/norgetråden/:

Autismeforeningen-utgaven
Forrige:

Attached: rwewt.png (598x342, 119K)

Other urls found in this thread:

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=7028536
domsbiltong.no
twitter.com/SFWRedditVideos

Jeg snek meg inn i alle friminuttene slik at jeg kunne sitte alene ved pulten min.

Antakelig er vi vel kanskje litt sånn fordi veldig mange av oss har mer eller mindre vokst opp på kanalen?

Tenk å lage en situasjonskomedie med rollefigurer fra Norgetråden, litt sånn som bengbengteorien med Jokke som Sheldon?

alltid vært sosial tilbakestående, endte med tiden opp på 4kanalen

*melder meg inn*

Attached: 1470412650352.jpg (240x240, 11K)

Heng deg, Sverigeanon.

Husker når vi hadde timer på datarommet på barneskolen. Alle de kule ville sitte bakerst slik at de kunne spille Mujaffaspillet uten at noen kunne se det.

Attached: wallpaper1280.jpg (1280x1024, 817K)

Hvem skal være Penny?

Eirik Jensen er nok utsatt for et justismord. Det er smålig latterlig det de forsoker å ta han på.

Trekker frem det at de synes det er suspekt at en fyr nærme pensjonsalder har motorsykkel og hytte. Nå er det siste de prater om oppussing.

Det må være noe annet som ligger bak.

simon jeg har sendt en anonym melding om voldtektsfetisjen din og det at du gjemmer våpen

Attached: 1528058775061.jpg (748x849, 386K)

Jeg hadde mange venner og var normal, helt til en som ble mobbet skulle ta hevn og fant ut at jeg var det svake leddet.
Så han fikk folk som var eldre enn seg til å begynne å mobbe meg, så jeg mista alle vennene mine da vi begynte på ungdomsskolen. Fikk rykte spredd om at jeg var homo, og ble banka om jeg viste meg på feil sted til feil tid.
Hadde ikke det skjedd hadde jeg aldri vært her.

Burgerinna

Gode minner, tenk å være så Tor som Mujaffa var

Basert

Da jeg var yngre hadde jeg mange venner.. Vi lekte sammen og spilte Mario Fest til langt ut på natten.... Mon tro når alt gikk galt...

Vennene jeg hadde på barneskolen begynte å royke og sånt på ungdomsskolen og de ble bare mer og mer gængster så jeg sluttet å være med dem. Etter det har jeg alltid vært alene, men jeg ser på det fra en positiv side, 7 år etter ungdomsskolen og jeg har der greit mens det jeg var venner med har alle vært på rehabilitering for narkotikabruk.

Eg må drite

FAEN FOR EN DEPRIMERENDE TRÅD!

Attached: joker_leto~2.jpg (537x764, 102K)

>30 år gammel sprenger
>har fortsatt regelmessig kontakt med venner fra barne og ungdomskolen selv om vi bor langt unna hverandre
venner er fint!

Attached: apu.jpg (1000x712, 68K)

Vennene jeg hadde sluttet bare plutselig en dag å snakke med meg..

Attached: maxresdefault.jpg (1280x720, 58K)

Attached: 02193129030912309.jpg (655x747, 111K)

>prover å kantbreve
>blir blåst til helvete ut

Attached: jjj lmao.png (318x354, 133K)

Hva er det du gnåler om, sandneger? Jeg er ikke Simon.

nesten det samme skjedde med meg, bare at jeg ble banket opp av de forst.

ser ikke kompisnene mine så ofte lenger, da vi alle har gått hvert til vårt, men alltid hyggelig å se de igjen

>megmegpiler på fjesbok
Er dette lov? Til og med at jenter gjor det? Er det jenter i tråden?! V-vil du være min jv?!?

Attached: 1522233195740.jpg (741x568, 73K)

>Norway
>white

baserte bård, mempiler og er ikke redd for noe

Kanskje hvis jeg brever et bilde av en jentetiss

hvis alle vi var som bård kunne vi faktisk rodpillet hele facebook norge

hvor lite smart må du være, for å ikke skjonne at den eneste grunnen for at denne horefitta av en sosalistfitte kun bruker megmegpiler fordi bård gjorde det, og hun skulle toffe seg? hun aner ikke hvor de er fra din idiot

B-benedicte bli min jv!!!

