oispa wow classic painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
en.wikipedia.org
williamsinstitute.law.ucla.edu
journals.plos.org
medicalnewstoday.com
youtu.be
en.wikipedia.org
twitter.com
oispa wow classic nii pääsis pelaamaa samat instat ja raidit kymmenettä kertaa läpi
Oispa talvi
Miks Blizzard on niin paskaa nykyään?
*kuiskaa nyymille kauheuksia*
kitkerä palaneen kumin haju enkä löydä mistä se tulis
oispa suvakkipoikkis
Aivoinfarkti. Äkkiä sairaalaan siitä.
Wowi classic oli kyllä aivan hirveätä kuraa nyt kun ajattelee tälleen nostalgia-vapaasti.
BFA on ihan täysin epäonnistunut paska. Pelaajat sanoo sitä paskemmaksi kuin WoD.
Se on sun mielipide.
>mämmi
more like mommy lmao!!!
Tämähän se ois aika vahvasti. 95% ihmisistä jotka sitä tulee pelaamaan eivät koskaan pelannut alkuperäistä vanilla wowia. Miksi maksaa 20 e kuukaudessa siitä että pääsee pelaamaan jo kertaalleen pelattua peliä uudestaan?
koska hyvä peli
>95% ihmisistä jotka sitä tulee pelaamaan eivät koskaan pelannut alkuperäistä vanilla wowia
Lähde?
>20 e kuukaudessa
Jaa se olikin syöttiä.
Millä tavalla?
Se on kankea 2000-luvun tab-target mmo.
Ihan hirveä pelata.
>ä-äiti en tykkää t-t-ton viestistä, p-p-pakko olla trolliii
Juuh. Älä puhu mulle.
Teknisesti joo, mutta pelissä oli sentään vielä yhteisö.
Koska se on kunnollinen MMORPG toisin kuin nyky WoWi ja kaikki muut MORPIT on vielä paskempia.
Muistit proxyn tällä kertaa
en.wikipedia.org
williamsinstitute.law.ucla.edu
this:
journals.plos.org
I allso found this:
medicalnewstoday.com
how likely do you think this person will commit suicide after surgery?
From my understand it will be pretty high.
Allso do you think this person has though about sucide? And if yes, how would they attempt suicide?
How whould you do suicide in Tampere/Finland? Have you thouth about suicide?
mitenkä joku menee näin helposti halpaan
Nämä wowi nostalgiahomot havittelee jotain mitä ei ole enää olemassa. Pelissä ei ole enää uutuuden taikaa ja ihmettä. Wowi ei tule enää olemaan yhtä hyvä kuin ennen, eikä mikää vitun classic jonnepaska tule kiinnostamaan ketään.
Teitä jonneja selvästi vituttaa että ette olleet vielä vaippaiästä pois kun wowin kulta-aika oli ja teitä harmittaa kun missasitte kaikkien aikojen parhaan pelikokemuksen.
päätä särki ja oli stressihuolia mutta itsetyydytys auttoi. Suosittelen muillekkin hoitona kaikkeen.
Köyhä ku oon
en ole koskaan masturboinut
oon pelannu privaservuilla ja ihan yhtä kivaa se oli. ehkä oot vaan kade kun et päässy pelaa.
>yhteisö joka on täynnä 15 vuotiaita privateserverjonneja
Mikäs siinä jos pitää
Vitun hyvät perustelut.
>koska se nyt vaan on niin hyvä
Oisko sulla minkäänlaisia konkreettisia perusteita väitteellesi?
Mutkun se ei ole edes kunnon MMO, se on se mikä muutti kaikki MMOt ns.vuoristorata-MMOiks.
where is the bagina?
XDDDDDDDDD
Ketään ei kiinnostanut kuka olin kunnes puin ylleni naamarin
Ei, se on juurikin hyvä morppi. Retail on vuoristorata paskaa, vanilla ei ole.
En jaksa perustella. Jos tykkää morpeista niin Classic WoWi on vaan ykkönen.
mitä sit vaikka privaservujen pelaajat tulee tuonne? se peli o iha sama. kyl se community tulee olemaan yhtä eeppinen ku oikean vanilla wowin aikaa. sinäki oot yks kade ku et päässy pelaamaa privaservuja ku ne oli suosittuja
Tarkoitin tuota vanhaa wowia. Ei sitä saa classicilla takaisin.
>Ai sä tykkäät jostain mistä mä en tykkää? No missä on sun vitun lähteet
>En jaksa
Korjaan: et kykene. "Muh yhteisö" ei ole argumentti
Juuh tajusin itse tuon alkuperäisen kommentin väärin. Luuli että hän tarkoittaa tämän uuden classicin olevan kuraa. En tiedä miksi tuo jätkä käytti sanaa "classic" eikä vanilla wow jos tarkoitti sitä alkuperäistä.
Ihan paska morppi, missä se kaikki UO tyylinen ihmisten kanssa tekeminen?
Wowi oli ihan täysvitun MMO-genren kuolema.
Eikä pelkästään WoW vaan niiden nykyiset pelit yleensäkin, jotka on kaikki samanlaisia pinnallisesti hauskoja mutta pidemmässä juoksussa erittäin tylsiä ja hohdottomia tekeleitä. Ne vaan osaa ton viimeistellyn ulkoasun ja muun tommosen tekemisen niin että annetaan vaikutelma laadukkaasta tuotteesta. Siihen vielä päälle kirsikaks lootboxit ja microtransactionit niin on paskakakku valmis.
