sidste tråd lovlig abort i sydamerika - udgaven
/danmarktråden/ 9.0
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Forst for heteroseksualitet
Anden for rodhårede kvinder
Tredje for kims sprode bamser
hvem er jer var det her?
Hvad så der, 4champs! Er I friske?
Jeg foler mig lidt lækkersulten. Så er det et held jeg lige har været henne og kobe en pose Spröde Bamser™ til kun 15 kr (introduktionstilbud, gælder t.o.m 23/8), den helt nye variant fra ®KIMs!
De Spröde Bamser™ er mega fråderen og jeg skal helt sikkert dele dem med mine klassekammerater i morgen, mens vi "dabber" i frikvarteret.
Hav en alt for nice dag mine venner!
Jeg keder mig, giv mig en serie jeg skal starte på. Ingen anime tak
Twin Peaks
24 timer
Bojack Horseman
F is for Family
Er twin peaks ikke bare et /tv/ meme eller er den faktisk god?
Forste siger mig ikke noget, nr 2 har jeg set.
dfn du ikke har nogen kæreste.
Twin Peaks er rigtig godt, men det er stadig David Lynch så det er ikke for alle
dette
hvad i helvede
>dfn du aldrig har haft en kæreste
den folelse kender jeg godt
Det foles dårligt mand. Det kunne være rart at have noget andet at putte med end en pude
>dfn du næsten er halvejs igennem 20'erne og endnu ikke har haft dit forste kys
Hvad med at pakke jeres cancer i en kuffert og tage på en uges ferie til Jow Forums?
>dfn du en sjælden gang er taget til fest
man plejede at få det bedre af at besoge det hul, men nu bliver man bare mere deprimeret
Jow Forums er ikke godt mere, og Jow Forums foles som et bedre hjem.
måske burde du bare blive på facebook og reddit og grine af sjove memers
28-årig kyslos, holde-i-hånden-los jomfru her.
Jeg skal fanme også have mange ol indenbors for jeg skal nyde noget af dansegulvet. Synes nu det er sjældent at der ikke er andre der har det lige sådan.
Der er altid nogen der bare vil sidde og snakke og drikke bajere.
klor lige pungen
har lyst til at tage en lang rejse
Den folelse når du aldrig vil indgå et romantisk forhold med Sko. Her hentyder jeg ikke til Sko fra Sko og Torp, men Sko som i SkoPåHoved.
Elsker at se hendes videoer. De bekræfter mine allerede eksisterende holdninger, så jeg sidder altid og gnider mine tykke ostepops-indsmurte fingre i fryd over at få mit mandschauvinistiske syn på feminisme og politisk korrekthed valideret - og så oven i kobet af en sod pige!
...
Dette favæ
/danmarktråden/ er for alment fungerende mennesker, ikke klamme incels
r9k er sikkert fint, men jeg bliver altid så arrig over den det tegnestiftede post med den passiv-agressive tekst: "you're going to post, and I'm going to watch, and everything will be just fine." Så la' da vær'.
tissende kvinder
Rodhårede kvinder
>kvinder
en rodhåret kvinde har lige banket på min dor for at hore, om jeg ville være med i socialdemokratisk ungdom.
havde en god snak, men det endte med at blive et nej.
dog fik jeg en flier
Dette er en heteroseksuel tråd.
onanerer du så nu?
I dag skulle egentlig have været en alkoholfri dag, men min depression nedlagde veto og nu drikker vi endnu en 75cl Grimbergen.
Lavede en trådstarter til. Næste tråd er 10-trådsjubilæum forresten.
jeg synes vi skal holde det simpelt frem for at ligne reddit
Jeg ved ikke hvordan trådstartere ser ud på Reddit men I kan bare lad være med at bruge dem I ikke kan lide.
hvad med den her?
Skål user
Syntes den er fed mand fucking wicked
Jeg kan personligt bedre lide denne, end den med bjornen der dabber
>den rodhårede pige tisser ikke
ov, men det må vi vel ikke poste her.
ellers er den meget fin, men jeg tror jeg ville foretrække dem her frem for kims barbecue
Man kan vel godt være et almindeligt fungerende menneske, men aldrig haft en kæreste?
Hvordan ved du, at hun ikke tisser?
Ser Ducktales. Det er sgu ret hyggeligt
selvfolgelig kan man det user
synd man ikke kan se EPIC BEEF
Vil du vide hvordan jeg ved at du er en post-gamergate spasser?
Flot men den ville være endnu bedre med noget Peter Madsen
Ok, se det her er episk
Jeg har rimelig meget luft i maven i dag
Fatter ikke hvad gamergate er/var
>en feminist tager på vej over seksualiserede kvinder i videospil
>4kanalen bliver sur
>fem år senere er 4kanalen stadig sure på trods af at denne slags militante feminisme er gået hen og blevet hverdag i mellemtiden og lignende historier nu florerer på Buzzfeed of Huffington Post flere gange om ugen
Jeg vil have en dansk kæreste. Jeg er en kvinde.
