/danmarktråden/ #2

Forrige tråd:

Attached: danmarktråden.jpg (2000x1514, 275K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Tg4aHSjZSaM
youtube.com/watch?v=lYcIvvKJWek
youtu.be/8_p3tkHtgg8&t=1:25
blogs.discovermagazine.com/d-brief/2018/07/26/octopuses-mdma-molly-social/#.W4QexnN5M0P
twitter.com/AnonBabble

1 for pengene
2 for kællingerne
3 for hyggetråden

död tråd

Så tager vi 3. for hyggetråden.

så har jeg været i bad

Roll

Reroll

Attached: 1534103103422.jpg (762x1200, 85K)

For dronningen
For folket
For Barda

Re-reroll

*checks intelligence levels*
Oh, that's smol

Attached: IMG_1596.jpg (1000x1000, 474K)

Re-re-reroll

4-9 for ensomhed
0 for sprode bamseer

Re-re-re-reroll

cant we just be friends?

Attached: 1530541894671.png (512x512, 80K)

JUHUU BEDST SOM JEG VAR VED AT GIVE OP!! HYGGETRÅD

Attached: 38252529_2175019759449266_5359077694493425664_o.jpg (1167x1780, 306K)

baseret

Attached: thumbu.jpg (238x211, 12K)

fint op billede

Give me money so I don't have to work, then I might have time to be your friend

Attached: IMG_1598.jpg (850x1168, 131K)

pædoer og pædoforsvarer UD

youtube.com/watch?v=Tg4aHSjZSaM

intolerante og anti-hygge mennesker UD

Tak ven!

Attached: 1528736859437.png (382x419, 350K)

youtube.com/watch?v=lYcIvvKJWek det her var det allermest kantede shit du kunne vise dine venner i frikvarteret

my neetbux can't over us both
maybe if you come live with me so we only pay one rent

Hvad kon er kylling?

Denmark

Attached: 1533186487032.jpg (795x1036, 132K)

Ved faktisk ikke

hello greece, my friend
why do you always just make one post but never stay to chat?

Attached: 1345011418782.jpg (600x600, 83K)

Det er en kvinde, som er inde i kylling. Så kylling er vel en kvinde.

Jeg gik med hovedet ind i et vejskilt tidligere i dag
Nu har jeg en bule i panden, men mit pandehår dækker den

Der kan man bare se

Findes >>tal

genskabelse af hvordan jeg forestiller mig det så ud

Attached: 394.jpg (680x726, 51K)

>why do you always just make one post but never stay to chat?
Usually nobody responds to me outside of "lol debts" since 2012 so I refrain from posting honestly on Jow Forums.

Attached: 29.jpg (355x400, 52K)

>Indbrudstyveri er ikke det samme som at forulempe born.
Fin stråmand, du har der. Hvad hedder han?

Der er ingen her, der forsvarer at forulempe born. Vi taler alene om tiltrækning til born.
Seksuel tiltrækning er en ufrivillig og automatisk neurokemisk reaktion. Én form for tiltrækning kan derfor ikke betragtes som værende mere eller mindre etisk, end en anden, da du ikke selv er herre over hvem eller hvad, du er tiltrukket af. Det du kan stille op som rigtig kontra forkert, etisk kontra uetisk, er hvordan du agere på dine tiltrækninger.

På den måde adskiller seksuel tiltrækning til mindreårige sig ikke fra alle andre primitive impulser, vi alle har men som de langt de fleste af os heldigvis besidder evnen til at kontrollere.

Oh. That's too bad. Have a nice day, user.

Attached: 1530543216285.jpg (409x500, 61K)

Altså, de er en menneskelig konstruktion. Så de findes ligeså meget som tanker findes.

lad nu bare være med at svare ham
kan vi ikke bare hygge for en gangs skyld?

Ved at tiltale det som normalt forsoger du at legitimere det som noget normalt. Seksuelt tiltrækning af born er i-k-k-e normalt.

Jeg er så fucking ligeglad med dig og dine wikipedia undskyldninger. Du er syg oppe i hovedet. Hvad er din adresse?

Det er faktisk en mand der hedder Brian

Var ellers overbevist om, at det var en kvinde. Men okay, så er kylling en mand.

Thanks I guess.

Har du nogensinde tænkt over hvad. feks. tallet 2 repræsenterer? Det repræsenterer alle sæt af ting der er 2 af. Det indeholder 2 koer, 2 anonser og 2 sode piger, f.eks.

