Postimyyntivaimo-painos
/mämmi/
Kuvassa virhe.
jaa etkö ollukaan kärmes harmin loista
Ajattelin mennä sorsapuistoon hieman lukemaan ja rentoutumaan kirjastoreissun jälkeen. Ennen kuin sinne asti edes pääsin niin alko kuulumaan hirveä jumputus siellt, ja paikka oli ihan täynnä. Tuli myös siellä vastaan sateenkaarilippu, useampia naisia pinkeillä hiuksilla, yksi ninja(?) ja kaiken kruunasi täyteen turripukuun pukeutunut tyyppi joka oli kiivennyt puuhun.
Päätin mennä kotiin.
antaiskohan kela apustusta postimyyntivaimon hankintaan
parantaisi elämänlaatua jos ois tommonen muodollisesti pätevä suklaavaimoke jota panna
Voi olla että kaikki (lue: 2) naista joiden kanssa olen seksiä harrastanut olivat sitten jotenkin huonoja, mutta en todellakaan jaksaisi nähdä vaivaa pillunsaamiseksi. Turhaa touhua. Jos joku nainen nyt kävelisi tuosta ovesta sisään ja sanoisi "Nyymi, pane mua" ja näyttäisi lääkärintodistuksen jossa maailman johtavat lääkärit ovat todenneet ettei hän voi tulla raskaaksi, kyllä mä sitä naisin, mutta jos mun pitäisi itse mennä hänen luokseen kylään niin en naisi vaan jäisin runkkaamaan animelle.
Olen aivan vakavissani, en saanut mitään kiksejä irti siitä touhusta. Tai siis sain mutta alkuviehätyksen jälkeen joka kesti muutaman kerran ei iskenyt enää.
Kylläpä on yhteiskunta muuttunut rajusti viimeisen kymmenen vuoden aikana.
Miten tolla motivaatiolla varustettu nyymi on päässyt peräti kahden naisotuksen haarojen väliin?
inb4 nyymi on komea ja naiset iski sen lipastolta kun nyymi yritti vältellä ryhmätyötä luennolla
Meil samit. Silloin tällöin tekee mieli mutta ainahan se on pettymys jos miettii sitä vaivaa mikä siihen sitten meni, niin mielummin vaan runkkaan.
>Olen aivan vakavissani, en saanut mitään kiksejä irti siitä touhusta.
Siinä kyllä suruvalittelut tosiaan molemmille osapuolille