/mämmi/

Kultainen Yksi-painos

Attached: TGO.gif (576x324, 952K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=AIxmgrUnc9I
my.mixtape.moe/gyqvrd.mp4
uusimaa.fi/artikkeli/463545-joka-neljas-nuori-kayttanyt-psyykenlaakkeita-syrjaytymisvaara-kasvaa-30-vuotiailla
youtube.com/watch?v=5VBXWdhabuQ
twitter.com/NSFWRedditImage

Attached: 1520972419930.jpg (600x634, 96K)

paska painos

tää paikka on kyllä täynnä jonneja kun ainoat harrastukset ihmisillä täällä on pelit, anime, kuntosali ja ryyppääminen. voisitte vähän kiinnostavampia ihmisiä olla.

Anime

Attached: 130415900454.jpg (1600x1200, 1.28M)

Herra on hyvä ja kertoo mitä mielenkiintoista itse harrastaa.

lälläslää

oispa loli

mulla on hieno polkupyörä

Mitä mieltä täällä ollaan Ylilaudasta?

Oispa talvi

samaa mieltä

täällä on kaikki ylilautalaisia
paitsi mä

Arvostelkaa harrastukseni:
Hiihto
Tennis
Punttisali
Vakavaväittely
Rooma-autismi
Syöminen

Mitä vittua ihan oikeesti? Miks sanoit noin? Ootko vittu vähä vajaa tai jotain?

pelejä, animea, kuntosalia ja ryyppäämistä

Se on rakas kotini

Ite en ees kato animee ja ryyppäämisenkin lopetan tältä vuodelta.

itse harrastan seikkailua

Aaaapua!

Attached: puppy batallion.webm (704x394, 2.95M)

>Tennis
>Rooma-autismi
en haluaisi tutustua sinuun/5

aika jonnesetit

Rälläkkä on KULMAhiomakone.

Oon erakko-pro että ei tarvikkaan

Taivas on sininen

Arvostelkaa harrastukseni:
Vakavaväittelykeskustelu
Suutustaminen
Riitely
Huumeet
Anime

Suomalaisten syntyvyys on ollut alle uusiutumistason vuodesta 1969 saakka, mutta Suomen väkiluku on siitä huolimatta lisääntynyt puolella miljoonalla ihmisellä noin kahdenkymmenen vuoden aikana.

Ei mulla muuta.

hedonismi/5

Tyyppi näyttää lesbotransulta

Eikö nuo ole aika perus setit länsimaissa?

Attached: 1527595892642.jpg (300x300, 61K)

youtube.com/watch?v=AIxmgrUnc9I

Enpäs huomannut että uus levy oli tullut.

Attached: 1516354778193.png (1920x1502, 2.45M)

Ja onko tämä mielestäsi positiivinen asia?

*pieraisee*
>PRÖÖÖÖÖT

oispa eläin tomeruksia

Attached: 1524426764779.webm (720x404, 2.83M)

Absolutely gloriös edition, trve friends

Kyllä, ja?

cringe

Hope you voted for Swedish Democrats, brother

Attached: 1489912600426.png (950x968, 151K)

>hän ei naura ruotsin kuolemalle

Yeah voted for them yesterday

Sekin on huono juttu jos duunarit paskoo liikaa huonoilla geeneillä varustettuja pentuja
Rikkaiden tarttis lisääntyä pari kertaa enemmän kuin heikon aineksen

>implying voting changes anything

Olen Suomen aurinkokeisari. Kumartakaa edessäni kansalaiset.

Joo, mutta aikuisten ihmisten pitäisi pystyä katsomaan tulevaisuuteen. Yhden sukupolven aikana tapahtuva täydellinen kansanvaihdos on oikeasti aika sairas juttu.

Muiden länsimaiden väestöt ovat myös enemmän tai vähemmän päittäin täysin vaihdettavissa olevaa harmaata massaa. Suomalaisia on paljon vähemmän.

Attached: mieslapseus euroopassa.png (1200x1200, 459K)

pohjoismaalaiset menneet asuntojutkujen juoniin. vanhempien luona elämistä pidetään nolona, niin muutetaan heti täysikäsenä itsemurhayksiöön vuokralle.

It's worth a shot.

my.mixtape.moe/gyqvrd.mp4

mee takas sinne

lapsilisien sijaan pitäisi olla tietty veroalennus lasta kohti. näin ollen mitä isommat tulot, sitä enemmän säästää lapsia tehdessä.

Mielummin niitä duunarien lapsia kuin neekereitä.
Aika jännä muuten että käytit sanaa "duunari" etkä esimerkiksi valkoroska. Aivan kuin luulet että jokainen duunari on roskaa. Aika helvetin omahyväinen ja elitistinen ajatusmaailma.
Ei mulla muuta.

Attached: cool ass mother fugger.jpg (2480x1600, 783K)

SS Gruppenwuhfrer täällä päivää. Onko näkynyt tappiomielialan lietsojia?

>musertaa sydämen
*snäppää*

iha nasta mesta

Miksi poistit sen?