Vi skal ikke mere end 150 år tilbage i Danmarkshistorien for ægteskaber mellem 25 årige og 14 årige var normale.

Hvad er din adresse?

>Det er normalt at være tiltrukket af born
>Indbrudstyveri er det samme som at forulempe born
>Stråmand
Er du selv klar over, hvad det er du skriver? Jeg synes ærligt talt, at du bor stoppe med at skrive om noget du ikke selv kan finde rundt i. I stedet bor du nok gå en lang tur og holde dig væk fra internettet.

gale mænd

Bor i Århus, er du i nærheden? Så kan vi modes til en snak.

et "sæt" er dog en arbitrær mængde af ting.

et sæt dæk er ikke kun 2, et sæt Umbraconogler er meget mere end 2, den nærmere beskrivelse for 2 ville være "par" i stedet for "sæt"

Vi skal hellere ikke meget længere tilbage for vi stadig brændte hekse af

150 år er lang tid dit pædofile svin. Vi skal ikke mere end 1500 år tilbage for det var okay at jeg slog dig ihjel.

et sæt af 2 er et sæt med en storrelse på 2. Det er ukorrekt at bruge "par", da det kun inkluderer 2. Man kunne også sige et sæt af 3, men ikke et par af 3.

så har jeg spist en banan

Jeg vil ikke modes, jeg vil bare have din adresse.

>I 1540 knitrede det forste heksebål i Danmark ved kobstaden Stege på Mon. Der skulle gå over 150 år, for den sidste officielle heksebrænding fandt sted ikke langt derfra i Nykobing Falster, hvor Anne Palles brændtes, dog forst efter halshugning. Det skonnes, at omkring 1000 mennesker i den periode i Danmark og Norge tilsammen mistede livet på bålet - langt de fleste kvinder.

Mord har alle dage været en forbrydelse.

Du er ikke helt rask kære ven.

>Det repræsenterer alle sæt af ting der er 2 af. Det indeholder 2 koer, 2 anonser og 2 sode piger, f.eks.
> Det er ukorrekt at bruge "par", da det kun inkluderer 2.

user, jeg...

Til hvad, din kujon? Du er så åbenlyst pædofil hahahaha.
Tror du selv på, at der var et fungerende retssystem for 1500 år siden? Du må jo have en IK på stuetemperatur. Bliv endelig ved med at poste udklip fra dine sode, små Wikipedia artikler.

Du er helt væk.
Sog hjælp.

>Tror du selv på, at der var et fungerende retssystem for 1500 år siden? Du må jo have en IK på stuetemperatur. Bliv endelig ved med at poste udklip fra dine sode, små Wikipedia artikler.

Skrev pædoen

Det er din IQ der halter. Du angriber stråmænd som var du den store stygge ulv, men du er bare et ensomt får der bærer i vinden, bange for regnen.

>Til hvad, din kujon? Du er så åbenlyst pædofil hahahaha.
Jeg er ikke ham. Du virker bare som om at det ikke betyder det store at opgive ens adresse, så det synes jeg at du skal være den forste til.

det var godt nok en ulækker prut.
og den bliver sgu hængende i luften

stop nu med at svare trolden, han elsker det

Min "IQ" halter? Det hedder IK på dansk din fucking snegl.
>Du angriber stråmænd.
Er du overhovedet klar over, hvad en stråmand er? Du er simpelthen for dum.
Ja du tor ikke opgive din adresse, dit pædofile svin. :)

fucking wicked mand
vi elsker pædofili her i /hyggetråden/, så længe det er hygge
>inb4 say it to my face faggot

Attached: 1534277819853.gif (451x305, 273K)

>Looking for a job
>Ah, there’s a company hiring people with my extremely narrow specialization, perhaps I might no end up as a loser working at Lild despite STEM degree
>It’s in a fucking Denmark
>Denmark is full of Danes
>fuck no

Been casheir at Lidl ever since. Not a single regret.

>Ja du tor ikke opgive din adresse, dit pædofile svin. :)
du tor ikke opgive din

youtu.be/8_p3tkHtgg8&t=1:25

Hvorfor skulle jeg? Det er ikke mig der har syge fantasier om born. Jeg skal bruge din adresse så jeg kan stikke dit tastatur så langt op i roven på dig, at du skal have en tandlæge til at se på det.

mod mig ude foran maccen ved banegården i aften ved 21-tiden
har kasket og blå jakke på

Godt, tager sort på.

