/mämmi/

Perjantainen platinapainos

Attached: 1534339128958.png (535x475, 330K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=XlMWfNev1sY&pbjreload=10
youtu.be/jQ6gPyYNgPo
youtube.com/watch?v=l1g-drupCIQ
youtube.com/watch?v=QzOfJBrBEFg
youtube.com/watch?v=B65efQ-6Wrg
youtube.com/watch?v=SmwXJ1Vi8P4
vimeo.com/96971491
youtube.com/watch?v=-NixrJlOCaA
i.ylilauta.org/6f/760eca1e.mp4
kiniswimwear.com/
twitter.com/NSFWRedditVideo

oispa platinaloli

eka vantaalle

eipä ollu

Attached: __araragi_tsukihi_monogatari_series_and_nisemonogatari_drawn_by_juralumin__sample-35cb8ca22bb0e803e6 (850x1133, 104K)

Tästä olisi voinut tehdä mielensäpahoituspainoksen, sen verran pahasti meni tunteisiin tuo Ylen uutinen

Attached: platinum mad 2.gif (244x300, 2.66M)

Eka kalja lähtee... NYT!

Attached: janottaa.jpg (720x960, 61K)

Tämä tuore vakavaväittelyihin osallistuva uushomo on kyllä aivan perkeleen tyhmä. Turha edes servailla eli laitatuttaa kaveria, kun se on liian helppoa.

Semmoset projisoinnit sieltä :D

Mikä on teidän lempi anime OP/ED?

Attached: 1506875066404.jpg (853x1000, 107K)

Se on varmaan aika nuori. Pakosti alle 23-vuotias.

Kuusitoista karhua

Attached: 1a0.png (785x644, 65K)

death note

oispa keksejä

Attached: 1533223342134.gif (320x235, 2.16M)

katon animea ja syön ranuja

Attached: 1531687014932.webm (960x540, 220K)

En kyllä itse kokenut että siinä uutisessa olisi ollut mitään mistä hermostua, että en tosta projisoinnista tiedä. Tosin itellä ei ollut hirveesti aikaisempaa tietoa ruotsalaisten kylien väestön kokoonpanosta.
Vaikea on servata jos ei keskustella mistään konkreettisesta. Jos otetaan vaikka se "

youtube.com/watch?v=XlMWfNev1sY&pbjreload=10

Attached: 1530154844825.png (435x397, 124K)

Släp

Attached: släp2.jpg (720x630, 60K)

youtu.be/jQ6gPyYNgPo
nyaa

Käärme on paskin.

youtube.com/watch?v=l1g-drupCIQ
youtube.com/watch?v=QzOfJBrBEFg

>paras OP
natsijoun opening tulee aina olemaan lähellä sydäntä
youtube.com/watch?v=B65efQ-6Wrg

>paras ED
hennekon endingi, ei löydy youtubesta oikeata versiota koska copyright joten postaan jonkun pianoversion.
youtube.com/watch?v=SmwXJ1Vi8P4

Attached: Kyoko_Toshino.jpg (1280x720, 102K)

Ei vaan sinä projisoit nimenomaan tuota mielensä pahoittamista. Se kävi selväksi edellisessä langassa jo moneen kertaan, että sinua ei haittaa nuo ylen uutiset ja taas teit erillisen kuulutuksen siitä. Miksi oletit, että minä oletin, että sinä olisit pahoittanut mielesi noista uutisista vaikka se on ihan päivän selvää, että olet täällä puolustamassa niitä? Ymmärsitkö asian tahallasi väärin vai etkö tosiaan taaskaan ymmärtänyt mitä tarkoitettiin?
Lisäksi viestiesi sävy on ollut jo tovin erittäin passiivis aggressiivista ja olet ainoa joka hokee suuttumisesta ja mielensä pahoittamisesta ja syytät siitä kaikkia muita.

Olen uushomo, katsokaa:

▲▲

vimeosta näyttää löytyvän tuo ending:
vimeo.com/96971491

youtube.com/watch?v=-NixrJlOCaA

toi on väärä ku sil puuttuu jalasta se pala

eeppistä

ei oo totta!

