fellesgermansk utgave
dǿd:
fellesgermansk utgave
dǿd:
hei joakim og gutta. i kveld har svenske politikerne den viktigste debatten for valget som er 9 september. dere må nesten se denne for å megmege med oss karer på Jow Forums den 9.
nej
du som tegner disse er forjævla morsom det skal jeg gi deg. fortell litt om deg selv. er du fra animegjengen, eller tilhörer du klærstilgutta?
Jeg er en del av /norgetrådens/ kunst og kulturavdeling. Har fått kunstnerstipend fra staten for å drive med billedkunst i tråden.
hvemdan tjener staten på dette da
nå må erna II regjeringen snart gå
Aner ikke.
Eg må drite
Er det lov med nisser?
ja er lov det
natta
jeg vil pule Sol
jeg vil pole sul
jeg vet at du finns
jeg sul vile pol
jeg vil pule
Jeg vil bare vite hvem dette er jeg da
>Tråden fikk lov til å dö
Ikke bra blir trekk i nautgryn for samtlige nå
>norrǿntanon
får jeg trekk i nautpenga saksoker jeg.
skal sees, må bare finne en side som strommer debatten i norge
brev når du finner
>Forsvarssjef Haakon Bruun-Hanssen kjenner seg ikke igjen i Riksrevisjonens kritikk av at politiet og Forsvaret har uklar forståelse av sikkerhetsinstruksen.
resett.no
Dette kommer til å bli tidenes horing. Nå får vi se hvor mye Jonas virkelig onsker å ta over tronen.
har sett hele greia. Pausen er snart ferdig
Vel, personlig mener jeg venstresidens politikk gagner meg bedre ǿkonomisk, da jeg er bare en vanlig arbeider som mer eller mindre lever fra lǿnn til lǿnn.
Hǿyresiden sin politikk gagner de som har mye mer penger enn meg.
Jeg tror ikke nǿdvendig vis r/norge er så biased som du sier. Jeg vet ikke om du har lagt merke til det, men det er forbausede lite skrivefeil og generelt bra språk på r/norge. Nå skal man være forsiktig med å dra korrelasjoner sånn ut av det blå, men jeg ymter meg frampå og vil iallefall antyde at det viser at folk her inne kanskje er hakket glupere enn de som kommenterer på nettavisene, hvor skrivefeilene til tider er så omfattende at det er vanskelig å skjǿnne hva folk mener...
Jeg tror rett og slett den biasen du mener finnes handler om at veldig mange her inne har 'gjennomskuet' hǿyresidens agenda for lenge siden. Mange her inne mener nok rett og slett at vi bǿr legge mindre til rette for rikinger, ikke mer. Dette rett og slett fordi så å si all historie viser at samfunn med store ǿkonomiske forskjeller rett og slett faller fra hverandre når forskjellene blir for store.
Og jeg tror jeg veldig mange her inne har klart å gruble ut. Derfor får hǿyresiden mye pes, mens venstresiden slipper lettere unna.
Rett og slett fordi venstresidens politikk er bedre for 95% av befolkningen.
Hva rǿyker han egentlig? Skulle gjerne hatt noe jeg også fåvæ
>Ser gjennom gamle eksamensoppgaver
>Sette opp en bedrift sitt regnskap for hånd kommer alltid
Skulle nesten trodd at i 2018 kunne man bruke datamaskin til det her
>SV forvirret av terrorhoring Torgeir Knag Fylkesnes (SV) kaller Forsvarets svar til kontrollkomiteen «forvirrende». – Det dere fremforer her er stikk i strid med Riksrevisjonens rapporter, sier Fylkesnes. Forsvaret mener beredskapen har blitt bedre det siste året.
For noe klovneri det er som foregår. Så lenge vi har parlamentarisme her til lands så er det umulig å få til noe.
Adolf Hitler fjernet klassesamfunnet. Kanskje se på hans okonomiske politikk?
i bedrifter blir slikt fort på pc, universitene henger langt tilbake i tid.
kjedelige greier ja. Synes egentlig /norgetråden/ burde se det som sin plikt å teste terrorsikringen.
Enig med , du må jo være helt dum. Når klokken er slagen 08:00:00 så er det ikke lenger nattskiftet som skal holde liv i tråden, normisene skal ta over da og det siste brevet for den dode var 08:09:42.
Så jeg bare sier det, blir det trekk i nautgryna så blir det massesoksmål fra nattskiftet.
Måtte på jobbkurs hos NAV
Nav sine uklare instrukser odelegger for tråden. Synes vi burde få en horing fåvæ
Nå skal det sies at tråden holdt lenge på å falle av brettet en god stund fǿr klokka åtte.
nothing like a 2 euro kebab sandwich lunch at narvesen
Vært på ferie i de baltiske landene forrige uke, har det skjedd noe spennende i tråden i mellomtida?
