld melder jeg meg inn i Hoyre og deretter har jeg ca ett år på å lære meg politikk, stige i gradene innad i partiet og havne på liste til neste kommunevalg. Onsk meg lykke til gutta, jeg mistenker at jeg kommer til å trenge det.

Attached: last ned.jpg (225x225, 3K)

Attached: 1528838671045.jpg (785x725, 67K)

Du skal være jævlig effektiv for å havne på de listene på så kort tid. Men men, selv er jeg også et medlem i hoyre. Du får tilbud om å dra på kurs om retorikk og sånt. Hold oss oppdatert om hvordan det går etter hvert da

Hvorfor ikke Senterpartiet?

>folk i tråden er medlem av eu-kukksugerne

Nå fikk jeg en god latter, haha!

Attached: Screenshot_20180814-184550.jpg (1079x1683, 334K)

Hvordan får man rullestoljv?