Tekis mieli han puri laistta

Attached: 1530094562988-int.png (957x891, 202K)

Onko noi jörö jyrät katsomisen arvoisia?

niin munkin

silli törppö

Nostan nyt mun:
Karismaa yhdella pisteellä
Viehättävyyttä kahdella pisteellä
Tarmokkuutta kahdella pisteellä
Älyä yhdellä pisteellä

Mites nyymit?

Ps. Oonko vammanen kun mun mielestä sen pitäis olla vihähtävyys eikä viehättävyys

Lähdem ril lille

Attached: 1521402868735-int.jpg (657x527, 46K)

joo jos tykkäät runkata piirretyille pikkutytöille

Eepos?

>Ei vaan sinä projisoit nimenomaan tuota mielensä pahoittamista.
No kovasti se siis siltä vaikuttaa. Esim.
>Ja mädätystähän tähänkin piti tuoda. Humanistit voisi hukuttaa mereen.
sekä
>En edes lue, mutta onko taas perus:
>>PUOLET MAAHANMUUTTAJIA!!!
>>Puolet asukkaista olikin jostain toisesta ruotsalaisesta kylästä/norjasta/tanskasta/yms
ja
>Eniten kuitenkin vaan harmittaa, että historiantutkimukseen työnnetään tarpeetonta mädätystä. Ihan satavarmasti tuon lauseen takana oli monikulttuurinen ideologia, eikä mikään todenmukaisuuden tai historian ymmärryksen tavoittelu.
Siitähän nyt voidaan riidellä maailman tappiin että onko tossa mieli pahoitettu vai onko kyse jostain muusta, tietenkin.
>Miksi oletit, että minä oletin, että sinä olisit pahoittanut mielesi
Ryhtyyköhän tämä olettamisen kierre pikkuhiljaa riistäytymään käsistä, vai mitä mieltä.

Käyn nyt paskalla sillä paskattaa ja sen jälkeen korkkaan ekan kaljan

tapan itseni

Harminloista

Attached: Slap.jpg (920x730, 56K)

>nukkemestari.jpg

Mielestäni parhaat väittelyt on sellaisia, missä ei loppujen lopuksi ole kyse mistään.

pitäiskö

Sinun pitäisi pysyä kartalla vähän paremmin siitä mikä on olettamista ja missä välissä teet niin. Tällaisilta ongelmilta säästyttäisiin jos nyymit (sinä) ei aina täyttäisi keskustelun tyhjiä kohtia omien olettamustensa mukaan. Oletat taas, että kaikkien noiden viestien takana on mielensä pahoittaminen vaikka ne voivat hyvinkin olla ihan asiallista harhaanjohtavan klikkiuutisoinnin kritisointia, mitä muuten tapahtuu nyky maailmassa aika paljon. Sinä taasen puolustat kyseistä uutisointia vailla mitään kunnollisia perusteita ja saat vastaukseksi ihan asiallisia vasta-argumentteja joihin vastaat että "en ymmärrä".

elä mene

Haluatko väitellä, siitä millainen väittely on paras?

Itse nautin väittelemisestä. Aiheella ei ole mitään merkitystä tai sillä, että kumpi on oikeassa. Väittelyn korrekti sisältö on kuitenkin äärimmäisen tärkeää minulle ja nautin suunnattomasti jos pääsen jollain perusteella takertumaan vastapuolen ajatusvirheisiin.

söin kolme kanelipullaa

isoluu?

oispa

oispa tämmöne herkkupeppu nyymi

Tykkään Shinobusta

Attached: 20ae29933cb2c7317ea398ff284cf2d3.png (1376x2137, 2.59M)

>housut
ei

>hameen alla shortsit
maailman paras keksintö

Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang Gucci Gang

Tässä ei näy housuja

Attached: b8bda2d4100e8887c9f7fe9b8b3d7a48.png (1158x1637, 1.04M)

Elämä on ihan hauskaa jtp (=jos totta puhutaan)

painan 63 kg

Vittu moon väsyny

Attached: 1516713091002.png (266x251, 61K)

