Farris-utgaven
Forrige
Farris-utgaven
Forrige
Other urls found in this thread:
strawpoll.me
tv2.no
twitter.com
forste for animemakt, sverigeanon slakt!
tenker på å henge meg igjen
Ikke mobb kameraten min
forste for slurke sider
skulle latt han være hvis han gadd å jobbe, men kan ikke respektere han etter at han gråt på jobb
>folk i tråden samler ikke på edelt metall og ammunisjon
Basert utgave.
ANIMEGJENGEN
DE EKTE NEGERNE SOM HOLDER DET OPPE MENS NORMISSENE ER UTE OG FESTER
viktig
strawpoll.me
Ble mett nå.
Hva spiser/spiste dere i kveld da, gutta?
Lysere dager er i vente
For jenter som jobber for det offentlige, har avdragsfrihet på lånet og bruker opp alle pengene på ferier til Montepulcano.
ostlending?
Sor
hva jobber de som i det offentlige?
Memet vi trenger, men ikke memet vi fortjener
de jobber med mindreårige asylsökere
Meg, bare at jeg tar masse droger
toft!
Alt kommer til å ordne seg, bare vent og se du.
I mellomtiden kan vi jo royke litt hasj sammen?
n-nei takk
Hello norge
Thank you for Voss water, it's unironically the best water I've tasted
Som en tredve+ år gammel boomer så vil jeg gjerne ha litt anonyme klær, ikke noe med alskens "SE PÅ MEG JEG BRUKER DETTE MERKET SIGNALFARGE HASHTAG WOOP WOOP". Når jeg omsider finner klær jeg kunne tenkt meg å bruke så koster de alt for masse eller de er utsolgt.
Apropos anime, jeg trenger litt hjelp.
Jeg skal kjope en av de waifu putene til lillebror til jul, men jeg vet ikke hvem det skal være bilde av.
Dette er samlingen hans. Kan noen si meg hvem det er som er mest sannsynlig hans "waifu"? Og hvilke figurer/plakater horer til samme anime?
Jeg kan ikke noe om anime. Det eneste jeg kjenner igjen er Berserk plakaten.
Vet ikke, men det er noe kontorjobb-saker. De legger ut sånn "onsdag = lillelordag"-snaps med sushi på jobb og "endelig freeedag!!"-snaps der de har laget noe kunstverk ut av 30 postitlapper med kruseduller på.
Kjenner et par gutter som jobber for kommunen, ser de jobbe i rundkjoringa av og til. Det er litt festlig
that's great, it's norwegian tap water
Gi broren din juling i julegave, gjǿr det fǿr det er for sent.
jeg hakke no godis på en lordagskveld...
That's considered low-tier, it's worse than most communal ("free") tap water. Get your hands on some Farris naturell
>Vet ikke, men det er noe kontorjobb-saker. De legger ut sånn "onsdag = lillelordag"-snaps med sushi på jobb og "endelig freeedag!!"-snaps der de har laget noe kunstverk ut av 30 postitlapper med kruseduller på.
det å jobbe i kommunen er uironisk kosejobbing, eller barnehage for voksne om du vil.
jeg har brus og sjokolade!
i kveld skal jeg i dataspillkrig
Bait
dette her
nei?
noen som vil være med på en buisness ide? Farris er jo som kjent det beste vannet i verden, men hvorfor er det da slik at alle hoy ende kjeder og lignende alltid bruker san pellegrino? jo vi må skaffe et bedre design til farris også selge dette ut i verden, tenk voss, bare 1000 ganger storre. hvem blir med?
Har du trent noe i dag da?
not at all
nope, tv2.no
runkemuskelen
Neger jeg har loftet vekter
Stotter denne. Pryl broren din, etterpå bor du få noen til å pryle deg også.
hvorfor drikker du ikke bare springvann, eller farris?
already backshown
Tap water just isn't the same, you can taste it's not as clean as voss and similar bottled water.
har hun rett? er dette kanskje hvordan vi til slutt vil få oss jentevenn?
