Sverigetråden - SD2D-upplagan

Attached: 1534174336495.jpg (1920x1073, 330K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/u49b4Usbmzk
expressen.se/nyheter/val-2018/jimmie-akessons-skamtsvar-och-jag-vill-infora-digerdoden/
youtube.com/watch?v=Mn7OBOvJ2kI
youtube.com/watch?v=i6JQwirzNq4
youtu.be/MUFvEEh9IvM?t=1h21m28s
youtube.com/watch?v=sHPXKX3XaIc
twitter.com/NSFWRedditImage

SD 15-16% max

Kasselstrand just nu
youtu.be/u49b4Usbmzk

haha aa

Attached: 1527785114146.png (2796x2271, 385K)

cringe to da max

>dkn förkyld
>dkn kan inte sova pga förkyld och hostar och snuvar hela jävla tiden
fy fan för detta helvete

>dkn ingen fv
>dkn ingen pv
>dkn ingen v

Attached: 1502483522652.jpg (396x479, 67K)

Denna undersökningen gjordes innan Jimmies nazistiska uttalande i SVT.

Tror oironiskt att "de är inte svenskar" faktiskt kan ha skrämt iväg en del mellanmjölkssvenskar

SD tar strid i frågan, de viker sig inte.


expressen.se/nyheter/val-2018/jimmie-akessons-skamtsvar-och-jag-vill-infora-digerdoden/

SD kräver nu ett tillfälle att möta SVT i debatt imon.

>letar inte upp artikeln
>säger inte vilket klockslag

mann1 jag har redan förklarat att det var dubbelt så många efter 15 när folk kunde lämna jobbet, är det svårt att förstå?

sen fattar jag inte vad du tror man ser på streamen, jag stod någonstans i mitten och ser inte mitt fejs någonstans ens.

>jag stod någonstans i mitten
ÅåÅåhh neeej neeej neeej aaaaaahahahaha

Men vafan, de skriver ju inte hans förklaring som han bokstavligen talat uttryckte två sekunder senare?

Höll du i en Skurtskylt? :^)

youtube.com/watch?v=Mn7OBOvJ2kI
under valvakan

Detta är svensk media som bedriver kampanjjournalistik mot Sveriges nya folkrörelse.

De gör detta för att de är skiträdda och desperata, de vet mycket väl att SD kan bli Sveriges största parti på söndag. Då kan man ta till vilka fula knep som helst.

Jimmie är trött och klumpig nu. Kan tänka mig att Mattias Karlsson sparkade sin TV när han hörde det där. Han lade upp det där så det kunde misstolkas väldigt lätt. Ovanlig tabbe för Jimmie men vanligt nu vid slutspurten.

Om jag vore en kvinna så hade jag varit en enormt stor hora, hade sovit med nya män varje vecka

Men jag som man avskyr kvinnor som gör detta, är det dumt?

>viker sig inte

vad menar du exakt att de gör? gnäller i aftonbladet? lmao bra "strid".

jag tror vi är vittnen till tidernas onödigaste drev

>dkn ingen ökenfröken fv

Attached: 1518200137846.png (488x657, 419K)

Väldigt beta...
Pinsamt, han framstår inte som den grundade Jimmie han var efter sjukskrivningen. Nu dampar han på komiker i radioprogram, uttrycker sig "klumpigt" och ska kräva upprättelse. Han har dåliga strateger omkring sig...

Allt ska vara precis som det är i USA.

Har du sett hela debatten?
Jimmie gjorde bra ifrån sig. Om man lyssnar till hela repliken han gav i livesändning så lyckades han sätta dit Annie Lööf riktigt ordentligt.

youtube.com/watch?v=i6JQwirzNq4

Man ber inte ursäkt, man kryper inte till korset. Istället lägger man fram hård kritik mot SVTs agerande mitt under brinnande valrörelse.

Vänstermedia är på väg mot en förkrossande nederlag på söndag om inte de får en RIKTIG skandal att leka med. Detta var perfekt för SVT. Nu blir de sista två dagarna om rasse Jimmie istället för den misslyckade politik som vänstern drivit i fyra år nu. Fan vad lyckliga de måste vara nu. Även om de ber om ursäkt sen fick dem det de ville.

Är den här positivt eller negativt för SD?

Han är nog nära en till utbränning. Igår på TV4 var han dock riktig vass.

Gör ingen skillnad för mig.

om negativt kan vi ju lika gärna packa ihop landet och smälla upp dödsrunan på en gång

Jo, därför jag är väldigt tveksam till att SD blir största parti. Tror inte SD:are skäms som förut när det gäller undersökningar och det är definitivt fler än någonsint tidigare som står och väger mellan SD och något parti de röstat på tidigare (KD, M eller kanske t.o.m. S). Osäker på att tillräckligt faktiskt går till SD.