Menin jo

Attached: 1517779726922-int.png (800x600, 81K)

mene takaisin

>Oletat taas, että kaikkien noiden viestien takana on mielensä pahoittaminen vaikka ne voivat hyvinkin olla ihan asiallista harhaanjohtavan klikkiuutisoinnin kritisointia
>asiallista [...] kritisointia
Hmmm.
>Humanistit voisi hukuttaa mereen.
>En edes lue
>Ihan satavarmasti tuon lauseen takana oli monikulttuurinen ideologia, eikä mikään todenmukaisuuden tai historian ymmärryksen tavoittelu.
Ei mielensäpahoittamista vaan asiallista kritisointia. No, jokainen tulkitkoon itse.
Noistakin se "en edes lue"-viesti oli väärä olettama ja "ihan satavarmasti" oli ihan perinteinen fiilikseen perustuva olettama.
>ihan asiallisia vasta-argumentteja
Juu-u. Pitää kyllä olla tuosta eri mieltä. Mutta eiköhän nyt voida sanoa, että varsinainen aihe on jo kadonnut niin kauas, että tässä puhutaan varsinaisen aiheen väittelyyn liittyvistä olettamuksien olettamuksista, ja voidaan varmaan olla yhtä mieltä siitä (oletettavasti, tietenkin), että tässä ei ole mitään järkeä ja on aika lopettaa.
Oletetaan että haluan

TV-uutiset ovat todella tehokas vaikuttamisen keino, tuumasi hän kun kuuli suomalaisen uutistenlukijan toistavan suomennettuna mielisairaiden jenkkivassareiden fantasioita

brown mommygf

Attached: jennifer love hewitt (2).webm (1024x800, 1.91M)

Miten suhtaudutte erilaisiin kipuihin?
Itse en voi sietää edes pientä päänsärkyä, koska minulla ei särje pää melkein koskaan.
Vatsaani kuitenkin koskee jatkuvasti päivittäin, joten edes 1-10 asteella koettu 8 asteen vatsakipu ei juurikaan häiritse minua. Samalla asteikolla mitattu päänsärky kuitenkin lamaannuttaa minut jo miltei täysin tasolla 3-4.

Attached: 1535314016483.png (435x463, 152K)

tutuilla aina rahat lopussa ja mulla ei
syy: en polta, käytä alkoholia ja valmistan itse omat ruokani

liittykää tekin nyymit rahakerhoon

Muutenkin tullu huomattua että useimmilla on rahankäytön hallinta ihan päin persettä, mistä sitten tulee tämä oho rahat loppu ja vielä viikko palkkapäivään -ilmiö.

senhän takia yle laitto eilisen uutislähetykseen touko aallon naaman ilmestymään joka minuutti sekunniks

>varsinainen aihe on jo kadonnut niin kauas, että tässä puhutaan varsinaisen aiheen väittelyyn liittyvistä olettamuksien olettamuksista
et varmaan ole huomannut, mutta sinä olet käynyt minun kanssani tätä väittelyn meta keskustelua jo melkein 2 tuntia
ei minua kiinnosta tuo teidän maahanmuutto vänkäys pätkääkään, kritisoin vaan tapaa millä olet ilmaisevinasi asiaa

lol

Attached: 1526384125045.jpg (1075x1517, 251K)

Ehkä niillä oli ajastin sökönä ja ne näyttää niitä normalisti vain mikrosekunnin ajan

Itse asiassa en tiennyt tätä, ajattelin jo aikaisemmin että onneksi edes se tyhmä vänkäys loppui. Mutta parempi myöhään kuin milloinkaan, eikö

Minä tässä odotan myös koska tuo tyhmä vänkäys loppuu. Olen järkkymätön vääryyden edessä joten voit syyttää tilanteesta vain itseäsi, koska ilmaiset mielipiteesi sellaisessa ympäristössä missä sitä saatetaan kritisoida.

Mites teidän osakesalkut edistyy?

alko auki olo aikat oulu linnamaa

Attached: lataus.jpg (251x201, 8K)

meni vähä huti googlesta

meil samit, paitsi kaljaa ostan noin tölkin viikossa. en myöskään osta esim vaatteita lähes ikinä. jos kyseessä ei oo ruoka/juoma/tarpeellinen hygieniatuote niin en melkein ikinä osta.

tekee aina pahaa käyttää rahaa jos sitä ei oikeasti tarvis käyttää, ja samoin jos näen jonkun tutun tuhlaavan rahaa johonkin. kaveri jos ostaa jotain pelin lootboxeja niin ensimmäinen reaktio on mitä vittua sä teet kannattaisko vähän miettiä mihin sitä rahaa käytät.