Ikke bare det, men vi burde få et rundskriv.
Protest!!! Vi onsker mer nautgryn
En anonsen fikk våpnene sine beslaglagt for å ha lagd en utoya simulator.
Sverigeanon har stemt
Har han fått våpnene tilbake? sist jeg så han brevet var ikke saken avklart.
Stakkars user ble jaktet av pst.
Nasjonalsosialisme er egentlig bare venstrepolitikk pluss rasisme, men vi må kalle det "hǿyreekstremt" likevel. Jaja sånn kan det gå
det er hverken hoyre eller venstre, men sånn er det. Nasjonalsosialistene ble kalt regressive av sosial demokratene, og raddiser av liberalistene. Så det er intet nytt at folk fremdeles ikke forstår at det var et tredje alternativ som ikke baserte politikken på okonomisk teori.
men men
folk lærer aldri og vil bedras, bare noe jeg tenkte på
jækla spennende fårn si
Psykologene vant faktisk det 20-21 århundret
Tar meg en tur til Israel
vi skal bombe ikke besǿke i*rael
Israel er vår allierte, ikke fiende
t. Lars Gule
Både Israel og Palestina er våre fiender.
så sant så sant
>jenter ser på meg og flirer
er jeg så stygg at det er morsomt?
Nei, det er fordi du er så åpenbart autistisk.
hvordan da?
>tar autismetest hos legen for å bevise i tråden at jeg ikke har autisme
>testen kommer ut positiv
Velkommen til /autismetråden/
hvemdan kan jeg påtvinge autisme i voksen alder?
kva om jeg drikker masse kvikksölv?
Siden ei tilfeldig jente som ser på deg (ǿyekontakt) og flirer vil ha kuken din.
Altså hvis du ser normal ut da, hvis du går rundt med en min lille ponni ryggsekk fortjener du å bli ledd av.
lag en tråd på r norge og spor hvem vaksiner du bor ta i voksen alder.
kanskje jeg kan lage mine egne vaksiner
niesen min ser på mens jeg leser norgetråden og hun syntes frosken din var morsom og ville at jeg skal fortelle deg det
Ta vaksiner og isoler deg sosialt
niesen min syns dette bildet var morsomt også.
Sǿsteren min på 5 år har sett meg på norgetråden en gang da det var mye froskebreving. Hun ropte "frosk" og begynte å le
Kusina de er basert
dette er ikke et sted for små barnesinn!
fikk et smil når jeg leste det der
Hun er vel prosamer?
HISSSSSSSS!
du hores like autistisk ut som han egentlig.
>om jeg ser at de flirer betyr det at de vil ha kuken min inni seg
nei user, bare nei. dette blir like dumt som at å tro at når noen flirer så flirer de av deg fordi du er stygg.
koser meg med pizza til frokost
mmmm, deilig!
Dfn du innser at du vil aldri få deg ei jentevenn
Men jeg er jo en kjekkas, så det kan jo være helt annerledes i hans verden.
sitter her og studere feil fag pga. kjonnsdiskriminering mot menn.
er vel som fortjent. vi hvite menn var jo de store undertrykkerne i milliarder av år.
ble du kvotert ut av studiet?
bra brev
så du tar den ultimate rödpillen og blir homofil
filohom heter det vel
Ja vi elsker dette landet!
alle er vakker
>Politidirektor Odd Reidar Humlegård sier Erna Solberg (H) misforsto politiets rapporter da hun forsikret Stortinget om at terrorsikringen av viktige bygg var på stell. SV mener Solberg har feilinformert Stortinget.
Det skjer. Erna kommer til å gå av i lopet av uka.
Ny regjering står klar i september.
Klar til å angripe Iran i oktober.
er glad i deg jeg også sverigeanon
jepp.
Gleder meg til statsminister Jonas og finansminister Moxnes
Hva synes hun om denne?
>dette kan uironisk skje etter neste valg
hvorfor er negere så jævlig opptatt av håret sitt og hvorfor tror de at hvite folk bryr seg om håret deres?
ville aldri falle meg inn å ta på et negerhår.
Folger du ikke med. Regjeringen sitter i en horing nå. Erna får kritikk fra alle hold, alt som kreves er at KRF stiller seg bak mistillitsforslag så skjer dette allerede i September.
ehm kjære, dette er en antirasist tråd ok...
Rǿdt må bli nest stǿrste parti for at Moxness skal bli finansminister.
kvifor har han raud nase?
Det er en piercing
Som jeg hater KRF, måtte de havne langt under sperregrensen i 2021
fant kokohoyrefyren
Men hva skjer egentlig med KRF for tiden? Jeg bare spǿr?