Attached: 1513694365843.png (970x644, 51K)

>Får venner på barneskolen
>Mister kontakt med de når ferdig med 7 klasse
>Får nye venner på ungdomsskolen
>Mister kontakt med de når ferdig med 10 klasse
>Får nye venner på VGS
>Mister kontrakt med de når ferdig med VG3
>Får nye venner på universitetet
>Mister kontakt med de etter fullfort bachelor
Er jeg domt til denne syklusen resten av livet?

>en som ble mobbet skulle ta hevn
Hvorfor var ikke kompisene dine der for deg? Dere kunne jo gitt han juling og buksevann

gidd ikke vente 3 minutter fåvæ

>denne horefitta av en sosalistfitte

Pass opp gutta, vi har en toffing i tråden :O

kjeks

dette er jo helt normalt, 99% av nordmenn har det slik

For han hadde kontakter blant de som var eldre og kulere, og det å motsette seg de som var eldre og kulere var sosialt selvmord.

Benedicte Lucie Jensen. Djevelen selv styrer den kvinnen.

Ikke noe unormalt det her

Jeg luktet på de skitne trusene til jentene i gymmen på ungdomsskolen, jeg sa att jeg skulle på do, men så gikk jeg i jentegarderoben istedet.

Henger folka dine med vennene sine i tide og utide? nei?

Det har med å bli voksen å gjore.

Baserte user. Jeg gjorde det samme, stjal dem med meg hjem og runket til dem hjemme. Fy faen de lukta stramt, men gud hvor kåt jeg ble.

Så gangster filmer har skylden? Hmm

Men hvorfor mobbet dere ham hvis dere visste at han hadde eldre og kulere kontakter?

benedicte er en uironisk drittautist og sosial rettferdighetskriger som tar flere mil stort svart lykkejegerkuk om dagen

Attached: benny.jpg (540x960, 37K)

Han er jo ikke helt av sporet, anglo-amerikansk-zionistisk kulturimperialisme er en langt storre trussel enn perifere kulturer fra Afrika og Midtosten noen gang kan være.

Store daier

Attached: 1434554739633.jpg (400x330, 35K)

Jeg tok dem aldri med hjem, men jeg runket på do i garderoben med dem ganske mange ganger.

Det var noen jenter i klassen som starta det. Så holdt de en fest med noen jenter på en annen skole, hvor meningen var å invitere alle de trodde var venner med han, bare ikke han.
Jenter er ikke i like stor trussel som det gutter er.
Når mobbinga av ham ble over, ville han ta hevn. Og siden min eldre bror ikke var kul, eller jeg hadde noe særlig nettverk ble jeg ansett som det svakeste leddet.

Dagen for ungdomsskolen begynte kom en gjeng på seks gutter fra 10 opp til meg og sa at de skulle lage helvete for meg, på grunn av denne gutten.

Jeg hadde pult henne.

Hadde dette vært USA så hadde du vel skutt hele gjengen.

>white

Attached: Untitled.png (224x245, 83K)

Ble ikke vi enige om at du skulle slutte å breve dette?
Var for ǿvrig ikke (Meg) du (Du)et nå heller.
Men men...
brever dobbelt fordi jeg ikke skjǿnte at me valt vidare

Men jeg forstår bare ikke hvorfor du blir mobbet for dette. Du er jo åpenbart uskyldig.

hva gjorde de mot deg da?

Mmmmhm spiser en litt biltong da

Attached: Snapchat-1562561204.jpg (1080x1920, 142K)

Klart, men du hadde også pult veislakt så meningen din gjelder ikke i dette tilfellet.

dere ble aldri enige. men jeg husker meget godt at du skrev til han. "Dette blir det forste og siste brevet jeg gir deg oppmerksomhet med". aiai jokke, dumma det til igjen

er kjekk, fra rik familie, er flink sosial, og likevel er jeg også her i tråden. jaja gutta, livet er mystisk

Har importert noe biltong selv. Er kjempegodt. Sparer masse penger i forhold til å kjope dustete biff på det norske markedet.

Du gamla du fria....
sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=7028536

er det apekjött?