Är en del saker som hänt, typ detta, som nog är skitsaker för den inbitne SD:aren men kan vara nog för att skrämma bort på-stängslet-velaren

Är inte SDare men Jimmie är antagligen personen som har störst press på sig och verkar slita mest varenda gång han lyckas få vara med i evenemangen.

lol kollar på debatten nu. De verkar barnsligare än vanligt.

Attached: Screen Shot 2018-09-08 at 2.49.36 AM.png (1188x617, 865K)

tror ärligt talat inte att mer än typ 1% av väljarna drar sina slutsatser från dessa käbbelfester

Stackars Smålandsanon.

Attached: 1528521645319.png (500x553, 224K)

>Jimmie gjorde bra ifrån sig.
Jag håller med. Men Jimmie är i en sårbar position. Han brukar vara duktig på att undvika dessa fällor men på sistone så har han inte varit lika elegant. Jimmie måste alltid prestera x10 över andra för att kompensera för uppförsbacken partiet ställs inför.

Jag tror inte man ska dra alltför stora slutsatser ifrån enstaka händelser.
Den här händelsen kommer dessutom så sent att spridningen blir någorlunda begränsad.
En stor del av befolkningen kommer säkert missa att det ens hände, i synnerhet om man inte är politikintresserad. Många spenderar sin fredagkväll med att se på Idol eller Lets dance eller vad fan det nu kan vara. Eller så är de ute på krogen och blir stupfulla.

Tar typ 30 min innan Löfven säger sitt första ord.

> över 8 år med förnedring, hån och hat från etablerade medier inklusive svt
>man blir grovt förnedrad igen två dagar före valet
>"det är okej grabbar!! han bad inte ens om ursäkt!!!"
>detta är att ta strid enligt SD

lmao mann1 lär er av adam berg ist:
youtu.be/MUFvEEh9IvM?t=1h21m28s

MIN HALS, MIN FACKING HALS

Attached: 1529208015376.jpg (200x291, 7K)

fader svea, jag har syndat.
etter 14 dage er jeg byrjat at snusa igen.

Man kan ta strid utan att bete sig som en autistisk dampunge som snubbarna i afs gör.
Men lycka till med er dryga procent på valdagen följd av fullständig irrelevans.

cringe

tänk

Attached: tvitter.jpg (594x370, 71K)

Är det småland? Han är f1 schysst favä.

>skriker exakt efter varje grej som sägs
>talaren skriker exakt med näven i luften
K R I N S C H

men håll fucking käften, jävla fjolla.

Vad är en norman? Är inte det ett svenskt efternamn?

>när babbar och connys argumenterar

Why so many Swedish women choose a foreign man as their partner?

Han bor iaf där, om det är han.

Attached: 1 - PsNcnj8.jpg (2020x2906, 506K)

sd låg på typ 1-2% när jag började rösta på dem så det där skitsnacket om "fullständig irrelevans" kan du ta med någon annan

EBT är som en liten docka. Vill klämma på hennes kinder.

Attached: Screen Shot 2018-09-08 at 2.58.54 AM.png (1193x616, 977K)

>cuckposting at 4am
yikes

Varför är både hon och Lööf så överdrivna? Känns ju verkligen som ett spel när minsta fråga skickar henne till taket.

Attached: 1517633409366.png (1136x1012, 911K)

Men Jimmie sa ju inget kontroversiellt så varför måste SVT ta avstånd?

Attached: Screenshot_20180908-030249_Chrome.jpg (471x634, 94K)

Fanns inget annat parti mot invandringen när SD låg på den nivån din tölp.
Fast absolut, med hög energi och skurt ska ni minsann storma riksdagen. Prisa kek!

ska facking sova, be för min hals att dem kommer vara frisk imorgon

Attached: 1518578989548.jpg (612x612, 257K)

Två dagar innan val och inga SD skandaler har slagit igenom så det fick bli detta.

Detta

Det är SVT, klart de tar avstånd så de kan hävda att SD är onda i samma veva.

Godnatt tråden.

Attached: 1524757491118.png (960x720, 413K)

vilken typ av slav är hon egentligen?

Vi borde lägga mer fokus på att Jonas Sjöstedt vill göra ett Venezuela av Sverige

Ja, fy faen.

>Jimmie måste alltid prestera x10 över andra för att kompensera för uppförsbacken partiet ställs inför.
Du låter som en mamma som försvarar sin dampunge. Jimmie förstår inte att alla partiledare går in i en roll inför dessa uppvisningar. Han flinar och skrattar åt deras onaturliga framtoning men det uppfattas som drygt och ocharmig för alla som inte ser hur fejkade TV-situationerna är,

digerdöden

Attached: Screen Shot 2018-09-08 at 3.08.12 AM.png (816x592, 576K)

Bokstavligen alla som får rösta har hört "venezuela!!" eller "kommunist!!!" i relation till V. De som kan tänka sig rösta V bryr sig inte, precis som de som kan tänka sig rösta på SD inte bryr sig om någon skriker "fascist!!" eller liknande

sd är ju inte ens mot invandring, bara mot "massinvandring" och lika mycket mot tvångsdeporationer förresten. man kommer sälja sig till moderaterna som de horor man är, precis som de iranska hororna man lägger på riksdagslistor efter nattliga besök hos sd-ledamöter, hororna på expo som Karlsson sökt samarbete med eller hororna på DN som är en legitim källa att länka enligt SD, t.sk. från Fria tider som alltså är förbjudet att länka om man jobbar för SD. Man ska alltså krypa för den fiende som arbetat för att förinta en i tiotals år och man ska bojkotta de medier vars arbete ledde till ens framgång och riksdagsinträde. Låt det sjunka in en stund. Låt det sjunka in vilken vidrig och förljugen partikultur som har växt fram i SD och jämför det med några etnonationalistiska boys som skämtar med grodor.