Jeg har heller ikke sat mig helt ind i det. Tror det er det sædvanlige
>en idiot brokker sig over noget ligegyldigt
>folk på nettet bliver irrationelt sure og går amok
>medierne blæser det op for at få klik
Har nogen her lyst til at elske mig?
2/10
Jeg tror det 4kanalen brokkede sig over var, at den selv samme feminist havde knaldet forskellige videospilsjournalister så hun fik gode anmeldelser på sit spil. Så 4kanalen brokker sig over etik blandt videospilsjournalisme og feminister brokker sig over sexisme i videospil
Tæt nok på. Hende feminist "spiludvikleren" havde mange venner indenfor spilpressen, som i fællesskab gik i forsvar for hende og bildte mainstream medierne ind at kritikken mod hende bare var sexistiske personangreb fra kvindehadende norder, der havde som mål at mobbe alle kvinder ud af spilindustrien.
Fair nok. Jeg huskede ikke detaljerne 100% men mente det var noget i den dur. Tak for opklaringen
Jeg lyver ikke. Jeg vil virkelig have en dreng til at elske mig. Jeg er meget ensom.
>spilpressen
Hvad dækker det overhovedet over? Er der nogen der rent faktisk tager ting som IGN spilanmeldelser og lingende ting seriost?
Når jeg horer om spil er det somregel på 4kanalen eller youtube. Derfor kan der selvfolgelig godt være et stort marked for spiljournalistik men jeg har aldrig rigtig set det.
Hvor mange centimeter er din hemmelige bukselarve?
Jeg er kvinde, men jeg er ikke dansk. Jeg er meget ensom og ked af det. Jeg vil have en mand at elske mig.
Der er ingen der tor date en muslimsk pige fordi de er bange for at familien kommer efter dem.
Det dækker primært over sider som fx Kotaku og Polygon. At nogen overhovedet tager dem seriost er så en anden sag.
er du rodhåret? er du okay med tanken om at tisse foran os?
Post billede med timestamp
Har ikke rigtig interesseret mig for computerspil de sidste fem år, men dengang var der masser af nyhedssider/blogs der kun beskæftigede sig med dét emne, mange af dem var dog ret små foretagender.
Og ja, mange mennesker tog spilanmeldelser seriost. Det kunne have stor betydning for salget hvor mange point/stjerner et spil fik. Det er derfor det hele blev så pilråddent og mange anmeldere lod sig bestikke til at give hoje scores.
Jeg vil bare have en kæreste ...
Hvor i landet bor du?
Det kan du ikke få her
Kender en polsk pige som er virkelig desperat efter en dansk kæreste, det er på ingen måde charmerende
Er det dig der står og banker på min dor lige nu?
der er fandeme ingen kvinder i /danmarktråden/
Vi kender folelsen. Det skal nok gå user. Der er stadig en hel masse fremtid tilbage, heldigvis.
Men /hyggetråden/ er ikke det bedste sted at lede efter kærlighed, selvom jeg er sikker på at vi gerne vil hjælpe så meget vi kan.
SKÅL på det, gutter
Brug nu bare grindr din faggot
Nu har jeg lyst til bajer
Hov... mente at citere vedkommende der påstår at være en pige.
kender en rumænsk pige der er på samme måde.
hun understreger altid hvordan hun er en "hvid pige" på trods af at hun tydeligvis er ret mork i huden..
krummer mine tæer over det, men jeg er ret desperat, så overvejer at give hende et forsog
Det er for dårligt. Hvor skal jeg så mode min eneste ene?
skål!
frem med bajerne
prov tinder
se at få gjort noget ved det
hmm jeg kunne egentlig også godt drikke nogle bajere nu, men har vist allerede indtaget for mange kalorier i dag
jeg så kvinder i netto i går
introducer hende til Jow Forums og Jow Forums så hun kan lære noget om hvad det vil sige at være hvid
>"Nå så du tror du er hvis?"
>user finder sin 5gb mappe med kort over haplogrupper i Europa frem
Jeg vil have en dansk mand til at elske mig. Jeg er meget deprimeret og ensom. Min discord er lovey#6807
ohm oh oh oh
Tillykke med det
hvorfor skal det være en dansk mand?
Husk at der er flere fælder end reelle piger på 4kanalen. Man kan aldrig vide.
Jeg kan godt lide Ringenes Herre
L O N D O N
O
N
D
O
N
Hvor bor du i Danmark
Du har meget skidt under neglene
kan ikke beslutte mig for om jeg skal onanere