Taas mutuilua. Varmasti vähemmän jonneja kuin retailissa.
Vituttaako noin paljon kun tuhlasit 50e BFA joka ei ole edes euron arvoinen vai mikä painaa?
Ei mun tartte perustella mitään muuta kuin että se vaan on tosi hyvä peli ja tykkään siitä.
EVE Online on ainoa minkään arvoinen ei-teemapuisto MMO ja tässä puhun nyt totta. Ja mitä teemapuistoihin tulee, vanhanaikainen orgaaninen moninpelimaailma ei ole kuluttajien mieleen joiden on nyt vaan saatava olla huipulla ja sankarina heti.
>Vituttaako noin paljon kun tuhlasit 50e BFA joka ei ole edes euron arvoinen vai mikä painaa?
En oo pelannut wowia sitten lich kingin. Älä oleta.
jahas nyt on sitten tähänkin aiheeseen levinnyt kinastelijat. mikään ei ole enää pyhää.
Kyllä sinusta nyt selvästi huomaa minkälaisia ärsyttäviä privaservujonneja siellä tulee pelaamaan.
t. sama kuin edellinen
Joten tyydyt siis paskaan koska kaikki muutkin haluaa sitä.
Vittu nyymi sä oot kyl yks paska.
Muistan kun koulussa kiusasin Wowi nörttejä, oi niitä aikoja
what do you mean?
opi talon tavoille tai mene vittuun
No onneksi sinä et tule siellä ainakaan pelaamaan. Kato nyt vaan omia postauksias.
WOWi oli kyllä paskin peli ikinä.
vittu miks itkette jostain henk koht mielipide asiast? jos te ette tykkää nii älkää pelatko sitä...
ite ainaki tykkäsin private servuist nii paljon et tuun ostaan tuon classic wowin ja pelaan sitä paljon. ootte vaan kadeja kun ette pysty nauttimaan asioist yht paljo ku mä
sua pitempään oon täällä ollut. se että täällä on pakko heti alkaa vinkumaan kun joku tykkää jostain mistä ei ite tykkää on uudempi asia. jotain lapsia tullut tänne, tai ainakin mieleltään lapsia
Äläs nyt suutu, kerroin vain miksi asiat ovat niin kuin ovat. En ole koskaan pelannut MMO:ta.
Ihmiset jotka eivät ole kauhean itsevarmoja ovat riippuvaisempia muiden hyväksynnästä
Jonkinlainen aivovamma pitää olla jos on sitä koskaan pelannu.
Vähä enemmä yritystä false flageihis, nyymi.
psykoosi...
VOITTAAAMAATON DIIIGIMON, NIIN SE ON!
Oho, en tiennytkään että fiktiivisiin hahmoihin voi rakastua samalla tavalla kuin oikeisiin ihmisiin.
separi...
mä meen nyt pelaa runee
Pelaa ennemmin Elder Scroll 4: Oblivion
pelasin läpi spec ops: the line. mikä seuraavaksi?
Nethack
call of duty black ops
SCUMia.
olen liian laiha
en enää pelaa fps ellei se tee jotain erikoista
tuossa on mun vihatuimmat tagit
hyvä ehdotus anna joku toinen
tiaplo 2
pelaa tätä
*avaa pippelin*
Spiraali Ritarit.
onks parempi ku ykkönen?
hyi nyymi sulje se heti
Nää wuzzailu videot ja niiden kommenttipalstat muinaisista egyptiläisistä jne. on kultaa.
Maiden Rape Assault: Violent Semen Inferno
>onks parempi ku ykkönen?
Paljon parempi.
Totta joka sana.
kokeilin tuota kerran kun kaveri halus pelata sitä mun kaa mutta en tykännyt
ei tee mieli runkata tällä hetkellä
kiitoksia kaikille kuitenkin ehdotuksista
kai tuo kuva on sarkasmia?
Mitäpä lottoat?
no mitäpä vittu lottoot?
viking lottoa yleensä
Spiraali ritareissa pitää disabloida se hiirikontrolli ja laittaa movementti WASDiin ja aimaus hiireen, sitten se on ok.
En ymmärrä miksi se diablo-tyylinen klikkailu on se default.
Pupun täytyy kuolla! Chelsea ja 7 Paholaista.
Ei indie paskaa.
Vain oikeita pelejä.
moi nyymyt :3
Ei ole paskaa.
Indie pelit ei ole oikeita pelejä.
Ei kiinnosta.
steam on koko ajan yrittänyt tarjota tuota mulle. nyt luin nuo arvostelut tarkemmin (kun sen verran alhaiset olivat) ja en kyllä taida tuollasilla kontrolleilla ryhtyä pelaamaan.
turpa kiinni
Joo siinä on vähän oudot kontrollit, mutta kaikkeen tottuu ja se on ihan oikeasti hyvä peli.
Tahtoisin kirjoittaa aikuisviihdenovellin, mutta pelkään työni menevän hukkaan jos teen sen suomeksi ja englannista tuli M joten verbaalinen kyvyttömyyteni ei välity välttämättä oikein.
>pelaa videopelejä
Kirjoita kiinaksi.
eiköhän sen joku käännä jos se niin hyvä on
luen ainaostaan jos se on turrikamaa
>englannista tuli M
aivokääpiöt ulos mämmistä