>den här nivån av rövsmärta över att det kommer gå käpprätt åt skogen för skurtpartiet
Tycker nästan synd om dig, bara nästan.

Eller så vinner han på att vara den enda som inte spelar utan är sig själv. Han sa själv i slutet att mycket ikväll var bara teater från andra. Han förstår det.

Blev jätterädd när jag hörde Jimpas nazistuttalande alltså, blir en röst på Rikskasslern istället!

staden av kasselcucken

Attached: 1531727411256.jpg (248x189, 16K)

>och jämför det med några etnonationalistiska boys som skämtar med grodor.
AfS-cucken....

SD måste ändå spela efter reglerna. SD stoppar invandringen, AfS skickar hem dem. Och de lär inte behöva spela som SD gjort.

Är du full Gustav? du kan väl vänta till söndag med att vara full och ledsen iaf

>övriga på skop har gått från 2,2 -> 4%
>övriga på yougov har 4,8% ("överväldigande majoriteten är afs")
>sd har tappat typ 3-4% sedan mars

om det går åt skogen för någon är det ju sd som sjunker som en sten sedan mars trots att man gjort allt för att liberalisera sig och blidka tuffe uffe.

De sa aldrig att överväldigande majoriteten var afs din sorgliga fanskap
de sa att afs hade störst andel
stor skillnad

Nästa gång det är torgmöte för AfS ska jag skiva upp kassler och slänga på AFA och blattar. Är det HMF att slänga fläsk på muslimer?

Erkänn. Du är 16 år och arg över att vi som faktiskt får rösta inte lägger vår röst på AfS?

sd går inte ens till val på att stoppa invandringen. man "minskar" invandring och dubblar antalet kvotflyktingar (som såklart får ta med hela familjen). sen fattar ju vem som helst hur det kommer gå i förhandlingarna när man har en sån rutten partikultur. ni fattar väl att den politiska kompetensen i det partiet gränsar til noll?

>YouGov redovisar nya partier om de är över 2% tre mätningar i rad
>senaste tre mätningarna från YouGov har haft "övriga" på samma siffra
>AfS är fortfarande inte särredovisade
>med andra ord så har AfS inte tagit sig över 2%

Annie är ganska based ändå.

Jag hoppas du mår bättre imorgon, user!

Attached: 1529822572411.jpg (750x1000, 155K)

de allra flesta som är i min ålder och inte hanrejer lägger sin röst på SD i detta val och väntar på att AfS finns kvar i nästa val och byggt upp kommun och landsting.

Tillbaks till Jow Forums din fula wannabe

Haha, läs vad SD faktiskt vill innan du uttalar dig. Du har ju verkligen 0 koll.

Fine "minskar". Jag tar och köper det rakt av. Det är i alla fall en förändring.

Varför är de flesta från tråden från skåne, småland och stockholm?

Känns som att norrland är underrepresenterad som fan

En ganska liten andel av Sveriges befolkning bor i Norrland

(och det är en bra sak)

afs ställer inte ens upp i något kommun eller landstingsval, så de kommer inte har någonting att bygga vidare på efter valet

Den riktiga debatten är här, inte på SVT
youtube.com/watch?v=sHPXKX3XaIc

Attached: 1513244213283.jpg (1280x720, 113K)

Hur många i tråden är från Skåne?
Stockholm känns som majoriteten.

Bra försök säpo. Jag kan doxxa mig däremot, sitter i Värmland.

>
De får sikta på förtroendebyggande i 4 år, segt. Hoppas att vi får se dem till nästa val och att SD inte sabbar nationalismen i Sverige de kommande 4 åren.

>jimmy dindu nothing! Jimmie är den snälla pojken
Ge dig... Han vill ha ut invandrare, har inte kunnat säga det på länge och tar tillfället när hans avgörande roll är garanterad.

Attached: 1526992649319.jpg (2048x833, 203K)

Jag är från Sveriges hjärta - Dalarna.

Attached: 1423229257762300.png (670x580, 69K)

tror du på det där själv eller? FI blir ju särredovisat så vem är det som ska ha 2,9%? MED? varför är inte de sär-redovisade isf? NMR?

Fin mustache hon har

Attached: Screen Shot 2018-09-08 at 3.21.06 AM.png (941x608, 761K)