>anglo-amerikansk-zionistisk kulturimperialisme

Attached: 1519766837066.jpg (1000x989, 106K)

På vinteren kastet de snoballer med steiner i på meg, eller skov meg ned i skråninger.
Ellers lærte jeg meg fort å komme tidlig til skolen, ikke gå ut i friminuttene og ellers slippe unna utflukter osv ved å late som jeg var syk.
Viste jeg meg offentlig utenfor skolen var det stort det samme.
Jentene mobbet meg for at jeg var homo, og jeg kunne risikere å bli banke om jeg traff på gutter.
Da jeg ble eldre og nye klasser kom inn ble de lært opp til det samme, så det var 3 år med helvete.

fy faen...
jaja, nrk gjor vel det samme til neste valg

Attached: 6583657389.jpg (1236x644, 284K)

fy faen, du har faktisk rett.
jaja, går og henger meg nå.

eg veit, at eg hekk...

>importert
Hvemfor lager du ikke bare selv?

hva faen er dette for noe?!? Er ikke stormhomse en gang men hun ser ut som en blanding av en orangutang og en av brodrene Bogdanoff.

Attached: 1510916113641.jpg (768x432, 45K)

>Jentene mobbet meg for at jeg var homo
trodde jenter elsket homser jeg, dette var lite progressive jenter gitt!

Attached: 1535424081118.png (656x527, 31K)

Er vel ikke noe verre det her enn at Arbeiderpartiet ifjor trykte opp brosjyre på arabisk som ble delt ut under Eid. Av partiene på Stortinget var det kun Frp som ikke trykte opp valgmateriale på et annet språk enn norsk og samisk

dette var på 90-tallet, så verden var vel ikke så progressiv.

spor en rikmannssonnanon, hvis du lurer på hvordan barndommen til en som hvorav pappan tjener godt over 10 mill i året har det

>samisk
Æsj, burde slaktes hver eneste same!

*joiker höyt*
Joik har mer kraft enn krutt

Attached: 1532522690357.jpg (657x527, 147K)

Fant dette en stund tilbake, er kul, men ser ut en litt tôrke. Biltong er best da det er fuktig

domsbiltong.no

Nei ku biltong

Noen som kan lenke tråden til Benedicte? Sende henne en facebookmelding eller noe

Jepp, er dette man har 8 fjesboka kontoer til

lillebror sin jentevenn er biologisk ei jente men identifiserer seg enkelte ganger som en gutt...... dfn lillebror enkelte dager er homo

bra brev. HVIT SLAKT, SAMEMAKT!

Attached: 1513384510282.jpg (1316x942, 1.07M)

Tulleri altså

Han er ikke homo, han er bare sammen med en psykisk ustabil jente. Hvis du bryr deg om broren din så redd han fra det vesenet, hun vil skade han

Hva hvis jeg kjoper meg en gård og masse kunstgjodsel...

Attached: fjes.png (212x262, 117K)

Ikke brev sånt, PST er i tråden. Idiot

PST er helt klart tilstede på det eneste stedet hvor norske borgere fritt kan utrykke seg uten å bli sensurert.

nigger.

Hvem ligner norgetråden mest på mon tro?

Attached: 1524238363800.gif (440x347, 62K)

Fy faen jeg griner
Det var to av oss, bare jeg har sluttet

me in the bottom middle

*Anmelder alle i tråden*

Attached: miasint.jpg (1200x675, 138K)

faen

some are friends for a season, some for a reason and some for a lifetime.. åssen får man lifetime egentlig..

Hva slags skapning er det der? Hvor gammel er det meninga at hun skal være?

da må man holde ut igjennom barneskole, ungdomsskole og videregående.

Bra brev og checked

>åssen får man lifetime

Attached: breivik.ler.992.jpg (650x366, 21K)

Safra, hva studerer du?

Sånn går det når politiet er underbemannet.
Bilde relatert, gode gamle dager da politiet faktisk turte å ta tak i sameproblemet.

Attached: 1530367686788.jpg (1000x805, 173K)

Why are Norwegians ignoring me

pls gib one you and I go away

Attached: 1521831958672.jpg (1252x1252, 138K)

Anonymous (US flag) 08/28/18(Tue)17:19:59
For en deilig dag å ha en helnorsk tråd.

>Anonymous

What the fuck was this? Like an attempted you ?