0900 - 2100

Niin, sanoin että "varmistin" asian ja siitä miten sen voi ymmärtää väärin kannattaakin vängätä kaksi tuntia. Omaksi puolustukseksi voin sentään sanoa että luulin että edes aihe ja väittelijät vaihtu tässä välissä. Eihän se varmaan sua lohduta, mutta jos olisin tiennyt että tää seuraa siitä sanavalinnasta, olisin kyllä sanonut sen toisin.

Mulla oli yks kaveri joka tienasi melkein 1,5k€ enemmän kuukaudessa mitä minä ja silti minä olin meistä kahdesta ainoa jolla oli kuun lopussa vielä rahaa. Kysyinkin joskus asiaa, niin vastaukseksi tuli perus kämppä, auto, ruoka jne. mutta sitten tulivat ne varsinaiset taikasanat. "ja jos mulla nyt joskus joku touhu tonni jää ylitte ni kyl mä sen sit haluan johonkin käyttää"

sivutuka onnko muodisa

Attached: lataus.jpg (251x201, 14K)

Ei ole.

ota ananans

googole kiini

Attached: bf5a11b6.jpg (657x527, 37K)

Varmistit, koska et ollut varma sanoinko jotain muuta sen takia, koska oletit niin. Siitä ei nyt taas ole ollutkaan kyse enää pitkään aikaan, vaan tuo keskustelu loppui jo edelliseen lankaan, joten on tosi käsittämätöntä miksi otit sen asian edes taas puheeksi. Vissiin taas oletit jostain syystä, että puhun jostain ihan muusta mistä oikeasti puhun, koska et varmaankaan taaskaan ymmärrä.

Toista äänikomento

Vieläkö se on muodissa? Itellä ollu jonkin sortin ananas vissiin vuodesta 2012 ku intissä se oli kätsä tukka ja sit ku huomasin et se näyttää ihan okeilta ja on aika helppo sanoa mitä haluaa, ni ei tullu vaihdettua tyyliä.
>Varmistit, koska et ollut varma sanoinko jotain muuta sen takia, koska oletit niin.
Eikö tuo ole olettamus? Voi perkele minkä menit tekemään
>et varmaankaan taaskaan ymmärrä.
Ymmärrän kyllä että eiköhän tää ollu tässä. Meidän osalta. Tai jos haluat vielä kerran kertoa että miten tää homma meni sun mielestä, niin voin siihen vastata että "perkele, näinhän se meni" ja ollaan molemmat, no ei nyt tyytyväisiä mutta kiitollisia.

ggoooglle kiini!

Attached: 1536336909597793532427.jpg (4032x3024, 3.82M)

i.ylilauta.org/6f/760eca1e.mp4

Attached: 1534447641908.png (363x296, 136K)

kiniswimwear.com/

Soitetaan: Äiti

>ylilauta
Du måste fa tillbaks

du måste mennä tillbaakkaan

>Eikö tuo ollut olettamus?
Ei ollut, itse sanoit, että varmistit, koska et ollut varma ja se on ihan kaikessa sanamerkityksessään olettamista.
>Ymmärrän kyllä
no et tasan tarkkaan ymmärrä, kun otit monta tuntia vanhan asian puheeksi ihan vain sen takia kun menin viittaamaan siihen vaikka viestiemme sisällössä ei ole ollut pienintäkään viittausta alkuperäiseen asiaan enään moneen aikaan.
Menit myös aika helposta ohi, koska minun olettamiseni tapahtui vasta ihan tuossa viestin lopussa, vaikka se olikin tehty erittäin vahvoin perustein toisin kuin sinun minusta tekemät olettamukset.
Kiitos huomiostanne.

Missä on Tillbakka?

VAROKAA VIIRUS LINKKI
ÄLKÄÄ AVATKO

Ananastukka on homoille

Perkele, näinhän se meni!