Han bor i junaiten trossalt vannet der borte er fullt av kjemikalier og avforing.
>drikke springvann i USA
Hahaha
Nei, fordi hun jenta kan ikke mote noen av oss, fordi vi sitter bare inne på pesen
>la meg fortelle deg om landet ditt
sier vel mest om han sitt land hvis han synes at voss smaker bedre enn springvann.
han har garantert aldri smakt vann fra springen i norge
Tenk å bo it et dritt land hvor du må kjǿpe flasker med vann.
når jeg kommer hjem, så sitter jeg ved data'n, om mutter'n forstyrrer mæ, så skyer je a!
er dere sånne pedofile
Lykke til user, håper kommer seirende ut av krigen!
Are you saying drinking tap water is normal there, and it taste like Voss?
ja
better than voss*
Har ikke storbyer klor i vannet fra springen? Har hort det for.
Jeg drikker et av landets reneste springvann jeg.
Buying bottled water is abnormal as fuck. At least outside huge cities
drikker vann fra egen bronn jeg, her kommer ikke joden til
Yes. Tap water is totally safe in most of the country
>det er folk i tråden som ikke har brǿnnvann av ypperste kvalitet
Where is it not safe?
*slo
In some older apartments in Oslo because of old pipes
>KJÖPE vann
Literally nowhere. It's just less safe, and even that is far better than you'll find in most of 'Murica
Jeg bor i leilighet fra 1800 tallet. Vannet smaker metallisk
nam
måtte uironisk kjope flaskevann i sommer pga. lite vann i bronnen.
Vet ikke hvor du mener det er mindre trygt. Selv i Vardǿ er det jo tipp topp kvalitet på vannet.
Brev huset ditt og brǿnnen din
kan man spille de gamle pokemon spillene på switch
vil liksom ikke sitte foran pcen
Hvordan smaker springvannet?
Smaker stort sett vann
Mamma hadde en venninne som bodde på et sted hvor vannet bokstavelig talt lukta fis. Jeg drakk aldri vann der for å si det sånn.
>jo vi må skaffe et bedre design til farris også selge dette ut i verden, tenk voss, bare 1000 ganger storre. hvem blir med
Farris har et godt nok design, skal jeg si deg. Farris har et visst innlop med kildevann om dagen og de fikk tilbud om å tappe alt på glassflasker og selge det som luksusvann til sjeiker i Saudi-Arabia i stedet. Ringnes takket nei, og sluttet med glassflasker.
t. insider
Bare via emulator.
Hadde også lite vann i brǿnnen i sommer, men jeg bor et par hundre meter fra et tjern. Så jeg kjǿpte en pumpe og noen slanger og stjal vann derfra.
D E T K O K E R ! ! !
Kjop deg 3ds og hækk den så kan du spille nesten allt av eldre spill
hvorfor takket de nei?
gjorde det samme, basert
Når det er varmt er det vår feil. Når det er kaldt er det "lokale variasjoner". Klimahysterikere må beskyttes fra seg selv.
>Har ikke storbyer klor i vannet fra springen?
Det er svært uvanlig å ikke klore vannet etter rensing, siden det lamslår kimet. Hindrer bakterie- og algevekst i rorene.
t. insider i vannmiljoet
Gutta
Hva smaker rumpehull?
bæsj
Spors hva eieren av rumpa har spist
Det er deres satsning i Norge og de ville beholde det segmentet. Hadde Farris vært et eget selskap, ville de selvfolgelig tatt avtalen.
faen så dumme de i ringnes er
Stikk pekefinger inn i rompehullet ditt, ta den ut og smak på den
Hva hvis eieren har spist rumpehull?
en evig syklus av rumpehull
og hull i seg selv er jo en sirkel
ganske poetisk, tenk litt på det gutta
snakker som noen som har mye erfaring i saken.
Alt jeg onsker er noe å komme hjem til
Nei, har bare gått så langt som å lukte på fingeren etter å ha hatt den i rumpehullet. Regner med det smaker ca. det samme som det lukter.