Siger du og bruger ord som fucking..
At angribe en stråmænd betyder at man modargumenterer en argument der aldrig er fremfort af modparten. Med andre ord har man ikke fattet modpartens argument og skyder derfor ved siden af målet.

Du er ikke så klog hvad?

ingen af disse seje bisser kommer til at væreved banegården i aften

Jeg tror du bliver nodt til at >>>>>lære

Hvad betyder det?

Du har lige skrevet hvad det betyder dum-dum. Men hvor har jeg rent faktisk angrebet en stråmand? hahahahahahahahaha

Det er der ingen der har påstået at der var

>dfn du har en sod rodhåret pigeven

Attached: 1469436212913.png (403x403, 212K)

Mord har alle dage været en forbrydelse.
Hvad med at læse, hvad jeg svarede på, tumpe?

Lige her og gentagende gange i forrige tråd.

Hekseafbrændinger var hvad du svarede på

har du også set hende tisse?
ellers kan du vel prove at sporge om du må kigge med næste gang

Sporg om hun vil tisse på kamera

gentagende cifre bestemmer

>Vi skal ikke mere end 150 år tilbage(...)
>150 år er lang tid dit pædofile svin. Vi skal ikke mere end 1500 år tilbage for det var okay at jeg slog dig ihjel.
>Mord har alle dage været en forbrydelse.
>Tror du selv på, at der var et fungerende retssystem for 1500 år siden?
Angriber ingen stråmænd her?????

Hun sendte mig engang et billede af sig selv mens hun sad på toilet

Attached: swea.png (500x646, 1.23M)

blogs.discovermagazine.com/d-brief/2018/07/26/octopuses-mdma-molly-social/#.W4QexnN5M0P

det har du vist fortalt om herinde for, ikke?
tænk hvis hun var igang med at skide.
så skal du have fat i en anden user, for det gider jeg sgu ikke være med til.

Jo, for jeg har ikke påstået at der var et "velfungerende retssystem", blot påpeget at det var en forbrydelse. Kender du ikke Kain og Abel?

>Seksuelt tiltrækning af born er i-k-k-e normalt.
Det påstår du, men kan du finde noget data som bakker din påstand op?

Hall, Hirschmann og Oliver studiet jeg nævnte tidligere, fandt at procentdelen af "normale" (non-pædofile) mænd, der er tiltrukket af piger ned til 12 år, er 88.7%. Et andet studie af Freund og Costell benyttede samme teknik med at vise billeder af piger i forskellige aldresgrupper til en gruppe normale mandlige testpersoner og samtidig måle volumen på deres penis. I deres studie var der udslag på 83.3% af testpersonerne da disse blev vist billeder af piger i alderen 12-16.

>stråmandsargument: informel fejlslutning, hvori man angriber en svagere position, end den ens modstander reelt indtager, med det formål lettere at kunne besejre modstanderen i en diskussion. Selv hvis argumentet er logisk korrekt, er det uvæsentligt og vildledende, fordi det angriber et synspunkt, som ens modstander ikke har indtaget.

Anonen, jeg svarede, forsogte at angribe mit udsagn om at tiltrækning til born kan forsvares ved bevist og fejlagtigt at påstå, at jeg argumenterede for at forulempelse af born kan forsvares.

based

Og hvilken relevans har det så, at det er en forbrydelse? Fuldstændigt ligegyldigt indput.
Du spurgte om jeg også ville slå indbrudstyve ihjel, som om det kan sammenlignes med at forulempe born. Og nu går du ud på en tangent om, at jeg angriber dit udsagn om, at forulempelse af born kan forsvares. Jeg tror ikke du er helt med her.

Nej for du sagde at det var "okay". Det var det ikke.
Altså hvor dum er du egentligt?

KAN VI SÅ FÅ NOGET HYGGE I TRÅDEN?

Attached: yelling.png (271x261, 106K)

Temperaturen kommer ikke over 20 grader hele ugen!

Attached: 1528900001299.png (800x600, 347K)

Det var ligeså okay som at have et forhold til born. Har du nogensinde hort om begrebet "blodhævn". Altså, hvor dum er du egentlig? Fucking pædofile svin.