>Koitin löytää lähdettä uudestaan ja tuli vastaan uusimaa.fi/artikkeli/463545-joka-neljas-nuori-kayttanyt-psyykenlaakkeita-syrjaytymisvaara-kasvaa-30-vuotiailla
>>Joka neljäs nuori käyttänyt psyykenlääkkeitä – Syrjäytymisvaara kasvaa 30-vuotiailla
>Saatana
Väärä kuva

Attached: Joka_neljäs_nuori_käyttänyt_psyykenlääkkeitä_–_Syrjäytymisvaara_kasvaa_30-vuotiailla_U.jpg (729x849, 576K)

Attached: 1536331747708.jpg (1146x917, 92K)

Ei auta pätkääkään. Raha ei ole se syy miksi varakkaammat eivät tee lapsia. Heille tuollaiset kannustimet eivät toimi ollenkaan.
Hankala asia. Kai jotenkin voisi isyys/äitiyslomia parantaa tai lastenhoitoa tehdä helpommaksi ja laajemmaksi. Vaatii paljon joustoa työnantajilta. Lapsen tekeminen ei pitäisi vaikuttaa vanhempien uraan mitenkään, mutta totta kai se tulee vaikuttamaan.

Tottele tai tapahtuu kauheita!

Attached: file.png (363x302, 87K)

Mutta verojen keventäminen ja vaikka korottomien lainojen myöntäminen per lapsi auttaisi normaalituloisten kannustamiseen lapsien hankkimiseen, varakkaat ovat eri asia toki t. eri

Pitäisi alkaa lähettämään ihmisiä takaisin koteihinsa ja pistämään rajoja kiinni.

>14% tän hetken 30-31v porukasta on peruskoulupohjasia syrjäytyneitä
hmmh
miks musta tuntuu että niistä puolet käy mämmissä

Jos joutuu ottamaan lainan lapsen takia, niin ei kyllä ole normaalituloinen.

Ei vaan yleisesti lainoihin liittyen, vaikka asuntolainaan tai autolainaan

tekee mieli hampurilaista

Ompi ihmeellistä miten paljon on energiaa kun saa nukuttua tarpeeksi

Ei tee mieli mitään

Mitä vittua taas, ekan kerran taas viikossa päätin ulkona käydä kävelemässä ja joku mummo kurvaa pyörällä mun takaa ja sanoo että haluaa tutustua, sitten näkee mun kasvot ja kurvat autotien poikki helvettiin?

tekee mieli nyymiä

>haluaa tutustua
jaa taas kerran uskottava tarina

entä muumia

Mulla mummo kysy rapussa että etkö tuu mun kanssa hissiin. Sanoin että näin nuorena miehenä pitää rappuja vielä käyttää.

Oma vikas kun pukeudut kuin 87v pappa

en minäkään ymmärrä, mun takaa kuulin että pyörä lähestyy ja sitten mummo sanoo mun takana jo että Hei haluaisin tutustua, sit kun on mun edessä kurvaa toiseen suuntaan ja pois

Mikä on Ikea Markuksen vastine Ikea työpöydälle?

t. äitin kellarista pois

sitä minäkin arvelen et luuli että olen joku papparainen mut miten muka näytän joltain vanhalta ukolta

se kammella korkeussäädettävä

Älä ny hullu uutta osta. Hae torista ilmainen

mitenkäs esim torista sais noita huonekaluja raahattua kotiin jos ei omista autoa?

Niin mitä?

Attached: Shinobu.png (1000x547, 378K)

jonnen ensimmäisten huonekalujen ostomietintä

lainaa vanhemmilta autoa, miten sie olet muuttamassa jos et autoa saa mistään?

sinänsä totta mutta olen asunut yksin 6 vuotta mutta en omista edes sänkyä.

en oo toi eikä mulla oo korttiakaan

sitten tarvit kaverin apua tai palkata joku kuskiksi

>pukeutuu ryysyihin
>kävelee hitaasti ja ontuen
>kumara ryhti

ei oo kavereita ja jos palkkais niin vois yhtä hyvin vaan kaupasta tilata kuljetuksella

Mulla nää kaikki

ei ollut mikään noista, ihan perus uudet vaatteet oli päällä, suora ryhti ja hölkkä vauhti

niin voisit mut tuotteesta pitäis maksaa kans kun torista saat ilmaseksi joten säästät ainakin puolet

no siis joku kuskin palkkaaminen on kyllä hieman kalliimpaa kuin kaupan kuljetus

Joku halusi tutustua.

kotti kärryt ja raa'ka mies voima

Tein taas lettutaikinan

Attached: 178e9r.jpg (1113x1664, 906K)

Oispa gf

juu mutta kuskin palkkaus on myös helvetin halvempaa kuin jokin pari sänky

Mulla on toi sama ongelma aina kun pitää jotain isompaa kuskata. Ei autoa, korttia, kavereita. Vanhemmat asuu kaukana. Joskus meen taksilla ja joskus jätän vaan ostamatta. Toivottavasti kohta menee läpi se kevytautolaki niin on nyymilläkin varaa korttiin, kolme tonnia on ylijutkutusta. Ei mulla sittenkään ois omaan autoon varaa mutta vois vuokrata sellaisen sit jostain yhteiskäyttösetistä aina kun tarvii

Ja jos se tulee traktorikortilla niin kun puhuttiin niin sehän helpottaa mahdollista muuttoa kanssa, vuokraa traktorin peräkärryllä ja ajelee sillä kamat niin kuin kunnon landepaukku

mitä jätkät?

youtube.com/watch?v=5VBXWdhabuQ
Antipsykootit muuttavat aivoa niin että pitkällä aikavälillä henkilö muuttuu enemmän psykoottiseksi ym.

Onneks ei sali ja anime vaivaa, mun pääasiallinen harrastus on normoilu

no jotain kärryä ajattelin itekin. ainakin pienemmät tavarat sais sellasella. kai tuollasia saa pyöräänkin kiinni?

Attached: 1529238152471.png (1205x1017, 1.28M)

Tyllerön synttärit, pitäiskö ryyppää